~ Ada ~ Skrevet 4. mars 2023 #78261 Skrevet 4. mars 2023 Iso1 skrev (3 minutter siden): Jo, jeg syns at menn bør dekke til overkroppen som vi kvinner må. Han er definitivt ikke noe godt forbilde for unge gutter han heller med det selvdiggende flashing av muskler-bildet. Men at selve brystene er like seksuelt betonte- overhodet ikke 10
pøbelsara Skrevet 4. mars 2023 #78262 Skrevet 4. mars 2023 Altså - det bildet er altså så harry. jeg tenker at det er fullstendig feilslått og helt merkverdig. 13-14 år i bransjen og så tenker man at en pupp eller to er det de/hun har å by på? 46
Gjest Kvinneliv Skrevet 4. mars 2023 #78263 Skrevet 4. mars 2023 Hvorfor har hun plutselig privat konto?
NettoppJa Skrevet 4. mars 2023 #78264 Skrevet 4. mars 2023 Klink skrev (3 timer siden): Men sånn er det jo? Hvor mye nakenhet og alt mulig rart får man ikke servert på internett og nettaviser? De må vise fram så mye silikon- og mannepattær de bare vil, men ikke forvente at noen tar de seriøst etterpå... All oppmerksomhet er ikke bra oppmerksomhet! 29
Kollontaj Skrevet 4. mars 2023 #78265 Skrevet 4. mars 2023 Kvinneliv skrev (3 minutter siden): Hvorfor har hun plutselig privat konto? For å følgere. 19 1
Kollontaj Skrevet 4. mars 2023 #78266 Skrevet 4. mars 2023 NettoppJa skrev (Akkurat nå): De må vise fram så mye silikon- og mannepattær de bare vil, men ikke forvente at noen tar de seriøst etterpå... All oppmerksomhet er ikke bra oppmerksomhet! Er vel lenge siden de ble tatt veldig seriøst, bilskrapingen og løpe til avisa samtidig om hets, var siste spikeren i ei allerede fullspikret kiste. Skjønner forøvrig ikke påstanden om at man ser nakenhet og «alt mulig» på nettet, for jeg ser virkelig veldig lite av det. CBE er den mest avkledde jeg er innom. 😕 38
Populært innlegg Pinto2013 Skrevet 4. mars 2023 Populært innlegg #78267 Skrevet 4. mars 2023 Hvis dette handler om "free the nipple", så regner jeg med han hadde digga at f.eks moren hans hadde kjøpt samme topp og tatt på til neste lutefisklag 😊👍 Jeg stusser litt på hvordan det å legge inn implantater i bryst, og legge ned betydelig innsats i å vise dem frem gjennom et firma, er en del av en avseksualiseringsprosess, men nå er jeg ikke veldig belest når det kommer til dette temaet. Hvis LKE kjemper for likestilling og at kvinner og menn skal ha samme frihet til å vise frem kroppsdeler (?), så kunne han evt. starta med å la være å kommentere negativt på andre kvinners kropp og utseende. Det kan jo gjøre at flere kvinner føler at de kan vise seg frem uten å være redd for stygge verbale eller fysiske angrep/vandalisme. 70 3 8
Populært innlegg Sharpa VinterBerg Skrevet 4. mars 2023 Populært innlegg #78268 Skrevet 4. mars 2023 Kvinneliv skrev (8 minutter siden): Hvorfor har hun plutselig privat konto? Fordi hun følger oppskriften alle influencere benytter seg av når det går dårlig med virket. 1. legg ut bilder og tekst for å skape reaksjoner 2. Jeg blir utsatt for hets/hat 3. kjeft på kritikerne 4. Gjør om insta kontoen privat for å lokke flere følgere 46 2 7
Surikatt Skrevet 4. mars 2023 #78269 Skrevet 4. mars 2023 ~ Ada ~ skrev (33 minutter siden): Han er definitivt ikke noe godt forbilde for unge gutter han heller med det selvdiggende flashing av muskler-bildet. Men at selve brystene er like seksuelt betonte- overhodet ikke Tror ikke noen unge gutter vet hvem han er, uansett. Generelt er han ikke kjendis, akkurat. Neste gang foreslår jeg at han slår lyset helt av. 33 5
K_mb Skrevet 4. mars 2023 #78270 Skrevet 4. mars 2023 Imblar skrev (1 time siden): Lurer på hvor lenge denne kommentaren blir stående hos LKE. God kommentar 👏 Dessverre har LKE verken selvinnsikt eller evne til å ta til seg kritikk uten å kverulere kritikeren ihjel før han sletter og blokkerer. 36
NettoppJa Skrevet 4. mars 2023 #78271 Skrevet 4. mars 2023 (endret) Kollontaj skrev (12 minutter siden): Er vel lenge siden de ble tatt veldig seriøst, bilskrapingen og løpe til avisa samtidig om hets, var siste spikeren i ei allerede fullspikret kiste. Skjønner forøvrig ikke påstanden om at man ser nakenhet og «alt mulig» på nettet, for jeg ser virkelig veldig lite av det. CBE er den mest avkledde jeg er innom. 😕 Helt enig, men samtidig lander de fortsatt samarbeid/spons, nå sist Tempur. Jeg syns det er bra at fler og fler får øynene opp for hvor dårlig forbilder de er, godt hjulpet av fruemannens tantrum og bortforklaringer på egen konto. Helt klart flere markedsavdelinger rundt omkring som bør gjøre bedre bakgrunnssjekk og omdømmetest. Endret 4. mars 2023 av NettoppJa La til noe 12 7
Pust Skrevet 4. mars 2023 #78272 Skrevet 4. mars 2023 Toppfuru skrev (9 timer siden): Skal ikke sette noen diagnose men vil si at de nærmer seg en folie à deux situasjon😆 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Folie_à_deux Det var forstyrrende lesning. 8
Lopploella Skrevet 4. mars 2023 #78273 Skrevet 4. mars 2023 Pinto2013 skrev (22 minutter siden): Hvis dette handler om "free the nipple", så regner jeg med han hadde digga at f.eks moren hans hadde kjøpt samme topp og tatt på til neste lutefisklag 😊👍 Oh yes!! 11
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 4. mars 2023 Populært innlegg #78274 Skrevet 4. mars 2023 ~ Ada ~ skrev (58 minutter siden): Men vi angrer ingenting assa... Helt naturlig å poste et innlegg med eneste intensjon å skape reaksjoner, for deretter å slette reaksjoner. Det neste, blir vel et intervju i KK om at angsten har økt hos fruen etter stygge kommentarer. Veldig merkelig hele greia. I bedriften diskuteres det, eierne bestemmer seg for å gå for en strategi, planlegger detaljer, hvilke klær, hvilken sminke, hvordan skal håret være. Sjekker lyssetting, rydder litt, diskuterer poseringer, forsøker ulike poseringer, flytter litt på jakken for at den skal ligge riktig inntil ene brystet og ikke dekke noe, endrer litt lys og vinkel, før det velges poseringer og bildesnitt som skal publiseres på firmaets ulike bedriftskanaler. Og umiddelbart etter bildetakningen så tas bilder av den andre avkledde bedriftseieren, samme greia der, valg av lys (eller rettere sagt mangel på lys), vinkel, snitt. Siste bildene, av andre bedriftseier, legges da ut som et motsvar til den kritikken de selv helt tydelig ønsket seg med bildene av første bedriftseier. Når det skaper engasjement sletter de kommentarer og forstår liksom ikke kritikken. Hele greia er puteflaut av to bedriftseiere som snart ikke har flere desperate kort å gi fra seg. Nå er det krampetrekninger. Man kan jo bli litt bekymret også når andre bedriftseier ikke er bevisst hva som er lagt ut på egen bedriftskanal de siste årene mtp. seksualiserte bilder av konas mindre og mer avkledde kropp, i salig blanding av bilder av barn som er en åpen invitasjon og gavepakke for det mørke nettet. Ikke nok med det, medeier i bedriften, Lars Kristian Eriksen, argumenterer med at det som ligger i Storyen ikke eksisterer, ikke teller. Det er jo litt av en måte å drive reklame for egen drift... Men, om ikke annet, så ble det med den kommentaren fra bedriftseier LKE plutselig veldig tydelig hvorfor Caroline Berg Eriksen/Treasure ikke gidder gjøre en halvveis jobb med de reklameoppdragene de får av annonsører, men bare gjør hastverksarbeid med daglige lovbrudd. Lovbrudd som annonsørene også blir ansvarlige for, i tillegg til bedriftens eiere Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen. CBE var en gang Norges største blogger. Nå er det ingenting som hverken ligner arbeid, seriøsistet eller arbeid. Desperasjon, nakenhet, spille på sex, lovbrudd - det er det imidlertid dessto mer av. 44 10
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 4. mars 2023 Populært innlegg #78275 Skrevet 4. mars 2023 De tre bildene av CBE på kjøkkenet synes jeg mer enn noe annet er triste bilder. Bedriftseieren viser på det øverste bildet at hun er veldig ukomfortabel med å gjøre det hun der gjør. Det tolker jeg dit at hun kanskje egentlig ikke ønsker at disse bildene tas. Hun vender, som så ofte før, ansiktet bort fra fotografen og tilskuer. På bildet er hun stiv i ansiktet, med en stivnet maske hvor hun ikke en gang greier å smile. Øynene ser tomme bort i en annen retning, eneste glimtet i dem er av ubehag over situasjonen hun er i. Kaffekannen tviholdes med en knoklete tynn hånd, hun tviholder så hardt på kaffekannen at knokene lyser hvitt. Det er ikke noe en kvinne som var trygg på seg selv i situasjonen ville gjøre. En kvinne som føler seg veldig ukomfortabel og kanskje litt redd, derimot, ville det vært helt naturlig for. Ingen kvinne som føler at hun har kontroll på situasjonen og føler seg sensuell og sexy har behov for å tviholde på kaffekannen så knokene lyser hvitt. Hun støtter seg i tillegg stivt til benken, som om hun har behov for å støtte seg til noe i situasjonen. Men skuldrene forblir skyhøye og fulle av spenning. Jeg synes det bildet er vondt å se på, det gir meg inntrykk av en kvinne som egentlig ikke ønsker å gjøre det hun gjør. 55 3 20
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 4. mars 2023 Populært innlegg #78276 Skrevet 4. mars 2023 Og bildet av den andre bedriftseieren, LKE, han forsøker å utgi seg som en eller annen Mr Grey, kan det virke som, uten at han lykkes med det der også han vender seg bort fra fotograf og tilskuere. Bildet er like mørkt som hans bevisste handlinger sist sommer var, da han oppsøkte, fulgte etter og trakasserte en kvinne og gjorde hærverk mot bilen hennes. Så slik sett er bildet passende bilde på ham... På fb-kontoen til kona ligger følgende kommentar: "Den følelsen når alle gutta på skolen har sett brystene til mora di 😪 " - sagt av en mann, likt av nesten 100 personer. Tenk litt på den, du, Lars Kristian Eriksen... 56 5
Gjest Kvinneliv Skrevet 4. mars 2023 #78277 Skrevet 4. mars 2023 Håper ikke LKE skal «free» de små (fot)ballene 🤭
elskersommer Skrevet 4. mars 2023 #78278 Skrevet 4. mars 2023 Ellevira skrev (2 timer siden): Så hvis man har " fine" pupper så er det fint å vise dem fram - ellers ikke? Ikke rart det blir kroppspress.... 👏👏 Spiller liten rolle om det er store,små pupper, silikon pupper,henge pupper. Nå begynner faktisk jentene til CBE og bli store. De er snart i en alder hvor kropp og klær blir enda mer spennende. Så kan ikke CBE gå frem som ett godt forbilde ovenfor sine barn 18
Rev. Revenge Skrevet 4. mars 2023 #78279 Skrevet 4. mars 2023 (endret) Surikatt skrev (1 time siden): Tror ikke noen unge gutter vet hvem han er, uansett. Generelt er han ikke kjendis, akkurat. Neste gang foreslår jeg at han slår lyset helt av. Skulle ønske at det var en glise-like å trykke på her Endret 4. mars 2023 av Revenge o'Cavatina 18
Gjest Marsh Skrevet 4. mars 2023 #78280 Skrevet 4. mars 2023 rinne skrev (7 timer siden): Det er et komisk skue at LKE prøver å argumentere for at kona har «svært lite fokus på kropp». Kilde: Skjermdump fra LKE sitt kommentarfelt på IG Tror kanskje "Mr. Knowitall" ikke vet helt hva fokus på kropp betyr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå