Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Gjest Keikolina
Skrevet
gjestvest skrev (3 timer siden):

Dette innlegget ble sendt meg på Facebook noen år tilbake. 
Jeg er aldri på noen av platformene. Den gang var jeg på bloggen en tur og stilte et spørsmål om reklame. Jeg lurte på om noe var galt med nettet idet spørsmålet ikke ble publisert. Plutselig lå det en meldig fra LKE på min Facebook. Jeg ble sjokkert ettersom jeg ikke hadde forventet at man skulle oppsøke meg på Facebook etter e-post adressen jeg hadde brukt for å legge inn kommentar. Jeg vet ikke hvorfor jeg eller vi ble kalt troll. Jeg trodde det var noe galt med nettet, så jeg prøvde og prøvde å stille mitt saklige spørsmål og fikk munnkurv av bedriften. 🤣 

Han har blokkert meg på facebook. Aldri skrevet til han eller dama, men kan nok ha likt noe om de som har blitt skrevet i gruppa Sosiale medier 😄

Det skal utrolig lite til før de blokkerer.

Skrevet

Cbe skriver noen har allerede meldt seg på reisen. Manageren og hun hudpleiedama da? Kanskje mamma og pappa? ;) 

• Liker 19
Skrevet

og legen... som er mannen til hudpleiedama (og lege på klinikken).

Også driver coach_Eriksen med umerket reklame for reisa si

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
vinterskog skrev (2 timer siden):

Cbe skriver noen har allerede meldt seg på reisen. Manageren og hun hudpleiedama da? Kanskje mamma og pappa? ;) 

Tante «heldige kaffekopp» også sikkert 

• Liker 21
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Det er forsåvidt ganske avslørende for de å invitere følgere/kunder med på oppkjøring til løp, og med på treningsreiser. Det vil jo vise hvor populære (evt upopulære) de faktisk er. Hvis de er så store kjendiser, og så store innen trening og coaching som de forsøker å selge seg inn som -  så burde det jo slå an som bare det. 

Hvor mange av de 300 000 følgerne på IG var det som ble med på 10k i Drammen? 

Ingen? 

Endret av Isild
  • Liker 33
  • Nyttig 1
Skrevet
12 minutter siden, Isild said:

Det er forsåvidt ganske avslørende for de å invitere følgere/kunder med på oppkjøring til løp, og med på treningsreiser. De vil jo vise seg hvor populære (evt upopulære) de faktisk er. Hvis de er så store kjendiser, og så store innen trening og coaching som de forsøker å selge seg inn som -  så burde det jo slå an som bare det. 

Hvor mange av de 300 000 følgerne på IG var det som ble med på 10k i Drammen? 

Ingen? 

Det er jo utrolig flaut, og de burde ta selvkritikk på det elendige opplegget de tilbydde.

• Liker 17
Skrevet

Første gang på lenge jeg har sett Adrian Paul (eller hva han heter) publiserer/nevne noe om netfit. 
Var jammen meg godt at både Netfit OG CBE kommenterte 😅 

BA5B7CE0-21DB-4CA1-ADB7-B423ACB34239.jpeg

• Liker 22
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg skal bite det i meg om jeg tar feil, men dette tror jeg ikke blir en suksess. Da skyldes det i tilfelle ene og alene Adrian som sikkert har mange fornøyde kunder i porteføljen. Helt objektivt; hvem ønsker å reise på treningstur sammen med LKE og CBE? De som trener til halvmarathon? Nei. De drar ikke på slike turer der du tydeligvis skal få «litt av flere ting». De som vil ha yoga? De drar på rene yogaturer. Jeg skjønner ikke helt hvem målgruppa er. 

• Liker 39
  • Nyttig 6
Skrevet
Justlooking skrev (16 timer siden):

Hvis jeg skulle dratt på treningsreise ville jeg heller reist med funkygine for samme pris. Hun har trent folk på alle slags forskjellige måter i ti år, har utdannelse og er skikkelig dreven på dette 😊

Og har noe å gi sine kunder gjennom å være blid, motivere andre og ikke minst ha litt selvironi og evnen til å sette andre i fokus. CBE har blikket innover og er nærmest kun opptatt av egen kropp gjennom ulike poseringer og selvskryt av egen gjennomført trening. Store kontraster slik jeg ser det 

• Liker 16
Skrevet
snartvår skrev (7 minutter siden):

vis at dere er oppriktig lei dere og legger dere flate

Det tror jeg er en umulig tanke, for de gjør jo ikke feil og vet best i følge dem selv

• Liker 16
Skrevet
Ice-91 skrev (23 minutter siden):

Første gang på lenge jeg har sett Adrian Paul (eller hva han heter) publiserer/nevne noe om netfit. 

Tragisk at de selv må like - sier litt 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Keikolina skrev (11 timer siden):

Han har blokkert meg på facebook. Aldri skrevet til han eller dama, men kan nok ha likt noe om de som har blitt skrevet i gruppa Sosiale medier 😄

Det skal utrolig lite til før de blokkerer.

Når man velger å blokkere fremfor å svare og argumentere sier det mye om hvor lite trua man har på egne standpunkt og meninger 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
snartvår skrev (15 minutter siden):

Treasure AS, i ånd av at det er påske tillater jeg meg å sitere en fjellvettregel: Vend i tide- det er ingen skam å snu. Dere trenger å rebrande, få rådgivning (ikke av en venninne, men av en seriøs aktør på markedsføring/merkevarebygging) og gjenoppstå i en mer ærlig, ekte og ufiltrert/uredigert versjon. Gjerne med en pause fra sosiale medier til selvrefleksjon først. Tenk så mye mediedekning og oppmerksomhet dere ville fått hvis dere hadde CBE og LKE i studio på podcasten som la alle kort på bordet og innrømte at årevis i rampelyset og det det medfører av kritikk (ikke si hets) har gått i hodet på dere. Fortell om alt: redigering, juks med titler, oppskraping av bil. Fortell historien og vis at dere er oppriktig lei dere og legger dere flat, og si at dere nå har innsett at dette er en blindvei og ikke det følgerne vil ha, og at dere nå skal satse på en ærlig og ikke oppstilt profil. At dere håper følgere og samarbeidspartnere vil følge dere videre. Følgerne som tross alt har gitt dere et livsgrunnlag hele veien og som dere burde være takknemlig for istedet for å true, blokkere og trakassere. Jeg følger ikke CBE nå, men en ny og ærlig versjon skal jeg vurdere å følge. Til venner og bekjente av CBE: bare ta screenshot og send dette velmenende (faktisk!) rådet (ikke hets) til bedriftseierne. 

Godt innlegg! 
influencerne har glemt hva de jobber med, nemlig salg. Hvordan påvirkes vi til å kjøpe? Tillit, troverdighet, likhet (vi kjenner oss igjen), autentisitet, ærlighet, gjenkjennbart og konsistent innhold. Treasures AS kan krysse av på få punkter. 

• Liker 28
Skrevet
Ice-91 skrev (1 time siden):

På 23 timer er det 72 likes og to kommentarer - fra dem selv. Det kan da ikke være god respons?

• Liker 21
  • Nyttig 13
Gjest Marsh
Skrevet
vinterskog skrev (7 timer siden):

Eller er det en løgn for å prøve å sikre at noen benytter early bird tilbudet....

Skrevet (endret)
Pusern3 skrev (4 timer siden):

Tragisk at de selv må like - sier litt 

Og nå har de til og med slettet kommentaren fra cbe.no😅 Sletting av kommentarer er så kleint.

Endret av Torden
Min feil. Det er jeg som er blokkert selvfølgelig🤦‍♀️
  • Liker 13
  • Nyttig 10
Skrevet
Torden skrev (37 minutter siden):

Og nå har de til og med slettet kommentaren fra cbe.no😅 Sletting av kommentarer er så kleint.

Slettet sin egen kommentar til egen kommentar? 🤣

"Ups, nå kom jeg igjen til å kommentere det jeg akkurat hadde skrevet til meg selv. Må slette og få bikkja til å sende meg noen 🔥🔥🔥så ikke folk skjønner hvor kleint det er å skrive skrytende kommentarer om meg selv i tredjeperson :ide: ." 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Den kommentaren står da? 

Gjest Kvinneliv
Skrevet

Ser ikke at kommentaren er slettet. Har du blitt blokkert så raskt? 😅 detektiv LKE 🕵🏽

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...