Gjest Emmy_H Skrevet 20. februar 2019 #761 Skrevet 20. februar 2019 1 time siden, Revenge of Cthulhu skrev: Det er vanskelig å reflektere, endre tankesett og ta til seg kritikk når husets minste blir en forlengelse av bloggpersonaen og dennes eksponeringsbehov, og ikke respekteres som selvstendige individer med egen bevissthet. Tror det handler om grunnverdier som kommer til utrykk både gjennom måten bedriften forvaltes på, og hva som postes i kommentarfelt rundt omkring fra denne karen (LKE). Hvem redigerer bilder av en allerede veldig slank ektefelle og skriver egne hetsende meninger i eget kommentarfelt. Og driver med fatshaming av normalvektige kvinner? Hva slags verdier fronter man da? Ikke verdier jeg ønsker at menn i dagens samfunn skal ha.
Perelandra Skrevet 20. februar 2019 #762 Skrevet 20. februar 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Perelandra, mod.
Cati Skrevet 20. februar 2019 #763 Skrevet 20. februar 2019 9 timer siden, Rubella skrev: Begynte plutselig å tenke på et av de første blogginnleggene jeg fikk vondt svak i munnen av av CBE: https://www.carolinebergeriksen.no/2011/06/04/yesterday-a-black-day/ Eksponering, posering, dyp utringning og skyhøye hæler selv i begravelse. Fy flate!! Så sinnsykt usmakelig!! I sjokk! 11
Surikatt Skrevet 21. februar 2019 #764 Skrevet 21. februar 2019 15 timer siden, Emmy_H skrev: Tror det handler om grunnverdier som kommer til utrykk både gjennom måten bedriften forvaltes på, og hva som postes i kommentarfelt rundt omkring fra denne karen (LKE). Hvem redigerer bilder av en allerede veldig slank ektefelle og skriver egne hetsende meninger i eget kommentarfelt. Og driver med fatshaming av normalvektige kvinner? Hva slags verdier fronter man da? Ikke verdier jeg ønsker at menn i dagens samfunn skal ha. De to har felles verdier, tenker jeg. En merkelig dyrking av selvopptatthet og kropp, som jeg ikke skjønner at noen kan bruke så mye tid på. I dag skal de selge oss en slags beauty box til 199 kroner i måneden, i morgen er det enda mer treningsklær, så er det enda mer oppussing og slik fortsetter det. De tjener penger på et vanvittig overforbruk mens andre som faktisk må betale for dette ville havnet på Luksusfellen. Det er ikke verdier jeg ville videreført til mine barn. 21
Gulleplutt Skrevet 21. februar 2019 #765 Skrevet 21. februar 2019 Det er noe fascinerende over nest siste innlegg der Caroline sitter nysminket og nyfrisert i en gardintrapp og ser med ømhet på en plastkrok til gardinoppheng.. 40
Cissacissa Skrevet 21. februar 2019 #766 Skrevet 21. februar 2019 3 minutter siden, Gulleplutt skrev: Det er noe fascinerende over nest siste innlegg der Caroline sitter nysminket og nyfrisert i en gardintrapp og ser med ømhet på en plastkrok til gardinoppheng.. Haha... Har du bilde? 2
enkefru Skrevet 21. februar 2019 #767 Skrevet 21. februar 2019 17 minutter siden, Gulleplutt skrev: Det er noe fascinerende over nest siste innlegg der Caroline sitter nysminket og nyfrisert i en gardintrapp og ser med ømhet på en plastkrok til gardinoppheng.. Hahahaha...... det var disse grunnverdiene da 😂 😂 😂 -eller rettere sagt, mangel på det 🙈 5
MissLucy Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #768 Skrevet 21. februar 2019 34 minutter siden, Gulleplutt skrev: Det er noe fascinerende over nest siste innlegg der Caroline sitter nysminket og nyfrisert i en gardintrapp og ser med ømhet på en plastkrok til gardinoppheng.. jeg klarer ikke å velge mellom det med plastkroken eller det lekre nærbildet av hendene fulle med gardinringer. Bloggen har fremstått som ganske parodisk før, men dette tok det til nye høyder. 25
Emilie112 Skrevet 21. februar 2019 #769 Skrevet 21. februar 2019 Det her innlegget med opphenging av gardin er veldig gøy. Lurer på om det kommer på «to do-lista» i en hektisk hverdag.. med en gang de tar bilder går det vel under arbeidsoppgaver, man må pynte seg, sminke seg ogknurre- smile. Puh.. blir sliten av sånt. Jeg hadde tatt på meg joggedressen og hengt de opp-ferdig. 13
ane_luise87 Skrevet 21. februar 2019 #770 Skrevet 21. februar 2019 1 time siden, MissLucy skrev: jeg klarer ikke å velge mellom det med plastkroken eller det lekre nærbildet av hendene fulle med gardinringer. Bloggen har fremstått som ganske parodisk før, men dette tok det til nye høyder. Hvem er det som blogger om å henge opp gardiner? DA har du lite å komme med. Fatter ikke at de tror at dette er interessant for noen. Jeg er helt fascinert av hvor utrolig kjedelig den bloggen er, og kan ikke fatte at de har fans igjen. Må virkelig slutte å lese den bloggen. Men innrømmer glatt at jeg leser den pga fascinasjon for det påtatte, «perfekte» fasadelivet. 32
Rubella Skrevet 21. februar 2019 #771 Skrevet 21. februar 2019 (endret) Har "ellu" kommentert "curtain ring brand?", da? Endret 21. februar 2019 av Rubella 18
Gulleplutt Skrevet 21. februar 2019 #772 Skrevet 21. februar 2019 7 minutter siden, Rubella skrev: Har "ellu" kommentert "curtain ring brand?", da? 1
Cinzia Skrevet 21. februar 2019 #773 Skrevet 21. februar 2019 Det er også veldig fascinerende hvordan hun beskriver at ventetiden har gått fort! Som om hun har ventet på en fødsel eller noe annet stort. Det er gardiner liksom! Hallo!! 26
Gjest Emmy_H Skrevet 21. februar 2019 #774 Skrevet 21. februar 2019 (endret) 1 time siden, ane_luise87 skrev: Hvem er det som blogger om å henge opp gardiner? DA har du lite å komme med. Fatter ikke at de tror at dette er interessant for noen. Jeg er helt fascinert av hvor utrolig kjedelig den bloggen er, og kan ikke fatte at de har fans igjen. Må virkelig slutte å lese den bloggen. Men innrømmer glatt at jeg leser den pga fascinasjon for det påtatte, «perfekte» fasadelivet. Er det#reklame? Som skal ettermerkes fordi de har betalt varen selv?Må bare tilføye at det er litt sånn paprikavibber over bloggen. Eksponering av barn for en pysj (!), reklame for putespray (hvem trenger det liksom) og nå gardiner (eller stenger og ringer?). Her må man ta det man får av oppdrag. Endret 21. februar 2019 av Emmy_H
pøbelsara Skrevet 21. februar 2019 #775 Skrevet 21. februar 2019 7 minutter siden, Cinzia skrev: Det er også veldig fascinerende hvordan hun beskriver at ventetiden har gått fort! Som om hun har ventet på en fødsel eller noe annet stort. Det er gardiner liksom! Hallo!! Ikke sant? Det er en merkelig, skrudd verden vi inviteres inn i. 15
MissLucy Skrevet 21. februar 2019 Forfatter #776 Skrevet 21. februar 2019 1 time siden, ane_luise87 skrev: Hvem er det som blogger om å henge opp gardiner? DA har du lite å komme med. Fatter ikke at de tror at dette er interessant for noen. Jeg er helt fascinert av hvor utrolig kjedelig den bloggen er, og kan ikke fatte at de har fans igjen. Må virkelig slutte å lese den bloggen. Men innrømmer glatt at jeg leser den pga fascinasjon for det påtatte, «perfekte» fasadelivet. dette er folk som blogger om at de har en kaffeflekk på buksa, så gardinopphenging er jo en stor event til sammenligning. 25
Ullakrula Skrevet 21. februar 2019 #777 Skrevet 21. februar 2019 15 minutter siden, Cinzia skrev: Det er også veldig fascinerende hvordan hun beskriver at ventetiden har gått fort! Som om hun har ventet på en fødsel eller noe annet stort. Det er gardiner liksom! Hallo!! Jeg tror det er for å vise at dette ikke er billige gardiner i standardlengde som butikken hadde på lager... 13
miamiamia Skrevet 21. februar 2019 #778 Skrevet 21. februar 2019 Er det bare meg, eller er det totalt uinteressant å se mange bilder etter hverandre av samme dame bare med noen forskjellige bevegelser og vinkler? Tenkte på det med blomstene før Valentines Day... et hvor hun går nedover gaten... så ett hvor hun står på samme sted men i en annen positur. Altså, hvor mye foto Session har de holdt på med? Jeg leser bloggen for å få litt inspo, følge litt med på både oppussing og klær. Ikke alltid jeg finner inspo men det hender... og jeg stusser alltid over at det er så mye dyrking av henne og kroppen og lepper og pupper. Det byr meg imot og jo flere like bilder av henne jo mindre klikker jeg inn på bloggen. Det er synd, jeg har fulgt henne i mange mange år... Skulle ønske hun kunne ta imot litt kritikk fra følgere og folk som klikker seg inn. Tror bloggen kunne blitt mye bedre om forbruket gikk ned og selvdiggingen likeså.... 29
Gjest BearMama Skrevet 21. februar 2019 #779 Skrevet 21. februar 2019 (endret) 4 timer siden, MissLucy skrev: jeg klarer ikke å velge mellom det med plastkroken eller det lekre nærbildet av hendene fulle med gardinringer. Bloggen har fremstått som ganske parodisk før, men dette tok det til nye høyder. Det skjer jo aldri noe lenger. Trening Undulatmåltid Se på meg i tusen vinkler mens jeg handler blomster eller noe Gardiner eller annet nips og ræl til huset Enda mer klær som brukes én gang Et nytt produkt til egenpleie(ærlig talt, hvor mye greier klarer en å bruke i trynet i løpet av en dag?) Favorittmakeup(igjen, hvor mange produkter klarer en å kladde i trynet sitt?) Selge barna *repeter i det uendelige..... Endret 21. februar 2019 av BearMama
Gjest Emmy_H Skrevet 21. februar 2019 #780 Skrevet 21. februar 2019 19 minutter siden, miamiamia skrev: Er det bare meg, eller er det totalt uinteressant å se mange bilder etter hverandre av samme dame bare med noen forskjellige bevegelser og vinkler? Tenkte på det med blomstene før Valentines Day... et hvor hun går nedover gaten... så ett hvor hun står på samme sted men i en annen positur. Altså, hvor mye foto Session har de holdt på med? Jeg leser bloggen for å få litt inspo, følge litt med på både oppussing og klær. Ikke alltid jeg finner inspo men det hender... og jeg stusser alltid over at det er så mye dyrking av henne og kroppen og lepper og pupper. Det byr meg imot og jo flere like bilder av henne jo mindre klikker jeg inn på bloggen. Det er synd, jeg har fulgt henne i mange mange år... Skulle ønske hun kunne ta imot litt kritikk fra følgere og folk som klikker seg inn. Tror bloggen kunne blitt mye bedre om forbruket gikk ned og selvdiggingen likeså.... Hva tenker du bloggen skulle ha handlet om? Forbruk er tanken bak den type blogg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå