Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vandelay skrev (21 minutter siden):

Nesten så jeg synes synd på dem, helt til jeg minner meg selv på alt de har sagt og gjort i over ti år nå.

Sharpa VinterBerg skrev (10 minutter siden):

Er ikke mye å synes synd på..

De det er synd på er barna som må vokse opp med disse 2 narsissistiske foreldrene som tror de vet best om alt

• Liker 37
  • Nyttig 3
Skrevet
Skrottefar skrev (2 minutter siden):

De det er synd på er barna som må vokse opp med disse 2 narsissistiske foreldrene som tror de vet best om alt

Det kan ikke være lett å vokse opp i salgskanalen til mor sitt As. Ser for meg at skadene bla dette kan medføre kan være vanskelig å leve med. 

• Liker 11
Skrevet
Silisium skrev (6 timer siden):

Godt spørsmål. Tror hun er klar over at han er en løs kanon på dekk, men han bedriver nok mye nettrolling i skyggen som hun ikke får med seg. LKE har jo holdt seg borte (tilsynelatende; det er i allefall det de vil gi inntrykk av) fra bedriftens kommunikasjon utad. Men dette her han holder på med nå, ranting i kommentarfelt og på DM er kommersielt selvmord og det jeg håper og tror er siste krampetrekninger av en skikkelig havarert forretningsstrategi.

Ja, det går nedover. Samtidig tror jeg de kan leve ganske lenge med det følgertallet de har nå også. Dessverre er det litt for mange -beklager språket men det er sannheten-tomsinger som aldri noen gang har åpnet en historiebok, lært seg kritisk tenkning, kontekstforståelse og analyse og da tror at frigjøring handler om mest mulig narsissistisk utfoldelse.

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
skruf skrev (10 timer siden):

Dette er f… meg ikke kvinnekamp. Dette er å bli dratt baklengs inn i fortiden der ei kvinnes verdi ligger i utseendet og kropp; det ytre.

Nettopp. Og at bedriften ikke selv ser dette, jeg fatter det ikke. Jeg var innom CBE sin blogg i oppstarten og litt i perioden før hun fikk sitt første barn. Hun objektiviserte seg ikke på samme måte som nå den gang. Det har skjedd en drastisk vending i bildebruk og seksualisert innhold. Hva det bunner i kan man lure på. Desperasjon, et enormt behov for anerkjennelse, likes eller god gammeldags narsissisme? En god blanding tenker jeg. Og midt oppi dette bilder av barn..  

Endret av miss spjåk
  • Liker 24
Skrevet
miss spjåk skrev (10 minutter siden):

Nettopp. Og at bedriften ikke selv ser dette, jeg fatter det ikke. Jeg var innom CBE sin blogg i oppstarten og litt i perioden før hun fikk sitt første barn. Hun objektiviserte seg ikke på samme måte som nå den gang. Det har skjedd en drastisk vending i bildebruk og seksualisert innhold. Hva det bunner i kan man lure på. Desperasjon, et enormt behov for erkjennelse, likes eller god gammeldags narsissisme? En god blanding tenker jeg. Og midt oppi dette bilder av barn..  

the male gaze

• Liker 8
Skrevet
~ Ada ~ skrev (2 timer siden):

Det var kanskje ikke så mye å hente på stuntet after all..Kontoen hennes/cbo.no er åpen igjen for alle.

Da er det bare å avfølge igjen 😬

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Utrolig interessant at de ga den åpne kontoen ett døgn.. de vingler og prøver febrilsk å finne på noe for å få spotlighten på seg. Hva blir det neste? Sikkert drøyere. Håper bare de sparer ungene.

Endret av Silisium
  • Liker 22
  • Nyttig 2
Skrevet
Pust skrev (7 minutter siden):

Hvorfor? Har aldri gjort det og hva er vitsen? 

• Liker 5
Skrevet
Pust skrev (58 minutter siden):

Burde aldri følge dem.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Men er det noe vi gjør så er det jo å følge dem! Noen må jo inn der og få med seg alt! 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva står det her? «Inspirerende dame, jeg anbefaler deg å følge...»? 

IMG_20230305_225137.png

• Liker 5
Skrevet
~ Ada ~ skrev (2 minutter siden):

Hva står det her? «Inspirerende dame, jeg anbefaler deg å følge...»? 

IMG_20230305_225137.png

Det står "Inspirerende damer jeg anbefaler deg og følge her inne". 

• Liker 4
Skrevet
Klink skrev (8 minutter siden):

Men er det noe vi gjør så er det jo å følge dem! Noen må jo inn der og få med seg alt! 

Med åpen konto får du med deg alt uansett, det vet du vel. Ja, du må søke den opp hver gang, det er liksom ikke et hemmelig kodeord for tilgang. 

• Liker 20
Skrevet (endret)

Jeg måtte lese denne setningen flere ganger. Vedkommende sier altså:

"Hvordan kan man være stolt over egen kropp uten å vise det?" 

Hva er det for et utsagn? Ja! Man kan fint være stolt av sin egen kropp uten å brette den ut for alt og alle på some. Lett! Fatter ikke at det er mulig. Må alt man er stolt over dokumenteres? Det visste jeg ikke. 

https://www.instagram.com/p/CpV0GTmomOt/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

F7F6EA92-9731-4C33-B840-19ECCEF36B41.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 23
Annonse
Skrevet
NettoppJa skrev (11 minutter siden):

Det står "Inspirerende damer jeg anbefaler deg og følge her inne". 

Å ja,  hun er nevnt som en blant flere. Lurte en stund på om det var en «underskriftskampanje» til støtte for henne😅

• Liker 7
Skrevet
Snødronninga skrev (4 minutter siden):

Jeg måtte lese denne setningen flere ganger. Vedkommende sier altså:

"Hvordan kan man være stolt over egen kropp uten å vise det?" 

Hva er det for et utsagn? Ja! Man kan fint være stolt av sin egen kropp uten å brette den ut for alt og alle på some. Lett! Fatter ikke at det er mulig. Må alt man er stolt over dokumenteres? Det visste jeg ikke. 

https://www.instagram.com/p/CpV0GTmomOt/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

F7F6EA92-9731-4C33-B840-19ECCEF36B41.jpeg

Den der hang ikke helt på greip. For et merkelig argument.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (32 minutter siden):

Du vet ikke forskjellen på å være en følger og å følge med på? Jeg følger med på nyhetene, men gir ikke støtte til alt jeg ser/leser/hører. Følger med på Putin, følger han ikke.

• Liker 27
  • Nyttig 2
Skrevet
Malum skrev (9 timer siden):

Selvsagt, men å si at menn ikke vil ha "en skrapa kropp" og kalle det skjelett med hud på synes jeg er nokså drøyt. Det er ikke sånn at alle som er tynne er det fordi de presser seg til det, og det kan faktisk være like sårende for tynne mennesker å å få servert  karakteristikker som går på kroppsvekt som det er for overvektige. Jeg synes for det første ikke at sånne utsagn er noe bedre enn det feks LKE har slengt ut av seg når det gjelder mer formfulle kvinnekropper, og for det andre synes jeg ikke det tjener debatten eller denne tråden.

Enig. Har blitt kalt skrapetynn selv, ikke noe hyggelig. 

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser egentlig ikke hvorfor folk henger seg opp i at hun viser mye kropp. Hva er argumentene der? Dama er jo faktisk ganske pen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...