Gjest Lily Of the Valley Skrevet 29. desember 2022 #74041 Del Skrevet 29. desember 2022 Sozzen skrev (13 minutter siden): Hun var rålekker i den svarte kjolen da! Det syns jeg man må få lov å si. At antrekket skiller seg ut fra søsteren sitt er en annen diskusjon. Helt enig! Kjole var veldig fin, men det ser litt rart ut når andre ikke er like stivpynta. Og kanskje litt rart at hun legger det ut, med tanke på hvor mye som ellers er veldig regissert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg NettoppJa Skrevet 29. desember 2022 Populært innlegg #74042 Del Skrevet 29. desember 2022 Søsteren er pent kledd med silketopp og svart bukse. Problemet er vel at det er så kaldt i villaen at hun må ha raggsokker og cardigan i tillegg ❄️❄️❄️ kontrasten til den tynnkledte frysepinnen som poserer i blonder foran juletreet er stor! 52 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 29. desember 2022 #74043 Del Skrevet 29. desember 2022 NettoppJa skrev (5 minutter siden): Søsteren er pent kledd med silketopp og svart bukse. Problemet er vel at det er så kaldt i villaen at hun må ha raggsokker og cardigan i tillegg ❄️❄️❄️ kontrasten til den tynnkledte frysepinnen som poserer i blonder foran juletreet er stor! Strømregningen er vel det eneste de ikke får skrevet av på firmaet, så bildene og filmene av CBE i små, trange klær tas nok kjapt før varmere klær kommer på. Men idioti å tigge etter kakkelovn på soverommet, hvem i huleste vil vel ha et kjempevarmt soverom?? Ovnen hadde jo blitt brukt minimalt, men selvfølgelig ønsker familien å bli sponset med et totalt unødvendig luksusprodukt til 200 000 kr, slik at de kan få tatt noen pene fasadebilder til instagram. Planen er sikkert at LKE skal redigere inn flammer i peisen under photoshootsene 🤷♀️ 41 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. desember 2022 #74044 Del Skrevet 29. desember 2022 De får vel heller ikke strømstøtte til kontordelen i huset, dersom de leier denne av seg selv. De fikset vel egen inngang dit for at det kunne registreres som kontor. Kanskje derfor det aldri vises bilder derfra lengre. Håper søsteren godkjente publisering av dansen! Forøvrig det mest naturlige vist i kanalen på månedsvis. 29 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 29. desember 2022 #74045 Del Skrevet 29. desember 2022 FruRosa skrev (53 minutter siden): Bilder fra juleselskap hjemme hos CBE i går av Caroline og søsteren. Jeg tenker at disse sier ALT. Forskjellen på antrekkene er så påfallende at det blir urkomisk! Begge bildene er stillbilder fra videoer på story. Kjolen er sikkert flott den. Jeg reagerer mer på at hun ser ut som en voksdukke. Oppstilt, filtrert og redigert til det ugjenkjennelige. Hun ser rett og slett ikke levende ut. Mulig det er målet. 27 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. desember 2022 #74046 Del Skrevet 29. desember 2022 Era Vulgaris skrev (12 minutter siden): Kjolen er sikkert flott den. Jeg reagerer mer på at hun ser ut som en voksdukke. Oppstilt, filtrert og redigert til det ugjenkjennelige. Hun ser rett og slett ikke levende ut. Mulig det er målet. Det er det jeg reagerer på også. Den svarte kjolen var skikkelig fin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 29. desember 2022 #74047 Del Skrevet 29. desember 2022 Og den røde tråden i juleselskapet, er....leirbål? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 29. desember 2022 #74048 Del Skrevet 29. desember 2022 Når det gjelder å kommentere kjolene, så syns jeg det er helt innafor å gjøre når de vises i en offentlig påvirkerkanal. Hva CBE evt går i privat har ingen noe med, men det ser vi heller ikke. Alt hun IKKE ønsker at skal være privat - det viser hun på Instagram - nettopp for å skape engasjement. Det er faktisk ikke påkrevet at alt engasjement skal være positvt. Jeg syns det ser rart ut med en bitteliten "silkekjole" på hyttetur julaften. De fleste forbinder jul og hyttetur med helt annen bekledning. Det harmonerer ikke med hverken hva som er typisk for vinter eller typisk for jul. Åpen for at det kan inspirere og fenge andre, men det er nok ikke så mange. Man kan kanskje si at hun tør å kjøre sin egen stil osv. Veldig bra det. Men som påvirkning (som alt i den kanalen er ment å være) - så failer det nok mest. Det er kanskje ingen `vits` å kommentere disse kjolene, for hun skader ingen. Men jeg personlig syns det er på kanten med det kroppsfokuset de IGJEN viste på julaften. At de i tillegg har med barna (som for anledningen har fått blendahvite tenner) - da ber de om at det blir diskutert og kommentert. Det hele ble en suppe av redigering, filtrering, thinspo, barneeksponering og det meste av det debattene her i tråden går i. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 29. desember 2022 #74049 Del Skrevet 29. desember 2022 (endret) ~ Ada ~ skrev (35 minutter siden): Og den røde tråden i juleselskapet, er....leirbål? Leirbål? Jeg har ikke sett det, men var det ikke jul og tradisjoner rundt det de ønsket å vise fram. Leirbål, minner meg om tur med speideren. Endret 29. desember 2022 av Oppland Rettet ordfeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 29. desember 2022 #74050 Del Skrevet 29. desember 2022 FruRosa skrev (2 timer siden): Bilder fra juleselskap hjemme hos CBE i går av Caroline og søsteren. Jeg tenker at disse sier ALT. Forskjellen på antrekkene er så påfallende at det blir urkomisk! Begge bildene er stillbilder fra videoer på story. Jeg synes det er imponerende søstra får lov til å være med uredigert og naturlig hele tiden.. en større forskjell på den natrurlige og jordnære søstra skal man vel lete lenge etter 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. desember 2022 #74051 Del Skrevet 29. desember 2022 (endret) Oppland skrev (21 minutter siden): Leirbål? Jeg har ikke sett det, men var det ikke jul og tradisjoner rundt det de ønsket å vise fram. Leirbål, minner meg om tur med speideren. Leirbål i betydningen knytte kontakt med følgerne. «Moen mener fenomenet Bieber belyser forskjellen på reklame og sosiale medier. En forskjell som ligner den på fyrverkeri og leirbål. Fyrverkeriet er påkostet, men kortvarig. Leirbålet er et fellesskap man kan samles rundt, der det bygges langvarige relasjoner. Leirbålet trekker inn nye medlemmer i fellesskapet lenge etter at fyrverkeriet har sluknet.» https://www.stralfors.no/inspirasjon/content-hub/2013/Vi-ma-tenka-i-opplevelser/Sosiale-medier-er-et-leirbal/ Endret 29. desember 2022 av Kollontaj 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 29. desember 2022 #74052 Del Skrevet 29. desember 2022 (endret) ~ Ada ~ skrev (2 timer siden): Og den røde tråden i juleselskapet, er....leirbål? Det kan du jammen spørre om. Dette er juleselskap med familie - hvem har interesse av å se hva de spiste, hvem som var der osv.? Det er utrolig utleverende. og veldig uinteressant for dem som ikke er til stede eller har noen tilknytning til familien? Jeg har en vanlig, privat Instagramkonto, og selv ikke der legger jeg ut bilder av barna mine (eller andres, med tillatelse) uten å sladde ansiktet deres, og jeg vet at det hadde blitt månelyst hadde jeg lagt ut bilde av tanta mi, søstra mi, etc. uten deres eventuelle tillatelse. Spør CBE før hun publiserer? Endret 29. desember 2022 av Aquarius04 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. desember 2022 #74053 Del Skrevet 29. desember 2022 Aquarius04 skrev (2 timer siden): Det kan du jammen spørre om. Dette er juleselskap med familie - hvem har interesse av å se hva de spiste, hvem som var der osv.? Det er utrolig utleverende. og veldig uinteressant for dem som ikke er til stede eller har noen tilknytning til familien? Jeg har en vanlig, privat Instagramkonto, og selv ikke der legger jeg ut bilder av barna mine (eller andres, med tillatelse) uten å sladde ansiktet deres, og jeg vet at det hadde blitt månelyst hadde jeg lagt ut bilde av tanta mi, søstra mi, etc. uten deres eventuelle tillatelse. Spør CBE før hun publiserer? De er influencere (iallfall i teorien) og alt de legger ut er knyttet til narrativet, selv om de nok bommer kraftig fordi sånne som meg kniste høyt da CBE-personaen viste seg frem i den sorte kjolen. Vanskelig å forstå at hun er skuespiller, riktignok på amatørnivå, men likevel. Og CBE: du kan vel google piercingstudio i Sarp selv dersom det er så himla KRISE i heimen? Gådd. 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 29. desember 2022 #74054 Del Skrevet 29. desember 2022 Felis skrev (6 timer siden): Haha, akkurat det lurte jeg også på! Hvordan kunne man fått en nattkjolelignende sak, med utringing ned til brystvortene, akseptabel for et familieselskap i julen? Eller mener du mer generelt, @Revenge o'Cavatina? Jeg eier ikke teft selv, så det hadde vært interessant å høre. Kanskje for Caroline selv også, som jeg er helt sikker på at leser her inne (på tross av at hun ikke tar til seg et eneste tips)........ Først og fremst syns jeg hvit, skinnende kjole med dyp utringning og høy splitt er et dårlig utgangspunkt for nesten alle anledninger. Og hun har (vist frem) mange slike kjoler i flere farger. Nuvel, siden jeg er bedt og eksempler....jeg ville først lett etter noe annet å ha på. Deretter lett etter den deiligste cardiganen med fine knapper i skapet, i enten juvélfarger, sort eller en nude nyanse med struktur som kontrast til det hvite blanke. Eller den myke, korte retro mohairgenseren med korte ermer, og nude nettingstrømper for strukturens skyld. Kanskje lånt dressjakka til typen med eller uten belte, og kjørt knallfarger på sko. For eksempel. Jeg har ingen fasit, blåser i trender og jobber ikke med salg, men den hvite greia med tulipanskjørt hadde jeg enten forkastet eller valgt å dempe ned/jazze opp med tilbehør etter å ha nestet igjen splitten og så kanskje forkortet skjørtet med 10 cm til knelengde. Fordi cbe lever av å påvirke til salg, forventer jeg at hun klarer å inspirere til hvordan man kan style en slik, etter mitt syn, uanvendelig kjole som de færreste vil kle eller velge til selskap. Den satt ikke engang fint på henne og konsekvensen ble inntrykk av nattkjole. Det er etter min mening latskap å putte kroppen inn i en hvilken som helst kjole og tro at det er alt man trenger å gjøre hvis man vil nå målgruppa. Og det er galskap å vise frem så mange slike kjoler for den samme målgruppa, der den eneste forskjellen er fargen. Det ser egentlig ut til at selv cbe ikke er nevneverdig interessert, inspirert, eller gidder å prøve lenger. 38 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ~ Ada ~ Skrevet 29. desember 2022 Populært innlegg #74055 Del Skrevet 29. desember 2022 Nei, det er en bisarr krysning av utlevering av tante og barn i en hyggelig og leken stund og en mor som jobber i kulissene for seg selv med det som minner mer om en søknad til Madam Tussauds vokskabinett. En merkelig hybrid av ufiltrert og ihjelfiltrert, av ullsokker, sjarm og av plastic fantastic. Det er verken fyrverkeri eller leirbål, det er narsissistisk makkverk uten retning og uten et klart og meningsfullt produkt med målgruppe. Det er fravær av respekt for barns autonomi og personvern. 42 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 29. desember 2022 #74056 Del Skrevet 29. desember 2022 Lurer på hvordan det har vært og er å være læreren/barnehagelæreren til barna deres. Jeg tipper man må være rimelig profesjonell (Tøff/evt kald) i jobben sin om man tør ta opp f.eks direkte eksponering av barn på sosiale medier om dette skulle komme opp i barnas relasjoner med jevnaldrende på foreldresamtale. F.eks: At barna blir mobbet pga bilder, rykter osv osv. Skolen har sikkert også holdt utallige foredrag om nettvett på foreldremøtene. 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 29. desember 2022 #74057 Del Skrevet 29. desember 2022 Kollontaj skrev (30 minutter siden): De er influencere (iallfall i teorien) og alt de legger ut er knyttet til narrativet, selv om de nok bommer kraftig fordi sånne som meg kniste høyt da CBE-personaen viste seg frem i den sorte kjolen. Vanskelig å forstå at hun er skuespiller, riktignok på amatørnivå, men likevel. Og CBE: du kan vel google piercingstudio i Sarp selv dersom det er så himla KRISE i heimen? Gådd. Det der fremstår bare som bra jobba med å fordumme seg selv. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina123 Skrevet 29. desember 2022 #74058 Del Skrevet 29. desember 2022 Kollontaj skrev (33 minutter siden): De er influencere (iallfall i teorien) og alt de legger ut er knyttet til narrativet, selv om de nok bommer kraftig fordi sånne som meg kniste høyt da CBE-personaen viste seg frem i den sorte kjolen. Vanskelig å forstå at hun er skuespiller, riktignok på amatørnivå, men likevel. Og CBE: du kan vel google piercingstudio i Sarp selv dersom det er så himla KRISE i heimen? Gådd. Da får man det jo ikke sponsa 😉 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeattleSlew Skrevet 29. desember 2022 #74059 Del Skrevet 29. desember 2022 ~ Ada ~ skrev (5 timer siden): Og den røde tråden i juleselskapet, er....leirbål? Spesielt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 29. desember 2022 #74060 Del Skrevet 29. desember 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Og CBE: du kan vel google piercingstudio i Sarp selv dersom det er så himla KRISE i heimen? Gådd. Det er nok ikke så enkelt å velge i en storby som Sarp. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå