Frisk Frosk Skrevet 28. april 2023 #81841 Skrevet 28. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (3 timer siden): Dette burde bekymre CBE som opplever netthat hver dag.. Hentet fra Fru Johansens IG, ligger ute på story nå. @FruJohansen Den jobben du gjør med din IG-kanal er så viktig! Når til og med en som sitter i fengsel for akkurat dette greier å bygge seg opp et album med kjendisbarn som han brukte til egen seksuall tilfredsstillelse... tenk da hva alle som ikke sitter i fengsel gjør. Dette var en mann som har vært leverandør til det mørke nettet i over ti år. Bare par-tre år kortere enn hva CBE har blogget, like mange år som bedriften har overeksponert egne barn, også i poseringer som politi og Kripos har advart sterkt mot å gjøre i like mange år. Det influencerne gjør i så måte er galskap og burde straffes strengt! Når kommer lovverket som kan beskytte barn som har foreldre som ikke vil beskytte egne barn på nett? 35 8
Frisk Frosk Skrevet 28. april 2023 #81842 Skrevet 28. april 2023 Finlay skrev (3 minutter siden): De er naturligvis klar over at pedofile muligens runker til bilder av barna deres. De velger å ikke bry seg. Det er faktisk den kvalmende sannheten. Jeg blir rett uvel av å tenke på at foreldre trosser ALT av offentlige råd og har gjort det i ti år og fortsetter å gjøre det. Selv etter at voksne menn har begynt å kommentere bildene og videoene med flammeemojis og hjerter fortsetter de å eksponere egne barn... Da bryr de seg virkelig lite! 30
K_mb Skrevet 28. april 2023 #81843 Skrevet 28. april 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (16 minutter siden): Bildene av CBEs yogatreninger er jo bare nok en måte å fokuser på hennes kropp og å seksualisere hennes kropp på. Det er så tydelig av så mange av disse yogabildene, at hun selv der velger å posere for kamera heller enn å vise øvelsene riktig. Så selv når bedriften "fornyer seg" med et "svindelsertifikat" så fortsetter de akkurat som de alltid har gjort. Lure følgerne, få alt fokus på bedriftseiers kropp, nå enda mer seksualisert. Selv "fornyelsen" fremstår mer som en krampetrekning av useriøsitet. For meg er det ingen fornyelse, men nok en "treningsform" for å vise seg selv frem med en tittel som er betalt i form av penger, men ikke kunnskap. Tull og tøys alt sammen, alt handler om letttjente penger og å vise seg frem med stillinger/posisjoner som fremhever det hun vil fremheve av egen kropp. Har sett mange yogabilder, men de fremstår som naturlige, det gjør ikke CBE sine, alt er regissert til punkt og prikke. Endret 28. april 2023 av K_mb 27
Frisk Frosk Skrevet 28. april 2023 #81844 Skrevet 28. april 2023 K_mb skrev (20 minutter siden): For meg er det ingen fornyelse, men nok en "treningsform" for å vise seg selv frem med en tittel som er betalt i form av penger, men ikke kunnskap. Tull og tøys alt sammen, alt handler om letttjente penger og å vise seg frem med stillinger/posisjoner som fremhever det hun vil fremheve av egen kropp. Har sett mange yogabilder, men de fremstår som naturlige, det gjør ikke CBE sine, alt er regissert til punkt og prikke. Enig i at det ikke er en fornyelse, det er bare et nytt navn på det samme gamle. #jåleyoga, #egoyoga, #posering-for-å-seksualisere-bedriftseiers-kropp-yoga Dette har lite med yoga å gjøre. 22 2 5
Frøken Scott Skrevet 28. april 2023 #81845 Skrevet 28. april 2023 Bendit skrev (På 25.4.2023 den 7.07): Jeg gikk inn i denne tråden for å gi dere kritikere kritikk av måten dere gir kritikk til blant andre klink. Det er mye latterliggjøring og nedlatenhet blant flere av dere. Og som jeg skrev noen innlegg tilbake: må det være sort-hvitt eller kan folk se nyanser? Heldigvis er det noen av dere som skriver på en opplysende måte og aksepterer at folk har ulike syn. Også har du de som ikke er i stand til å se nyanser. Og det ser man jo hos de som mener at *all bruk av fake produkter er det samme som å *støtte terror. Det er det ikke. Det *Kan være det i verste utfall, men det trenger ikke være sånn. I forskning bruker man gjerne litt mer vage ord som at det *kan* kapitalisere terrorvirksomhet. Forslaget mitt til flere i denne tråden er derfor å moderere sitt eget språk, både for å få frem synet sitt på en vennlig måte, og for å skape et bedre debattmiljø. Mitt forslag er mye bedre. Overlat moderering av tråden til de som jobber med det, og pass dine egne saker 👌 21 2 2
Orly Skrevet 28. april 2023 #81846 Skrevet 28. april 2023 Finlay skrev (1 time siden): De er naturligvis klar over at pedofile muligens runker til bilder av barna deres. De velger å ikke bry seg. Det er det mest skremmende, fatter ikke at de velger å drite i advarsler 21
Frøken Scott Skrevet 28. april 2023 #81847 Skrevet 28. april 2023 Felis skrev (11 timer siden): Jeg vet ikke med dere andre, men jeg har vært på et par gruppereiser i mitt liv, og det er alltid en person som ikke er fornøyd. Dere vet, hun som klager på at frokosten serveres 8.30 og ikke klokke 9, som mener bussen er for varm, transporten går for sent, det er for langt å gå, reiseleder tar for lite hensyn og rommet har ikke den utsikten hun så for seg... Hva hvis paret får med seg en slik person? Eller bare en person som kanskje har helt reelle innvendinger. Som har vært på yoga før, for eksempel, og lurer på hvorfor CBE gjør øvelsene annerledes. Eller hvorfor treningen er ensidig med for lite fokus på restitusjon. Hvordan skal paret takle slik kritikk på turen? For de er nå en gang låst til dette mennesket den uka de har betalt for. De kan ikke blokkere, så sant de ikke stenger noen inne på rommet. Hva da? Skal LKE hevne seg ved å følge etter vedkomne opp på rommet og ripe opp kofferten? Jeg ser for meg svært ubehagelige scenarier, kanskje på grensen til farlige, faktisk. Og jeg blir ikke mer optimistisk av at inntaket av alkohol gjerne øker på ferie i "syden". Mannen, som drakk alene på rommet før kamper og åpenbart mangler impulskontroll kan nok bli svært ubehagelig hvis han presses opp i et hjørne av en misfornøyd turist... Ripe opp kofferten 😅 17 1
Fotballfluen Skrevet 28. april 2023 #81848 Skrevet 28. april 2023 LilleSnupp skrev (På 26.4.2023 den 14.14): 551 kg på hele økta?! 😳 Kanskje masse for noen som bare har utført kroppsvektøvelser tidligere, men ikke i nærheten av å kunne kalles tung styrke - som det er blitt formidlet på bedriftens sider. #narrativ 551 kg er ikke mer enn knappe 18 reps med 20 kg. Ca det jeg tar på feks 1 minutt med skulderpress, og løfter betydelig mer enn det på en hel økt. 9
Fotballfluen Skrevet 28. april 2023 #81849 Skrevet 28. april 2023 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Faktisk utrolig positivt overrasket over nyhus-valget. Jeg har mye respekt for folk som endrer seg! Og som endrer standpunkt!👍 Men det er generelt nokså lite refleksjon hos CBE. Jeg sier ikke det for å hetse, men podcasten viser det godt, det reflekteres utrolig lite. Jeg er 42 og synes det er veldig grunt med tanke på alderen de har. Den burde vel kunne truffet meg litt? Men jeg får ingen nye tanker inn av å lytte til dem. Er også positivt overrasket over Nyhus-paret. Før likte jeg dem ikke, men they are growing on me! De kan stå med rak rygg i neste debatt og snakke om at det ER mulig å endre synspunkt, det er aldri for sent å snu. 30 8
Surikatt Skrevet 28. april 2023 #81850 Skrevet 28. april 2023 Frisk Frosk skrev (49 minutter siden): Enig i at det ikke er en fornyelse, det er bare et nytt navn på det samme gamle. #jåleyoga, #egoyoga, #posering-for-å-seksualisere-bedriftseiers-kropp-yoga Dette har lite med yoga å gjøre. All treningen hun deler i sine sosiale medier er posering og fokus på seg selv for å få masse kommentarer for hvor fin hun er. For å kunne lykkes som «lærer» eller motivere andre, må man fokusere på mottakeren. Hvem er vel interessert i en personlig trener som står og tar selfier i undertøyet og digger seg selv. De bommer totalt. Men, det viktigste er å få vist seg frem i deres verden. Jeg fatter ikke at de gidder. 26 4
LilleSnupp Skrevet 28. april 2023 #81851 Skrevet 28. april 2023 Fotballfluen skrev (19 minutter siden): 551 kg er ikke mer enn knappe 18 reps med 20 kg. Ca det jeg tar på feks 1 minutt med skulderpress, og løfter betydelig mer enn det på en hel økt. Sto vel at økta var på 40 minutter, så da blir det under 14 kilo i minuttet i snitt. 11 2
Kollontaj Skrevet 28. april 2023 #81852 Skrevet 28. april 2023 Surikatt skrev (7 minutter siden): All treningen hun deler i sine sosiale medier er posering og fokus på seg selv for å få masse kommentarer for hvor fin hun er. For å kunne lykkes som «lærer» eller motivere andre, må man fokusere på mottakeren. Hvem er vel interessert i en personlig trener som står og tar selfier i undertøyet og digger seg selv. De bommer totalt. Men, det viktigste er å få vist seg frem i deres verden. Jeg fatter ikke at de gidder. Man blir avhengig av det. «As they become accustomed to a certain number of “likes” or comments, they need more and more positive reinforcement to get the same dopamine hit.» https://www.sprouthealthgroup.com/featured/social-media-addiction/ 21
pøbelsara Skrevet 28. april 2023 #81853 Skrevet 28. april 2023 (endret) Men altså - vil hun ha aldersgrense for barn i some? For å se og lese? (Er det ikke det, da?) Barn kan publiseres på nett, de kan bare ikke se? (selvsagt bør det være aldersgrense. Og bestått nettvettprøve. Med obligatorisk del om menneskers rett til privatliv) Endret 28. april 2023 av pøbelsara 37 4
Surikatt Skrevet 28. april 2023 #81854 Skrevet 28. april 2023 Kollontaj skrev (36 minutter siden): Man blir avhengig av det. «As they become accustomed to a certain number of “likes” or comments, they need more and more positive reinforcement to get the same dopamine hit.» https://www.sprouthealthgroup.com/featured/social-media-addiction/ Ja, det er helt klart. Avhengigheten trumfer fornuften. 13 1
Gjest Snøsøta Skrevet 29. april 2023 #81855 Skrevet 29. april 2023 Å kalle seg "yoga teacher" når man så og si aldri har praktisert yoga er voldsomt respektløst. Man kan ikke lære bort noe man knapt har hatt et introkurs i. I høyden er CBE en svært uerfaren instruktør - definitivt ikke en yogini.
Klink Skrevet 29. april 2023 #81856 Skrevet 29. april 2023 Burde man ikke ta de som driver dette dårlige yogakurset? Hvis det er så galt burde de ikke få holde på slik de gjør? 2 2
Aricia Skrevet 29. april 2023 #81857 Skrevet 29. april 2023 Klink skrev (19 minutter siden): Burde man ikke ta de som driver dette dårlige yogakurset? Hvis det er så galt burde de ikke få holde på slik de gjør? God idé, jeg regner med du lager en egen tråd om det. 38 11
Kollontaj Skrevet 29. april 2023 #81858 Skrevet 29. april 2023 Det finnes en forventning om at folk har visse etiske kompass eller standarder. Å skylde på en kursholder som tilbyr fire helgesamlinger for å bli yogalærer, er omtrent som at en som har blitt tatt med overgrepsmateriale skylder på overgriperen. Vi har et personlig ansvar for det vi gjør, reflektere over (slå det opp, CBE, ordet du akkurat hat lært deg betyr ikke det du tror.) hvilke skadevirkninger det kan få. Er det jeg gjør noe alle bør kunne gjøre eller er jeg unntaket? er et relevant spørsmål i denne sammenhengen. 30 2
Klink Skrevet 29. april 2023 #81859 Skrevet 29. april 2023 Aricia skrev (36 minutter siden): God idé, jeg regner med du lager en egen tråd om det. Hvorfor det når det er relevant i tråden her. 1
Xstrella Skrevet 29. april 2023 #81860 Skrevet 29. april 2023 Ingen spm i kommentarfeltet, bare gratulasjoner, heiarop og hvor fantastisk flink, deilig, rå og perfekt hun er.... Yogalærer etter 1 kurs. Håpte de som er seriøs yogalærere kunne svart. Og de leppene...blir bare større og større. 🙈 31 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå