Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Heisann1234 skrev (9 timer siden):

Det der var jo ikke så ille 😅 En gang filmet hun seg selv etter løpetur der hun lå og nærmest jukket luften. Da ble jeg faktisk 😳

Jeg ler

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (1 time siden):

Og i disse tider er det faktisk ganske kvalmt med 48 pakker som fremvises. Disse jentene får mer før jul enn de mange får på julaften. Tenker de ikke på hvilke signaler det gir? Leser de ikke aviser eller følger med på nyheter? 

Neppe.

Men, er de 2x24 kalenderpakkene jobb/grooming av annonsesalg, leirbål eller kun hodeløst skryt av hvor flink daglig leder og "jeg kan ikke skjule at jeg har barn" (men jobber hardt for i kjelleren og foran kjøleskapet ellers, mens Live, Jenny og flere andre klarer det helt fint) Caroline berg eriksen er privat, og ellers helt i utakt med resten av samfunnet? Var det ingen hjemme da Omvendt Julenisse Sarpsborg var deres filantropiske kunnskapsreise et par sesonger? Er oppstarterne av Omvendt Julenisse fornøyde med troverdigheten og innsatsen fra avd. Sarpsborg?

OJ vokser og har fått flere avdelinger, men i Sarpsborg er det åpenbart slutt. https://omvendtjulenisse.no/

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (21 minutter siden):

Neppe.

Men, er de 2x24 kalenderpakkene jobb/grooming av annonsesalg, leirbål eller kun hodeløst skryt av hvor flink daglig leder og "jeg kan ikke skjule at jeg har barn" (men jobber hardt for i kjelleren og foran kjøleskapet ellers, mens Live, Jenny og flere andre klarer det helt fint) Caroline berg eriksen er privat, og ellers helt i utakt med resten av samfunnet? Var det ingen hjemme da Omvendt Julenisse Sarpsborg var deres filantropiske kunnskapsreise et par sesonger? Er oppstarterne av Omvendt Julenisse fornøyde med troverdigheten og innsatsen fra avd. Sarpsborg?

OJ vokser og har fått flere avdelinger, men i Sarpsborg er det åpenbart slutt. https://omvendtjulenisse.no/

Tviler på at innsatsen ga resultater i form av refleksjon rundt eget forbruk. Heller ikke da de holdt på, de hadde jo verken saks eller tape å avse. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (12 minutter siden):

Tviler på at innsatsen ga resultater i form av refleksjon rundt eget forbruk. Heller ikke da de holdt på, de hadde jo verken saks eller tape å avse. 

Såvidt jeg husker ble det tigget om både dette og hint. Det kunne jo ikke kjøpes privat eller faktureres på Treasures AS slik som 48 kalenderpakker delt og brukt som innhold på firmamediet i likhet med is og øyenskygge. Det skulle jo være veldedighet. Andres veldedighet.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (2 timer siden):

Og i disse tider er det faktisk ganske kvalmt med 48 pakker som fremvises. Disse jentene får mer før jul enn de mange får på julaften. Tenker de ikke på hvilke signaler det gir? Leser de ikke aviser eller følger med på nyheter? 

Viktig å vise døtrene at det er forskjell på barn og folk, må vite!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sophia_08 skrev (27 minutter siden):

Er dette seriøst? Hvor mange ønsker å gå med gjennomsiktig skjørt på julebord/juleselskap? 🤔

Screenshot_20221128-210923_Instagram.jpg

Det var et helt usedvanlig trashy antrekk. Kledelig til henne var det heller ikke. Eier hun virkelig ikke smak eller klasse?

Jeg mener å huske at for noen år siden, var hun veldig pent kledd. Men nå er det altså billig lurex og antrekk som ikke sitter i det hele tatt, som gjelder??? Det er litt sånn white trash, som man forbinder med altfor mye sort eyeliner og vulgær oppførsel.

Rekk opp hånden den som har lyst på dette antrekket. (Tipper heller ikke CBE ville rekt opp hånden her, faktisk.)

• Liker 32
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia_08 skrev (43 minutter siden):

Er dette seriøst? Hvor mange ønsker å gå med gjennomsiktig skjørt på julebord/juleselskap? 🤔

Massiv bruk av filter også, CBE ser ikke slik ut, men er det merket som bruk av filter ifb. med reklame? Neida 😛

• Liker 24
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de som er sponsor her, NA-KD Fashion, syns de det er greit med influensere som har styreledere og ektemenn som går bananas når det kommer legitim kritikk? Om de er klar over det da, det må sies, men de sponser galskapen uansett 😛

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia_08 skrev (1 time siden):

Alle som kan bruke filterfunksjonene på mobilen og ulike apper slik at man slipper å vise seg frem som seg selv i bytte mot 🍑🔥😍

Voksenopplæring fra Danae Mercer: https://www.instagram.com/reel/ClB96dzLtUm/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Skrottefar skrev (18 minutter siden):

Massiv bruk av filter også, CBE ser ikke slik ut, men er det merket som bruk av filter ifb. med reklame? Neida 😛

Markedsføringsloven er teit, akkurat som alkoholloven.

https://www.forbrukertilsynet.no/forbrukertilsynets-veiledning-om-merking-av-retusjert-reklame

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (5 timer siden):

og kjører på hester….

Drepte hesten faktisk, får så å lage en «humoristisk» story over at han i etterkant fant en bit hestekjøtt istøtfangeren……og klage over Scoda som lånebil mens volvoen var inne til reparasjon side de ikke er en Scodafamilie..

Sympaisk type🙃 

• Liker 28
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omvendt julenisse i Sarpsborg er oppe og går. Så de på butikken her om dagen. 2 frivillige som hentet donerte varer i en reklamert bil

• Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lizziea skrev (3 minutter siden):

Omvendt julenisse i Sarpsborg er oppe og går. Så de på butikken her om dagen. 2 frivillige som hentet donerte varer i en reklamert bil

Heldigvis uten CBE & Co får vi håpe

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (5 minutter siden):

Ja det var to flotte normale damer. Sikkert noen som faktisk brenner for dette som har overtatt. Står vogner til donasjoner de fleste steder jeg har vært innom.

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lizziea skrev (2 minutter siden):

Ja det var to flotte normale damer. Sikkert noen som faktisk brenner for dette som har overtatt. Står vogner til donasjoner de fleste steder jeg har vært innom.

Ja, skal det funke så må de brenne for det og ikke bare gjøre det for egen vinnings skyld

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
lizziea skrev (16 minutter siden):

Det er jo helt supert dersom noen har overtatt stafettpinnen! 🙌 (Rimelig sikker på at man må ha rent rulleblad for å være leder i en veldedig organisasjon, så da hadde LKE utgått uansett.) Jeg mener at CBE og LKE la ned en del jobb i OJ det første året, for så å redusere kraftig på egen innsats det andre året, for så å trekke seg helt ut. Det er enda flere fattige nå pga høyere boligrente, høye strømpriser, høye drivstoffpriser og stadig dyrere matvarer. Så det er flott at OJ finnes!

CBE var uansett en helt merkelig og malplassert frontfigur for OJ, med uttalelser som "det er viktig at barna lærer seg at det er forskjell på folk", som hyller shoppinghysteri og overdådige barnebursdager og som alltid starter desember måned med et enormt gaveras ned trappa.

Endret av Rastebenk
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lizziea skrev (11 minutter siden):

Skrottefar skrev (7 minutter siden):

Ser slik ut.

"Julen nærmer seg og i den anledning er vi på utkikk etter noen som kan ta over ledelsen her i Sarpsborg for Omvendt Julenisse Sarpsborg 🎅🏼" De har på jakt etter noen som brant for saken i september.

https://m.facebook.com/people/Omvendt-Julenisse-Sarpsborg/100068099645305/

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nevnt innimellom at dette er en mobbetråd. Det blir da lagt frem mange  argumenter for at det er det ikke. 
Selvom kropp/utseendet til Cbe blir til tider heftig diskutert, kan ikke jeg huske å ha sett direkte stygge kommentarer om det temaet. 
Men, det er andre kommentarer jeg vil si kan kalles mobbing. Det gjelder spesielt hvordan interiør hun har i huset sitt og klesstil. For al del, folk må få mene det de vil. Men, hadde jeg fått de kommentaren slengt etter meg, hadde det såret veldig. 
Bare for å ha det på det rene, jeg mener ikke dette er en ren mobbetråd, for det er det ikke. Tendenser til mobbete holdninger? Absolutt! 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...