Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rastebenk skrev (3 minutter siden):

Høyt utdannede kvinner drar på treningsleir med Funkygine, leser bøkene til Fitfocus, spiser smoothiebowls fra Emilie Voe Nereng og syr fæstdrakt med Jenny Skavlan.

Ikke engang kjendis.no har giddet å nevne silikonpuppen til "jeg er alltid så frossen" Carro fra Særp. 

Ikke så rart siden det ikke er noe å nevne.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Klink skrev (7 minutter siden):

Ikke så rart siden det ikke er noe å nevne.

Enig. Slike bilder har hun da lagt ut før. Kleint for alle i nærmiljøet og spesielt for ungene. Mobbemateriale servert på sølvfat av egne foreldre. Men men. Hun syns sikkert det er hyggelig å få dickpics fra fremmede, tvilsomme fyrer da. Glad det ikke er jeg som skal åpne innboksen hennes 😅 Nok en arbeidsdag utført for familiebedriften Treasures. I morgen er det sikkert barna som skal til pers.

Endret av Rastebenk
  • Liker 25
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Rastebenk skrev (9 minutter siden):

Høyt utdannede kvinner drar på treningsleir med Funkygine, leser bøkene til Fitfocus, spiser smoothiebowls fra Emilie Voe Nereng og syr fæstdrakt med Jenny Skavlan.

Ikke engang kjendis.no har giddet å nevne silikonpuppen til "jeg er alltid så frossen" Carro fra Særp. 

Ja, de vil vel ha noe med innhold og som er mer ekte. Noen de kan relatere seg til som lever mer normale liv. 

Endret av Sharpa VinterBerg
  • Liker 8
Skrevet
Rastebenk skrev (4 minutter siden):

Enig. Slike bilder har hun da lagt ut før. Kleint for alle i nærmiljøet og spesielt for ungene. Mobbemateriale servert på sølvfat av egne foreldre. Men men. Sikkert hyggelig for henne å få dickpics fra fremmede fyrer. Nok en arbeidsdag vel utført. Thank u next.

Etter så mange år i denne bransjen er dette det eneste virket har å komme med.

• Liker 10
Skrevet (endret)
Rastebenk skrev (36 minutter siden):

Tja. De fleste høyt utdannede kvinnene jeg kjenner vet ikke hvem de du nevner er en gang, med unntak av jenny skavlan…. Men enig i at de du nevner tross alt er de beste vi har. 

Endret av Djerv2020
  • Liker 19
  • Nyttig 6
Skrevet
Rastebenk skrev (35 minutter siden):

Denne høyt utdannede kvinnen vil ikke assosieres med noen influencere. Jeg mener det vitner om saueflokkmentalitet og lite kritisk tenkning. 

Barnefluencere som kler av seg etter de har solgt barndommen til barna - nei, takk. Jeg vil ikke se noen naken, spesielt ikke kvinner som seksualiserer kvinnesaken. Null kulturell kapital der i gården. 

• Liker 40
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (1 time siden):

Lurer på om de kjøpesterke kvinnene med høyere utdanning opplever at innhold av denne karakter når ut til dem? 

Kan snakke for meg selv som har bachelorgrad, videreutdanning og nå er snart ferdig med en mastergrad; nei

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
Iso1 skrev (11 timer siden):

Hadde jeg hatt sånne pupper hadde jeg søren meg vist dem jeg og! Menn går i bar overkropp hele tiden, det er liksom ikke noe stress? Det syns ikke jeg er noe fint iallfall, de kan dekke seg til de også hvis dette er et problem! 

Så hvis man har " fine" pupper så er det fint å vise dem fram - ellers ikke? Ikke rart det blir kroppspress....

• Liker 37
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Klink skrev (2 timer siden):

Men sånn er det jo? Hvor mye nakenhet og alt mulig rart får man ikke servert på internett og nettaviser? 

Så da ser du ikke problemet med min referanse?

• Liker 8
Skrevet

Lurer på hvor lenge denne kommentaren får stå før Mr. Nipple fjerner den og blokkerer vedkommende. Lurer også på hva herr og fru nipple kommer frem til i kveld når de har kommet et godt stykke ned i vinflaska..

Skulle gitt mye for å være flue på veggen i Villa Kulsås, for der foregår det mye rart som jeg verken klarer å anse som normalt, eller identifisere meg med. 

77177D37-B659-408B-B471-F93D8BB1707B.png

• Liker 30
  • Nyttig 4
Skrevet
Oppgittfrue skrev (22 minutter siden):

Kan snakke for meg selv som har bachelorgrad, videreutdanning og nå er snart ferdig med en mastergrad; nei

Snart ferdig med mastergrad,noen år eldre enn CBE: så absolutt ikke!

• Liker 8
Skrevet

Haha, kommentaren er visst slettet allerede. Lå vel der i ca 10 minutter. 

• Liker 25
  • Nyttig 2
Skrevet
Auroraborealiset skrev (11 minutter siden):

Lurer på hvor lenge denne kommentaren får stå før Mr. Nipple fjerner den og blokkerer vedkommende. Lurer også på hva herr og fru nipple kommer frem til i kveld når de har kommet et godt stykke ned i vinflaska..

Skulle gitt mye for å være flue på veggen i Villa Kulsås, for der foregår det mye rart som jeg verken klarer å anse som normalt, eller identifisere meg med. 

77177D37-B659-408B-B471-F93D8BB1707B.png

Lurer på om de hadde latt den stå, dersom ikke episoden med bilen var med. 

• Liker 11
Skrevet
Imblar skrev (8 minutter siden):

Det jobbes på insta.. 

• Liker 16
Skrevet
Vitulina skrev (6 timer siden):

Vi kan ikke endre på vår biologi, selv om LK kanskje tror det

Kvinners bryst har ikke alltid vært så seksualisert som det er nå. Flere av oss har mødre som gikk toppløse på stranden og som ofte gikk uten BH. Kan aldri huske at mamma fikk ekle blikk eller kommentarer. Noe har skjedd de siste tiårene. 

Problemet for meg blir når folk bevisst bruker brystene, en naken rompe eller magen i konstant monitor får å få oppmerksomhet, slik CBE gjør. Det er ingenting naturlig eller genuint med bildene. Alle ser hvor hun vil ha fokuset.

Jeg var på en konsert der jeg artisten ikke hadde på bh. Musikeren er en laidback kvinne som aldri har seksualisert kroppen. Hun går nesten alltid uten bh, er opptatt av gjenbruk og kler seg litt boho.  Så jeg registrerte det, før fokuset mitt gikk tilbake til musikken. En dame med stort talent, som tilfeldigvis trives best uten bh. 

Men CBE har hele veien hatt et voldsomt kroppsfokus og det blir så gjennomskuelig når hun poster slike bilder. Som bildet hun ligger og duver i vannet der hun skyver rompen bevisst opp for å være sexy. Hva kommuniserer hun? Jeg som mottaker tenker ok, her har man ingenting å formidle.  Dønn lei dette kroppsfokuset i some. Hjernedødt, trist og overfladisk. Hadde jeg hatt en stor følgerskare hadde jeg prøvd å bruke påvirkermakten min til noe verdifullt og meningsfullt..

• Liker 43
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Imblar skrev (21 minutter siden):

Men vi angrer ingenting assa...

Helt naturlig å poste et innlegg med eneste intensjon å skape reaksjoner, for deretter å slette reaksjoner.

Det neste, blir vel et intervju i KK om at angsten har økt hos fruen etter stygge kommentarer.

Endret av ~ Ada ~
La til
  • Liker 36
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Du kan d ikke sammenligne en bar overkropp på en mann med bryster på ei dame?

Jo, jeg syns at menn bør dekke til overkroppen som vi kvinner må. 

• Liker 1
Skrevet
Toppfuru skrev (8 timer siden):

Skal ikke sette noen diagnose men vil si at de nærmer seg en folie à deux situasjon😆

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Folie_à_deux

Med bakteppet vi leser den linken til synes jeg dette var ordentlig skremmende lesning. Det var lite som ikke stemte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...