Klink Skrevet 14. april 2023 #81141 Skrevet 14. april 2023 Stargaze skrev (8 minutter siden): Hvordan vet du hva han mener da? Du spekulerer jo også. Du har ikke hørt utrykket før? 2
NettoppJa Skrevet 14. april 2023 #81142 Skrevet 14. april 2023 Freudian slip her fru eriksen, moral hårvekst har jeg ikke hørt om før.... Kilde cbe instastory obs REKLAME! 30 1
Stargaze Skrevet 14. april 2023 #81143 Skrevet 14. april 2023 Klink skrev (24 minutter siden): Ja det blir mange overdrivelser som blir til sannheter. Sånn som med fettklypa. Han pisser ikke blod, han kjører seg hardt. Sistnevnte var budskapet og ikke vanskelig å forstå. Budskapet er jo langt fra tydelig når lesere tolker det forskjellig. Du tolker det utifra dine forutsetninger. Andre utifra sine. Hvordan vet du at din er rett? Kjenner du ham? De er dårlige på kommunikasjon. Et tydelig budskap gir ikke rom for variasjoner. Så lke har noe å jobbe med der. Men desperasjon etter likes og følgere gjør kanskje at han heller velger å være diffus. 30
Populært innlegg Felis Skrevet 14. april 2023 Populært innlegg #81144 Skrevet 14. april 2023 FruRosa skrev (2 timer siden): Ref LKE sitt "I PISS BLOOD" bilde ... når leserne må ty til Google for å skjønne hva fyren mener er ikke formidlingsevnen den beste! Dette! Det var jeg som la ut bildet, og jeg innrømmer gladelig at jeg ikke forsto hva han mente. Jeg har aldri sett måleutstyr for laktat før, jeg kjenner ikke Instagram så godt at jeg kjente igjen teksten. Hele storyen samlet beskrev en mann som tydelig driver rovdrift på egen kropp, som på tross av dårlig søvn, sykdom og lav yteevne hadde planter om å trene hardt. At han også tisset blod hørtes ikke usannsynlig ut, for meg... Så at man må google, eller inn i tråden her for å skjønne hva han egentlig mente, sier en del om kommunikasjonen hans. Det er opp til han som avsender å få det riktig, ikke meg som mottaker å måtte undersøke hva han mener. Det samme med billedbruken. Han velger stort sett bilder av seg selv som er veldig mørke. Da mener jeg ikke kun eksponering og mangel på farger, men posering, ansiktsuttrykk osv viser en svært dyster mann. Det ser ut som han ikke skjønner at å jobbe som PT krever at han er selger. Han er faktisk nødt til å fremstå som litt imøtekommende, man skaffer jo flest kunder ved å fremstille trening som noe gledesfullt. Noe man blir glad av, ikke et blodslit. Men behovet for å vise alle kiloene han har slanket vekk og den lave fettprosenten som ble resultatet, ser ut til å trumfe behovet for betalende kunder. Det er synd, for LKE har et veldig fint smil og kan ha en gutteaktig sjarm, men det han velger å vise på sine kanaler ser ut som en mann som kunne finne på å forfølge deg og ripe opp bilen din, samt ringe deg på kvelden og puste truende i røret... 48 4 14
Stargaze Skrevet 14. april 2023 #81145 Skrevet 14. april 2023 Klink skrev (14 minutter siden): Du har ikke hørt utrykket før? Sharpa VinterBerg skrev (3 timer siden): Du kan jo Google: I piss blood.. Dette kom da jeg googlet, tolk som du vil 18 14
K_mb Skrevet 14. april 2023 #81146 Skrevet 14. april 2023 (endret) Felis skrev (30 minutter siden): Dette! Det var jeg som la ut bildet, og jeg innrømmer gladelig at jeg ikke forsto hva han mente. Jeg har aldri sett måleutstyr for laktat før, jeg kjenner ikke Instagram så godt at jeg kjente igjen teksten. Hele storyen samlet beskrev en mann som tydelig driver rovdrift på egen kropp, som på tross av dårlig søvn, sykdom og lav yteevne hadde planter om å trene hardt. At han også tisset blod hørtes ikke usannsynlig ut, for meg... Så at man må google, eller inn i tråden her for å skjønne hva han egentlig mente, sier en del om kommunikasjonen hans. Det er opp til han som avsender å få det riktig, ikke meg som mottaker å måtte undersøke hva han mener. Det samme med billedbruken. Han velger stort sett bilder av seg selv som er veldig mørke. Da mener jeg ikke kun eksponering og mangel på farger, men posering, ansiktsuttrykk osv viser en svært dyster mann. Det ser ut som han ikke skjønner at å jobbe som PT krever at han er selger. Han er faktisk nødt til å fremstå som litt imøtekommende, man skaffer jo flest kunder ved å fremstille trening som noe gledesfullt. Noe man blir glad av, ikke et blodslit. Men behovet for å vise alle kiloene han har slanket vekk og den lave fettprosenten som ble resultatet, ser ut til å trumfe behovet for betalende kunder. Det er synd, for LKE har et veldig fint smil og kan ha en gutteaktig sjarm, men det han velger å vise på sine kanaler ser ut som en mann som kunne finne på å forfølge deg og ripe opp bilen din, samt ringe deg på kvelden og puste truende i røret... Enig. Dette er ikke måten å selge seg selv på. Presse kroppen til det ytterste og klage på søvnmangel, kombinert med mørke og dystre bilder av seg selv. Vil tro han skremmer folk vekk da han på ingen måte ikke formidler treningsglede, men et strengt treningsregime. Han har pene hvite tenner, hvorfor ikke vise de frem med et smil? For det han viser frem er fanastisk trening hvor kroppen knapt får hvile, et blodslit. Endret 14. april 2023 av K_mb 28
Gjest Doktorgraden Skrevet 14. april 2023 #81147 Skrevet 14. april 2023 Podcast med LKE. Hørte denne her i går kveld. https://podcasts.apple.com/no/podcast/breaking-marathon-limits/id1462578875?i=1000583249549 For en usympatisk selvgod type. Stakkars han som har podden. Vondt å høre hvordan han strever med å gjøre samtalen positiv, få noe vettugt ut av LKE. Hvis noen ble fristet til å ha han som «coach» etter dette, blir jeg veldig overrasket. #dårligreklame
mater.sapiens Skrevet 14. april 2023 #81148 Skrevet 14. april 2023 Det blodpissebildet sklir rett inn i rekken av bilder hvor han viser hvor lite han forstår av bildespråk. Eksemplene er mange, som når han vil illustrere idyllisk landskap og legger på farger som gjør himmelen tung og truende eller når han rammer inn motivet, kona, med bladverk - slik at det ser ut som om vi (publikum) lusker i krattet. 24 1
Ellevira Skrevet 14. april 2023 #81149 Skrevet 14. april 2023 Har hun slutta å podde? Frisk Frosk skrev (På 6.4.2023 den 16.05):
Klink Skrevet 14. april 2023 #81150 Skrevet 14. april 2023 Stargaze skrev (1 time siden): Dette kom da jeg googlet, tolk som du vil Så klart vil han informere om at han tisset blod på akkurat denne måten på bedriftskontoen sin. Det er jo helt naturlig å tolke det slik.
Sharpa VinterBerg Skrevet 14. april 2023 #81151 Skrevet 14. april 2023 Klink skrev (4 timer siden): For noen spekulasjoner. Det er jo et uttrykk for at han kjører seg hardt med trening. Ikke at det bokstavelig talt er blod i urinen. Hvorfor tolker du det slik? Du skjønner ikke at publikum tolker budskapet på forskjellige måter? Kunsten med god formidlingsevne er å inneha evne til å se hvilke fallgruver en kan ramle i. LKE innehar ikke denne evnen. 29
Klink Skrevet 14. april 2023 #81152 Skrevet 14. april 2023 (endret) Sharpa VinterBerg skrev (2 minutter siden): Du skjønner ikke at publikum tolker budskapet på forskjellige måter? Kunsten med god formidlingsevne er å inneha evne til å se hvilke fallgruver en kan ramle i. LKE innehar ikke denne evnen. Jeg syns en del brukere i denne tråden havner i disse fallgruvene litt oftere enn nødvendig. Endret 14. april 2023 av Klink 1
Stargaze Skrevet 14. april 2023 #81153 Skrevet 14. april 2023 Klink skrev (2 minutter siden): Jeg syns en del brukere i denne tråden havner i disse fallgruvene litt oftere enn nødvendig. Fint om du spesifiserer og ikke bare spekulerer. 13
Gjest Glufseguri Skrevet 14. april 2023 #81154 Skrevet 14. april 2023 Doktorgraden skrev (1 time siden): Podcast med LKE. Hørte denne her i går Bare 12 minutter inn i poden og han har allerede møtt seg selv i døra flere ganger.
Sharpa VinterBerg Skrevet 14. april 2023 #81155 Skrevet 14. april 2023 (endret) Klink skrev (6 minutter siden): Jeg syns en del brukere i denne tråden havner i disse fallgruvene litt oftere enn nødvendig. Mao du forstår ikke viktigheten av å inneha god formidlingsevne og at mennesker tolker budskapet på forskjellige måter? Om en skal på død og liv jobbe i some må en jaggu meg reflektere over hva en skal formilde og hvor en vil med budskapet sitt. Endret 14. april 2023 av Sharpa VinterBerg 20
Klink Skrevet 14. april 2023 #81156 Skrevet 14. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (2 minutter siden): Mao du forstår ikke viktigheten av å inneha god formidlingsevne og at mennesker tolker budskapet på forskjellige måter? Om en skal på død og liv jobbe i some må en jaggu meg reflektere over hva en skal formilde og hvor en vil med budskapet sitt. Det er jeg da enig i. I tråden her er det en dem brukere som lager fallgruver av alt. Og det er et godt eksempel på nå. Selv ikke når det poengteres at det er et utrykk gir man seg. 1 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 14. april 2023 #81157 Skrevet 14. april 2023 (endret) Stargaze skrev (1 time siden): Dette kom da jeg googlet, tolk som du vil Nettopp! I pissed blood er ikke et utrykk som jeg har hørt i forbindelse med å gi alt når det gjelder fysisk aktivitet. Kunne ikke finne noe om det på nettet heller. Endret 14. april 2023 av Sharpa VinterBerg 16 1
Klink Skrevet 14. april 2023 #81158 Skrevet 14. april 2023 (endret) Stargaze skrev (7 minutter siden): Fint om du spesifiserer og ikke bare spekulerer. Som foreksempel med den blodpissinga nå. Eller fettklympa. Eller rumpeputa. Man ønsker å tolke i verste mening. Endret 14. april 2023 av Klink 2 1
Sharpa VinterBerg Skrevet 14. april 2023 #81159 Skrevet 14. april 2023 (endret) Klink skrev (2 minutter siden): Det er jeg da enig i. I tråden her er det en dem brukere som lager fallgruver av alt. Og det er et godt eksempel på nå. Selv ikke når det poengteres at det er et utrykk gir man seg. Nei, det er ikke tydelig hva LKE vil frem til. Endret 14. april 2023 av Sharpa VinterBerg 15 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå