Ice-91 Skrevet 8. januar 2023 #74921 Del Skrevet 8. januar 2023 Snøsøta skrev (33 minutter siden): Netfit 2019: "Det startet med en idé hos Lars-Kristian og meg sommeren 2017 og i dag er vi nesten i mål! Vi har rett og slett jobbet så lenge nå for å skape et online treningsunivers med mål om å gjøre trening enklest mulig for absolutt alle som vil komme i form" https://www.carolinebergeriksen.no/2019/01/15/netfit/ Netfit 2020: "Målet er at vi i august 2020 lanserer appen Netfit som jeg bare vet at så mange kommer til å elske! For ja, det blir en app og jeg håper den kommer til å endre hverdagen for mange der ute." "Treningsøktene vil være tilpasset hvert enkelt medlem, dvs. at du du får øvelser og intensitet tilpasset ditt nivå. Dette nivået kan du da justere opp og ned ut i fra din opplevelse av økten du har gjennomført. " https://www.carolinebergeriksen.no/2020/04/02/netfit-news/ Netfit 2023: En instakonto hvor du kan se CBE trene i tillegg til de samme oppskriftene som ligger på hennes egen konto. Ta kontakt for å bruke LKE som digital PT på en allerede eksisterende PT-app. Synes det var en ganske grei oppsummering. Var inne på netfit sin Instagram og kan telle 15 innlegg de siste 4 dagene med blant annet dette: helt unødvendig innlegg uten noen slags info. «Skal du ned i vekt er det mange andre metoder som du heller bør velge». men Hvilken. HVILKEN andre metoder kan en da velge for å gå ned i vekt hadde jo vært fint å nevne 🤔 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 8. januar 2023 #74922 Del Skrevet 8. januar 2023 Surikatt skrev (11 minutter siden): Men de har ikke guts nok til å skrive at den appen ikke ble noe av. Hva var problemet, egentlig? Var innom og så på noen av treningsfilmene hennes. Det er som du skriver. Se Caroline Berg Eriksen trene manisk, når jeg ser på det minner hun meg om en forvirret hamster som piskes av Lars Kristian Eriksen. Han kjører etter henne i bil mens han filmer. Hunden ville ut på tur men da han så løpeselen, ville han ikke ut. Intervallene er forferdelige. Mitt inntrykk er bare at de ønsker at folk skal applaudere dem mens de trener. Null inspirasjon å hente der. Og dette bruker de hele dagene sine på. Helt vanvittig. Hva er målet deres?? Jeg tror ikke de har noe mål med noe. Posører. Og jeg ville heller gått Norge på langs splitter naken enn å benyttet meg av treningsopplegg av den ufyselige mannen i den bedriften. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 8. januar 2023 #74923 Del Skrevet 8. januar 2023 Ice-91 skrev (5 minutter siden): Synes det var en ganske grei oppsummering. Var inne på netfit sin Instagram og kan telle 15 innlegg de siste 4 dagene med blant annet dette: helt unødvendig innlegg uten noen slags info. «Skal du ned i vekt er det mange andre metoder som du heller bør velge». men Hvilken. HVILKEN andre metoder kan en da velge for å gå ned i vekt hadde jo vært fint å nevne 🤔 Hvorfor i alle dager skulle noen ha bruk for å lagre et innlegg som ikke har noen som helst informasjon? (De ber om dette fordi det er bra for algoritmene. Liker og kommentarer er bra, men at noen lagrer innlegget ditt, booster synligheten i langt større grad. Men som alt annet, om noen skal engasjere seg, må man faktisk komme med noe som er verdt å huske. Det er også dumt å skrive dette øverst i caption, fordi de fleste vil ikke gidde å scrolle for å se hva du faktisk ønsker å si med posten - langt mindre lagre den) 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 8. januar 2023 #74924 Del Skrevet 8. januar 2023 FruJohansen skrev (37 minutter siden): som ikke har noen som helst informasjon? Hallo, det er jo masse nyttig informasjon: 20 # 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8. januar 2023 #74925 Del Skrevet 8. januar 2023 ~ Ada ~ skrev (11 minutter siden): Hallo, det er jo masse nyttig informasjon: 20 # spesielt #netfitantibullshit, selv om både netfit, cbe og lke egentlig bare er bullshit så det holder 😛 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 8. januar 2023 Populært innlegg #74926 Del Skrevet 8. januar 2023 Malum skrev (5 timer siden): - Jeg tenker at dette er typisk norsk og hodeløst forslag med tanke på alle gründerne her i landet som driver med klær, utstyr og leker til barn, sier Nygård til Dagbladet. Hun misser jo poenget totalt. Eller nekter å se det. Jeg tenker Pilotfrue ser det krystallklart. Hvis privatlivet til influencerbarn skal respekteres vil Pilotfrue, CBE, Nyhus med mange flere miste store deler av inntektsgrunnlagene sine og måtte jobbe mye hardere for pengene. Det er selvfølgelig helt uakseptabelt, misunnelse, mobbing og hat fra dem som helt alvorlig foreslår å sette barns rettigheter før voksnes behov. (Innlegget kan inneholde sarkasme) 50 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 8. januar 2023 #74927 Del Skrevet 8. januar 2023 Skrottefar skrev (26 minutter siden): spesielt #netfitantibullshit, selv om både netfit, cbe og lke egentlig bare er bullshit så det holder 😛 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 8. januar 2023 #74928 Del Skrevet 8. januar 2023 Inocybe skrev (4 minutter siden): Jeg tenker Pilotfrue ser det krystallklart. Hvis privatlivet til influencerbarn skal respekteres vil Pilotfrue, CBE, Nyhus med mange flere miste store deler av inntektsgrunnlagene sine og måtte jobbe mye hardere for pengene. Det er selvfølgelig helt uakseptabelt, misunnelse, mobbing og hat fra dem som helt alvorlig foreslår å sette barns rettigheter før voksnes behov. (Innlegget kan inneholde sarkasme) De mister vel ikke inntekten, han 2 åringen kan ta bildene selv med den nye iphonen, og legge ut. Problem løst. 32 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. januar 2023 #74929 Del Skrevet 8. januar 2023 (endret) FruJohansen skrev (3 timer siden): Hvorfor i alle dager skulle noen ha bruk for å lagre et innlegg som ikke har noen som helst informasjon? (De ber om dette fordi det er bra for algoritmene. Liker og kommentarer er bra, men at noen lagrer innlegget ditt, booster synligheten i langt større grad. Men som alt annet, om noen skal engasjere seg, må man faktisk komme med noe som er verdt å huske. Det er også dumt å skrive dette øverst i caption, fordi de fleste vil ikke gidde å scrolle for å se hva du faktisk ønsker å si med posten - langt mindre lagre den) Nettopp. Samme med tekst kontra emojier i kommentarer, det er mer «verdt» og øker synligheten. Jeg følger mange kunst-kontoer som har bedt spesifikt om tekst i kommentarene fordi algoritmene har gjort dem mer usynlige. Endret 8. januar 2023 av Kollontaj 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 8. januar 2023 #74930 Del Skrevet 8. januar 2023 Litt avsporing, men siden fruen hans allerede er debattert her i dag. Her er hans svar. Så totalt lost at jeg orker ikke 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. januar 2023 #74931 Del Skrevet 8. januar 2023 Får ikke håpe noen av de mindreårige viser seg å være en latsabb. 32 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 8. januar 2023 #74932 Del Skrevet 8. januar 2023 PallePalle skrev (9 minutter siden): Litt avsporing, men siden fruen hans allerede er debattert her i dag. Her er hans svar. Så totalt lost at jeg orker ikke Kona hans framstår jo som en energisk og hardt arbeidende dame. Not. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 8. januar 2023 #74933 Del Skrevet 8. januar 2023 (endret) PallePalle skrev (8 timer siden): Litt avsporing, men siden fruen hans allerede er debattert her i dag. Her er hans svar. Så totalt lost at jeg orker ikke Det der må være noe av det dummeste og mest ureflekterte jeg har lest fra en influencer på lenge. Og jeg har lest mye bullshit. Edit. Slettet bildet i innlegget. Endret 9. januar 2023 av Inocybe 34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. januar 2023 #74934 Del Skrevet 8. januar 2023 Det brenner under føttene. På tide, sier jeg. 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 8. januar 2023 #74935 Del Skrevet 8. januar 2023 PallePalle skrev (26 minutter siden): Litt avsporing, men siden fruen hans allerede er debattert her i dag. Her er hans svar. Så totalt lost at jeg orker ikke For en pretensiøs noksagt, hvor skal man begynne… 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. januar 2023 #74936 Del Skrevet 9. januar 2023 Ulrik, spørsmålet var ikke om du kan ha med barna på kontoret. 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg lenebu Skrevet 9. januar 2023 Populært innlegg #74937 Del Skrevet 9. januar 2023 Hva om barna en dag finner ut at de ikke vil "dra på kontoret og jobbe litt"? Betyr det at barna ikke unner foreldrene suksess, dvs. at barna er noen latsabber som foreldrene ikke trenger lengre? 🤔 46 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. januar 2023 #74938 Del Skrevet 9. januar 2023 ~ Ada ~ skrev (11 timer siden): Men har de brukt barna i direkte markedssammenheng? Det skal fortsatt være tillatt å legge ut private bilder av barna. Dessverre.. Misselue skrev (11 timer siden): De har brukt rommene derres, reklame for lekehytte hvor barna ble filmet. Det kom frem senere at det var reklame. De har fortalt om hvilke leker barna liker å leke med. Dette har også vært reklame. Det er vel lenge siden barna i egen person har vært med i reklame. selv den sekke reklamen i sommer var jo uten selve ungen.. (selv om sekken var til henne). så disse slipper vel dessverre unna det forbudet. mor kan reklamere lettkledd for noen klær, og fremdeles legge ut feriebilder av unga rett etterpå 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 9. januar 2023 #74939 Del Skrevet 9. januar 2023 Kollontaj skrev (15 timer siden): Det har vært en stor trend i det siste. https://stylecaster.com/fashion-trends-2023/#slide-12 Hva som er stor trend spiller ingen trille, jeg synes det er utrolig harry uansett 😆 Sånn. Nå skal jeg ikke spore av mer ✌️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 9. januar 2023 #74940 Del Skrevet 9. januar 2023 Danseskjørt skrev (På 4.1.2023 den 11.18): Når det er barn i bildet - ja. Skal vi se 2fl bobler typisk 0,75l 1gl = 12 cl 150 cl/12 = 12,5 glass mao ikke mye til 6-8 voksne cideren antar jeg er rundt 8% og 1 liter 1 gl = 20 cl (litt lite men med normal mengde så ville det ikke holdt til mer enn 3 pers) 100/20= 5 glass Nei det er ikke mye i forhold til antall gjester og at det sikkert skal drikkes over tid og ikke bælmes ned 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå