Fotballfluen Skrevet 24. november 2022 #72441 Del Skrevet 24. november 2022 Sirisiri10 skrev (33 minutter siden): Av ren nysgjerrighet, skal man gjemme kroppen sin fordi man er slank og godt trent? Hva hvis det var en overvektig eller lubben blogger? Skal vi ikke heller hylle kvinnekropper i alle fasonger? Det krever mye arbeid bak kroppen hennes, enormt med timer på trening. Det krever sitt, uansett hvor mye fritid man måtte ha. Så hun velger å vise kroppen sin, i likhet med mange andre. Synes det er innmari leit når folk skal kritisere andres kropper. Husk at det er flere som har godt trent og slank kropp, enda tynnere enn henne også, som kanskje leser her inne. Det er ikke trening som er hovedårsaken til hvordan kroppen hennes ser ut. Det aller meste er gener, litt kosthold og trening nederst på lista. Det kroppsfettet hun har legger seg på underkroppen, ikke overkroppen. Jeg kjenner mange som er mye bedre trent enn henne uten å ha den innhulte magen fordi de ikke er skapt på den måten. De kan trene så mye de gidder og sulte seg, uten å noen gang se ut som henne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 24. november 2022 #72442 Del Skrevet 24. november 2022 NettoppJa skrev (2 timer siden): Vet ikke, får litt creeps følelse av den julepynten.... Mulig jeg har gått glipp av noe nå, men når ble sølvgyngehester julepynt? En liten busk i en krukke er helårspynt, ikke julepunt med mindre det er noe mer pynt på eller i umiddelbar nærhet. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 24. november 2022 #72443 Del Skrevet 24. november 2022 Fotballfluen skrev (Akkurat nå): Mulig jeg har gått glipp av noe nå, men når ble sølvgyngehester julepynt? En liten busk i en krukke er helårspynt, ikke julepunt med mindre det er noe mer pynt på eller i umiddelbar nærhet. Nei ikke vet jeg. Jeg syns det så svært nedtonet, dystert og mørkt ut. Men de liker tydeligvis den stilen... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 24. november 2022 #72444 Del Skrevet 24. november 2022 Hallepalle2 skrev (37 minutter siden): Jeg syns det blir feil å måle hele sin verdi i hvor tynn man er, som er det som blir diskutert her. Det er ingen som mener at hun skal gjemme bort kroppen, men litt mindre posering for å fremstå tynnest mulig hadde gjort kontoen en tjeneste. Man ser sjelden andre tilsvarende influensere som bruker så og si alle triksene i boken for å fremheve det tynne. Nei, man skal ikke måle verdien sin i hvor tynn man er. Men vitner ikke dette om en veldig dårlig selvtillit muligens? Jeg tenker også på andre som leser dette og hvor vondt det kan være å lese alle de kommentarene om kropp. At man skal være en smule forsiktig med hva man skriver om andres kropper. Og nå er det ikke bare kommentarer på posering i tråden her, men også utseende og kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruRosa Skrevet 24. november 2022 Populært innlegg #72445 Del Skrevet 24. november 2022 (endret) Sirisiri10 skrev (1 time siden): Av ren nysgjerrighet, skal man gjemme kroppen sin fordi man er slank og godt trent? Hva hvis det var en overvektig eller lubben blogger? Skal vi ikke heller hylle kvinnekropper i alle fasonger? Det krever mye arbeid bak kroppen hennes, enormt med timer på trening. Det krever sitt, uansett hvor mye fritid man måtte ha. Så hun velger å vise kroppen sin, i likhet med mange andre. Synes det er innmari leit når folk skal kritisere andres kropper. Husk at det er flere som har godt trent og slank kropp, enda tynnere enn henne også, som kanskje leser her inne. Det er forskjell på å gjemme kroppen og å vise den fram (med minst mulig klær) i enhver anledning! Her er det altså snakk om fødselsdagen til et av barna ... "Vi" kritiserer jo ikke kroppen hennes, men måten hun (alltid) velger å vise den fram som den aller viktigste rekvisitten i narrativet. Endret 24. november 2022 av FruRosa 53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 24. november 2022 #72446 Del Skrevet 24. november 2022 FruRosa skrev (10 minutter siden): Det er forskjell på å gjemme kroppen og å vise den fram (med minst mulig klær) i enhver anledning! Her er det altså snakk om fødselsdagen til et av barna ... "Vi" kritiserer jo ikke kroppen hennes men måten hun (alltid) velger å vise den fram som den aller viktigste rekvisitten i narrativet. Men er det ikke bedre at hun legger ut bilde av seg selv enn barna? 💁♂️ Hadde hun vært lubben, hadde nok de færreste reagert på samme måte. Jo, folk kritiserer kroppen hennes også her. ALT kritiseres. Uansett om hun hadde gjort alt dere ønsket hadde man funnet feil på feil. Det er jo regelrett mobbing! Hva får man liksom ut av det? Er det ikke bedre å holde diskusjonen her inne saklig? Nå la hun ut bilde av seg selv i stede for bursdagsbarnet, likevel ble det feil også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 24. november 2022 #72447 Del Skrevet 24. november 2022 Sirisiri10 skrev (Akkurat nå): Men er det ikke bedre at hun legger ut bilde av seg selv enn barna? 💁♂️ Hadde hun vært lubben, hadde nok de færreste reagert på samme måte. Jo, folk kritiserer kroppen hennes også her. ALT kritiseres. Uansett om hun hadde gjort alt dere ønsket hadde man funnet feil på feil. Det er jo regelrett mobbing! Hva får man liksom ut av det? Er det ikke bedre å holde diskusjonen her inne saklig? Nå la hun ut bilde av seg selv i stede for bursdagsbarnet, likevel ble det feil også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 24. november 2022 #72448 Del Skrevet 24. november 2022 Det er måten hun poserer seg tynnest mulig, suger inn magen etc. Ingenting i hennes poseringer er normalt. Posert og redigert tynnest mulig. Det er det det reageres på. Så tynn er ikke nødvendigvis så sunt. Og at å være så opphengt i kropp definitvt ikke er sunt. Særlig ikke som influencer som påvirker andre (unge) 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 24. november 2022 #72449 Del Skrevet 24. november 2022 (endret) «Jul i hele huset nå» 🤔 Ser at noen delte bildet allerede, men slenger det med kommentaren. Er det en spøk, blir vi pranka nå? Litt grønn, fake granbar i en krukke, og da har man pynta til jul? Altså, seriøst. Noe så stusselig skal man lete lenge etter, det der er ikke jul uansett hvordan man vrir og vender på det. Caroline som eeeeelsker jul, elsker ikke julepynt i alle fall. Hver sin smak som det heter. Jeg er sjeleglad for at jeg slipper å feire jul i svart/ hvitt! 🎅🏻 Bilde fra instastory Endret 25. november 2022 av Snødronninga 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. november 2022 #72450 Del Skrevet 24. november 2022 Snødronninga skrev (13 minutter siden): «Jul i hele huset nå» 🤔 Ser at noen delte bilde allerede, men slenger det med kommentaren. Er det en spøk, blir vi pranka nå? Litt grønn, fake granbar i en krukke, og da har man pynta til jul? Altså, seriøst. Noe så stusselig skal man lete lenge etter, det der er ikke jul uansett hvordan man vrir og vender på det. Caroline som eeeeelsker jul, elsker ikke julepynt i alle fall. Hver sin smak som det heter. Jeg er sjeleglad for at jeg slipper å feire jul i svart/ hvitt! 🎅🏻 Bilde fra instastory Til å være en (tidvis) interiørinfluencer er det ganske stusslig. Mulig noen inspireres til å kjøpe to av alt? Tenk om det var fokus på gjenbruk feks på bursdagen, i stedet for å blåse opp hundre og ørten plastballonger som kastes? At det går an å være så i utakt med tiden er en gåte. 30 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 24. november 2022 #72451 Del Skrevet 24. november 2022 Sirisiri10 skrev (36 minutter siden): Men er det ikke bedre at hun legger ut bilde av seg selv enn barna? 💁♂️ Hadde hun vært lubben, hadde nok de færreste reagert på samme måte. Jo, folk kritiserer kroppen hennes også her. ALT kritiseres. Uansett om hun hadde gjort alt dere ønsket hadde man funnet feil på feil. Det er jo regelrett mobbing! Hva får man liksom ut av det? Er det ikke bedre å holde diskusjonen her inne saklig? Nå la hun ut bilde av seg selv i stede for bursdagsbarnet, likevel ble det feil også. Det finnes da mange andre alternativer enn unger og lettkledd/naken kropp! 26 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 25. november 2022 #72452 Del Skrevet 25. november 2022 Sirisiri10 skrev (1 time siden): Men er det ikke bedre at hun legger ut bilde av seg selv enn barna? 💁♂️ Hadde hun vært lubben, hadde nok de færreste reagert på samme måte. Jo, folk kritiserer kroppen hennes også her. ALT kritiseres. Uansett om hun hadde gjort alt dere ønsket hadde man funnet feil på feil. Det er jo regelrett mobbing! Hva får man liksom ut av det? Er det ikke bedre å holde diskusjonen her inne saklig? Nå la hun ut bilde av seg selv i stede for bursdagsbarnet, likevel ble det feil også. Du tuller? De overvektige får fullt sv nedsettende kommentarer 33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 25. november 2022 #72453 Del Skrevet 25. november 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Til å være en (tidvis) interiørinfluencer er det ganske stusslig. Mulig noen inspireres til å kjøpe to av alt? Tenk om det var fokus på gjenbruk feks på bursdagen, i stedet for å blåse opp hundre og ørten plastballonger som kastes? At det går an å være så i utakt med tiden er en gåte. Barnebursdagene hos CBE har fra første bursdag vært overdådige og med et enormt overforbruk uten tanke på gjenbruk eller moderasjon. De har fremstått nærmest som parodier 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 25. november 2022 Populært innlegg #72454 Del Skrevet 25. november 2022 Sirisiri10 skrev (3 timer siden): Men er det ikke bedre at hun legger ut bilde av seg selv enn barna? 💁♂️ Hadde hun vært lubben, hadde nok de færreste reagert på samme måte. Jo, folk kritiserer kroppen hennes også her. ALT kritiseres. Uansett om hun hadde gjort alt dere ønsket hadde man funnet feil på feil. Det er jo regelrett mobbing! Hva får man liksom ut av det? Er det ikke bedre å holde diskusjonen her inne saklig? Nå la hun ut bilde av seg selv i stede for bursdagsbarnet, likevel ble det feil også. Du har rett, kroppen hennes diskuteres også i denne tråden, ikke kun thinspo. Det samme med mannen. Innimellom kommer det ganske stygge kommentarer på hvordan de begge ser ut, som "after 40, face or body" osv. Har sett styggere kommentarer også, uten at jeg kan gjengi det ordrett. Og jeg synes ikke det er greit. Vi aner ingenting om CBEs psykiske helse, men hun har vært åpen om at hun tidligere har slitt med spiseforstyrrelser. Hun har også gått til ganske drastiske grep for å passe et ideal hun selv har satt seg, som å redigere gravidmagen tynnere osv. Jeg skal ikke påberope meg å sitte på fasiten, andre kan ha en helt annen oppfatning av hvor grensen går. Men hvis alle kan ha i bakhodet at spiseforstyrrelser ofte er et resultatet av å føle at man mangler kontroll, så hadde det vært fint. For selv om CBE tilsynelatende bifaller mannens handlinger i det siste, hvordan tror dere hun EGENTLIG har det? Hun ser livsverket smuldre bort, samarbeidene avsluttes raskere enn de har begynt og nå ser de ut til å utebli fullstendig. Og selv om hun tilsynelatende synes det er greit at mannen truer kvinner og ødelegger eiendelens hennes, så har det medført et kraftig omdømmefall. Hun har gått fra å være Norges største blogger, til å være kona til han aggressive, kvinnefiendtlige mannen. Alle vet, det må være flaut. Denne stålkontrollen foran kjøleskapet er kanskje det eneste hun har igjen som hun er stolt av. Det er vanskelig å føle sympati med et menneske som fremstiller seg så til de grader usympatisk, men jeg tenker at alle skal prøve like vel. Når det er sagt, vil jeg ikke frikjenne CBE fullstendig for det hun legger ut. Som sagt har hun vært åpen om sine tidligere spiseforstyrrelser, hun har sagt at hun har oppsøkt thinspo på nett for å inspireres til å sulte seg. Nå er det hun selv som inspirer. Det er ikke måte på hvor merkelige posisjoner hun vrir seg i, for å vise frem litt sener og bein, selv om hun vet utmerket godt hvordan det påvirker sårbare mennesker der ute. Jeg skal ikke dra frem statistikkene igjen, men basert på statistikk kan vi anta et mange tusen av følgerne hennes er i en sårbar gruppe (forutsatt at tallene hennes er korrekte). CBE er i en skvis mellom sitt eget behov for å vise seg tynnes mulig, og sitt ansvar som profesjonell påvirker. Men hun avskriver seg ansvaret hun har og velger seg selv. Det er også interessant å diskutere kropp og helse i lys av at de prøver å bygge seg opp som treningsinfluencere. De pøser på med råd om slanking, kalorikontroll, fasting osv, uten tanke for mottakeren av rådene. Og de gir råd til gravide, selv om hun tydelig ikke har kunnskap selv. I tillegg er det dette narrativet om at hvis du gjør som Caroline, så blir du som Caroline, samtidig som Caroline ikke ser ut slik hun fremstiller seg. Kroppen hennes, som ikke skulle bli ødelagt av graviditet, trenger nå betydelig hjelp for å se ut som den ikke er "ødelagt av graviditet". Det er implantater, rumpeputer og poseringer, men hun fremstiller det som et resultatet av løping, trening med egenvekt og et kosthold bestående av raske karbohydrater og sukker. Det er rett og slett falsk markedsføring. Selve treningen de viser er også sterkt kritikkverdig. De dropper restitusjon og de utfører øvelsene feil, samtidig som de hevder å ha kunnskap nok til å trene andre. Her er kanskje LKE pådriveren, selv om de hardnakket påstår at det er Caroline som styrer showet. Caroline selv sliter tydelig med for svak kjernemuskulatur, som potensielt kan påføre henne alvorlige ryggplager. Men i stedet for å trene vekk dette, så fremelsker hun det, fordi hun synes det tar seg godt ut på bilder. Igjen, hun er påvirker, det er jobben hennes. Det gir henne et særskilt ansvar for hva hun presenterer i sine kanaler. Hun kan ikke ta av seg den hatten når det passer henne. Det er ikke slik at følgerne blir påvirket til å kjøpe nippelcovers i det ene øyeblikket, mens i det neste er de immune mot thinspo. ALT hun legger ut i bedriftskanalene påvirker. Og frem til hun tar det inn over seg, så tenker jeg at det er på sin plass å diskutere. Selv om diskusjonen kan såre påvirkerens følelser. 67 1 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 25. november 2022 #72455 Del Skrevet 25. november 2022 Felis skrev (2 timer siden): Du har rett, kroppen hennes diskuteres også i denne tråden, ikke kun thinspo. Det samme med mannen. Innimellom kommer det ganske stygge kommentarer på hvordan de begge ser ut, som "after 40, face or body" osv. Har sett styggere kommentarer også, uten at jeg kan gjengi det ordrett. Og jeg synes ikke det er greit. Vi aner ingenting om CBEs psykiske helse, men hun har vært åpen om at hun tidligere har slitt med spiseforstyrrelser. Hun har også gått til ganske drastiske grep for å passe et ideal hun selv har satt seg, som å redigere gravidmagen tynnere osv. Jeg skal ikke påberope meg å sitte på fasiten, andre kan ha en helt annen oppfatning av hvor grensen går. Men hvis alle kan ha i bakhodet at spiseforstyrrelser ofte er et resultatet av å føle at man mangler kontroll, så hadde det vært fint. For selv om CBE tilsynelatende bifaller mannens handlinger i det siste, hvordan tror dere hun EGENTLIG har det? Hun ser livsverket smuldre bort, samarbeidene avsluttes raskere enn de har begynt og nå ser de ut til å utebli fullstendig. Og selv om hun tilsynelatende synes det er greit at mannen truer kvinner og ødelegger eiendelens hennes, så har det medført et kraftig omdømmefall. Hun har gått fra å være Norges største blogger, til å være kona til han aggressive, kvinnefiendtlige mannen. Alle vet, det må være flaut. Denne stålkontrollen foran kjøleskapet er kanskje det eneste hun har igjen som hun er stolt av. Det er vanskelig å føle sympati med et menneske som fremstiller seg så til de grader usympatisk, men jeg tenker at alle skal prøve like vel. Når det er sagt, vil jeg ikke frikjenne CBE fullstendig for det hun legger ut. Som sagt har hun vært åpen om sine tidligere spiseforstyrrelser, hun har sagt at hun har oppsøkt thinspo på nett for å inspireres til å sulte seg. Nå er det hun selv som inspirer. Det er ikke måte på hvor merkelige posisjoner hun vrir seg i, for å vise frem litt sener og bein, selv om hun vet utmerket godt hvordan det påvirker sårbare mennesker der ute. Jeg skal ikke dra frem statistikkene igjen, men basert på statistikk kan vi anta et mange tusen av følgerne hennes er i en sårbar gruppe (forutsatt at tallene hennes er korrekte). CBE er i en skvis mellom sitt eget behov for å vise seg tynnes mulig, og sitt ansvar som profesjonell påvirker. Men hun avskriver seg ansvaret hun har og velger seg selv. Det er også interessant å diskutere kropp og helse i lys av at de prøver å bygge seg opp som treningsinfluencere. De pøser på med råd om slanking, kalorikontroll, fasting osv, uten tanke for mottakeren av rådene. Og de gir råd til gravide, selv om hun tydelig ikke har kunnskap selv. I tillegg er det dette narrativet om at hvis du gjør som Caroline, så blir du som Caroline, samtidig som Caroline ikke ser ut slik hun fremstiller seg. Kroppen hennes, som ikke skulle bli ødelagt av graviditet, trenger nå betydelig hjelp for å se ut som den ikke er "ødelagt av graviditet". Det er implantater, rumpeputer og poseringer, men hun fremstiller det som et resultatet av løping, trening med egenvekt og et kosthold bestående av raske karbohydrater og sukker. Det er rett og slett falsk markedsføring. Selve treningen de viser er også sterkt kritikkverdig. De dropper restitusjon og de utfører øvelsene feil, samtidig som de hevder å ha kunnskap nok til å trene andre. Her er kanskje LKE pådriveren, selv om de hardnakket påstår at det er Caroline som styrer showet. Caroline selv sliter tydelig med for svak kjernemuskulatur, som potensielt kan påføre henne alvorlige ryggplager. Men i stedet for å trene vekk dette, så fremelsker hun det, fordi hun synes det tar seg godt ut på bilder. Igjen, hun er påvirker, det er jobben hennes. Det gir henne et særskilt ansvar for hva hun presenterer i sine kanaler. Hun kan ikke ta av seg den hatten når det passer henne. Det er ikke slik at følgerne blir påvirket til å kjøpe nippelcovers i det ene øyeblikket, mens i det neste er de immune mot thinspo. ALT hun legger ut i bedriftskanalene påvirker. Og frem til hun tar det inn over seg, så tenker jeg at det er på sin plass å diskutere. Selv om diskusjonen kan såre påvirkerens følelser. Et veldig godt innlegg. Hvis man skal ta et individperspektiv, så er det viktig å kunne se følgerne som individer også. Hver og en av følgerne har sin kropp, sin psykiske helse, sine utfordringer, på lik linje som CBE. Å ikke skulle kritisere yrkesutøvelsen til CBE fordi hun «sikkert har det vanskelig», betyr jo at man ignorerer alle følgerne som hver og en påvirkes negativt av det hun legger ut. Kynisk sett handler det om vern av et enkelt menneske versus vern av en stor gruppe mennesker. Om bare 0,5% av følgerne hennes har sårbarhet knyttet til kropp er det likevel 1500 mennesker, og vi vet at det er langt flere enn 0,5% av befolkningen som sliter med negative tanker om kropp. Skadepotensialet er altså enormt. 20 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkGordon Skrevet 25. november 2022 #72456 Del Skrevet 25. november 2022 Snødronninga skrev (7 timer siden): «Jul i hele huset nå» 🤔 Ser at noen delte bildet allerede, men slenger det med kommentaren. Er det en spøk, blir vi pranka nå? Litt grønn, fake granbar i en krukke, og da har man pynta til jul? Altså, seriøst. Noe så stusselig skal man lete lenge etter, det der er ikke jul uansett hvordan man vrir og vender på det. Caroline som eeeeelsker jul, elsker ikke julepynt i alle fall. Hver sin smak som det heter. Jeg er sjeleglad for at jeg slipper å feire jul i svart/ hvitt! 🎅🏻 Bilde fra instastory Skjønner jo at dette tar minst en uke å gjøre 🤭 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 25. november 2022 #72457 Del Skrevet 25. november 2022 Stargaze skrev (8 timer siden): Det er måten hun poserer seg tynnest mulig, suger inn magen etc. Ingenting i hennes poseringer er normalt. Posert og redigert tynnest mulig. Det er det det reageres på. Så tynn er ikke nødvendigvis så sunt. Og at å være så opphengt i kropp definitvt ikke er sunt. Særlig ikke som influencer som påvirker andre (unge) Ja, og når hun på toppen av alt redigerer seg tynnere. Eller, hun har jo ikke peiling på hvordan man gjør det. Det er Lars Kristian Eriksen som gjør den jobben. Fint når man står ansvarlig for det som publiseres å legge skylda på andre . 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 25. november 2022 #72458 Del Skrevet 25. november 2022 Det står litt dårlig til med kreativiteten om dagen, eller? Flere reels er gjenbruk fra i fjor, og det er aldri noe nytt å melde. Virker som at all motivasjon er forduftet…😴💤 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 25. november 2022 #72459 Del Skrevet 25. november 2022 NordreSving skrev (3 timer siden): Et veldig godt innlegg. Hvis man skal ta et individperspektiv, så er det viktig å kunne se følgerne som individer også. Hver og en av følgerne har sin kropp, sin psykiske helse, sine utfordringer, på lik linje som CBE. Å ikke skulle kritisere yrkesutøvelsen til CBE fordi hun «sikkert har det vanskelig», betyr jo at man ignorerer alle følgerne som hver og en påvirkes negativt av det hun legger ut. Kynisk sett handler det om vern av et enkelt menneske versus vern av en stor gruppe mennesker. Om bare 0,5% av følgerne hennes har sårbarhet knyttet til kropp er det likevel 1500 mennesker, og vi vet at det er langt flere enn 0,5% av befolkningen som sliter med negative tanker om kropp. Skadepotensialet er altså enormt. Man kan i tillegg ikke applaudere et forskrudd kroppsbilde fra noen som kaller seg influencer hvis mål er å påvirke andre med dette. Hun er en voksen person og bør ta ansvar. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 25. november 2022 Populært innlegg #72460 Del Skrevet 25. november 2022 (endret) Sirisiri10 skrev (10 timer siden): Men er det ikke bedre at hun legger ut bilde av seg selv enn barna? 💁♂️ Hadde hun vært lubben, hadde nok de færreste reagert på samme måte. Jo, folk kritiserer kroppen hennes også her. ALT kritiseres. Uansett om hun hadde gjort alt dere ønsket hadde man funnet feil på feil. Det er jo regelrett mobbing! Hva får man liksom ut av det? Er det ikke bedre å holde diskusjonen her inne saklig? Nå la hun ut bilde av seg selv i stede for bursdagsbarnet, likevel ble det feil også. Helene Drage-tråden er bevis på at lubne kvinner overhodet ikke får noe mer slækk enn slanke kvinner. Folk generelt begynner å bli lei av å få dyttet andre personers pupper og rumper opp i ansiktet når de er på SoMe. Hvorfor er det så innmari viktig for disse voksne kvinnene å få bekreftelse på at kroppene deres er deilige og sexy? Kvinner er mer enn kroppene sine, vi lever faktisk i 2022. At profesjonelle, kvinnelige påvirkere velge å definere den lettkledte kroppen sin som den viktigste verdien de har er gammeldags og trist, og særdeles respektløst for alle de modige kvinnene som har banet vei for likestilling. For at kvinner er MER enn bare pupper, mage og rumpe. CBE kan skryte av at mannen hennes jobber for henne, men vi ser jo godt i SoMe hvordan arbeidstiden hans brukes på hobbyer, og hvordan han raserer bedriftens rykte uten at hun som sjef tar solide grep for å stoppe ham. Endret 25. november 2022 av Rastebenk 48 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå