hvalstad45 Skrevet 15. februar 2023 #77321 Del Skrevet 15. februar 2023 27 minutter siden, kraftwerk said: Virker som at pasta er den eneste retten CBE kan lage mat med? Helt OK å spise pastasaus på glass, ikke mitt førstevalg - og ville trodd CBE heller lagde litt mer fra bunnen av? Det går nok i mye prosessert og ultraprossesert, og det syntes jeg er rart iom de har hele dagen på seg. Hva har skjedd med matlaginga? Var ikke det en ting hun faktisk var ganske flink til? Ordentlig mat fra bunn (om enn en latterlig redsel for karbs). Nå er det bare masse prosessert mat, masse pasta osv. Rart! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 15. februar 2023 #77322 Del Skrevet 15. februar 2023 Ellie77 skrev (På 14.2.2023 den 18.07): «A few spots» 😂🤦♀️ Jeg klarer ikke fokusere på noe her, utover de 3 brystvortene på høyre bryst. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 15. februar 2023 #77323 Del Skrevet 15. februar 2023 Så på noen treningssnutter fra funkygine, og det er så mye bedre enn hva disse to lager. Der er det fokus på hva DU klarer, mottaker i sentrum hele tiden. Hos cbe er det navlebeskuende innhold! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenoledig Skrevet 15. februar 2023 #77324 Del Skrevet 15. februar 2023 Frisk Frosk skrev (2 timer siden): Omtrent alt. Planken skal utføres slik at man kan trekke en tenkt linje mellom skulderledd, hofteledd og ned til hælen. Caroline Berg Eriksen ser mer eller mindre ut som en ^ når hun tar planken. På den måten gjør hun ikke øvelsen riktig, kobler ikke inn muskulaturen hun i øvelsen skal trene på riktig måte. At hun ikke vet eller vil, og at hennes "coach" og fotograf heller ikke korrigerer henne, det er vel fordi heller ikke han enten kan eller vil. De ønsker jo gjerne å ha fokuset på setet til CBE, både med og uten rumpepute, og da er vel det å vise en treningsøvelse korrekt på en treningskanal underordnet for ekteparet Eriksen samt Netfits andre eier, Adrian Paul. I tillegg gjør hun gjerne feil med nakkestilling og hun greier tydelig heller ikke koble inn skulderbladets stabiliseringsmuskulatur godt nok. Feil på feil på feil, med andre ord. Og dette er gjennomgående. De kan ikke og de slurver. Alt for å skape et image, få det som de selv mener ser best ut på bilde, drit i at de formidler feil treningsråd. Om man ser på den delen av anatomien som er vesentlig her så ser jeg ikke noe feil. Hun har rett rygg, og strake hofter. Så ^ formen du snakker om er da rumpa. En rumpe er sjeldent flat, så noen rett strek fra skulderblad til fløtter er umulig. Hadde hun skyvd rumpa opp og dermed formet en ^ ville hun hatt knekk i hofta. Det har hun helt klart ikke.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 15. februar 2023 #77325 Del Skrevet 15. februar 2023 9 hours ago, Ersa said: Dette er jo direkte feil. Kan ikke forstå hvor de har hentet disse tallene? En gjennomsnittlig voksen mann som begynner å trene styrke 4 x per uke vil i gjennomsnitt legge på seg 3 kg muskler på 3 mnd eller ca 250 g muskler i uken. De cellulære forandringene som gir muskelvekst trenger mer tid enn 2-3 uker for å kunne gi synlig resultat. Vet ikke om de tenker at du trener så hardt at du reduserer fettprosenten og at musklene derfor blir mer synlige? Likevel vil man med trening og kostholdsendring klare å redusere fettprosent mellom 1-3% per mnd. skjønner bare ikke at de i det hele tatt gir råd om noe de åpenbart ikke kan. Jeg er har ikke master eller phd i fysiologi, men dette henger ikke på greip Har begynt å trene styrke. Spurte min PT når jeg kunne regne med å se forskjell, han svarte ca 3 mnd..... CBE, LK og Netfit, ta dere en bolle og begynn å sette dere inn i hva som er virkeligheten. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 15. februar 2023 #77326 Del Skrevet 15. februar 2023 hvalstad45 skrev (1 time siden): Jeg syns det ser veldig photoshoppa ut? Særlig armen og kanten på toppen til vår venstre? Har hun verdens lengste bein, er hun høy? står hun på en krakk? Eller er kjøkkenbenken veldig lav? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 15. februar 2023 #77327 Del Skrevet 15. februar 2023 I CBE sine glansdager ble jeg inspirert av matlagingen hennes. Hvorfor har hun blitt så utrolig mye dårligere på å lage mat? Den pastaretten der er virkelig ikke content på insta, blir jo som å lage et innlegg om en toro kake. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 15. februar 2023 #77328 Del Skrevet 15. februar 2023 Gladidagogså skrev (21 minutter siden): Har hun verdens lengste bein, er hun høy? står hun på en krakk? Eller er kjøkkenbenken veldig lav? Er nok en veldig lav benk. 😬 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. februar 2023 #77329 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Når hun lager maten er hun veldig høy i forhold til kjøkkenbenken. Når hun har tatt maten ut av og stekeovnen og står ved samme benken er hun plutselig mye lavere. Merkelig! (Begge bildene er stillbilder fra samme video) Endret 15. februar 2023 av FruRosa 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. februar 2023 #77330 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Feil! Endret 15. februar 2023 av FruRosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvild H G Skrevet 15. februar 2023 #77331 Del Skrevet 15. februar 2023 EmilieH skrev (1 time siden): Så på noen treningssnutter fra funkygine, og det er så mye bedre enn hva disse to lager. Der er det fokus på hva DU klarer, mottaker i sentrum hele tiden. Hos cbe er det navlebeskuende innhold! Enig! Helt syk forskjell. Skikkelig motiverende og hardt arbeidende naturlig dame, rake motsetningen til cbe. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 15. februar 2023 #77332 Del Skrevet 15. februar 2023 Gladidagogså skrev (1 time siden): Har hun verdens lengste bein, er hun høy? står hun på en krakk? Eller er kjøkkenbenken veldig lav? Krakken er sikkert heldig 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 15. februar 2023 #77333 Del Skrevet 15. februar 2023 vinterskog skrev (3 timer siden): De prøver med jevne mellomrom stenge netfit for at flere skal bli følgere, men har hittils ikke fungert så bra. Netfit får mindre og mindre følgere. Jeg får opp nå at netfit er privat konto. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ~ Ada ~ Skrevet 15. februar 2023 Populært innlegg #77334 Del Skrevet 15. februar 2023 Snødronninga skrev (3 timer siden): Det er vinter og hun har sagt flere ganger hvor frossen hun er av seg. Må bli ekstremt dyre strømregninger der i gården, om man går så lettkledd i en gammel villa. Selvsagt handler det om at hun skal vise mest mulig bar mage og kropp IGJEN, også når fokuset bør være på matlaging. Nå er det nok, Caroline. Forresten, pasta nå igjen? 🤔 Det er i slike innlegg sykeligheten virkelig avsløres. En godt voksen dame planlegger magetopp og høye hæler for å få vist magen over kjøkkenbenken. Krøller håret, redigerer, fusker og styrer på. Og alt dette over en helt absurd uinspirerende pastarett. Noe er riv ruskende galt. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 15. februar 2023 #77335 Del Skrevet 15. februar 2023 Jeg trener hjemme fordi jeg er alene med barn. Det tok jo av med hjemmetrening under pandemien. (Sorry netfit dere misset den muligheten), men det har hvertfall gjort det enklere for folk som meg. Og jeg støtter de som sier funkygine. Har trent masse «med» henne og det er faktisk utrolig motiverende. Hun får frem budskapet og drar deg videre og alt dette gjennom en skjerm. Det samme gjør fitfocus, Catrine Collins og Pia Seeberg som er de jeg trener «med». Caroline har en lang vei å gå både når det gjelder troverdighet, men også det å klare å nå publikum. For det er vanskelig når man som trener står alene og skal snakke til oss som om vi er i samme rom. Netfit vil bare av den grunn aldri bli noe av. Hun klarer ikke formidle. Egentlig burde det være et regulert lovverk for de som skal drive med trening via app/insta/YouTube osv. At de som gjorde dette, som tjente penger på dette var utdannet og kunne gi gode kvalifiserte råd. Samme med mat og hvertfall mat og trening i kombinasjon. Det skremmer meg så inderlig at disse to får holde på som de gjør, for det finnes mennesker som vil følge dette. Tenk konsekvensene av å trene feil samtidig som kostholdsrådene er så på vidda at de ikke lenger syntes. Jeg grøsser. 33 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 15. februar 2023 #77336 Del Skrevet 15. februar 2023 FruRosa skrev (5 timer siden): Viktig å få med magen! (Stillbilde fra video) Dette er ikke annet enn Dagens Lovbrudd fra Caroline Berg Eriksen, Lars Kristian Eriksen og Netfit, og dermed også indirekte fra Adrian Paul. Bildet er reklame for netfit - umerket for retusjert kropp. 26 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 15. februar 2023 #77337 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Ikkenoledig skrev (4 timer siden): Om man ser på den delen av anatomien som er vesentlig her så ser jeg ikke noe feil. Hun har rett rygg, og strake hofter. Så ^ formen du snakker om er da rumpa. En rumpe er sjeldent flat, så noen rett strek fra skulderblad til fløtter er umulig. Hadde hun skyvd rumpa opp og dermed formet en ^ ville hun hatt knekk i hofta. Det har hun helt klart ikke.. Nei, hun har en knekk i hofteleddet også på det bildet, selv om det er mindre enn hva hun etter dette har lagt seg til å ha. Det ser man tydelig på linjen som ikke er rett fra skulder til hæl når den går over hofteledd. Eller rettere sagt, hun har ikke rett rygg, hun nærmest krummer ryggen og senker seg ikke lavt nok, i tillegg til at hun tydeligvis suger magen veldig innover, ikke bare strammer den. Trekker du en rett linje fra skulderleddet og ned til hælene vil du se at det er luft mellom linjen og magen og fremside av hofteleddet. Med andre ord, hun har fremdeles en tydelig ^ og utførelsen av øvelsen er feil - selv om øvelsens utførelse på det bildet er bedre enn det hun har begynt å gjøre med en voldsom ^ samt svai i ryggen i tillegg. Så for å presisere, jeg snakker ikke om setets naturlige krumninger, jeg snakker om at hun ikke utfører planken korrekt. Hadde dette vært en privatkonto så hadde det vært noe annet. Men dette er en bedriftskonto hvor bedriftseier ikke har utdannelse innen det hun liksom skal lære andre. Da må bilde og ev. tekst stemme overens med hvordan en øvelse skal utføres når den utføres korrekt. Endret 15. februar 2023 av Frisk Frosk Måtte tilføye en del, for bildet er verre enn jeg husket det fra før i dag. 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sursøtsaus Skrevet 16. februar 2023 #77338 Del Skrevet 16. februar 2023 Jeg driter i om han bruker selfie for å promotere PT-timer eller om hun har knekk i hofta under planke og spiser pasta. Jeg bryr meg mer om at ingen av dem merker disse innleggene med reklame, når de promoterer bedriftskanalen NetFit. Det skjer gjentatte ganger. Enten evner de ikke å forstå at reklame for eget merke og tjenester fortsatt skal merkes, eller så prøver de bevisst å snike seg unna det og jeg vet faktisk ikke hvilket scenario som er mer troverdig lengre. 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 16. februar 2023 #77339 Del Skrevet 16. februar 2023 Auroraborealiset skrev (14 timer siden): Er det bare jeg som syns at mengden er alt for liten til en familie på fire? Vi er 6 stk og vi spiser nesten firedobbelt. Ja, vi har aktive barn, men mannen min alene hadde klart å spise det der på en god dag. Og nei, han er ikke tykk. Vi er også en familie på 4 og dette hadde vært mer enn nok til oss. Vi er helt normalvektige. Mulig det serveres med salat og evnt brød ved siden av også. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. februar 2023 #77340 Del Skrevet 16. februar 2023 ~ Ada ~ skrev (18 timer siden): Har de glemt å dra ned persiennen akkurat ved ansiktet? Tror det meste av persienner er nede og ingen hjemme…🙄 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå