Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Gjest Kattedama
Skrevet (endret)

Nevermind.

Endret av Lill :)
Skrevet
3 minutter siden, Era Vulgaris said:

Du forstår virkelig ikke hvorfor denne krakken nevnes i debatten?

Helt ærlig så virker det ikke som om enkelte forstår noen verdens ting av kjernen i det som diskuteres i tråden her. Det har med stor tålmodighet vært forklart ned til den minste detalj om hvorfor tråden i det hele tatt eksisterer, men nei, det går ikke inn. Enkelte brukere her inne er her bare for å provosere og å la seg krenke på CBE sine vegne uten å forstå essensen i tråden, dessverre. 

Det morsomme er at de røper seg selv når de synes en kommentar om en krakk er unødvendig.

• Liker 29
  • Nyttig 2
Skrevet
Minnie Mus skrev (1 minutt siden):

Helt ærlig så virker det ikke som om enkelte forstår noen verdens ting av kjernen i det som diskuteres i tråden her. Det har med stor tålmodighet vært forklart ned til den minste detalj om hvorfor tråden i det hele tatt eksisterer, men nei, det går ikke inn. Enkelte brukere her inne er her bare for å provosere og å la seg krenke på CBE sine vegne uten å forstå essensen i tråden, dessverre. 

Det morsomme er at de røper seg selv når de synes en kommentar om en krakk er unødvendig.

Noen bør lese egne kommentarer før de driter seg mer ut. 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
Minnie Mus skrev (17 minutter siden):

Det handler så klart ikke om krakken. 

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (27 minutter siden):

Nei. Dette er et godt eksempel på hva som devaluerer tråden. 

B00335C1-9498-4870-855B-A70BCEFA8758.jpeg

Det var en uheldig komme tar fra min side. Og har blitt brukt som eksempel før. Jeg beklager den. Nå er det en eneste setning som kunne vært unngått resten kommenteres av andre til stadighet men kroppsfokus og filterbruk. 
Har du mer å ta meg på? 

Endret av Klink
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Det handler så klart ikke om krakken. 

CBE er så ekstremt kroppsfiksert at hun MÅ vise frem rumpe og thigh gap, selv når hun stå ved kjøkkenbenken. Og da må hun ta en krakk i bruk, for å rage høyt nok over benkeplaten når hun liksom presenterer mat eller kaffekopp. CBE har et kroppshysteri verre enn en fjortis. DET er poenget med krakken.

• Liker 37
  • Nyttig 4
Skrevet
Rastebenk skrev (Akkurat nå):

CBE er så ekstremt kroppsfiksert at hun MÅ vise frem rumpe og thigh gap, selv når hun stå ved kjøkkenbenken. Og da må hun ta en krakk i bruk, for å rage høyt nok over benkeplaten når hun liksom presenterer mat eller kaffekopp. CBE har et kroppshysteri verre enn en fjortis. DET er poenget med krakken.

For meg handler det om det sarkastiske, ironiske , høy på pæra  måten å formulere seg på. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (8 minutter siden):

Det var en uheldig komme tar fra min side. Og har blitt brukt som eksempel før. Jeg beklager den. Nå er det en eneste setning som kunne vært unngått resten kommenteres av andre til stadighet men kroppsfokus og filterbruk. 
Har du mer å ta meg på? 

Ja, vil du ha eksempler på flere unødvendige kommentarer? 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Ja, vil du ha eksempler på flere unødvendige kommentarer? 

Kjør på ta meg på flere ting 

Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Kjør på ta meg på flere ting 

Har en følelse av at det var du som begynte å skulle ta meg for noe? 

• Liker 9
Skrevet
Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Har en følelse av at det var du som begynte å skulle ta meg for noe? 

Jeg forsøker å unngå å gå til personlig angrep på noen heller kommentere rundt  hva som blir skrevet. 

Skrevet
Klink skrev (8 minutter siden):

For meg handler det om det sarkastiske, ironiske , høy på pæra  måten å formulere seg på. 

Ingen må nevne krakken, da risikerer vi en ny podcastepisode om mobbing. 🤫

Da imøteser jeg en analyse av hva som er sarkasme i innlegget mitt, hva som er ironi og hva som kan tolkes som høy på pæra.

I tillegg kan du jo forklare hvorfor kommentarene dine er «å kommentere rundt» og ikke personlig angrep. 

Gjerne på PM, så slipper du å avspore tråden ytterligere. 

• Liker 21
  • Nyttig 7
Skrevet
17 minutter siden, Rastebenk said:

Nettopp. Men enkelte her inne skjønner ikke dette, eller VIL ikke skjønne det. Vi har vært gjennom dette titusen ganger før, ingen vits i å prøve å forklare, bortkastet tid og energi. Beste er å overse, note to my self......

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Ingen må nevne krakken, da risikerer vi en ny podcastepisode om mobbing. 🤫

Da imøteser jeg en analyse av hva som er sarkasme i innlegget mitt, hva som er ironi og hva som kan tolkes som høy på pæra.

I tillegg kan du jo forklare hvorfor kommentarene dine er «å kommentere rundt» og ikke personlig angrep. 

Gjerne på PM, så slipper du å avspore tråden ytterligere. 

Den kommentaren tenker jeg er latterliggjøring. 

Endret av Klink
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Håper inderlig at denne gjesten ikke er en tenåring eller hva dem søkte etter som skal snakke om netthets 🙄

A42DA4B5-2A10-4F6F-90E5-22EE5DC50F74.png

• Liker 19
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Annonse
Skrevet
Felis skrev (3 timer siden):

Hun sier jo selv at hun poserer for å se best mulig ut på bilder, og hvis hun synes hun ser best ut med skrittet over benkeplata, så er det en ærlig sak. Hun lever av Instagram, og der bruker man alle triksene i boka.

Ærlighet hadde definitivt vært bedre, men jeg synes ikke noe om at alle triks brukes for et skadelig kroppsfokus. Ellers helt enig.

• Liker 8
Gjest Keikolina
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Gode eksempler på hva som devaluerer tråden. 

Jeg tror de er i dukkehuset til barna.

Gjest Snøsøta
Skrevet
Klink skrev (34 minutter siden):

Den kommentaren tenker jeg er latterliggjøring. 

Eller er det rett og slett bare latterlig hele greia? 🤔🤷‍♀️

Skrevet
Keikolina skrev (38 minutter siden):

Jeg tror de er i dukkehuset til barna.

Lilleputthammer?

• Liker 4
Gjest Keikolina
Skrevet
Glufseguri skrev (13 minutter siden):

Lilleputthammer?

Må være noe sånt, hun er vel ikke 170 cm engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...