Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Angående dette forslaget om det går igjennom ser jeg for meg LKE ile til tastaturet og rase. Venstre er misunnelige høner som henger på kåge. Psykobitch much som vil ødelegge. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Misselue skrev (1 minutt siden):

Ja, bildene må være delikate. Bilder av barn og ordet delikat gir meg frysninger. CBE og LKE fremstår som blottet for sunn fornuft når de eksponerer barna. Men en kan vel ikke forvente mer av disse to som suller hjemme.  

Jeg tror heller ikke det er sunt å gå hjemme begge to slik de gjør. Det er noe som stopper opp. Det er ikke uten grunn det sies at det er helsebringende å jobbe. Det menes ikke da kun det å tjene penger (som det kan virke som influendere tror) Det som er helsebringende er det kollegiale, faglig utvikling, yte service eller omsorg, skape noe, bygge noe, være en del av noe. Ikke minst - komme seg ut av huset,  og ikke ha tid til denne usunne dyrkingen av seg selv. 

Det kan umulig være bra at to friske voksne går hjemme sånn, med mobilkameraet vendt mot seg eller mot hverandre. 

• Liker 48
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 minutter siden):

Jeg tror heller ikke det er sunt å gå hjemme begge to slik de gjør. Det er noe som stopper opp. Det er ikke uten grunn det sies at det er helsebringende å jobbe. Det menes ikke da kun det å tjene penger (som det kan virke som influendere tror) Det som er helsebringende er det kollegiale, faglig utvikling, yte service eller omsorg, skape noe, bygge noe, være en del av noe. Ikke minst - komme seg ut av huset,  og ikke ha tid til denne usunne dyrkingen av seg selv. 

Det kan umulig være bra at to friske voksne går hjemme sånn, med mobilkameraet vendt mot seg eller mot hverandre. 

En stagnerer uten faglige diskusjoner og samtaler. Ikke får en noe faglig inputt av kolleger heller. 
De lever via mobiltelefonen og deler all slags greier. 
Vi ser ofte CBE se seg selv i speilet med beundrende blikk. Forstå det den som kan 😅

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misselue skrev (10 minutter siden):

Angående dette forslaget om det går igjennom ser jeg for meg LKE ile til tastaturet og rase. Venstre er misunnelige høner som henger på kåge. Psykobitch much som vil ødelegge. 

Han klarer nok ikke å holde fingrene vekk fra tastaturet da nei, eller motså fristelsen til å ripe opp bilene til de mobbende venstrepolitikere som har løftet dette frem. 

For vi må vel gå utifra at de mener det samme om politikere og KG-brukere som ønsker lovverk og regulering ift eksponering av barn i influencerkanaler. De må få seg et liv, de er sjalu og misunnelige, de er ute etter å ødelegge for dem, og de mobber og blander seg. 

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (17 minutter siden):

Han klarer nok ikke å holde fingrene vekk fra tastaturet da nei, eller motså fristelsen til å ripe opp bilene til de mobbende venstrepolitikere som har løftet dette frem. 

For vi må vel gå utifra at de mener det samme om politikere og KG-brukere som ønsker lovverk og regulering ift eksponering av barn i influencerkanaler. De må få seg et liv, de er sjalu og misunnelige, de er ute etter å ødelegge for dem, og de mobber og blander seg. 

Jeg venter i spenning.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig dette for en app? Er det Netfit appen som endelig er klar?  Er "coaching" del av Netfit? Online PT liksom? 

Ikke merket som reklame i allefall. Fort gjort å glemme, hun får jo ikke betalt for å dele dette..🤔

Screenshot_20230108_175452_Instagram.jpg

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (31 minutter siden):

Men har de brukt barna i direkte markedssammenheng? 

Det skal fortsatt være tillatt å legge ut private bilder av barna. Dessverre..

Endret av ~ Ada ~
Skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia_08 skrev (7 minutter siden):

Hva er egentlig dette for en app? Er det Netfit appen som endelig er klar?  Er "coaching" del av Netfit? Online PT liksom? 

Ikke merket som reklame i allefall. Fort gjort å glemme, hun får jo ikke betalt for å dele dette..🤔

Screenshot_20230108_175452_Instagram.jpg

Nei, det er Abel. En app som brukes av PT'er med ferdig innhold som kan tilpasses hver kunde. 

https://abel.fit/pt-kostholdsveileder/

Endret av NettoppJa
La til noe
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (4 minutter siden):

De har brukt rommene derres, reklame for  lekehytte hvor barna ble filmet. Det kom frem senere at det var reklame. De har fortalt om hvilke leker barna liker å leke med. Dette har også vært reklame.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en DM til Netfit og spurte om Netfit-appen, fikk til svar at det ikke kommer noen app i nærmeste framtid. Da er det tydeligvis lagt på is! 

Endret av Snødronninga
  • Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misselue skrev (3 minutter siden):

De har brukt rommene derres, reklame for  lekehytte hvor barna ble filmet. Det kom frem senere at det var reklame. De har fortalt om hvilke leker barna liker å leke med. Dette har også vært reklame.

Ok, takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (Akkurat nå):

Jeg sendte en DM til Netfit og spurte om Netfit-appen, fikk til svar at det ikke kommer noen app i nærmeste framtid. Da Er det tydeligvis lagt på is! 

Mye snakk og ingen handling. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (38 minutter siden):

Å ja de har brukt barna til å reklamere for massevis. Yngstemann sitt aller første innlegg var faktisk å bli trillet som nyfødt i en barnevogn som var reklame for Barnas Hus. En av CBE sine reklamer med eldstemann ble sterkt kritisert av Sarah Sørheim i Aftenposten:

https://www.aftenposten.no/kultur/i/K5O2o/kommentar-caroline-berg-eriksen-bruker-sin-egen-datter-som-annonse-det-er-kanskje-lov-men-ikke-greit-sarah-soerheim

Barna har blitt brukt til å reklamere for f eks Fotoknudsen, ammestol, leverpostei, Tim & Tia, barnevogn, Gullkorn/Twentyfour, Beckmann, StoryTel, Wallebeck, vitaminbjørner, dukker, Jollyroom, Desenio, nettbutikken Småungene og nettbutikken Lille Martine, lekestue, partyplanleggerne Hancock og Festlige Ting, osv, osv, osv. 

Endret av Rastebenk
  • Liker 32
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rastebenk skrev (7 minutter siden):

Å ja de har brukt barna til å reklamere for massevis. Yngstemann sitt aller første innlegg var faktisk å bli trillet som nyfødt i en barnevogn som var reklame for Barnas Hus. En av CBE sine reklamer med eldstemann ble sterkt kritisert av Sarah Sørheim i Aftenposten:

https://www.aftenposten.no/kultur/i/K5O2o/kommentar-caroline-berg-eriksen-bruker-sin-egen-datter-som-annonse-det-er-kanskje-lov-men-ikke-greit-sarah-soerheim

Barna har blitt brukt til å reklamere for alt fra Fotoknudsen, ammestol, leverpostei, barnevogn, Gullkorn/Twentyfour klær og Beckmann til vitaminbjørner, dukker, Jollyroom, Desenio, nettbutikken Småungene, lekestue, partyplanleggerne Hancock og Festlige Ting, osv, osv,osv. 

Ha, ha såpass, ja. Blir ikke overrasket akkurat... Det er bare å håpe på et forbud. Nytter ikke å prate sånne til fornuft.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, NettoppJa said:

Nei, det er Abel. En app som brukes av PT'er med ferdig innhold som kan tilpasses hver kunde. 

https://abel.fit/pt-kostholdsveileder/

Ah, ok! For en uviten sjel som meg, ser dette ut som Netfit sin app. Men det er altså en av PT'ene (LKE) i Netfit som bruker Abel til Netfit sine tjenester! (?)

Mulig det ikke er reklame da.. eller🤔

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia_08 skrev (18 minutter siden):

Ah, ok! For en uviten sjel som meg, ser dette ut som Netfit sin app. Men det er altså en av PT'ene (LKE) i Netfit som bruker Abel til Netfit sine tjenester! (?)

Mulig det ikke er reklame da.. eller🤔

Jeg aner ikke, de markedsfører jo egne tjenester da. Noen som er bedre i forbrukerrett kan kanskje svare? 

Netfit ble aldri noen egen app iallefall. AP fikk rett 

Screenshot_20230108-190325_Instagram.thumb.jpg.13a27f27a0f658bee6e1001c75f3c637.jpg

Kilde Adrian Paul instagram 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, Misselue said:

Mye snakk og ingen handling. 

Jeg blir bare totalt forvirret av hva de vil med Netfit, måten hun nevner det her og der nå, er overhodet ikke opplysende, og skaper bare mer forvirring. Jeg kan ikke fatte at denne dama har jobbet med markedsføring i 15 år nå.
Jeg sliter faktisk oppriktig med å skjønne hvordan de kan kjøre firmaet så i grøfta som de åpenbart gjør.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Netfit 2019:

"Det startet med en idé hos Lars-Kristian og meg sommeren 2017 og i dag er vi nesten i mål! Vi har rett og slett jobbet så lenge nå for å skape et online treningsunivers med mål om å gjøre trening enklest mulig for absolutt alle som vil komme i form"

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/01/15/netfit/

Netfit 2020:

"Målet er at vi i august 2020 lanserer appen Netfit som jeg bare vet at så mange kommer til å elske! For ja, det blir en app og jeg håper den kommer til å endre hverdagen for mange der ute." "Treningsøktene vil være tilpasset hvert enkelt medlem, dvs. at du du får øvelser og intensitet tilpasset ditt nivå. Dette nivået kan du da justere opp og ned ut i fra din opplevelse av økten du har gjennomført. "

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/04/02/netfit-news/

Netfit 2023:

En instakonto hvor du kan se CBE trene i tillegg til de samme oppskriftene som ligger på hennes egen konto. Ta kontakt for å bruke LKE som digital PT på en allerede eksisterende PT-app.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøsøta skrev (16 minutter siden):

Netfit 2019:

"Det startet med en idé hos Lars-Kristian og meg sommeren 2017 og i dag er vi nesten i mål! Vi har rett og slett jobbet så lenge nå for å skape et online treningsunivers med mål om å gjøre trening enklest mulig for absolutt alle som vil komme i form"

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/01/15/netfit/

Netfit 2020:

"Målet er at vi i august 2020 lanserer appen Netfit som jeg bare vet at så mange kommer til å elske! For ja, det blir en app og jeg håper den kommer til å endre hverdagen for mange der ute." "Treningsøktene vil være tilpasset hvert enkelt medlem, dvs. at du du får øvelser og intensitet tilpasset ditt nivå. Dette nivået kan du da justere opp og ned ut i fra din opplevelse av økten du har gjennomført. "

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/04/02/netfit-news/

Netfit 2023:

En instakonto hvor du kan se CBE trene i tillegg til de samme oppskriftene som ligger på hennes egen konto. Ta kontakt for å bruke LKE som digital PT på en allerede eksisterende PT-app.

Men de har ikke guts nok til å skrive at den appen ikke ble noe av.  Hva var problemet, egentlig?
Var innom og så på noen av treningsfilmene hennes. Det er som du skriver. Se Caroline Berg Eriksen trene manisk, når jeg ser på det minner hun meg om en forvirret hamster som piskes av Lars Kristian Eriksen. Han kjører etter henne i bil mens han filmer. Hunden ville ut på tur men da han så løpeselen,  ville han ikke ut. Intervallene er forferdelige. Mitt inntrykk er bare at de ønsker at folk skal applaudere dem mens de trener. Null inspirasjon å hente der. Og dette bruker de hele dagene sine på. Helt vanvittig. Hva er målet deres??

• Liker 39
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...