Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke tenke meg noe mindre fredfullt enn gnålestemmen hennes instruere yoga.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
molly83 skrev (10 minutter siden):

🤔

97E14526-1CB0-40E7-B2F6-8C9CC8EE2795.jpeg

På en fin måte?? Litt av en måte å formulere seg på  Jeg er bombesikker på at LKE skrev en gang at yoga hadde null treningsverdi, og at det ikke hadde noe effekt på hjerte og skjelett.

• Liker 28
Skrevet
11 minutter siden, molly83 said:

🤔

Oi se her har vi ombestemt oss ja!

• Liker 31
Skrevet
Nutz skrev (2 minutter siden):

Vinden snur dit det passer best for dem altså. Nå skal hun bli yogalærer og kurset er selfølgelig sponset. Blir spennende om hun fullfører dette da eller om det også bare forsvinner i intet. Hun kan undervise i yoga når hun er ferdig også, spennende om hun finner en annen innfallsvinkel en bare meg meg meg da! 

• Liker 23
Skrevet
-Englefjes- skrev (1 minutt siden):

Så gøy at hun først poster at det er løgn at man ikke har tid til trening, og så poster at hun aldri finner tid til yoga. Så nydelig konsekvent budskap! 😂

Virkelig! 🤣

• Liker 12
Skrevet
Nutz skrev (9 minutter siden):

Heisann. Der var kommentaren slettet gitt

• Liker 18
Skrevet
4 minutter siden, EmilieH said:

Vinden snur dit det passer best for dem altså. Nå skal hun bli yogalærer og kurset er selfølgelig sponset. Blir spennende om hun fullfører dette da eller om det også bare forsvinner i intet. Hun kan undervise i yoga når hun er ferdig også, spennende om hun finner en annen innfallsvinkel en bare meg meg meg da! 

Det blir neppe fullført dette heller.

• Liker 10
Skrevet
123Frustrert skrev (1 minutt siden):

Heisann. Der var kommentaren slettet gitt

Ja, fant den ikke jeg heller. Her om dagen klagde han at over blokkering på Twitter men så gjør de akkurat det samme selv 🤦‍♀️

• Liker 15
Skrevet
molly83 skrev (24 minutter siden):

🤔

Ser den ikke mer. Er den slettet?

De to der altså. De blir mer og mer tragikomiske i mine øyne. Kan ikke annet enn å le av de mer.. Det er så mye dumt, selvmotsigende, kunnskapsløst osv osv som kommer fra den kanten der.

• Liker 20
Skrevet
2 minutter siden, EmilieH said:

Ja, fant den ikke jeg heller. Her om dagen klagde han at over blokkering på Twitter men så gjør de akkurat det samme selv 🤦‍♀️

Det blir for dumt.

• Liker 7
Skrevet
molly83 skrev (27 minutter siden):

🤔

Ser ingen kommentarer der, jeg. Slettet?

• Liker 3
Skrevet
~ Ada ~ skrev (1 minutt siden):

Ja, den er slettet. Hvorfor svarte hun på den da😳 Makan!

• Liker 14
Skrevet
~ Ada ~ skrev (3 minutter siden):

Ja!

• Liker 1
Skrevet

Men de begynner kanskje å innse at  influencerkarrieren begynner å skrumpe inn. De må finne andre bein å stå på om dagen! 

• Liker 7
Skrevet
EmilieH skrev (16 minutter siden):

Så lenge hun poster bilder av briller for å illudere hardt studie, slik hun gjorde med der sponsede og aldri ferdiggjorte PT-kurset, er jeg fornøyd. 🤓

• Liker 25
Skrevet

Som tidligere nevnt er ikke yoga noe man trener, men praktiserer. Det er en livsstil.
CBE har vel aldri vist interesse for yoga før, men nå skal hun plutselig gå kurs for å selge det videre til følgerne sine? Det er vel ingen som kjøper det? 4 helger på kurs og nå er hun plutselig yogi? 😂

• Liker 36
Skrevet
~ Ada ~ skrev (10 minutter siden):

Slette ja.

• Liker 3
Skrevet
molly83 skrev (8 minutter siden):

Ja, den er slettet. Hvorfor svarte hun på den da😳 Makan!

EmilieH skrev (6 minutter siden):

Ja!

Sånn går det når ingenting tåler dagens lys.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...