Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Den dagen dere ikke lenger bruker tid på å irriterere dere over henne....

Da får dere et liv...

Og hun må kansje skaffe seg en vanlig jobb..

Endret av siesta
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Revenge o'Cavatina skrev (6 timer siden):

Vet ikke hvilken kommentar som medførte blokkering, men han våser bare som om han vet best i alle innleggene sine på Twitter. For eksempel ironisere over at maratonløpere tar et par ekstrarunder for å roe ned muskulaturen etter fullført løp, laktatforbedringer og selvsagt treningen til Warholm. Intet nytt der.

Jeg har ikke skrevet til eller omtalt LKE på Twitter, kun likt kommentarer fra kritikere som har spurt han om betimelige ting han har kommentert eller skrevet. Samme prosedyre som kona der altså. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (9 timer siden):

Ja, er jaggu vanskelig å gi svar på tiltale. Da er det jo bare å blokkere. Enkelt og greit, det. Og en smule patetisk 😂

(Skjermdump fra Twitter)

2D472240-3CDF-4E51-A22D-A2072049DD03.png

Til å være "Sint mann med tastatur" så er han veldig nærtagende og furt. Han stiller spørsmål ved- og kritiserer "alt og alle". Men selv blokkerer han alt som kan være litt vanskelig. 

• Liker 34
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke skrevet til eller omtalt LKE på Twitter, kun likt kommentarer fra kritikere som har spurt han om betimelige ting han har kommentert eller skrevet. Samme prosedyre som kona der altså. 

Ja, voksen MO. Det tullete med all denne blokkeringen, er at det eneste de oppnår med det er at de selv ikke ser det de misliker.

På Instagram forhindres folk å skrive/like noe negativt på profilen gjennom slett&blokker. På Twitter har de kun mulighet til å blokkere, men kan ikke slette det andre allerede har omtalt (da ser de heller ikke hvor mange likes det får), og det forhindrer heller ikke at folk kan fortsette omtalen både på profilen og som subtweets hvor enn de ønsker for hvem som helst å se. I tillegg, hvis noen blokkerer andre på Twitter har man fortsatt mulighet til å se den blokkertes tweets. Så, det er særs lite å oppnå ved blokkering på den plattformen.

• Liker 22
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellowstar skrev (6 timer siden):

Lurer på om selveste Jan Thomas er blitt blokkert av LK nå🤔😅 

Det tror jeg han i så fall lever utrolig godt med, hvem vil egentlig forbindes med lke/cbe nå? 

• Liker 30
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har inntrykk av at folk flest anser eierne bak Treasures AS som has beens. "Hvem? Å, Fotballfrue, ja. Trodde hun hadde gitt seg for lenge siden." Til forskjell har de fleste fått med seg nyere og yngre påvirkere, samt SE AS og NRK, det siste ikke på en positiv måte.

• Liker 28
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden):

Jeg har inntrykk av at folk flest anser eierne bak Treasures AS som has beens. "Hvem? Å, Fotballfrue, ja. Trodde hun hadde gitt seg for lenge siden." Til forskjell har de fleste fått med seg nyere og yngre påvirkere, samt SE AS og NRK, det siste ikke på en positiv måte.

Akkurat min tanke nå. Etter å ha bladd meg gjennom 10 sider her og sånn nogenlunde oppdatert på insta, altså det skjer jo ikke noe! De gjør jo ikke spennende ting, deler ikke artige historier eller noe? Det er null dybde der. Her presenteres daglige rutiner ispedd en dose med glitter, men de faller jo mellom alle stoler. Ikke er de Hollywood-fruer, ikke lever de i tidsklemma, ikke er de spesielt morsomme, ikke er de revolusjonerende. I beste fall provoserende...

• Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Numii skrev (34 minutter siden):

Akkurat min tanke nå. Etter å ha bladd meg gjennom 10 sider her og sånn nogenlunde oppdatert på insta, altså det skjer jo ikke noe! De gjør jo ikke spennende ting, deler ikke artige historier eller noe? Det er null dybde der. Her presenteres daglige rutiner ispedd en dose med glitter, men de faller jo mellom alle stoler. Ikke er de Hollywood-fruer, ikke lever de i tidsklemma, ikke er de spesielt morsomme, ikke er de revolusjonerende. I beste fall provoserende...

Patetiske og kjedelige og selvhøytidelige begge to. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (14 timer siden):

Vet ikke hvilken kommentar som medførte blokkering, men han våser bare som om han vet best i alle innleggene sine på Twitter. For eksempel ironisere over at maratonløpere tar et par ekstrarunder for å roe ned muskulaturen etter fullført løp, laktatforbedringer og selvsagt treningen til Warholm. Intet nytt der.

Pinlig..bare pinlig. Et oppblåst ego som tror han har verdensmesterkompetanse

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellie77 skrev (19 minutter siden):

Når man trodde Lars Kristian E ikke kunne synke lavere…så gjør han faktisk det. For å bruke hans eget, oppblåste språk: dette var sub-zero. Men heldigvis for ham virker han for å ha så amputerte sosiale antenner at han sikkert bare traver ufortrødent videre til neste individ han kan belære eller trakassere. Det er en grei leveregel at man ikke opptrer belærende overfor Messi når man selv knapt kvalifiserer for bedriftslaget i fotball. 

Kanskje PT/ lege Åge kan steppe inn og hjelpe litt til? 

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sultan skrev (Akkurat nå):

Hvordan kan man være så høy på seg selv etter en middelmådig fotballkarriere og ingen deltagelse i arbeidslivet utenom å fotografere kona si?

Nei, si det..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...