Gjest RødeRandi Skrevet 28. desember 2022 #73981 Del Skrevet 28. desember 2022 Kommentaren er fra hun amerikanske som er gift med LK sin bror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 28. desember 2022 #73982 Del Skrevet 28. desember 2022 Klink skrev (1 time siden): Er det egentlig kritikkverdig hvilken kjole hun har på seg? Skader det noen eller noe slikt? Enig i at det ikke ville vært mitt førstevalg og at den viser litt mer enn hva jeg ville vært komfortabel med, men er det egentlig noe feil bortsett fra det? Mulig kjolevalg bidrar til Kroppspress, unødvendig fokus på kropp og thinspo, men det er ikke hovedkilden til dette. Det er mer poseringer, redigeringer, mye trening, lite mat , fokus på magen som bidrar til det. Uavhengig av hvilken kjole hun har på og hvordan den ser ut. Enig. Det er utrolig mye usaklig kritikk her inne, noe som tar fokus vekk fra det som faktisk er problematisk. La nå dama få gå i den kjolen hun vil, og kritiser heller redigeringen, eksponeringen av barn osv. Og kommentarer om at hun har mandige armer er helt latterlig og utrolig nedrig. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 28. desember 2022 #73983 Del Skrevet 28. desember 2022 (endret) Det paradoksale er jo at folk kritiserer CBE for å være en så forferdelig mor osv., og i samme åndedrag gjør narr av henne og hetser og er dårlige mennesker selv. Er mange som må feie litt for egen dør. og nei, jeg er ikke fan av cbe og co, men det får være grenser for uthenging og latterliggjøring! Endret 28. desember 2022 av Djerv2020 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 28. desember 2022 Populært innlegg #73984 Del Skrevet 28. desember 2022 (endret) Klink skrev (1 time siden): Er det egentlig kritikkverdig hvilken kjole hun har på seg? Skader det noen eller noe slikt? Enig i at det ikke ville vært mitt førstevalg og at den viser litt mer enn hva jeg ville vært komfortabel med, men er det egentlig noe feil bortsett fra det? Mulig kjolevalg bidrar til Kroppspress, unødvendig fokus på kropp og thinspo, men det er ikke hovedkilden til dette. Det er mer poseringer, redigeringer, mye trening, lite mat , fokus på magen som bidrar til det. Uavhengig av hvilken kjole hun har på og hvordan den ser ut. Det er jo akkurat det som er poenget. Uansett antrekk, så er det ganske tydelig at minst mulig skal dekkes og mest mulig skal vises. Kjolen vi snakker om nå, er bare en av utallige, der fokus er på kropp og det å være sexy. Om det så er barnebursdag, venninnetreff eller julaften. Jeg synes det en smule komisk å velge en slik kjole på fjellet, når man er en frossenpinne. Og som svar til deg, ja jeg synes det er kritikkverdig å alltid fokusere så enormt på kropp. Det gjør hun på flere måter, også med de klesvalgene hun tar. Endret 28. desember 2022 av Snødronninga 45 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djerv2020 Skrevet 28. desember 2022 #73985 Del Skrevet 28. desember 2022 Snødronninga skrev (1 minutt siden): Det er jo akkurat det som er poenget. Uansett antrekk, så er det ganske tydelig at minst mulig skal dekkes og mest mulig skal vises. Kjolen vi snakker om nå, er bare en av utallige, der fokus er på kropp og det å være sexy. Om det så er barnebursdag, venninnetreff eller julaften. Jeg synes det en smule komisk å velge en slik kjole på fjellet, når man er en frossenpinne. Og som svar til deg, ja jeg synes det er kritikkverdig å alltid fokusere så enormt på kropp. Det gjør hun på flere måter, også ved de klesvalgene hun tar. Jeg ser absolutt poenget! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. desember 2022 #73986 Del Skrevet 28. desember 2022 Snødronninga skrev (1 time siden): Det er jo akkurat det som er poenget. Uansett antrekk, så er det ganske tydelig at minst mulig skal dekkes og mest mulig skal vises. Kjolen vi snakker om nå, er bare en av utallige, der fokus er på kropp og det å være sexy. Om det så er barnebursdag, venninnetreff eller julaften. Jeg synes det en smule komisk å velge en slik kjole på fjellet, når man er en frossenpinne. Og som svar til deg, ja jeg synes det er kritikkverdig å alltid fokusere så enormt på kropp. Det gjør hun på flere måter, også med de klesvalgene hun tar. Jeg syns egentlig det er eget valg hvordan man vil kle seg. Forskjellen er hva det blir fokusert på. Noen av bildene fokuserer på brystene hennes eller armer. Eller rumpe. Spiller egentlig ingen rolle hva hun har på seg. Det er like kritikkverdig i treningstights og langermet kort genser der bildene sørger for å få med både mage og rumpe. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 28. desember 2022 #73987 Del Skrevet 28. desember 2022 Klink skrev (4 minutter siden): Jeg syns egentlig det er eget valg hvordan man vil kle seg. Forskjellen er hva det blir fokusert på. Noen av bildene fokuserer på brystene hennes eller armer. Eller rumpe. Spiller egentlig ingen rolle hva hun har på seg. Det er like kritikkverdig i treningstights og langermet kort genser der bildene sørger for å få med både mage og rumpe. Klart det er eget valg, akkurat som hun selv velger om hun vil eksponere barna eller om hun ønsker å ta speilselfie på do. Vi kan mene hva vi vil, men hun vil fortsatt gjøre akkurat som hun vil. Det ene utelukker ikke det andre, det er hvordan hun velger å fokusere på å fremheve kroppen eller deler av kroppen. Alltid. Om det så er i tights og magetopp eller en selskapskjole. Det er trangt, kort, dypt utringet. Uansett anledning. Det må være lov å diskutere, og til og med mene at det er kritikkverdig. 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tantesofie Skrevet 28. desember 2022 #73988 Del Skrevet 28. desember 2022 Klink skrev (3 timer siden): Er det egentlig kritikkverdig hvilken kjole hun har på seg? Skader det noen eller noe slikt? Enig i at det ikke ville vært mitt førstevalg og at den viser litt mer enn hva jeg ville vært komfortabel med, men er det egentlig noe feil bortsett fra det? Mulig kjolevalg bidrar til Kroppspress, unødvendig fokus på kropp og thinspo, men det er ikke hovedkilden til dette. Det er mer poseringer, redigeringer, mye trening, lite mat , fokus på magen som bidrar til det. Uavhengig av hvilken kjole hun har på og hvordan den ser ut. CBE er en media-kanal som også fremmer innhold av typen mote og livsstil. Ergo er det akkurat like innafor å diskutere kjolevalgene hennes som kjolene i en «10 antrekk til jul»artikkel i KK. Husk at dette ikke er en privat familiemiddag, men innholdsproduksjon til en kommersiell kanal - og klær, hår, hud, negler, tenner og interiør er en del av dette. Dessverre også barn, kropp, thinspo, alkohol og så videre…. 39 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. desember 2022 #73989 Del Skrevet 28. desember 2022 tantesofie skrev (1 minutt siden): CBE er en media-kanal som også fremmer innhold av typen mote og livsstil. Ergo er det akkurat like innafor å diskutere kjolevalgene hennes som kjolene i en «10 antrekk til jul»artikkel i KK. Husk at dette ikke er en privat familiemiddag, men innholdsproduksjon til en kommersiell kanal - og klær, hår, hud, negler, tenner og interiør er en del av dette. Dessverre også barn, kropp, thinspo, alkohol og så videre…. Men det er ikke det jeg syns er kritikkverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tantesofie Skrevet 28. desember 2022 #73990 Del Skrevet 28. desember 2022 Klink skrev (Akkurat nå): Men det er ikke det jeg syns er kritikkverdig. Nei. Men det er det mange andre som synes, og det må de få lov til. Jeg synes ikke treningsmengden hennes er kritikkverdig, heller ikke endel av kommentarene hennes om at treningen er ork eller disiplin. Men andre synes det er kritikkverdig, og da får de lov å skrive det uten at jeg må kommentere at det er feil å mene 43 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. desember 2022 #73991 Del Skrevet 28. desember 2022 (endret) tantesofie skrev (33 minutter siden): Nei. Men det er det mange andre som synes, og det må de få lov til. Jeg synes ikke treningsmengden hennes er kritikkverdig, heller ikke endel av kommentarene hennes om at treningen er ork eller disiplin. Men andre synes det er kritikkverdig, og da får de lov å skrive det uten at jeg må kommentere at det er feil p men er deg ikke en diskusjon om kritikkverdige ting da argumenterer jeg for hva jeg syns er kritikkverdig og ikke. Og noen ganger er tråden skikkelig stygg og da sier jeg fra. Endret 28. desember 2022 av Klink 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg tantesofie Skrevet 28. desember 2022 Populært innlegg #73992 Del Skrevet 28. desember 2022 Klink skrev (6 minutter siden): men er deg ikke en diskusjon om kritikkverdige ting da argumenterer jeg for hva jeg syns er kritikkverdig og ikke. Og noen ganger er tråden skikkelig stygg og da sier jeg fra. Så du kan kommentere at det er noe feil på armen hennes på bildet fra i sommer? Eller at bilde med fokus på armene henne er thinspo? Men hvis noen ikke liker kjolen hennes er tråden skikkelig stygg? Hvordan får du til den logikken? Du kommenterer kropp, mens andre påpeker noe så uviktig som et klesplagg? 44 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. desember 2022 #73993 Del Skrevet 28. desember 2022 (endret) tantesofie skrev (24 minutter siden): Så du kan kommentere at det er noe feil på armen hennes på bildet fra i sommer? Eller at bilde med fokus på armene henne er thinspo? Men hvis noen ikke liker kjolen hennes er tråden skikkelig stygg? Hvordan får du til den logikken? Du kommenterer kropp, mens andre påpeker noe så uviktig som et klesplagg? Hæ? Nei tråden er ikke skikkelig stygg fordi noen syns kjolen hennes er stygg, det er bare ikke konstruktivt eller spesielt kritikkverdig. og jeg kommenterte at det er thinspo med fokuset på armen og lurte på om bildet var redigert på grunn av at noe virket feil med det. Her har jeg ikke skrevet noe stygt om noens kropp. Endret 28. desember 2022 av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. desember 2022 #73994 Del Skrevet 28. desember 2022 Klink skrev (31 minutter siden): men er deg ikke en diskusjon om kritikkverdige ting da argumenterer jeg for hva jeg syns er kritikkverdig og ikke. Og noen ganger er tråden skikkelig stygg og da sier jeg fra. Nommin. 12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. desember 2022 #73995 Del Skrevet 28. desember 2022 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Nommin. Og du kjører på med hersketeknikk. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 28. desember 2022 #73996 Del Skrevet 28. desember 2022 (endret) Klink skrev (1 time siden): Jeg syns egentlig det er eget valg hvordan man vil kle seg. Forskjellen er hva det blir fokusert på. Noen av bildene fokuserer på brystene hennes eller armer. Eller rumpe. Spiller egentlig ingen rolle hva hun har på seg. Det er like kritikkverdig i treningstights og langermet kort genser der bildene sørger for å få med både mage og rumpe. Kan ikke folk bare få kritisere og kommentere på det de vil, uten at du skal leke forumpoliti, og så kan du rapportere det, og moderatorene tar seg av det? På forhånd takk! Endret 28. desember 2022 av Aquarius04 44 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 28. desember 2022 #73997 Del Skrevet 28. desember 2022 36 minutter siden, Klink said: men er deg ikke en diskusjon om kritikkverdige ting da argumenterer jeg for hva jeg syns er kritikkverdig og ikke. Og noen ganger er tråden skikkelig stygg og da sier jeg fra. Hadde det nå bare vært så vel. Men til dags dato har jeg faktisk ikke sett et eneste (vektig) argument fra din kant. 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 28. desember 2022 #73998 Del Skrevet 28. desember 2022 Aquarius04 skrev (Akkurat nå): Kan ikke folk bare få kritisere og kommentere på det de vil, og så kan du rapportere det, og moderatorene tar seg av det? På forhånd takk! Det kommer aldri til å skje at folk får lov til å kritisere uten at kritikken får kritikk fra visse kanter 😛 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. desember 2022 #73999 Del Skrevet 28. desember 2022 (endret) Aquarius04 skrev (3 minutter siden): Kan ikke folk bare få kritisere og kommentere på det de vil, uten at du skal leke forumpoliti, og så kan du rapportere det, og moderatorene tar seg av det? På forhånd men..? Hæ? Endret 28. desember 2022 av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 28. desember 2022 #74000 Del Skrevet 28. desember 2022 Klink skrev (1 minutt siden): men..? Hæ? Du forteller alle her inne hva vi kan mene er kritikkverdig og ikke, og det er ikke sånn det funker i et forum som dette. Bare slutt. 29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå