Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Iso1 skrev (3 minutter siden):

Jo, jeg syns at menn bør dekke til overkroppen som vi kvinner må. 

Han er definitivt ikke noe godt forbilde for unge gutter han heller med det selvdiggende flashing av muskler-bildet. Men at selve brystene er like seksuelt betonte- overhodet ikke

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså - det bildet er altså så harry. 
jeg tenker at det er fullstendig feilslått og helt merkverdig.

13-14 år i bransjen og så tenker man at en pupp eller to er det de/hun har å by på? 

• Liker 46
Gjest Kvinneliv
Skrevet

Hvorfor har hun plutselig privat konto?

Skrevet
Klink skrev (3 timer siden):

Men sånn er det jo? Hvor mye nakenhet og alt mulig rart får man ikke servert på internett og nettaviser? 

De må vise fram så mye silikon- og mannepattær de bare vil, men ikke forvente at noen tar de seriøst etterpå... All oppmerksomhet er ikke bra oppmerksomhet! 

• Liker 29
Skrevet
Kvinneliv skrev (3 minutter siden):

Hvorfor har hun plutselig privat konto?

For å følgere. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
NettoppJa skrev (Akkurat nå):

De må vise fram så mye silikon- og mannepattær de bare vil, men ikke forvente at noen tar de seriøst etterpå... All oppmerksomhet er ikke bra oppmerksomhet! 

Er vel lenge siden de ble tatt veldig seriøst, bilskrapingen og løpe til avisa samtidig om hets, var siste spikeren i ei allerede fullspikret kiste. 

Skjønner forøvrig ikke påstanden om at man ser nakenhet og «alt mulig» på nettet, for jeg ser virkelig veldig lite av det. CBE er den mest avkledde jeg er innom. 😕 

• Liker 38
Skrevet
~ Ada ~ skrev (33 minutter siden):

Han er definitivt ikke noe godt forbilde for unge gutter han heller med det selvdiggende flashing av muskler-bildet. Men at selve brystene er like seksuelt betonte- overhodet ikke

Tror ikke noen unge gutter vet hvem han er, uansett. Generelt er han ikke kjendis, akkurat. Neste gang foreslår jeg at han slår lyset helt av. 

• Liker 33
  • Nyttig 5
Skrevet
Imblar skrev (1 time siden):

Lurer på hvor lenge denne kommentaren blir stående hos LKE. 

E46774C5-AF73-489E-9B4A-5B79B15851F1.thumb.jpeg.d63721abb1f7f5901ba02b90c179675c.jpeg4388355D-DC1A-4E65-89E0-4B6113F2FA86.thumb.jpeg.08d2f19b7efa3bf44260fa7b76651c3d.jpeg

God kommentar 👏 Dessverre har LKE verken selvinnsikt eller evne til å ta til seg kritikk uten å kverulere kritikeren ihjel før han sletter og blokkerer. 

• Liker 36
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (12 minutter siden):

Er vel lenge siden de ble tatt veldig seriøst, bilskrapingen og løpe til avisa samtidig om hets, var siste spikeren i ei allerede fullspikret kiste. 

Skjønner forøvrig ikke påstanden om at man ser nakenhet og «alt mulig» på nettet, for jeg ser virkelig veldig lite av det. CBE er den mest avkledde jeg er innom. 😕 

Helt enig, men samtidig lander de fortsatt samarbeid/spons, nå sist Tempur. Jeg syns det er bra at fler og fler får øynene opp for hvor dårlig forbilder de er, godt hjulpet av fruemannens tantrum og bortforklaringer på egen konto. 

Helt klart flere markedsavdelinger rundt omkring som bør gjøre bedre bakgrunnssjekk og omdømmetest. 

Endret av NettoppJa
La til noe
  • Liker 12
  • Nyttig 7
Skrevet
Pinto2013 skrev (22 minutter siden):

Hvis dette handler om "free the nipple", så regner jeg med han hadde digga at f.eks moren hans hadde kjøpt samme topp og tatt på til neste lutefisklag 😊👍

Oh yes!!

• Liker 11
Gjest Kvinneliv
Skrevet

Håper ikke LKE skal «free» de små (fot)ballene 🤭

Skrevet
Ellevira skrev (2 timer siden):

Så hvis man har " fine" pupper så er det fint å vise dem fram - ellers ikke? Ikke rart det blir kroppspress....

👏👏 Spiller liten rolle om det er store,små pupper, silikon pupper,henge pupper.

Nå begynner faktisk jentene til CBE og bli store. De er snart i en alder hvor kropp og klær blir enda mer spennende. Så kan ikke CBE gå frem som ett godt forbilde ovenfor sine barn

• Liker 18
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (1 time siden):

Tror ikke noen unge gutter vet hvem han er, uansett. Generelt er han ikke kjendis, akkurat. Neste gang foreslår jeg at han slår lyset helt av. 

Skulle ønske at det var en glise-like å trykke på her:knegg:

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 18
Gjest Marsh
Skrevet
rinne skrev (7 timer siden):

Det er et komisk skue at LKE prøver å argumentere for at kona har «svært lite fokus på kropp». 

Kilde: Skjermdump fra LKE sitt kommentarfelt på IG

79F0B090-321D-485F-A4BA-4403BC22BD52.jpeg

C14B57BF-259E-4929-9E37-50E28EC546FC.jpeg

Tror kanskje "Mr. Knowitall" ikke vet helt hva fokus på kropp betyr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...