solmåneogstjerner Skrevet 20. april 2023 #81481 Skrevet 20. april 2023 Isild skrev (1 minutt siden): Det var rett og slett vemmelig hvordan han oppførte seg da. Enig. 4
Gjest Doktorgraden Skrevet 20. april 2023 #81482 Skrevet 20. april 2023 https://www.aftenposten.no/kultur/i/K5O2o/kommentar-caroline-berg-eriksen-bruker-sin-egen-datter-som-annonse-det-er-kanskje-lov-men-ikke-greit-sarah-soerheim 5 år siden, synes det er på tide at det kommer en ny kronikk om hvordan hun holder på. Noen som tar på seg oppdraget?
Gjest Doktorgraden Skrevet 20. april 2023 #81483 Skrevet 20. april 2023 Mimring https://tv.vg.no/video/102501/intervjuet-caroline-berg-eriksen
K_mb Skrevet 20. april 2023 #81484 Skrevet 20. april 2023 solmåneogstjerner skrev (2 timer siden): Ja, jeg skjønte det. Husker at han ikke likte billigbilen han ble tvunget til å kjøre etter at han drepte en hest og syntes det var morsomt... Takk og lov for at han ikke er min mann... 'Skoda-familier' var visst et uttrykk fra den kanten. Og det var visst veldig gøy med blod og kjøtt fra hesten som døde. Han kjørte ihjel en hest, og klaget på at bilen han måtte kjøre etter ulykken ikke var bra nok? Når jeg trodde fyren ikke kunne bli mer usympatisk... 23 3
solmåneogstjerner Skrevet 20. april 2023 #81485 Skrevet 20. april 2023 K_mb skrev (1 minutt siden): Han kjørte ihjel en hest, og klaget på at bilen han måtte kjøre etter ulykken ikke var bra nok? Når jeg trodde fyren ikke kunne bli mer usympatisk... Nettopp. Dette var vel i fjor sommer (?) Så ekkel type. 6 2
Gjest Marsh Skrevet 20. april 2023 #81486 Skrevet 20. april 2023 (endret) Keikolina skrev (12 timer siden): Hva ER dette? Jeg har blokkert henne på insta, så jeg kan ikke sjekke selv Endret 20. april 2023 av Marsh
Stargaze Skrevet 20. april 2023 #81487 Skrevet 20. april 2023 Doktorgraden skrev (2 timer siden): Mimring https://tv.vg.no/video/102501/intervjuet-caroline-berg-eriksen Hun fremstår jo bare helt dum her.. 6 3
skruf Skrevet 20. april 2023 #81488 Skrevet 20. april 2023 K_mb skrev (30 minutter siden): Han kjørte ihjel en hest, og klaget på at bilen han måtte kjøre etter ulykken ikke var bra nok? Når jeg trodde fyren ikke kunne bli mer usympatisk... I tillegg så viste han tydelig hva han mener om de som kjører Scoda ved å kalle de «Scoda-familier»; dvs de familiene litt lengre ned på rangstigen som han ikke vil sammenlignes med siden han har en Volvo XC90… Og et sånt syn har de lenge hatt; da Caroline ble konfrontert med de overdådige barnebursdagene, at hun lager et klasseskille blant barna i samme klasse så mente hun at det var ikke noe problem så lenge man snakket med barna sine om at det var forskjell på folk. Så når andre barn ble lei seg for at de ikke kunne ha lik bursdag som hun lagde i stand, eller hennes barn reagerte på å bli invitert i en mere vanlig bursdag så var det bare å forklare de små at det er forskjell på folk Et kvalmende menneske og samfunnssyn på begge to. 35 6
Marvels Skrevet 20. april 2023 #81489 Skrevet 20. april 2023 NettoppJa skrev (19 timer siden): Dette er vel primært en skole-pc, altså noe barn bruker for skolearbeid (mange skoler som bruker google og chromebook i undervisning/lekser). Kudos for at hun styrer unna å ha med ungene i reklamen da i det minste. Men at det er troverdig at hun selv eller mannen bruker den? Not so much... Mine barn går også på CIS (childrens international school), og her brukes ikke pc i skolearbeidet, men iPad som deles ut av skolen 🙂 8 3
cerruti Skrevet 20. april 2023 #81490 Skrevet 20. april 2023 Snødronninga skrev (10 timer siden): Har vært flere sammenligninger, men følte for å gjøre en ny en. Trenger jeg å utbrodere? Man ser ikke at det er samme person en gang. Jeg lurer på hva som skjedde. Sikkert kritikerne sin feil. Bilder fra VG og CBE instastory Leppene er så fylt nå at det blir disharmoni mellom under- over-leppen. 9
K_mb Skrevet 20. april 2023 #81491 Skrevet 20. april 2023 (endret) skruf skrev (32 minutter siden): I tillegg så viste han tydelig hva han mener om de som kjører Scoda ved å kalle de «Scoda-familier»; dvs de familiene litt lengre ned på rangstigen som han ikke vil sammenlignes med siden han har en Volvo XC90… Og et sånt syn har de lenge hatt; da Caroline ble konfrontert med de overdådige barnebursdagene, at hun lager et klasseskille blant barna i samme klasse så mente hun at det var ikke noe problem så lenge man snakket med barna sine om at det var forskjell på folk. Så når andre barn ble lei seg for at de ikke kunne ha lik bursdag som hun lagde i stand, eller hennes barn reagerte på å bli invitert i en mere vanlig bursdag så var det bare å forklare de små at det er forskjell på folk Et kvalmende menneske og samfunnssyn på begge to. Scoda-familier?? Er det mulig å synke så lavt? Dette er på samme lave nivå som å kalle barn som bruker rimelige klær for cubus-barn. Fysj for noen holdninger! Ovenfra og ned holdning fra et par som lever i sin egen overfladiske boble. Endret 20. april 2023 av K_mb 20 2
Gjest Blinkie Skrevet 20. april 2023 #81492 Skrevet 20. april 2023 K_mb skrev (36 minutter siden): Scoda-familier?? Er det mulig å synke så lavt? Dette er på samme lave nivå som å kalle barn som bruker rimelige klær for cubus-barn. Fysj for noen holdninger! Ovenfra og ned holdning fra et par som lever i sin egen overfladiske boble. Og det som er morsomt er at cbe reklamerer for chicelle( eller hva merket heter) som er et billig merke, og dårlig kvalitet 😅
Inocybe Skrevet 20. april 2023 #81493 Skrevet 20. april 2023 Blinkie skrev (12 minutter siden): Og det som er morsomt er at cbe reklamerer for chicelle( eller hva merket heter) som er et billig merke, og dårlig kvalitet 😅 For ikke å snakke om bruker fake Tyrkia-piratkopivesker. 33 8
Populært innlegg hvalstad45 Skrevet 20. april 2023 Populært innlegg #81494 Skrevet 20. april 2023 1 hour ago, Marsh said: Hva ER dette? Jeg har blokkert henne på insta, så jeg kan ikke sjekke selv CBE som leker yoga-instruktør. Og da må hun åpenbart ha røkelse på, noe jeg faktisk aldri har opplevd i en yoga-sal noen gang (Noen har hatt det i garderobeområdet.) Alt hun poster av "yoga" er bare så kunstig og langt fra normal yogapraksis som man får det. En så kroppsfokusert yoga-lærer må være noe av det verste jeg kan tenke meg. 40 3 11
cHg Skrevet 20. april 2023 #81495 Skrevet 20. april 2023 reiseglad skrev (På 18.4.2023 den 16.57): Opp med hånda alle som pleier å stå i bare trenings-bh og koke havregrøt…. Jeg ville vært redd for sprut på naken hud. Er så sykt mange treningsinfluensere som gjør det...... 3
Gjest Blinkie Skrevet 20. april 2023 #81496 Skrevet 20. april 2023 Inocybe skrev (3 timer siden): For ikke å snakke om bruker fake Tyrkia-piratkopivesker. Ja det også 😂
skruf Skrevet 20. april 2023 #81497 Skrevet 20. april 2023 Blinkie skrev (5 timer siden): Og det som er morsomt er at cbe reklamerer for chicelle( eller hva merket heter) som er et billig merke, og dårlig kvalitet 😅 Pluss hun hadde en reklamekampanje sammen med barna for Cubus… Cubus-unger var et nedrig begrep allerede da mine barn (som nå er unge voksne) var små, og begrepet er fortsatt i bruk jamfør en episode i serien Exit der mannen til den ene trofé-kona ville skilles og hun satt på bar bakke og brøt ut i gråt over at barna hennes nå ville bli Cubus-unger…. Kvalmt, kvalmt, kvalmt 18
Felis Skrevet 20. april 2023 #81498 Skrevet 20. april 2023 Husker jeg feil, eller brukte han begrepet Lada familier (uten bindestrek)? Han skrev vel noe sånt som at han visste at det ble bråk fra Lada familier når han disset Skoda? Det har egentlig ikke noe å si, han mente helt åpenbart å snakke ned folk som ikke hadde like mye penger som dem. En skikkelig nedlatende holdning fra Mr 200K-i-året. Men de er jo så nøye på alt som liksom blir en sannhet i denne tråden, så da tenker jeg at det er viktig å få begrepet riktig. 23 5
Gjest Vanedis Skrevet 20. april 2023 #81500 Skrevet 20. april 2023 (endret) Felis skrev (26 minutter siden): Husker jeg feil, eller brukte han begrepet Lada familier (uten bindestrek)? Han skrev vel noe sånt som at han visste at det ble bråk fra Lada familier når han disset Skoda? Det har egentlig ikke noe å si, han mente helt åpenbart å snakke ned folk som ikke hadde like mye penger som dem. En skikkelig nedlatende holdning fra Mr 200K-i-året. Men de er jo så nøye på alt som liksom blir en sannhet i denne tråden, så da tenker jeg at det er viktig å få begrepet riktig. Du husker rett: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/?do=findComment&comment=28178461 Tilføyelse: Forresten en god oppsummering av deg her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/?do=findComment&comment=28180658 😊 Endret 20. april 2023 av Vanedis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå