AnnePåLande Skrevet 19. november 2022 #72181 Del Skrevet 19. november 2022 kraftwerk skrev (1 time siden): Jeg hørte på episode to av podden ista, var jo litt nyskjerrig og skulle lage middag. Får en litt merkelig vibe av hele greia. Høres ut som at Susan er med for å «lære» av CBE, de sitter å skravler om ting og S spør hele tiden «Hvordan gjør du x? Hva gjør du da når y? Kan ikke du fortelle meg hvordan x, y, z» Får jo en følelse av at de sitter der, fordi hvordan CBE gjør ting - er jo så viktig å formidle. At alle andre inkl Susan nyttiggjør så godt, av hvordan C lager julekort, og det hele er bare så fantastisk og flott. Man får et «eksklusivt» innblikk i livet til CBE, altså hallo? Ingen som følger med i tiden? Hun har ikke så mange følgere, at dette er noe de kan brødfø familien på. Er sikkert noen tusen som lytter, som faktisk digger det - og det er greit, men hvorfor nekter hun å utvikle seg? Det hele virker lite gjennomtenkt, og veldig 2009. Det innblikket er vel delt på IG x-antall ganger.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 19. november 2022 #72182 Del Skrevet 19. november 2022 AnnePåLande skrev (7 timer siden): Høres veldig amatøraktig ut. En podcast er bygget opp som en oppgave. Den skal inneholde en innledning, presentasjon av tema, hoveddel, oppsummering av tema og en avslutning. 123Frustrert skrev (7 timer siden): Men hvordan skal cbe kunne dette? Hun har jo et brev kurs og eller bare fullført videregående. Å kun fullføre videregående, uten å ha tatt fagbrev eller noe, er den laveste utdannelsen du kan ha spørs du meg. Og det er overhodet ikke noe galt i det, det gale blir når man uttrykker seg som om man kan alt, vet alt og er bedre en alle andre. Da er det kanskje skummelt og motbydelig. MinniMusa skrev (5 minutter siden): Om hun som tidligere toppblogger ikke kan noe om internett lurer jeg på hva hun kan overhodet... Dagens😅 Lærer man ikke disposisjon allerede på barneskolen? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 19. november 2022 #72183 Del Skrevet 19. november 2022 ~ Ada ~ skrev (4 minutter siden): Dagens😅 Lærer man ikke disposisjon allerede på barneskolen? Du skal iallefall lære det på VGs.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 19. november 2022 #72184 Del Skrevet 19. november 2022 Ugresset skrev (8 timer siden): Hva i alle dager er det siste bildet? 8km-bildet. Jeg forstår ikke hvordan hun har vridd kroppen for å få til en sånn positur. Det ser bare skikkelig ubehagelig ut, og idiotisk. Kan du vise bilde please? Nysgjerrig, og blokkert.....🤪🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 19. november 2022 #72185 Del Skrevet 19. november 2022 Diamant20 skrev (2 timer siden): De har faktisk skrevet nr til LKE i posten, søkte det opp på vipps. Tror ikke jeg hadde gjort det om jeg var han da😅 Ligger ute på nett fra før, så det er bare å slå på tråden for den som vil ta en prat! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 19. november 2022 #72186 Del Skrevet 19. november 2022 Gameon skrev (5 minutter siden): Kan du vise bilde please? Nysgjerrig, og blokkert.....🤪🤣🤣 Får hun varsel hvis jeg screenshotter? Tok bilde av bildet så kvaliteten ble så som så. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 19. november 2022 #72187 Del Skrevet 19. november 2022 Ugresset skrev (29 minutter siden): Får hun varsel hvis jeg screenshotter? Tok bilde av bildet så kvaliteten ble så som så. Neida, ikke på instagram stories. Om det sendes som forsvinnende bilde/video på direkte melding og man skjermdumper får man beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 19. november 2022 Populært innlegg #72188 Del Skrevet 19. november 2022 Ugresset skrev (47 minutter siden): Får hun varsel hvis jeg screenshotter? Tok bilde av bildet så kvaliteten ble så som så. Det er akkurat det jeg gjør etter å ha brukt mølla: Dandere meg selv i snørrogfjerti vinkler, knekker godt i hofta, skrever for å unngå møtende lår, strekke halsen stram og vende hodet ned mens jeg tar en selfie fra høyden og ned med hånden. Alle 37-åringer i Sarpsborg gjør det. 55 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 19. november 2022 #72189 Del Skrevet 19. november 2022 NettoppJa skrev (1 time siden): Ligger ute på nett fra før, så det er bare å slå på tråden for den som vil ta en prat! He, he. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. november 2022 #72190 Del Skrevet 19. november 2022 Revenge o'Cavatina skrev (8 minutter siden): Det er akkurat det jeg gjør etter å ha brukt mølla: Dandere meg selv i snørrogfjerti vinkler, knekker godt i hofta, skrever for å unngå møtende lår, strekke halsen stram og vende hodet ned mens jeg tar en selfie fra høyden og ned med hånden. Alle 37-åringer i Sarpsborg gjør det. Jo mer dust, jo bedre? 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 19. november 2022 #72191 Del Skrevet 19. november 2022 Ugresset skrev (1 time siden): Får hun varsel hvis jeg screenshotter? Tok bilde av bildet så kvaliteten ble så som så. Å herregud....det er ingen hjemme i øverste etasje der....😳 for et grusomt bilde! Ser hun det ikke selv???? 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 19. november 2022 #72192 Del Skrevet 19. november 2022 NettoppJa skrev (1 time siden): Ligger ute på nett fra før, så det er bare å slå på tråden for den som vil ta en prat! Står over den praten der.. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 19. november 2022 #72193 Del Skrevet 19. november 2022 Kollontaj skrev (13 minutter siden): Jo mer dust, jo bedre? Jepp. Det er slik vi støvtørker, dvs. duster stuebordet: Vi poserer på det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 19. november 2022 #72194 Del Skrevet 19. november 2022 Skrottefar skrev (3 timer siden): De har nok verken tid, ork eller lyst, og de la ut på facebook i september en forespørsel om noen ville overta https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02NVnzPqvobBMRbJzHP2hkuoxsv4XDr15MJrDjUBpUbMvkvn23gfkBfM7wiiXrXzAul&id=100068099645305 Se der ja. Kan ikke helt skjønne hva lke bruker tiden sin på. Redigering avbilder, men etter som bloggen ikke er oppe å går er setja min malt også. Løper da,men man burde virkelig ha fått inn noe innhold i livet sitt. Kanskje han ikke hadde blitt så sint heller.. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 19. november 2022 #72195 Del Skrevet 19. november 2022 NettoppJa skrev (1 time siden): Ligger ute på nett fra før, så det er bare å slå på tråden for den som vil ta en prat! Er det ikke bare å ringe, og så la være å si noe sammen et par ganger på kveldstid? Eventuelt alvorsprate litt om hvordan styreleder og daglig leder velger å fremstå visuelt og i adferd fra et rent helsemessig perspektiv. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. november 2022 #72196 Del Skrevet 19. november 2022 Revenge o'Cavatina skrev (11 minutter siden): Jepp. Det er slik vi støvtørker, dvs. duster stuebordet: Vi poserer på det. Deilig å slå to fluer i en smekk. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 20. november 2022 #72197 Del Skrevet 20. november 2022 123Frustrert skrev (58 minutter siden): Se der ja. Kan ikke helt skjønne hva lke bruker tiden sin på. Redigering avbilder, men etter som bloggen ikke er oppe å går er setja min malt også. Løper da,men man burde virkelig ha fått inn noe innhold i livet sitt. Kanskje han ikke hadde blitt så sint heller.. Han bruker tiden sin på å kontrollere Internett og blokkere følgere. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 20. november 2022 #72198 Del Skrevet 20. november 2022 Ugresset skrev (2 timer siden): Får hun varsel hvis jeg screenshotter? Tok bilde av bildet så kvaliteten ble så som så. Ja dette bildet oser virkelig av helsefremmende trening 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 20. november 2022 #72199 Del Skrevet 20. november 2022 123Frustrert skrev (16 timer siden): Men hvordan skal cbe kunne dette? Hun har jo et brev kurs og eller bare fullført videregående. Å kun fullføre videregående, uten å ha tatt fagbrev eller noe, er den laveste utdannelsen du kan ha spørs du meg. Og det er overhodet ikke noe galt i det, det gale blir når man uttrykker seg som om man kan alt, vet alt og er bedre en alle andre. Da er det kanskje skummelt og motbydelig. Det er kunnskap man lærer på ungdomsskolen, eller av og til enda lenger ned- på mellomtrinnet. Så hun burde kunne det. Men å gjøre research og litt ekstra innsats har aldri vært fruens sterkeste side… 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 20. november 2022 #72200 Del Skrevet 20. november 2022 RødeRandi skrev (21 timer siden): Det må da herske en dårlig stemning i villaen i Sarpsborg om dagen til tross for julepjattet…….noe annet nekter jeg å tro. Når de hele tiden må drive brannslukking i kommentarfelt pga av det han har gjort. . Så utrolig dum LKE må føle seg, og så rasende fruen må være. Jeg tror fruen er mer rasende fordi at LK ikke vil ha på seg matchende julepysj og se på Tre nøtter til Askepott med resten av familien. Det var ikke måte på hvor sterke følelser det var rundt dette i podden. 31 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå