Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 4. mars 2023 Populært innlegg #78341 Skrevet 4. mars 2023 Snødronninga skrev (2 minutter siden): "Lite kroppsfokus å spore begge steder, det vet de som følger med jevnlig" Virkelig LK, virkelig? Det er så latterlig at jeg er tom for ord. Det er så synd at hendelsen med trakassering og herping, ikke ble skrevet om i mediene. Hadde vært ekstremt velfortjent om alle fikk vite hva slags person han er. En mann som er så opptatt av å kontrollere det narrativet han ønsker andre skal kjøpe, uansett hvor feil hans narrativ er, han må gremme seg voldsomt over hva som kommer opp når man søker på hans navn på Google: https://www.google.com/ Ser ikke bort fra at han nå kommer til å bruke resten av helgen for å sitte og søke på eget navn og helt andre søkeord for å endre dette 😂 72 1 17
Silisium Skrevet 4. mars 2023 #78342 Skrevet 4. mars 2023 Snødronninga skrev (6 minutter siden): "Lite kroppsfokus å spore begge steder, det vet de som følger med jevnlig" Virkelig LK, virkelig? Det er så latterlig at jeg er tom for ord. Det er så synd at hendelsen med trakassering og herping, ikke ble skrevet om i mediene. Hadde vært ekstremt velfortjent om alle fikk vite hva slags person han er. Ja, det er ikke til å tro. Jeg satt faktisk og lo da jeg leste at han skrev det der til meg… Kan ikke få poengtert det nok, men han lyver som han tror på det selv og det tror jeg nesten han gjør og. Unnskyld meg, men når hans påstander kan tilbakevises så til de grader - han virker jo ikke helt med. Lyset er på men det er ingen hjemme. Eller, det er nokså dunkel belysning i allefall (pun intended). 29 8
K_mb Skrevet 4. mars 2023 #78343 Skrevet 4. mars 2023 Fotballfluen skrev (2 timer siden): Gratulerer med dagen, CBE og LKE, håper blottingen av CBE sine bryst til hele verden (inkludert alle i nærmiljøet) var verdt de +/- 1000 ekstra følgerne dere fikk på å gjøre instagramkontoen privat. PS: dere hadde nok tjent mer på å legge det ut på onlyfans, og sannsynligvis også spart døtrene deres for at deres venner kan ha sett disse bildene. Fatter ikke at folk gidder å følge dette sirkuset! Jeg grøsser av dette ekteparet og deres misjon her i livet som er å fremheve et sykelig fokus på utseende og kropp. Det er det de driver med, ingenting annet! 24 1 3
Silisium Skrevet 4. mars 2023 #78344 Skrevet 4. mars 2023 (endret) Han sammenligner Treasures AS og bildet som ble lagt ut i dag, med damer på stranda en gjennomsnittlig sommerdag…? Som om bildet kan sees isolert fra narrativet bak profilen og alle tusener av bilder de siste årene. Hvor er dette sammenlignbart overhodet? kilde: Lars Kristian Eriksen sin instagram-profil Endret 4. mars 2023 av Silisium La til kildehenvisning 15 5
Fotballfluen Skrevet 4. mars 2023 #78345 Skrevet 4. mars 2023 Frisk Frosk skrev (13 minutter siden): En mann som er så opptatt av å kontrollere det narrativet han ønsker andre skal kjøpe, uansett hvor feil hans narrativ er, han må gremme seg voldsomt over hva som kommer opp når man søker på hans navn på Google: https://www.google.com/ Ser ikke bort fra at han nå kommer til å bruke resten av helgen for å sitte og søke på eget navn og helt andre søkeord for å endre dette 😂 Jeg måtte dobbeltsjekke dette i tilfelle det er dine søk som former hva som kommer opp når du søker på LKE. Men fikk (dessverre for LKE) opp akkurat den samme lista når jeg søkte på navnet hans. Jeg hadde gjemt meg under en stein om noe lignende kom opp når noen googlet meg. 35 5
Fotballfluen Skrevet 4. mars 2023 #78346 Skrevet 4. mars 2023 Silisium skrev (2 minutter siden): Han sammenligner Treasures AS og bildet som ble lagt ut i dag, med damer på stranda en gjennomslittlig sommerdag…? Som om bildet kan sees isolert fra narrativet bak profilen og alle tusener av bilder de siste årene. Hvor er dette sammenlignbart overhodet? kilde: Lars Kristian Eriksen sin instagram-profil Nei det er jo klart at en mann i baris er mye mer avkledd enn en dame i gjennomsiktig bh. Men assosiasjonene er jo helt ulike, så dette eksempelet fra LKE faller på sin egen urimelighet. Eksempelvis kan CBE gjerne gå med en stringbikini på stranda samtidig som LKE hadde fått betraktelig mer oppmerksomhet dersom han hadde troppet opp på badestranden i en stringbikinitruse. Det ER forskjell på hva som er innafor når det gjelder kropp og bekledning på kvinner og menn, og ikke minst betyr konteksten veldig mye. 36 3
Frisk Frosk Skrevet 4. mars 2023 #78347 Skrevet 4. mars 2023 Fotballfluen skrev (3 minutter siden): Jeg måtte dobbeltsjekke dette i tilfelle det er dine søk som former hva som kommer opp når du søker på LKE. Men fikk (dessverre for LKE) opp akkurat den samme lista når jeg søkte på navnet hans. Jeg hadde gjemt meg under en stein om noe lignende kom opp når noen googlet meg. Nei, jeg glemte å si det - jeg har aldri søkt på hans navn med noen av de fire første, så dette sier noe om hvor mye andre søker på dette. 12
Surikatt Skrevet 4. mars 2023 #78348 Skrevet 4. mars 2023 Silisium skrev (1 time siden): Ja, da har vi opplevd det og 😄 la ut en kommentar under bildet på profilen til LKE - og ble oppsøkt på DM 🤣 og nedrent av melding etter melding, og «argumenter» som best burde kunne tilskrives en 13-åring. Altså, for en kverulant. Mitt saklige kommentar under bildet ble selvsagt slettet kun etter kort tid. Trist at dette er det vedkommende velger å bruke lørdagskvelden sin på. Ja, spesielt når de jobber så hardt for å fremstå som om de har en perfekt lørdagskveld. Sannheten er vel en helt annen. Han sitter og saumfarer Internett og gudene vet hva hun driver med. Tragiske mennesker. 20
AntiBullshit Skrevet 4. mars 2023 #78349 Skrevet 4. mars 2023 Surikatt skrev (3 minutter siden): Ja, spesielt når de jobber så hardt for å fremstå som om de har en perfekt lørdagskveld. Sannheten er vel en helt annen. Han sitter og saumfarer Internett og gudene vet hva hun driver med. Tragiske mennesker. Han har sittet i 17 timer i dag, ikke nødvendigvis kontinuerlig, men han bruker betydelige timer i løpet av dagen på å kommentere, krangle, blokkere og moderere kommentarfeltet sitt på en lørdag. Siste krumspring la han igjen nå rundt kl 01. Slutt på legge10 for paret i særp tydleigvis 22 1
Kollontaj Skrevet 4. mars 2023 #78350 Skrevet 4. mars 2023 Går det egentlig an (jeg er ikke ironisk) å vite så lite om influencervirksomhet, bildeanalyse, kontekst, konnotasjoner og markedsføring etter 10 år + i bransjen? 31 14
Kollontaj Skrevet 4. mars 2023 #78351 Skrevet 4. mars 2023 På hvilken strand er det nærmere 300 000 mennesker der alle kan klare å ta et slikt bilde av CBE og etterpå kunne ha bildet til evig tid og dele med alle de vil? 33
Populært innlegg Honningmor Skrevet 4. mars 2023 Populært innlegg #78352 Skrevet 4. mars 2023 Nå prøver de desperat hardt å få oppmerksomhet med bakgrunn i narrativet "Caroline får hets fordi hun er kvinne, og ikke fordi bildene hun legger ut (og skal legge ut mer av fremover) er hyperseksualisert" Absolutt ingen bryr seg en døyt om selve brystvorta, og det vet de så inderlig godt. Folk reagerer selvsagt på at det er helt på trynet ut av kontekst - slik som svært mange bilder fra den kanten er. Det er nettopp en slik seksualisering av uskyldige bryster som gjør at resten av våre uskyldige brystvorter blir seksualisert i tide og utide. Hadde hun reklamert for undertøy, eller stått på stranda så hadde da vel ingen brydd seg overhodet. Men neida, her var planen å legge ut et helt idiotisk bilde, vente på negativ respons- snu det om til at Caroline får "hat"- benytte sjansen til å legge ut et bilde av LK sin kropp som motsvar-ooosv. Altså vri hele debatten om på noe det ikke er i håp om at media skal fange det opp og gi litt blest i kjølevannet av SE-skandalen. Om ikke annet håper de på en liten parodi-bølge ala "livet blir en milliard ganger morsommere hvis man gir faen". Så et lite tips til alle: dropp parodien, det er selvsagt det de ønsker. Det er et så gjennomsyra dårlig forsøk på blest at jeg har nesten ikke ord! Sorry Caroline og Lasse; dere er ikke relevante lengre! Og dere blir ihvertfall ikke mer relevante og "edgy" gjennom å poste kroppen til Caroline da dette er et fullstendig oppbrukt tema. Ikke fokus på kropp du liksom? HAHAA! Hysterisk morsomt! 45 14
AntiBullshit Skrevet 5. mars 2023 #78353 Skrevet 5. mars 2023 Honningmor skrev (1 minutt siden): Nå prøver de desperat hardt å få oppmerksomhet med bakgrunn i narrativet "Caroline får hets fordi hun er kvinne, og ikke fordi bildene hun legger ut (og skal legge ut mer av fremover) er hyperseksualisert" Absolutt ingen bryr seg en døyt om selve brystvorta, og det vet de så inderlig godt. Folk reagerer selvsagt på at det er helt på trynet ut av kontekst - slik som svært mange bilder fra den kanten er. Det er nettopp en slik seksualisering av uskyldige bryster som gjør at resten av våre uskyldige brystvorter blir seksualisert i tide og utide. Hadde hun reklamert for undertøy, eller stått på stranda så hadde da vel ingen brydd seg overhodet. Men neida, her var planen å legge ut et helt idiotisk bilde, vente på negativ respons- snu det om til at Caroline får "hat"- benytte sjansen til å legge ut et bilde av LK sin kropp som motsvar-ooosv. Altså vri hele debatten om på noe det ikke er i håp om at media skal fange det opp og gi litt blest i kjølevannet av SE-skandalen. Om ikke annet håper de på en liten parodi-bølge ala "livet blir en milliard ganger morsommere hvis man gir faen". Så et lite tips til alle: dropp parodien, det er selvsagt det de ønsker. Det er et så gjennomsyra dårlig forsøk på blest at jeg har nesten ikke ord! Sorry Caroline og Lasse; dere er ikke relevante lengre! Og dere blir ihvertfall ikke mer relevante og "edgy" gjennom å poste kroppen til Caroline da dette er et fullstendig oppbrukt tema. Ikke fokus på kropp du liksom? HAHAA! Hysterisk morsomt! Det beste er jo når det hele ender opp med å backfire LKE, og fokuset i kommentarfeltet ikke blir på hvor urettferdig det er å være CBE, men hans historikk med hærverk, bilskraping, trusler og hvor drøyt kleine deres naken-shoots er for barna 27
cerruti Skrevet 5. mars 2023 #78354 Skrevet 5. mars 2023 De prøver kanskje også å løfte podkasten til CBE og venninnen? At alle skal vente spent på hva som sies om flashingen. 20
foreveralone Skrevet 5. mars 2023 #78355 Skrevet 5. mars 2023 Fru frossenpinne, hun sover alltid naken, fortalte hun stolt i siste podcast. Disse nipple-bildene på kjøkkenet finnes ikke sexy, hun ser bare utsultet ut 33 2
Frisk Frosk Skrevet 5. mars 2023 #78356 Skrevet 5. mars 2023 cerruti skrev (13 minutter siden): De prøver kanskje også å løfte podkasten til CBE og venninnen? At alle skal vente spent på hva som sies om flashingen. De prøver å ta en Sofie, med andre ord. Skulle ikke forundre meg - CBE som snakker om at hun ikke fokuserer på kropp og kan ikke forstå hvorfor i all verden noen kan tro det bare fordi hun legger ut bilde av sin nakne pupp i siner bedriftskanaler... 17
Snødronninga Skrevet 5. mars 2023 #78357 Skrevet 5. mars 2023 foreveralone skrev (7 minutter siden): Fru frossenpinne, hun sover alltid naken, fortalte hun stolt i siste podcast. Disse nipple-bildene på kjøkkenet finnes ikke sexy, hun ser bare utsultet ut Ehhh...hun sa da også nylig at hun frøs hele tiden, så hun måtte ligge i pysj, sokker pluss to dyner eller noe i den duren. ENDA så frøs hun. 38 3
Frisk Frosk Skrevet 5. mars 2023 #78358 Skrevet 5. mars 2023 Snødronninga skrev (Akkurat nå): Ehhh...hun sa da også nylig at hun frøs hele tiden, så hun måtte ligge i pysj, sokker pluss to dyner eller noe i den duren. ENDA så frøs hun. Vanskelig å holde styr på alle de ulike løgnene, hverken hun eller mannen synes å vite hva de legger ut på egne bedriftskanaler... 34
miss spjåk Skrevet 5. mars 2023 #78359 Skrevet 5. mars 2023 Vitulina skrev (14 timer siden): Man har ikke forstått mye av menn (ønsker man menn slik vi kjenner dem) om man tror at det er det samme. Regner med du er klar over at pupper ikke er seksualisert i flere stammesamfunn i Afrika, Sør amerika osv. At pupper er seksuelle er noe kulturelt, tro det eller ei. På samme måte som at enkelte kulturer seksualiserer andre deler av kvinnekroppen, f.eks skuldrene eller bare lår. Om du har foreldre som levde på 70 og 80 tallet vil de også fortelle deg at det var helt normalt å sole seg toppløs på stranden i Norge. 3
Taffel Skrevet 5. mars 2023 #78360 Skrevet 5. mars 2023 Jeg har kommet meg over sjokket, og lest dokumentasjonen dere har lagt ut over LK sin heseblesende begeistring over oppmerksomheten i kveld, som han ivrig legger ut. Dermed kommer min morbide humor inn. Dere har sett reklamen for et eller annet telefonselskap der far i huset slipper inn en bråte med unger, far til en unge og sin gamle mor? Oooog på kjøkkenet står: CBE iført gjennomsiktig BH, tilbakestrøken strikkejakke og lurer på om de vil ha smoothie, saft eller kaffe. Hopper opp og ned fra krakken, og smiler mens hun rusker seg i håret, puppene danser og LK kravler siklende med muntre tilrop på gulvet med kamera. Tror det ville blitt et traume for både egne barn og andres. Men... Det er jo virkeligheten. Vi er invitert inn på det kjøkkenet. Jeg, barna, vennene til barna, dere, alle de kjenner, og en haug med eklinger de ikke vet hvem er, som legger igjen kommentarer om hennes kropp og bryster. Dette ER ikke normalt. 27 21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå