Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kollontaj skrev (16 minutter siden):

Jeg synes jo at det er helt greit å lage reklame for Elkjøp så lenge de holder ungene unna eksponering

Greit nok at ungene blir holdt unna eksponering, men at Elkjøp/Acer vil bruke penger på noen som ikke gir de god PR skjønner jeg ikke, men igjen, visse markedsføringsavdelinger følger fortsatt ikke med

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (2 timer siden):

Jeg synes jo at det er helt greit å lage reklame for Elkjøp så lenge de holder ungene unna eksponering. Det skjer jo imidlertid ikke, tvert i mot har de vært mye fremvist de siste ukene (etter at det ble tatt opp i podcasten ble det faktisk mer). Elkjøp er bedre enn ultrafast fashion, for å si det sånn. Jeg ser jo at det henvises til det å ha barn i reklamen, jeg skjønner derfor hvorfor ungene måtte vises frem i et par uker før, sånn i tilfelle noen av leserne hadde glemt dem før de fikk se reklamen. 

Skrottefar skrev (2 timer siden):

Greit nok at ungene blir holdt unna eksponering, men at Elkjøp/Acer vil bruke penger på noen som ikke gir de god PR skjønner jeg ikke, men igjen, visse markedsføringsavdelinger følger fortsatt ikke med

Elkjøp er vel noe av det bedre de har hatt nå, men de har jo ikke peiling på produktet. Det er helt latterlig å leve av annonsører på denne måten; tar hva som helst, null forhold til annonsøren. 

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Jeg heier på at CBE ønsker å vise naturlig skjønnhet i fremtiden. Tror de fleste i tråden synes hun har et pent ansikt. Dessverre så kamufleres det naturlige fine, med redigert og plettfri hud, filter (eller bare ser det slik ut?) og full make up. Sleng på et tomt blikk og spill litt på sex i tillegg. Det er nok ikke tilfeldig at det vises stive nipler. 

Nå mener nok flere at jeg er slem, at jeg hetser og gjør narr. Jeg kritiserer hvordan hun pynter og fikser på alt. Selfiene hun deler viser alltid en merkelig voksdukke versjon av henne. Det er litt forskrudd, mener jeg, at hun tydeligvis foretrekker den versjonen av seg selv og evt påvirker andre til å gjøre det samme. Sannheten er at Caroline er mange ganger finere uten alt «jukset», og det er faktisk et kompliment. 

Skjermbilde fra instastory

D0F236E9-232F-44DE-AB69-C7827F3AB256.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet
Snødronninga skrev (5 minutter siden):

Jeg heier på at CBE ønsker å vise naturlig skjønnhet i fremtiden. Tror de fleste i tråden synes hun har et pent ansikt. Dessverre så kamufleres det naturlige fine, med redigert og plettfri hud, filter (eller bare ser det slik ut?) og full make up. Sleng på et tomt blikk og spill litt på sex i tillegg. Det er nok ikke tilfeldig at det vises stive nipler. 

Nå mener nok flere at jeg er slem, at jeg hetser og gjør narr. Jeg kritiserer hvordan hun pynter og fikser på alt. Selfiene hun deler viser alltid en merkelig voksdukke versjon av henne. Det er litt forskrudd, mener jeg, at hun tydeligvis foretrekker den versjonen av seg selv og evt påvirker andre til å gjøre det samme. Sannheten er at Caroline er mange ganger finere uten alt «jukset», og det er faktisk et kompliment. 

Der var det mye filter, ja, for ansiktsform og nese er i hvert fall endret, samme er mellomrommet mellom øynene og brynene.

Ellers er bildet bare en variant av bildene SE har lagt ut siste par dagene.

Det er tydelig at Caroline Berg Eriksen ønsker å fortsette å påvirke til skadelig kroppspress...

• Liker 23
Gjest Keikolina
Skrevet (endret)
Isild skrev (15 timer siden):

Elkjøp skriver "Elsk på deg" ? 🤣

Og vi skal tro på at CBE.no har gitt opp Appleproduktene de alltid har sverget til. 

Ja jøss. 

Flott at annonsøren elsker å kaste bort markedsføringsbudsjettet sitt da. 

Kanskje de burde gi avkall på apple, det er så grumsete og kornete bilder så det ser ut som et digitaltkamera fra 2007 😄

Edit: Gikk ikke an å lime inn skjermbilde.

Endret av Keikolina
Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

.

Endret av Keikolina
Skrevet
~ Ada ~ skrev (7 timer siden):

Elkjøp er vel noe av det bedre de har hatt nå, men de har jo ikke peiling på produktet. Det er helt latterlig å leve av annonsører på denne måten; tar hva som helst, null forhold til annonsøren. 

Det er vel problemet med de fleste samarbeid influensere har, ikke bare CBE. Synes ofte det er ganske tydelig at de ikke bruker produktene de reklamerer for og blir absolutt ikke påvirka til å kjøpe noe en influenser pusher, om det er CBE eller andre mer oppegående influensere.

• Liker 12
Skrevet
Keikolina skrev (4 timer siden):

Kanskje de burde gi avkall på apple, det er så grumsete og kornete bilder så det ser ut som et digitaltkamera fra 2007 😄

Edit: Gikk ikke an å lime inn skjermbilde.

Godt poeng! Bra de har funnet ut at en Acer til en fjerdedel av prisen dekker alle krav og behov "fotografen" har. De dyre Mac`ene var tydeligvis bortkasta ift fotobehandling - det ser vi jo av kvaliteten på bildene de har lagt ut ja. 

For vi må jo gå ut i fra at Aceren skal brukes til nettopp det - så stor del av jobben deres bilder faktisk er. 

:ironi:

Elsk på Elkjøp som har kastet bort penger på å betale Mac-brukere for å late som om de nå digger Acer. Det er så dumt at man ikke tror det nesten. 

• Liker 27
  • Nyttig 5
Skrevet
Snødronninga skrev (6 timer siden):

J. 

Jeg lurer på om hun tror selv at hun ser sånn ut? Hun må jo nesten gjøre det, siden hun deler.

Men alle andre vet jo at hun ikke gjør det, så det er jo bare flaut.

Hvem prøver hun å lure? Seg selv?

Venner, foreldre til barnas venner etc ser henne jo «live» og vet hvordan hun ser ut. Vi andre vet hordan hun ser ut etter tv-innslag etc.

Dette bildet er veeeldig langt fra hvordan hun virkelig ser ut

Bekymringsfullt, det ligger mye bak denne massive redigeringen..tenk om hun bare kunne vært seg selv og akseptert sitt eget utseende.

Damer med selvtillit som har akseptert hvordan de ser ut er så mye mer attraktivt enn usikre ihjelredigerte «dukker», - og er også noe man selv kan kjenne seg igjen i.

• Liker 30
Skrevet
Isild skrev (16 minutter siden):

Godt poeng! Bra de har funnet ut at en Acer til en fjerdedel av prisen dekker alle krav og behov "fotografen" har. De dyre Mac`ene var tydeligvis bortkasta ift fotobehandling - det ser vi jo av kvaliteten på bildene de har lagt ut ja. 

For vi må jo gå ut i fra at Aceren skal brukes til nettopp det - så stor del av jobben deres bilder faktisk er. 

:ironi:

Elsk på Elkjøp som har kastet bort penger på å betale Mac-brukere for å late som om de nå digger Acer. Det er så dumt at man ikke tror det nesten. 

Ble du ikke herlig overbevist av at de er travle småbarnsforeldre, altså? 😳

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Når det gjelder Acer så trengte vel barna en pc.

Har skjønte lenge at det økonomisk nok er krevende for dem, er jo ikke akkurat stjernebedrifter de driver.

Så da måtte de vel på tiggerferd da.

Men, ja, Elkjøp burde kanskje sjekket standingen hennes

• Liker 18
Skrevet
Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Ble du ikke herlig overbevist av at de er travle småbarnsforeldre, altså? 😳

Ikke helt 😁

Det blir som om de skulle sagt at de nå plutselig ser hvor fantastisk Skoda er (for vi husker jo hvor forferdelig det var for LKE å kjøre "billigbil") 

Det er nesten bare morsomt at Elkjøp (eller Acer) har betalt for noe så lite troverdig som dette her. 

• Liker 23
Skrevet

Uff, jeg har Acer pc kjøpt på elkjøp. Det er lenge siden, men jeg får faktisk litt avsmak. Selv om den fungerer fint og var ganske billig. Tenk at markedsføringen hennes gjør at jeg nå begynner å angre på tidligere kjøp....

• Liker 12
Annonse
Skrevet
Isild skrev (3 minutter siden):

Ikke helt 😁

Det blir som om de skulle sagt at de nå plutselig ser hvor fantastisk Skoda er (for vi husker jo hvor forferdelig det var for LKE å kjøre "billigbil") 

Det er nesten bare morsomt at Elkjøp (eller Acer) har betalt for noe så lite troverdig som dette her. 

Håper da virkelig ikke at Skoda leier inn dem. Det er helt ok biler og jeg kunne tenkt meg en octavia selv. Kjenner flere som er fornøyd.  Men det blir det ikke noe av i tilfelle av et slikt samarbeid. 

Utrolig hvor dårlige enkelte bedrifter er til å vurdere hvilke samarbeid som er lurt å gjennomføre. 

• Liker 12
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (18 minutter siden):

Håper da virkelig ikke at Skoda leier inn dem. Det er helt ok biler og jeg kunne tenkt meg en octavia selv. Kjenner flere som er fornøyd.  Men det blir det ikke noe av i tilfelle av et slikt samarbeid. 

Utrolig hvor dårlige enkelte bedrifter er til å vurdere hvilke samarbeid som er lurt å gjennomføre. 

Skoda er en super bil! Og det blir nok neppe noe samarbeid der. 

Jeg refererte til LKE sine nedlatenheter da han måtte ha en Skoda som leiebil da Volvoen var til reparasjon. De er usjarmerende opptatt av å vise at de er "rike" og at det er under deres verdighet å kjøre/bruke "billigvarer". 

Men at en (helt ok sådan)  Acer til en fjerdedel av prisen av Mac`ene de egentlig bruker er det beste for dem - det ønsker de altså at vi skal tro på. 

• Liker 22
Skrevet
Isola2 skrev (59 minutter siden):

Det er vel problemet med de fleste samarbeid influensere har, ikke bare CBE. Synes ofte det er ganske tydelig at de ikke bruker produktene de reklamerer for og blir absolutt ikke påvirka til å kjøpe noe en influenser pusher, om det er CBE eller andre mer oppegående influensere.

Absolutt. Det som skiller denne bedriften fra flere andre, er imidlertid at dette fremstår som eneste content, sånn utover hverdagslige ting som å drikke kaffe og ta seg en løpetur. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Isild skrev (14 minutter siden):

Skoda er en super bil! Og det blir nok neppe noe samarbeid der. 

Jeg refererte til LKE sine nedlatenheter da han måtte ha en Skoda som leiebil da Volvoen var til reparasjon. De er usjarmerende opptatt av å vise at de er "rike" og at det er under deres verdighet å kjøre/bruke "billigvarer". 

Men at en (helt ok sådan)  Acer til en fjerdedel av prisen av Mac`ene de egentlig bruker er det beste for dem - det ønsker de altså at vi skal tro på. 

Ja, jeg skjønte det. Husker at han ikke likte billigbilen han ble tvunget til å kjøre etter at han drepte en hest og syntes det var morsomt... Takk og lov for at han ikke er min mann... 

'Skoda-familier' var visst et uttrykk fra den kanten. Og det var visst veldig gøy med blod og kjøtt fra hesten som døde. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 25
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (4 minutter siden):

Ja, jeg skjønte det. Husker at han ikke likte billigbilen han ble tvunget til å kjøre etter at han drepte en hest og syntes det var morsomt... Takk og lov for at han ikke er min mann... 

Det var rett og slett vemmelig hvordan han oppførte seg da. 

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...