Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snødronninga skrev (6 minutter siden):

Tenkte det samme, hvorfor ikke nevne at hun gleder seg til å både lære og holde på med yoga fremover. Det bør være ganske stort fokus på det, om hun har tenkt å bli yogalærer. 🤔 Enn så lenge virker ikke interessen for yoga troverdig i det hele tatt.

CBE.no har mest sannsynlig avtalt antall innlegg og stories, det betales for. Noe utenom det, er ikke i avtalen, vil jeg tro. Husk at det er en betalt «jobb»/annonsering. 

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kollontaj skrev (56 minutter siden):

CBE.no har mest sannsynlig avtalt antall innlegg og stories, det betales for. Noe utenom det, er ikke i avtalen, vil jeg tro. Husk at det er en betalt «jobb»/annonsering. 

Ja nettopp, derfor virker det ikke særlig troverdig at hun er genuint interessert i yoga. Ville vært naturlig å nevne det i ny og ne, uten at innlegget merkes med reklame. 

• Liker 19
Skrevet
~ Ada ~ skrev (5 timer siden):

Fra story nå:

IMG_20230130_173924.png

IMG_20230130_174000.png

Igjen reklame som ikke er merket med endret hud og kropp.

Se på venstre lår, bildet er tydelig manipulert med skyggelegging for å gi inntrykk av mer definert muskelbuk i quadricepsmuskelen på forside lår og mest trolig også manipulering for å gi inntrykk av tydeligere muskelbuk på utsiden av samme legg, det er noe som skurrer i linjen/skyggen også der. Manipuleringen av låret stemmer heller ikke med lys/skygge ellers i bildet. Og ansiktet er tydelig også redigert mtp. huden.

Og igjen dukker hun opp kun som "Caroline Berg". Om det er et forsøk på å distansere seg fra mannen og renvaske egen bedriftsvirksomhet, så er det ganske nytteløst - siden hun her viser tydelig at hun (de) har tenkt å fortsette i akkurat samme stil de alltid har hatt. Nemlig med å redigere eller filtrere CBEs kropp for å gi inntrykk av at hun er noe hun ikke er, lyve og bedra mottakeren, med andre ord. Business as usual.

Hjelper lite å "bli selvstendig" når man fortsetter på akkurat samme dårlige måte som tidligere.

Vil hun ha en fremtid i denne influencerbransjen, da må hun snu helt om, dette blir bare latterlig og trist!

• Liker 45
Skrevet
Frisk Frosk skrev (3 minutter siden):

Og igjen dukker hun opp kun som "Caroline Berg"

Interessant.

Når hele hennes liv og «liv» er sentrert rundt å være kone.

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
Kollontaj skrev (1 time siden):

Ja, det faller unaturlig for de aller fleste av oss å nevne vår nye lidenskap utover det strengt nødvendige. Det kunne blitt oppfattet som lite genuint og tillitsSvekkende.

• Liker 13
Gjest Kattedama
Skrevet
Frisk Frosk skrev (51 minutter siden):

Igjen reklame som ikke er merket med endret hud og kropp.

Se på venstre lår, bildet er tydelig manipulert med skyggelegging for å gi inntrykk av mer definert muskelbuk i quadricepsmuskelen på forside lår og mest trolig også manipulering for å gi inntrykk av tydeligere muskelbuk på utsiden av samme legg, det er noe som skurrer i linjen/skyggen også der. Manipuleringen av låret stemmer heller ikke med lys/skygge ellers i bildet. Og ansiktet er tydelig også redigert mtp. huden.

Og igjen dukker hun opp kun som "Caroline Berg". Om det er et forsøk på å distansere seg fra mannen og renvaske egen bedriftsvirksomhet, så er det ganske nytteløst - siden hun her viser tydelig at hun (de) har tenkt å fortsette i akkurat samme stil de alltid har hatt. Nemlig med å redigere eller filtrere CBEs kropp for å gi inntrykk av at hun er noe hun ikke er, lyve og bedra mottakeren, med andre ord. Business as usual.

Hjelper lite å "bli selvstendig" når man fortsetter på akkurat samme dårlige måte som tidligere.

Vil hun ha en fremtid i denne influencerbransjen, da må hun snu helt om, dette blir bare latterlig og trist!

Det er ingen endringer når det gjelder NetFit i Brønnøysundregisteret (tror jeg). LKE er fortsatt med i styret. 

Skrevet
Lill :) skrev (5 timer siden):

Caroline Berg? Rart å ikke bruke hele navnet.

Det er jo slik apper og nettsider funker, de titulerer deg med fornavn og evt mellomnavn , så ingen vits med unødvendige spekulasjoner her. 

• Liker 14
  • Nyttig 6
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)

Det er ikke spekulasjoner, rart at en app plutselig har begynt å genere et navn uten etternavn.@ingo

Endret av Lill :)
Gjest Kattedama
Skrevet
Purpurina skrev (På 27.1.2023 den 15.48):

Nytt år, nye muligheter ... og nytt navn også mon tro? 

image.thumb.png.3789d3f60f4f846d8d02e3480292e926.png

Skrevet

^ Det med rabattkoden er vel ikke så merkelig? Kun «caroline» er sikkert allerede i bruk, og «carolinebergeriksen» er jo mer tungvint å skrive inn enn bare «carolineberg».

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest Snøsøta
Skrevet
hufsaaaaa skrev (52 minutter siden):

^ Det med rabattkoden er vel ikke så merkelig? Kun «caroline» er sikkert allerede i bruk, og «carolinebergeriksen» er jo mer tungvint å skrive inn enn bare «carolineberg».

Det dukker opp flere plasser. I tillegg er Netfit plutselig bycarolinebergeriksen, LKE har startet egen blogg og tilbyr egne treningstjenester som Coach Eriksen og dukker langt mindre opp på CBE sin insta. CBE skriver at hun er i Valencia med bilder av bare seg selv, han er ikke i fokus på bursdagen hennes, hun starter ny "reise" med yoga, pod og drar på Vixen uten LKE. Hun reklamerer for Netfit og melder at det skal komme noe nytt der, det gjør ikke LKE. Mange små endringer som tyder på at det er en grenseoppgang på gang mellom de to. Med tanke på at hans inntekter først og fremst er gjennom hennes produkter/kanaler er det nok på høy tid å skape litt uavhengighet. Ikke minst når han kontinuerlig tilfører merkevaren carolinebergeriksen stadig dårligere omdømme.

Skrevet

Kanskje de bare ønsker at det skal spekuleres i eventuelle problemer i forholdet, sånn som Villa Paprika og Mamma til Michelle holdt på i noen år for å karre til seg mer klikk og likes. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Rastebenk skrev (Akkurat nå):

Kanskje de bare ønsker at det skal spekuleres i eventuelle problemer i forholdet, sånn som Villa Paprika og Mamma til Michelle holdt på i noen år for å karre til seg mer klikk og likes. 

Det tror jeg ikke. CBE er alt for opptatt av den blankpolerte fasaden. 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
blåbærpai skrev (14 minutter siden):

Det tror jeg ikke. CBE er alt for opptatt av den blankpolerte fasaden. 

Tja. Før 2018 så hadde man neppe sett for seg at Caroline Berg Eriksen skulle posere i seksualiserte stillinger med gjennomsiktig undertøy heller. Mye kan endre seg og mange blir desperate når berømmelsen deres svinner hen.

https://www.instagram.com/p/CCDcFT8AcF1/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Screenshot_20230131_122349_Instagram.jpg

Endret av Rastebenk
  • Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Glufseguri skrev (13 timer siden):

Interessant.

Når hele hennes liv og «liv» er sentrert rundt å være kone.

"Liv"? Jeg skjønner ikke hva du legger i å være kone, eller hva du mener med denne ytringen. Jeg skal ikke be deg forklare, jeg ville bare  bemerke det. 

Forøvrig syns jeg ikke at det er så mye å kritisere at hun vil drive med yoga. Det er en trend nå - eller det trender som det helst blir uttrykt. Siden influensere lever av å trende så er det ikke så bemerkelsesverdig, og det passer jo fint inn under konseptet hun driver som er tening. Av det hun gjør så virker yoga som det beste og mest harmløse. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
servitrise&suppe skrev (13 minutter siden):

"Liv"? Jeg skjønner ikke hva du legger i å være kone, eller hva du mener med denne ytringen. Jeg skal ikke be deg forklare, jeg ville bare  bemerke det. 

Forøvrig syns jeg ikke at det er så mye å kritisere at hun vil drive med yoga. Det er en trend nå - eller det trender som det helst blir uttrykt. Siden influensere lever av å trende så er det ikke så bemerkelsesverdig, og det passer jo fint inn under konseptet hun driver som er tening. Av det hun gjør så virker yoga som det beste og mest harmløse. 

Det er bare helt latterlig at CBE liksom har blitt interessert i yoga. Dette er en mening som er kjøpt og betalt hos CBE som reklamekanal. Yoga nevnes utrolig nok ikke med ett eneste ord (!!) når CBE nylig fortalte om januartreningen og om hvordan hun skal trene fremover i den mørklagte kjelleren. Ikke med ett.eneste.ord!! Kan den betalende yogabedriften være fornøyd med at CBE allerede kaster dem så fullstendig under bussen da? 

https://www.instagram.com/p/CoDIwsxIIf2/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Screenshot_20230131_123053_Instagram.jpg

Endret av Rastebenk
  • Liker 24
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Rastebenk skrev (8 minutter siden):

Det er bare helt latterlig at CBE liksom har blitt interessert i yoga. Dette er en mening som er kjøpt og betalt hos CBE som reklamekanal. Yoga nevnes utrolig nok ikke med ett eneste ord (!!) når CBE nylig fortalte om januartreningen og om hvordan hun skal trene fremover. Ikke med ett.eneste.ord!! Kan den betalende yogabedriften være fornøyd med at CBE allerede kaster dem så fullstendig under bussen da? 

Ser forresten at CBE nå kjører like mørk og dunkel belysning som gubben. Det blir en veldig dunkel og lite iøynefallende IG-feed med slike bilder, men det aller viktigste er tydeligvis skyggelegging av den spray-tannede kroppen.

Her er det jo bare skryting og dokumentering av at hun trener. Hva er vitsen? For meg virker det som hun må tvangsmessig dokumentere og skryte for at det skal være noe poeng i å løpe. Å ta seg en joggetur uten å kringkaste det, virker helt utenkelig for Caroline Berg Eriksen. Hvem bryr seg egentlig om hvordan hun trente i januar og hvordan hun skal trene i februar?

Endret av Surikatt
  • Liker 27
  • Nyttig 1
Skrevet
Rastebenk skrev (1 minutt siden):

Det er bare helt latterlig at CBE liksom har blitt interessert i yoga. Dette er en mening som er kjøpt og betalt av henne som reklamekanal. Yoga nevnes ikke med ett eneste ord når CBE nylig fortalte om hvordan hun skal trene fremover. Ikke med ett.eneste.ord!! Kan den betalende yogabedriften være fornøyd med at CBE allerede kaster dem så fullstendig under bussen da? 

Ser forresten at CBE nå kjører like mørk og dunkel belysning som gubben. Det blir en veldig dunkel og lite iøynefallende IG-feed med slike bilder, men det aller viktigste er tydeligvis skyggelegging av kroppen.

Som sagt så er hele den lettvinte siden av bransjen å trende. Jeg ser jo at yoga er blitt en utbredt aktivitet som mange både tilbyr seg å undervise i og holde på med, og jeg skjønner ikke hvem eller hva du sikter til når det gjelder betalende yogabedrift? 

Jeg stusser ved mange av bildene som legges ut, fordi de er mørke og de går mot grensen til å bli dystre. LK er ganske god på å fotografere- jeg skjønner ikke denne tendensen, men det er mulig dette også er en trend. Det er umulig å si hva de vil oppnå med den effekten for det er ikke særlig publikumsvennlig, men det er bare en undring og ikke direkte viktig. 

• Liker 3
Skrevet
Surikatt skrev (1 minutt siden):

Her er det jo bare skryting og dokumentering av at hun trener. Hva er vitsen? For meg virker det som hun må tvangsmessig dokumentere og skryte for at det skal være noe poeng i å løpe. Å ta seg en joggetur uten å kringkaste det, virker helt utenkelig for Caroline Berg Eriksen. Hvem bryr seg egentlig om hvordan hun trente i januar og hvordan hun skal trene i februar?

Med tanke på hvor lite likes hun får; ca tusen stk som bryr seg.

Helt vilt at en privilegert familie på fire kan leve såpass fett av denne intense navlebeskuelsen. 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
servitrise&suppe skrev (17 minutter siden):

Som sagt så er hele den lettvinte siden av bransjen å trende. Jeg ser jo at yoga er blitt en utbredt aktivitet som mange både tilbyr seg å undervise i og holde på med, og jeg skjønner ikke hvem eller hva du sikter til når det gjelder betalende yogabedrift? 

Jeg stusser ved mange av bildene som legges ut, fordi de er mørke og de går mot grensen til å bli dystre. LK er ganske god på å fotografere- jeg skjønner ikke denne tendensen, men det er mulig dette også er en trend. Det er umulig å si hva de vil oppnå med den effekten for det er ikke særlig publikumsvennlig, men det er bare en undring og ikke direkte viktig. 

CBEs deltakelse på yogakurs var jo merket reklame for yoga-annonsøren the shala. Med mindre hun allerede har sluttet da, kan jo ikke se snurten av dette samarbeidet i feeden hennes. Og yoga er som sagt heller ikke nevnt med et ord i januartreningen hennes, eller som en del av treningen hennes fremover.

Endret av Rastebenk
  • Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...