Stargaze Skrevet 13. april 2023 #81081 Skrevet 13. april 2023 At han, som coach, deler som han gjør er vel grunnen til at det kun var en som løp under Netfit team i Drammen. Han ser utslitt og sliten ut, pisser blid og sover dårlig. I tillegg orker han ikke langløp/ultra siden han har vært småsyk så lenge. Og jobben hans er? Trening. Helt merkelig og kunnskapsløst. Hva med å lytte til kroppen?! Vet ikke om en coach jeg mindre kunne tenkt meg enn ham. Ser jo helt apatisk ut. Gi meg sunnhet og treningsglede, så mange coacher som appellerer - at han ikke skjønner det. 43
Gjest Sirisiri10 Skrevet 13. april 2023 #81082 Skrevet 13. april 2023 Kollontaj skrev (18 minutter siden): Hvis du har issues med meg, send en PM i stedet for å holde på i tråden. Jeg svarte på Frisk Frosks innlegg og svaret var formulert til hen, jeg skrev du. At du likevel følte deg truffet, får være din sak. Dette begynner å bli ganske kjedelig. Du og de som støtter deg har fint klart å ødelegge tråden for min del, så jeg har ingen ønske om å følge din kommando og jeg skal ikke kjede deg noe mer 🥰 Så ta det helt med ro og fortsett som du gjør uten mine kjedeligheter og ødeleggelser.
Era Vulgaris Skrevet 13. april 2023 #81083 Skrevet 13. april 2023 Keikolina skrev (58 minutter siden): Urinveisinfeksjon da. Eller nyrebekkenbetennelse, det er jævlig vondt. Og alvorlig, stakkars ikke noe å spøke med. Vi får håpe det ikke er verre enn det. En i min nære familie har kort tid igjen å leve på grunn av prostatakreft med spredning. Han begynte også å tisse blod, men gikk ikke til legen, og nå vet vi at han lever ikke til 55 en gang. LKE ønsker sikkert ros og skryt for å trene til blodet spruter, bokstavelig talt. De to der er samme ulla. 8 5
Gjest NordreSving Skrevet 13. april 2023 #81084 Skrevet 13. april 2023 LKE har to offentlige kontoer, en med eget navn og en med coach eriksen. Sistnevnte oversatt til «trener eriksen» Likevel er fokuset utelukkende på hans trening, hans målinger og hans helsesituasjon. Hvordan er det mulig å tro at dette er relevant innhold på en konto hvor han skal ha en trener-rolle? Jeg skjønner jo egentlig hvorfor de ikke ser eksponeringsproblematikken, for når de er så grenseløse at de tenker at oppdatering på egen urin er innhold som er egnet for å dele offentlig, da har de ingen sperrer.
Sursøtsaus Skrevet 13. april 2023 #81085 Skrevet 13. april 2023 Guys, kan vi slutte å skrive at Coach Eriksen "pisser blod"? Han viser til utstyr man bruker for å måle laktat, hvilket gjøres ved å stikke fingeren og se på blodet. Han har bare tatt et dårlig valg av gif for å formidle at han tar blodprøve, i neste slide viser han laktatresultatene. Det er kritikkverdig at bedriften er så dårlig på kommunikasjon og forstå tekst og bilde, men den gifen er (pun intended) bare piss. Det er ikke for å diktere hva man kan si og ikke i denne tråden, men det er eksempler på dette som gjør at metakritikere og Caroline sier at folk i denne tråden bare finner på egne narrativ og kaller det sannhet. Vi har nok av bevis som tilsier at LK og CBE er mildt sagt problematiske som treningsprofiler, vi trenger ikke komme med overdrivelser for å få frem det poenget. 16 1 4
Gjest NordreSving Skrevet 13. april 2023 #81086 Skrevet 13. april 2023 Sursøtsaus skrev (1 minutt siden): Guys, kan vi slutte å skrive at Coach Eriksen "pisser blod"? Han viser til utstyr man bruker for å måle laktat, hvilket gjøres ved å stikke fingeren og se på blodet. Han har bare tatt et dårlig valg av gif for å formidle at han tar blodprøve, i neste slide viser han laktatresultatene. Det er kritikkverdig at bedriften er så dårlig på kommunikasjon og forstå tekst og bilde, men den gifen er (pun intended) bare piss. Det er ikke for å diktere hva man kan si og ikke i denne tråden, men det er eksempler på dette som gjør at metakritikere og Caroline sier at folk i denne tråden bare finner på egne narrativ og kaller det sannhet. Vi har nok av bevis som tilsier at LK og CBE er mildt sagt problematiske som treningsprofiler, vi trenger ikke komme med overdrivelser for å få frem det poenget. Når han kommuniserer offentlig som coach er det virkelig ikke å «finne på narrativ». Han velger gif, med alt den kommuniserer. Den er midt i fokus, med stor skrift i rød farge. Som ansatt i et firma som i over 10 år har hatt SoMe som kommunikasjonsplattform er det helt innafor å stille spørsmålstegn ved det som kommuniseres. Det er ikke vridd på eller gjort til «sannhet». Det står svart på hvitt, eller i dette tilfellet rødt på mørk bakgrunn.
Kollontaj Skrevet 13. april 2023 #81087 Skrevet 13. april 2023 I piss blood med rød skrift er ganske heftig kommunikasjon, særlig tatt i betraktning at han har historikk som billakk-voldelig. Det sømmer seg ikke, uansett hva konteksten ellers er. Viser at de har et lite bevisst syn på kommunikasjon. 39 4
Klink Skrevet 13. april 2023 #81088 Skrevet 13. april 2023 Sursøtsaus skrev (47 minutter siden): Guys, kan vi slutte å skrive at Coach Eriksen "pisser blod"? Han viser til utstyr man bruker for å måle laktat, hvilket gjøres ved å stikke fingeren og se på blodet. Han har bare tatt et dårlig valg av gif for å formidle at han tar blodprøve, i neste slide viser han laktatresultatene. Det er kritikkverdig at bedriften er så dårlig på kommunikasjon og forstå tekst og bilde, men den gifen er (pun intended) bare piss. Det er ikke for å diktere hva man kan si og ikke i denne tråden, men det er eksempler på dette som gjør at metakritikere og Caroline sier at folk i denne tråden bare finner på egne narrativ og kaller det sannhet. Vi har nok av bevis som tilsier at LK og CBE er mildt sagt problematiske som treningsprofiler, vi trenger ikke komme med overdrivelser for å få frem det poenget. Se her ja! Flere som ser det. 1
Frisk Frosk Skrevet 13. april 2023 #81089 Skrevet 13. april 2023 Stargaze skrev (1 time siden): At han, som coach, deler som han gjør er vel grunnen til at det kun var en som løp under Netfit team i Drammen. Han ser utslitt og sliten ut, pisser blid og sover dårlig. I tillegg orker han ikke langløp/ultra siden han har vært småsyk så lenge. Og jobben hans er? Trening. Helt merkelig og kunnskapsløst. Hva med å lytte til kroppen?! Vet ikke om en coach jeg mindre kunne tenkt meg enn ham. Ser jo helt apatisk ut. Gi meg sunnhet og treningsglede, så mange coacher som appellerer - at han ikke skjønner det. Ut fra et profesjonelt synspunkt, enten man ser det fra en treners side eller som en bedriftseiers side, så er det han legger ut av slikt "profesjonelt" selvmord. Han viser gang på gang at han står for uhelse, skadelig trening, overtrening, lytter ikke til kroppens signaler. Og dette dokumenterer han på sine bedriftskanaler som stadige oppdateringer. Det som dokumenteres er ikke et friskt eller sunt forhold til helse og trening, på samme måte som heller ikke CBE viser et friskt og sunt forhold til trening og helse. Apollo ødelegger egen anseelse når de velger å ta disse to på laget når det kommer til sitt tilbud om feriereiser. Man kan ikke stole på dem. Og da kan man heller ikke stole på Apollo. Man kan ikke stole på det de tilbyr, og da kan man heller ikke stole på produktet Apollo tilbyr. For nå er Apollo med på å støtte opp om ukunnskap som fører til uhelse, de støtter skadelig trening, skadelig kropps- og prestasjonsfokus når det kommer til trening og helse. Det burde vært straffbart å tjene penger på å forsøke å påvirke andre til så skadelig adferd! 32 1
Frisk Frosk Skrevet 13. april 2023 #81090 Skrevet 13. april 2023 NordreSving skrev (57 minutter siden): LKE har to offentlige kontoer, en med eget navn og en med coach eriksen. Sistnevnte oversatt til «trener eriksen» Likevel er fokuset utelukkende på hans trening, hans målinger og hans helsesituasjon. Hvordan er det mulig å tro at dette er relevant innhold på en konto hvor han skal ha en trener-rolle? Jeg skjønner jo egentlig hvorfor de ikke ser eksponeringsproblematikken, for når de er så grenseløse at de tenker at oppdatering på egen urin er innhold som er egnet for å dele offentlig, da har de ingen sperrer. Det meste som formidles er ekstremt uprofesjonelt og uforsvarlig, fordi de fremmer skadelig kroppsfokus. 12
gjestvest Skrevet 13. april 2023 #81091 Skrevet 13. april 2023 (endret) Jeg er enig i at det som oftest går i en retning i denne tråden. Noe jeg finner uheldig ettersom styrke kommer fra motstand, og stryken forsvinner når man nekter seg selv motstanden som kommer. Dersom man skal avvise de med andre meninger enn seg selv vil man gå glipp av verdifull informasjon. Informasjonen som kommer fra meningsmotstandere er som oftest informasjon man ikke tenker på, og er således verdifull informasjon. Endret 15. april 2023 av gjestvest 1 3
vinterskog Skrevet 13. april 2023 #81092 Skrevet 13. april 2023 Altså, lke skriver ” i piss blood” , er det ikke det han mener? Hva mener han da med den teksten? 16
Gjest Snøsøta Skrevet 13. april 2023 #81093 Skrevet 13. april 2023 (endret) Kollontaj skrev (2 timer siden): Åpner kontoen når det er reklame, skrev CBE.no, men jeg ser ingen reklame for noe, er jeg blind? Tenkte først det var yogatimen. Har kommet reklame for noen hårgreier nå. Endret 13. april 2023 av Snøsøta
NettoppJa Skrevet 13. april 2023 #81094 Skrevet 13. april 2023 Kollontaj skrev (2 timer siden): Åpner kontoen når det er reklame, skrev CBE.no, men jeg ser ingen reklame for noe, er jeg blind? Det er mye reklame for hårvitaminer på story (igjen). Og evt en påskefilm til da. Med mye woolland barneklær i monitor. 6 2
~ Ada ~ Skrevet 13. april 2023 #81095 Skrevet 13. april 2023 gjestvest skrev (7 minutter siden): Jeg er enig i at det som oftest går i en retning i denne tråden. Noe jeg finner uheldig ettersom styrke kommer fra motstand, og stryken forsvinner når man nekter seg selv motstanden som kommer. Dersom man skal avvise de med andre meninger enn seg selv vil man gå glipp av verdifull informasjon. Informasjonen som kommer fra meningsmotstandere er som oftest informasjon man ikke tenker på, og er således verdifull informasjon. Informasjon er makt. Jeg synes ikke det er særlig verdifull informasjon å bli beskyldt for å være en del av en samla tropp som bryter ned et menneske ref.mitt siste innlegg. 11
Gjest Bulsara Skrevet 13. april 2023 #81096 Skrevet 13. april 2023 Kyssing på munnen igjen med en av barna. Undrer meg om det gjøres for å provosere, "vise fingeren" til all kritikken som er kommet rundt eksponeringen av barna. Det er så uforståelig at de nekter å ta til seg begrunnelsene over hvorfor det er uansvarlig å dele spesielt den type bilder/videoer av barn.
Klink Skrevet 13. april 2023 #81097 Skrevet 13. april 2023 (endret) Bulsara skrev (8 minutter siden): Kyssing på munnen igjen med en av barna. Undrer meg om det gjøres for å provosere, "vise fingeren" til all kritikken som er kommet rundt eksponeringen av barna. Det er så uforståelig at de nekter å ta til seg begrunnelsene over hvorfor det er uansvarlig å dele spesielt den type bilder/videoer av barn. Og her skrives det at de skal ta til seg kritikken ja🤣 enda det skjer jo ikke egentlig i tråden her. Endret 13. april 2023 av Klink 3
Frisk Frosk Skrevet 13. april 2023 #81098 Skrevet 13. april 2023 Sursøtsaus skrev (1 time siden): Guys, kan vi slutte å skrive at Coach Eriksen "pisser blod"? Han viser til utstyr man bruker for å måle laktat, hvilket gjøres ved å stikke fingeren og se på blodet. Han har bare tatt et dårlig valg av gif for å formidle at han tar blodprøve, i neste slide viser han laktatresultatene. Det er kritikkverdig at bedriften er så dårlig på kommunikasjon og forstå tekst og bilde, men den gifen er (pun intended) bare piss. Det er ikke for å diktere hva man kan si og ikke i denne tråden, men det er eksempler på dette som gjør at metakritikere og Caroline sier at folk i denne tråden bare finner på egne narrativ og kaller det sannhet. Vi har nok av bevis som tilsier at LK og CBE er mildt sagt problematiske som treningsprofiler, vi trenger ikke komme med overdrivelser for å få frem det poenget. Jeg er uenig i at vi ikke skal kommentere dette, veldig uenig, til og med. Jeg tenker at hvis vi ikke diskuterer også dette, så tar vi ikke bedriftene og deres eier på alvor! Årsaken til dette er at dette er bedriftseiere som har vært i bransjen i godt over ti år og som til og med i mange år var ledende i å forme bransjen i Norge. Dette er bedriftseiere som er fullstendig klare over hva de gjør, og de har en historikk med å skrive eller vise ting for å skape reaksjoner. Selv om bedriftseier stadig viser at han er så dårlig i engelsk at han ikke burde bruke engelsk på sine bedriftskanaler, så er han ikke så dårlig at han ikke forstå hva "I piss blood" blir forstått som. Og ikke bare har han skrevet dette, men det erskrevet i store bokstaver, knall røde bokstaver, for å fange oppmerksomhet og understreke poenget hans (hva nå enn det er...). Det er ikke vi som overdriver - det er LKE som bedriftseier som overdriver. Og dette gjøres bevisst, for å skape reaksjoner, fordi reaksjoner er oppmerksomhet og reaksjoner er klikk og penger inn på konto. Det han la ut bør diskuteres, fordi det er nok et eksempel på hvor farlig disse bedriftseierne driver sin forretningsvirksomhet. Farlig for andre, farlig for følgerne (i tillegg til dem selv og egne barn). Her har vi en personlig trener som har dokumentert dårlig form over tid, som likevel stiller i løp. Etter løp oppdateres elendig form, men lite søvn og hoste - men likevel dokumenterer han at han bare må presse seg gjennom dagenes treningsøkter. Nå kommer ny oppdatering, store røde bokstaver som erklærer at han tisser blod, at han er i elendig form, ikke har energi og at han er så dårlig at han må avlyse løp kommende helg - men likevel er han tydelig på at ukens trening skal være mye og med intensitet. Og dette med overskriften i store røde bokstaver "I piss blood", det er det han selv skriver i sin bedriftskanal for å påvirke andre til å kjøpe hans tjenester som trener. Dette er så helsefarlig som det går an å bli, og slike useriøse og farlige "trenere" burde lukes ut av lovverket! Lars Kristian Eriksen viser gang på gang at han ikke greier å trene hverken seg selv eller sin kone på en forsvarlig måte, men velger bevisst å gjøre det som er helseskadelig. Og så skal de tjene penger på å trene andre - det er sjokkerende, det er totalt uforsvarlig og det er helt uakseptabelt at slike påvirkere får fortsette i bransjen! Ved å inngå samarbeid med Netfit, Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen viser dermed også Apollo at dette sjokkerende uprofesjonelle og helseskadelige arbeidet er noe de støtter og setter sitt navn bak for å gi seriøsitet og anerkjennelse. Og med det har Apollo ikke bare vist at de ikke har skrupler for å sette egne kunder i farlige situasjoner med farlige trenere, men også at de er en svært useriøs tilbyder av treningsreiser. Det Apollo gjør med å få Netfit, LKE og CBE på laget, det er å også skade de andre som driver langt mer seriøst med å trene andre på slike reiser. Men først og fremst er Lars Kristian Eriksens siste oppdateringer sjokkerende uprofesjonelle og helseskadelige - og det MÅ diskuteres, ikke ties ihjel og unnskyldes med at han bare har et helt ubehjelpelig engelsk. 31 11
~ Ada ~ Skrevet 13. april 2023 #81099 Skrevet 13. april 2023 Klink skrev (3 minutter siden): Og her skrives det at de skal ta til seg kritikken ja🤣 enda det skjer jo ikke egentlig i tråden her. Les første innlegg. Der står premissene (kritikkverdige forhold). Å eksponere barn er et slikt forhold og kritikken er i tråd med faglige tilrådninger. 14 3
Gjest Bulsara Skrevet 13. april 2023 #81100 Skrevet 13. april 2023 Klink skrev (3 minutter siden): Og her skrives det at de skal ta til seg kritikken ja🤣 enda det skjer jo ikke egentlig i tråden her. Det er ikke bare her i tråden at det er påpekt for dem, så jeg vet ikke hvorfor det er så morsomt? Det er kommentert gjentatte ganger i kommentarfeltet på deres sosiale medier. Samt i DM med brukere på IG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå