Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke det er lenge til bobla til Berg Eriksen’s sprekker helt. Hele Norge har fått med seg diverse skandaler inkl det siste her i høst. Kan bare tenke meg at hele lokalmiljøet av innbyggere har vendt dem ryggen, og det samme gjelder kjendis-Norge. Fy søren hvor flaut for CBE, mannen hennes har ødelagt både rykte og karrieren hennes. Og han er en så arrogant ekkel fyr, at jeg har ikke ord. Undres over hvorfor hun er sammen med han, men det er vel "pga barna"…  Hvis hun vil fortsette karrieren sin så burde hun ta sterk avstand fra han. Stakkars barna deres som begynner å bli store nå, dette er ting de kommer til å bli mobbet for (LKE sin oppførsel). Barn er slemme mot hverandre, så det kommer garantert til å skje. 

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (57 minutter siden):

Takk for tips, her var mye gøy og treffende! Har tenkt jeg har vært litt kynisk i mine meninger om de såkalte livscoaching-typene som Øystein Pettersen og Bertrand Larsen, men han her satt ord på mye jeg tenker. 

Så lurer jeg på om et like på hans innlegg om CBE også fører til blokkering…

Jeg har ikke tatt sjansen på å like der.... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det danner seg mer og mer et bildet av LKE ettersom hans oppførsel blir kjent. Man kan jo lure på om han noen gang har innrømmet feil? For meg er det som et grøss fra fortiden. Tro meg, dette er så langt fra noe å være misunnelig på man kan komme, spesielt for de rundt. Man ser jo bare tvers igjennom fasaden bedriften tviholder på nå, og det er jo bare trist hele greia. 

• Liker 33
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, kraftwerk said:

Tror ikke det er lenge til bobla til Berg Eriksen’s sprekker helt. Hele Norge har fått med seg diverse skandaler inkl det siste her i høst. Kan bare tenke meg at hele lokalmiljøet av innbyggere har vendt dem ryggen, og det samme gjelder kjendis-Norge. Fy søren hvor flaut for CBE, mannen hennes har ødelagt både rykte og karrieren hennes. Og han er en så arrogant ekkel fyr, at jeg har ikke ord. Undres over hvorfor hun er sammen med han, men det er vel "pga barna"…  Hvis hun vil fortsette karrieren sin så burde hun ta sterk avstand fra han. Stakkars barna deres som begynner å bli store nå, dette er ting de kommer til å bli mobbet for (LKE sin oppførsel). Barn er slemme mot hverandre, så det kommer garantert til å skje. 

CBE er nok ikke helt uskyldig oppi alt dette hun heller, selv om hun vil fremstå som så søt og uskyldig. Ser jo hvordan hun også svarer folk i diverse kommentarfelt, skylder på andre og gjør seg selv til offer. Det må være to for å danse tango, vet du.

• Liker 43
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke barn, så mulig jeg tenker helt feil. Men er det ikke VELDIG spesielt å invitere til barnebursdag, hvor barna får hvert sitt pepperkakehus som de skal dekorere. Også beholder frua de selv? 😂😂 Hvorfor i allverden får ikke barna med seg pepperkakehusene DE har pyntet selv med hjem? Er jo helt merkelig? 

Skjermdump fra story hos https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Screenshot_2022-11-26-18-38-14-80_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.thumb.jpg.b4ad73437e341d3ceb3c5ab0ec272ccc.jpg

• Liker 45
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (1 time siden):

Jeg har ikke tatt sjansen på å like der.... 

Det skjønner jeg godt! Jeg følger bare med på avstand uten å like sidene men de kan sikkert finne en måte å blokkere meg allikevel…

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walterwhite skrev (14 minutter siden):

Jeg har ikke barn, så mulig jeg tenker helt feil. Men er det ikke VELDIG spesielt å invitere til barnebursdag, hvor barna får hvert sitt pepperkakehus som de skal dekorere. Også beholder frua de selv? 😂😂 Hvorfor i allverden får ikke barna med seg pepperkakehusene DE har pyntet selv med hjem? Er jo helt merkelig? 

Skjermdump fra story hos https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Screenshot_2022-11-26-18-38-14-80_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.thumb.jpg.b4ad73437e341d3ceb3c5ab0ec272ccc.jpg

De filmet vel bare før gjestene gikk hjem. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walterwhite skrev (13 minutter siden):

De får dem helt sikkert, filmen var nok tatt i går? Eller så får de husene sine når melisen har stivnet. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walterwhite skrev (17 minutter siden):

Det er nok for fargerikt og usymmetrisk til å beholde selv

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann1234 skrev (56 minutter siden):

Kjenner jeg bare blir mer og mer irritert og provosert av hele fyren, det må jo være en eller annen brist i personligheten? Bare måten han leker gærn på med den spinkle stakkarslige kroppen og innhulede ansiktet, måten han forsøker å maskulinisere seg selv ved å mørklegge bilder av seg, for så å stalke en kvinne og ripe opp bilen hennes? Noe så jævli PATETISK! Det her for dere være så god å se som hets, for det er det, jeg misliker han virkelig! 

Lars Kristian, du skal virkelig være glad for at det ikke var meg du stalka og prøvde å skremme, jeg hadde gjort alt i min makt for å ødelegge det patetiske snylterlivet ditt. 

Det samme tenker jeg, han er faktisk ikke litt oppegående engang. Tenker det er en uoppdaget forstyrrelse i bildet, ja. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keikolina skrev (3 timer siden):

Det blir jeg også når jeg sulter meg, kanskje han er hangry? (Er det det det heter?)😄😄 Lavt blodsukker på han fyren der, for å si det utrolig pent og forsiktig.

Det kan godt hende.. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
kraftwerk skrev (6 minutter siden):

Og her skriver LKE at kritiske spørsmål, kan få en til å lære - og heldigvis var det en som svarte på det kritiske spørsmålet på en ålreit måte

(hets bare rapporter meg)

Oh, the fucking irony.. Det er faktisk ingen hjemme i topplokket der 

Han kan jo høre med A.. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (1 time siden):

CBE er nok ikke helt uskyldig oppi alt dette hun heller, selv om hun vil fremstå som så søt og uskyldig. Ser jo hvordan hun også svarer folk i diverse kommentarfelt, skylder på andre og gjør seg selv til offer. Det må være to for å danse tango, vet du.

Nei hun er absolutt ikke uskyldig, men jeg nekter å tro at CBE alltid har vært slik. Vi vet at det er LKE som i hovedsak har kommentert tilbake til folk på blogg m.m - jeg tror CBE er usedvanlig naiv og ignorant av seg. Men husk dette, man blir formet av den man er sammen med. Og lever man i et destruktivt forhold, med en som kanskje manipulerer og har psykopatiske tendenser - så blir de fleste fullstendig underkuet. CBE viser store tegn i SoMe for at hun trenger bekreftelse på kroppen og utseendet sitt, hun har blitt kjempe tynn - og hun har tidligere slitt med spiseforstyrrelser. Det er mange tegn her, som peker på at LKE ikke er en god mann, mot noen. Og jeg tror CBE har et «perfekt familieliv»- bilde i sitt hode, hadde hun gått fra han hadde hele illusjonen hennes raknet. Jeg tror hun har det ekstremt vanskelig i den relasjonen. Det skal ofte flere barn og enda mer til, før kvinnen forstår at hun må komme seg langt unna en mann med psykopatiske tendenser (eller fullverdig narsissist/psykopat) 

For all del, muligens jeg tar helt feil her, men som sagt - jeg nekter å tro at CBE alltid har vært slik. Jeg tror hun har blitt enormt påvirket av LKE, og hun er veldig familieorientert så jeg forstår hun har følt behov for å både beskytte han og deres rykte tidligere, men jeg tror mye holder på å skrante i disse dager.

Endret av kraftwerk
  • Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere år har ungene hatt bursdag i gangen så de ikke skal skitne til huset. Nå er de for store (var vel strengt talt det i fjor og!) og har bursdagen i spisestuen. Med egne stoler? 😂😂 Hun har vanligvis tekstilstoler, men bruker plast når det er unger i hus? Hvor oppbevarer hun alt dette! 🤪

IMG_20221126_195642.jpg

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...