NettoppJa Skrevet 6. januar 2023 #74781 Del Skrevet 6. januar 2023 Ellie77 skrev (2 timer siden): Følgertallet går stabilt nedover, og det må være lov å håpe på at det er det unge publikummet som forsvinner - de kan ikke ha godt av å se et slik sykelig oppheng i utseende, mat og trening. Det er utvilsomt pro-ana som presenteres. Som førtiåring titter jeg tidvis innom kontoene til CBE mens jeg skruppelløst og nærmest demonstrativt hiver innpå en cookie eller annet godt, men usunt, og priser meg lykkelig over at jeg har et liv der både jeg og mine omgivelser har et helt annet fokus enn hos dette overflatiske og monotone menasjeriet. Måtte de snart finne seg en jobb der de gjør mindre skade… Har de mange følgere under 24 år kan man klage inn til FIM https://fim.as/ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 6. januar 2023 #74782 Del Skrevet 6. januar 2023 (endret) Registrerer den nye bruken av hashtags (samt kommentarer og likes for å illudere engasjement) for å øke rekkevidde, synlighet og nye følgere blant en spesifikk målgruppe (-girl/s) utenfor den målgruppen Netfit og Carolinebergeriksenno allerede har. Strategien er likevel flau. Endret 6. januar 2023 av Revenge o'Cavatina 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 6. januar 2023 #74783 Del Skrevet 6. januar 2023 Isola2 skrev (På 4.1.2023 den 21.21): Fru Hansen virker jo å være en troverdig instagram-konto…🥴 Og nå har Hansenfru slettet sine egne kommentarer ser det ut som 😛 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. januar 2023 #74784 Del Skrevet 6. januar 2023 Revenge o'Cavatina skrev (23 minutter siden): Registrerer den nye bruken av hashtags (samt kommentarer og likes for å illudere engasjement) for å øke rekkevidde, synlighet og nye følgere blant en spesifikk målgruppe (-girl/s) utenfor den målgruppen Netfit og Carolinebergeriksenno allerede har. Strategien er likevel flau. Jeg liker #netfitantibullshit 😬 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 6. januar 2023 #74785 Del Skrevet 6. januar 2023 Hun fikk et ganske høyt hopp i utenlandske følgere etter det berømte magebildet gikk internasjonalt, men ikke nok til å forklare alle. Jeg tror også at mange gamle følgere på Instagram har forlatt kontoen sin for mange år siden, man kan se at de la ut bilder aktivt for kanskje 5-6 år siden, men så ble det stopp. Å få slettet Instagramkontoen er litt arbeid, så jeg tror mange driter i det og bare sletter appen og legger den død, men da står du fortsatt som følger til all evig tid. Så en gammel instagramkonto som blant annet CBE har vil inneha en god del følgere som bare har hoppet videre i SoMe verden etter instagrams storhetstid, som drar opp følgertall, men drar ned engasjementsraten. Nye kontoer som har en følgerskare på godt over 100000 på tiktok vil typisk ha rundt 10000 tallet på Instagram nå til dags, rett og slett fordi Instagram ikke er spesielt populær mer. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 6. januar 2023 #74786 Del Skrevet 6. januar 2023 (endret) Kollontaj skrev (1 time siden): Jeg liker #netfitantibullshit 😬 #netfitandbullshit #netfitandchill #netfitandchills #netfitantireal #netfitthinspo #netfitantihealthy 🧐 Sånn. Hjalp til med å finne på noen flere, nye hashtags siden Netfit henvender seg til -girls. #lekmedspråk Skulle jo tro etter så mange år i bransjen at Treasures godt vet hvordan de markedsfører og lanserer noe? #bestiklassen #oserkvalitet Tilføyer at det ved nærmere ettertanke fremstår som at carolinebergeriksenno har store planer for Netfit by carolinebergeriksenno ved at interesserte -girls sender epostadressen sin på DM til carolinebergeriksenno slik at foretaket coached by Eriksen og Netfit by carolinebergeriksen kan ta kontakt med -girlsa som henvender seg til carolinebergeriksenno. Det er vel ikke helt slik GDPR fungerer? Endret 6. januar 2023 av Revenge o'Cavatina autocorrect, tilføyelse 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 6. januar 2023 #74787 Del Skrevet 6. januar 2023 Misselue skrev (17 timer siden): Hæ? Hæ hva? Utdyp gjerne eller kryss av om et av alternativene under passer: Hæ? Reklamerer hun for en app som teller kalorier? Ja se screenshot Hæ? Jeg forstår ikke hva du mener? Jeg mener det er misvisende å si at man ikke teller kalorier når hun sier at hun elsker å bruke lifesum for å vite om hun får behovene sine dekket. Altså hun kunne svart mer utfyllende, for å ikke villede. For hun teller jo kalorier og gram for å vite at hennes behov er dekket, hvordan skal man ellers vite om behovet er dekket? Hæ? Teller hun ikke kalorier? Selvforklarende. Hun svarer nei på spørsmålet om hun teller kalorier. 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 6. januar 2023 #74788 Del Skrevet 6. januar 2023 Sunstone skrev (2 timer siden): Må også ta med hvem som trykket liker på kommentaren 😂 Skjønner meg og mer hvorfor arbeidsdagene føles hektisk.. 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 6. januar 2023 #74789 Del Skrevet 6. januar 2023 (endret) LilleSnupp skrev (10 minutter siden): Skjønner meg og mer hvorfor arbeidsdagene føles hektisk.. I tillegg så bruker vel den ene halvparten i forholdet timer på å lese kommentarer med kritikk og blokkere disse samt de som trykker likes på kritikk Endret 6. januar 2023 av Skrottefar trykkleif 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 6. januar 2023 #74790 Del Skrevet 6. januar 2023 MacBeth skrev (1 time siden): Hæ hva? Utdyp gjerne eller kryss av om et av alternativene under passer: Hæ? Reklamerer hun for en app som teller kalorier? Ja se screenshot Hæ? Jeg forstår ikke hva du mener? Jeg mener det er misvisende å si at man ikke teller kalorier når hun sier at hun elsker å bruke lifesum for å vite om hun får behovene sine dekket. Altså hun kunne svart mer utfyllende, for å ikke villede. For hun teller jo kalorier og gram for å vite at hennes behov er dekket, hvordan skal man ellers vite om behovet er dekket? Hæ? Teller hun ikke kalorier? Selvforklarende. Hun svarer nei på spørsmålet om hun teller kalorier. Hæ, teller hun ikke kalorier? Noe hun tydeligvis gjør, om vi skal tro på at hun bruker denne appen. Burde vært mer spesifikk der, beklager. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 6. januar 2023 #74791 Del Skrevet 6. januar 2023 Sunstone skrev (3 timer siden): Må også ta med hvem som trykket liker på kommentaren 😂 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sharpa VinterBerg Skrevet 6. januar 2023 Populært innlegg #74792 Del Skrevet 6. januar 2023 Sjekk fru Johansen på insta angående pedofile og bilder av barn på nettet. Det er ikke mammapolitiet som sier at du ikke skal dele bilder av mindreårige, men det ekte politiet. 49 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sugar&Spice Skrevet 6. januar 2023 Populært innlegg #74793 Del Skrevet 6. januar 2023 Misselue skrev (4 minutter siden): Sjekk fru Johansen på insta angående pedofile og bilder av barn på nettet. Det er ikke mammapolitiet som sier at du ikke skal dele bilder av mindreårige, men det ekte politiet. One more time for the people in the back: DET ER IKKE MAMMAPOLITIET SOM SIER AT DU IKKE SKAL DELE BILDER AV MINDREÅRIGE, MEN DET EKTE POLITIET. 46 2 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 6. januar 2023 #74794 Del Skrevet 6. januar 2023 Sugar&Spice skrev (Akkurat nå): One more time for the people in the back: DET ER IKKE MAMMAPOLITIET SOM SIER AT DU IKKE SKAL DELE BILDER AV MINDREÅRIGE, MEN DET EKTE POLITIET. Det er ikke misunnelige kjerringer på KÅGE heller. 19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 6. januar 2023 #74795 Del Skrevet 6. januar 2023 Misselue skrev (17 minutter siden): Det er ikke misunnelige kjerringer på KÅGE heller. Det er i grunnen forstemmende at «misunnelige kjerringer på KG» er mer opptatt av influenserbarnas trygghet enn foreldrene selv. Nitrist. 31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 6. januar 2023 #74796 Del Skrevet 6. januar 2023 Era Vulgaris skrev (10 minutter siden): Det er i grunnen forstemmende at «misunnelige kjerringer på KG» er mer opptatt av influenserbarnas trygghet enn foreldrene selv. Nitrist. Det kan du si. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 6. januar 2023 #74797 Del Skrevet 6. januar 2023 Sunstone skrev (4 timer siden): Må også ta med hvem som trykket liker på kommentaren 😂 Herregud😹🙈🙈🙈🙈 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. januar 2023 #74798 Del Skrevet 6. januar 2023 Slik får man engasjementsraten opp, det er årsaken til å like egne innlegg og kommentarer. Det er også derfor de svarer med hjerter osv på nesten alle kommentarer. Folk kommenterer gjerne flere ganger når de får svar av influenceren. Det er influencerhåndboka 2014, noen har bare lest den litt sent. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 6. januar 2023 #74799 Del Skrevet 6. januar 2023 Kollontaj skrev (44 minutter siden): Slik får man engasjementsraten opp, det er årsaken til å like egne innlegg og kommentarer. Det er også derfor de svarer med hjerter osv på nesten alle kommentarer. Folk kommenterer gjerne flere ganger når de får svar av influenceren. Det er influencerhåndboka 2014, noen har bare lest den litt sent. Ja, det stemmer. Følgerne blir litt sånn; wow! Hun så kommentaren min og hun er jo kjendis. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 6. januar 2023 #74800 Del Skrevet 6. januar 2023 MacBeth skrev (3 timer siden): Hæ hva? Utdyp gjerne eller kryss av om et av alternativene under passer: Hæ? Reklamerer hun for en app som teller kalorier? Ja se screenshot Hæ? Jeg forstår ikke hva du mener? Jeg mener det er misvisende å si at man ikke teller kalorier når hun sier at hun elsker å bruke lifesum for å vite om hun får behovene sine dekket. Altså hun kunne svart mer utfyllende, for å ikke villede. For hun teller jo kalorier og gram for å vite at hennes behov er dekket, hvordan skal man ellers vite om behovet er dekket? Hæ? Teller hun ikke kalorier? Selvforklarende. Hun svarer nei på spørsmålet om hun teller kalorier. Det er klart hun teller kalorier. Så manisk opptatte de to er av kropp, de bruker hele dagen på det, hun har en forhistorie med spiseforstyrrelser. Hun tar bilder av seg selv i sexy undertøy 4 dager etter fødsel to ganger for å vise hvor tynn hun er fordi moren mente hun måtte gjøre det. Er ikke dette sykt, så vet ikke jeg . 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå