AnnePåLande Skrevet 19. november 2022 #72161 Del Skrevet 19. november 2022 FrkGordon skrev (24 minutter siden): Hører andre podcast-episode, og kan konkludere med at de har ikke lært noe av tilbakemeldingene - ingen introduksjon, rett inn i fnisete pjatt, C snakker i munnen på S konstant (så ille at jeg måtte bare si HOLD KJEFT høyt for meg selv). Sier flere ganger at «LK blir sååå oppgitt når jeg gjør sånn og sånn». Venninneprat uten mål og mening, det er inntrykket. Jeg måtte gi det en sjanse, siden jeg er så glad i jula, men… nei. Høres veldig amatøraktig ut. En podcast er bygget opp som en oppgave. Den skal inneholde en innledning, presentasjon av tema, hoveddel, oppsummering av tema og en avslutning. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 19. november 2022 Populært innlegg #72162 Del Skrevet 19. november 2022 (endret) ~ Ada ~ skrev (14 timer siden): Ja, hvorfor skulle vi ikke det. Hvorfor skal hun bruke fredagskvelden på å blokke når hun velger å utlevere seg selv og familien offentlig og ta så elendige valg som de gjør igjen og igjen. Klink skrev (6 timer siden): Det er ikke vanskelig å forstå hvorfor det. Fordi de som kommenterer sprer informasjon hun ikke vil at folk spesielt annonsører skal vite. Du skjønner at CBE og LKE ikke minimerer kritikken i det hele tatt av at de blokkerer noen? Det eneste blokkeringen deres fører til, er at deres egne kontoer ikke ser hva alle disse kritikerne/personene poster og skriver. Mens annonsører, følgere, venner, familie, absolutt alle på hele internett kan fremdeles se absolutt alt av kritikk de mottar i SoMe. Det eneste CBE og LKE oppnår ved å blokkere er å miste kontrollen totalt. Men jeg tror seriøst at egoene deres er så voldsomt oppblåste, at de mener folk opplever det som en straff å bli utestengt fra kontoene deres 🙈 "Der fikk du DEN!", liksom. (De klarer tydeligvis ikke å forstå at det tar 2 minutter å opprette en IG-konto til.) Alt som er på internett er utenfor deres kontroll for alltid. Inkludert titusenvis av barnebilder, barnevideoer og utleverende tekster om barna. Endret 19. november 2022 av Rastebenk 51 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 19. november 2022 #72163 Del Skrevet 19. november 2022 Hva i alle dager er det siste bildet? 8km-bildet. Jeg forstår ikke hvordan hun har vridd kroppen for å få til en sånn positur. Det ser bare skikkelig ubehagelig ut, og idiotisk. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 19. november 2022 #72164 Del Skrevet 19. november 2022 Rastebenk skrev (5 minutter siden): Du skjønner at CBE og LKE ikke minimerer kritikken i det hele tatt av at de blokkerer noen? Det eneste blokkeringen deres fører til, er at deres egne kontoer ikke ser hva alle disse kritikerne/personene poster og skriver. Mens annonsører, følgere, venner, familie, absolutt alle på hele internett kan fremdeles se absolutt alt av kritikk de mottar i SoMe. Det eneste CBE og LKE oppnår ved å blokkere er å miste kontrollen totalt. Men jeg tror seriøst at egoene deres er så voldsomt oppblåste, at de mener folk opplever det som en straff å bli utestengt fra kontoene deres 🙈 "Der fikk du DEN!", liksom. (De klarer tydeligvis ikke å forstå at det tar 2 minutter å opprette en IG-konto til.) Alt som er på internett er utenfor deres kontroll for alltid. Inkludert titusenvis av barnebilder, barnevideoer og utleverende tekster om barna. CBE og Co innehar ikke kunnskap om hvordan internert fungerer. Derfor blokkerer de.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. november 2022 #72165 Del Skrevet 19. november 2022 (endret) Rastebenk skrev (8 minutter siden): Du skjønner at CBE og LKE ikke minimerer kritikken i det hele tatt av at de blokkerer noen? Det eneste blokkeringen deres fører til, er at deres egne kontoer ikke ser hva alle disse kritikerne/personene poster og skriver. Mens annonsører, følgere, venner, familie, absolutt alle på hele internett kan fremdeles se absolutt alt av kritikk de mottar i SoMe. Det eneste CBE og LKE oppnår ved å blokkere er å miste kontrollen totalt. Men jeg tror seriøst at egoene deres er så voldsomt oppblåste, at de mener folk opplever det som en straff å bli utestengt fra kontoene deres 🙈 "Der fikk du DEN!", liksom. (De klarer tydeligvis ikke å forstå at det tar 2 minutter å opprette en IG-konto til.) Alt som er på internett er utenfor deres kontroll for alltid. Inkludert titusenvis av barnebilder, barnevideoer og utleverende tekster om barna. Det er sant, men man blir blokket fra å skrive på instagramkontoen deres da Endret 19. november 2022 av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 19. november 2022 #72166 Del Skrevet 19. november 2022 AnnePåLande skrev (42 minutter siden): Høres veldig amatøraktig ut. En podcast er bygget opp som en oppgave. Den skal inneholde en innledning, presentasjon av tema, hoveddel, oppsummering av tema og en avslutning. Men hvordan skal cbe kunne dette? Hun har jo et brev kurs og eller bare fullført videregående. Å kun fullføre videregående, uten å ha tatt fagbrev eller noe, er den laveste utdannelsen du kan ha spørs du meg. Og det er overhodet ikke noe galt i det, det gale blir når man uttrykker seg som om man kan alt, vet alt og er bedre en alle andre. Da er det kanskje skummelt og motbydelig. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 19. november 2022 Populært innlegg #72167 Del Skrevet 19. november 2022 (endret) 123Frustrert skrev (13 minutter siden): Men hvordan skal cbe kunne dette? Hun har jo et brev kurs og eller bare fullført videregående. Å kun fullføre videregående, uten å ha tatt fagbrev eller noe, er den laveste utdannelsen du kan ha spørs du meg. Og det er overhodet ikke noe galt i det, det gale blir når man uttrykker seg som om man kan alt, vet alt og er bedre en alle andre. Da er det kanskje skummelt og motbydelig. Hun har vel gjennomført 2 år på fagskole etter endt VGS. Så selv om hun ikke har f eks bachelor eller master fra høyskole eller universitet, så har hun jo noe utdanning utover VGS. Problemet hennes er at hun har forsvinnende liten erfaring fra arbeidslivet utenfor egne fire vegger. CBE har ingen erfaring med hvordan det er å jobbe på en vanlig arbeidsplass f eks, med kollegaer og hvordan man måles på f eks produktivitet, får tilbakemeldinger fra sjefen og kollegaer osv. CBE har aldri deltatt på internundervisninger, seminarer, hatt en utviklende medarbeidersamtale eller kurs i regi av jobb. Hun var ferdig utdannet som 21/22-åring og har etter det levd i den overfladiske SoMe-bobla og kun brynet seg på 1 stk PT-kurs etter dette (hvor hun avbrøt etter kort tid). Det skremmende er jo hvordan de ser ut til å tro at de er eksperter på det meste, til tross for manglende utdanning og manglende kunnskaper inne det de uttaler seg om. Men at følgere i det hele tatt spør om svangerskapstrening fra en tidligere spiseforstyrret kvinne som beviselig slankeredigerte gravidmagen sin.. Altså, man kan jo trygt si at en del av fansen ikke er av de skarpeste knivene i skuffen.. Endret 19. november 2022 av Rastebenk 55 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 19. november 2022 Populært innlegg #72168 Del Skrevet 19. november 2022 Har hørt min faste time på Pod save America, tror kanskje det er en grunn til at 3 min med CBEs podcast fremstod som barneskole-elever som snakker sammen. Sorry, det går ikke an å høre på. 47 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 19. november 2022 #72169 Del Skrevet 19. november 2022 123Frustrert skrev (12 minutter siden): Men hvordan skal cbe kunne dette? Hun har jo et brev kurs og eller bare fullført videregående. Å kun fullføre videregående, uten å ha tatt fagbrev eller noe, er den laveste utdannelsen du kan ha spørs du meg. Og det er overhodet ikke noe galt i det, det gale blir når man uttrykker seg som om man kan alt, vet alt og er bedre en alle andre. Da er det kanskje skummelt og motbydelig. Regner med at hun har skrevet oppgaver på VGs og på fagskolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 19. november 2022 #72170 Del Skrevet 19. november 2022 totti_1 skrev (14 timer siden): Kan noen fortelle meg om Eriksen har ripet opp bilen til Hegseth? Jeg orker ikke bla mange sider fram og tilbake for å se om du fikk svar eller ikke, men hvertfall. LKE ripet opp bilen til en som var kritisk til samarbeidet med Beckman. Du kan se hele historien på instagrammen til Fru.Johansen 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bulletproofhoware Skrevet 19. november 2022 #72171 Del Skrevet 19. november 2022 AnnePåLande skrev (2 timer siden): De fortjener å bli kansellert. Jeg har faktisk fulgt med fra første start, vært tilskuer igjennom det meste og ikke avfulgt pga. nysgjerrighet til dette sirkuset. Etter den siste skandalen orker jeg ikke mer. Avfulgt. De skal ikke tjene en krone på meg. 21 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 19. november 2022 #72172 Del Skrevet 19. november 2022 Kyllingmonk skrev (1 time siden): Jeg orker ikke bla mange sider fram og tilbake for å se om du fikk svar eller ikke, men hvertfall. LKE ripet opp bilen til en som var kritisk til samarbeidet med Beckman. Du kan se hele historien på instagrammen til Fru.Johansen Jeg måtte lage meg insta. Fikk først svar nå. Crazy saker. Takk for svar 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MacBeth Skrevet 19. november 2022 Populært innlegg #72173 Del Skrevet 19. november 2022 Luvinesta skrev (På 18.11.2022 den 11.23): Kanskje Caroline skulle ha ringt samtlige i denne tråden som har trakassert, hetset, latterligjort og "forfulgt" henne over så mange år. Her hyller dere Morten Hegseth for å ta oppgjør med nettroll og hets, men finner ikke bjelken i eget øye. Ja hadde hun nå bare gjort det, fremfor å sende mannen på tokt for å herpe bil! Jeg skulle med glede tatt en samtale med CBE.no om dem var oppriktig interessert i hvorfor jeg gir kritikk! Det er jo nettopp dét Hegseth hylles for, å ta et høflig og direkte oppgjør mot en usaklig kritiker, fremfor CBE.no / treasures som riper bilen til en saklig kritiker. For ordensskyld: Det er ikke CBE som har gjort dette, men mannen, og når begge driver firmaet, så er det firmaet som får skylda. 48 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 19. november 2022 #72174 Del Skrevet 19. november 2022 Flaut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 19. november 2022 #72175 Del Skrevet 19. november 2022 Rastebenk skrev (3 timer siden): Hun har vel gjennomført 2 år på fagskole etter endt VGS. Så selv om hun ikke har f eks bachelor eller master fra høyskole eller universitet, så har hun jo noe utdanning utover VGS. Problemet hennes er at hun har forsvinnende liten erfaring fra arbeidslivet utenfor egne fire vegger. CBE har ingen erfaring med hvordan det er å jobbe på en vanlig arbeidsplass f eks, med kollegaer og hvordan man måles på f eks produktivitet, får tilbakemeldinger fra sjefen og kollegaer osv. CBE har aldri deltatt på internundervisninger, seminarer, hatt en utviklende medarbeidersamtale eller kurs i regi av jobb. Hun var ferdig utdannet som 21/22-åring og har etter det levd i den overfladiske SoMe-bobla og kun brynet seg på 1 stk PT-kurs etter dette (hvor hun avbrøt etter kort tid). Det skremmende er jo hvordan de ser ut til å tro at de er eksperter på det meste, til tross for manglende utdanning og manglende kunnskaper inne det de uttaler seg om. Men at følgere i det hele tatt spør om svangerskapstrening fra en tidligere spiseforstyrret kvinne som beviselig slankeredigerte gravidmagen sin.. Altså, man kan jo trygt si at en del av fansen ikke er av de skarpeste knivene i skuffen.. Har hun gått to år på fagskolen ? Jeg mente hun har nevnt ett år, men hun har aldri beskrevet at hun hadde noen eksamener eller bestått noe. Det var riktig nok før hun startet å blogge, men med alt hun legger ut om skulle man tro hun hadde gjort et poeng ut av at hun hadde vært flinkt. Samtidig har det ikke så mye å si. Hun oppfører seg som ol hun nettopp har fullført ungdomsskolen, både når det gjelder oppførsel og gjerninger. Lurer forresten på om de er i gang med omvendt julenisse for sesongen eller om det ble for slitsomt for de.. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 19. november 2022 #72176 Del Skrevet 19. november 2022 Hvor mange følgere har de mistet i det siste? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 19. november 2022 #72177 Del Skrevet 19. november 2022 123Frustrert skrev (1 time siden): Har hun gått to år på fagskolen ? Jeg mente hun har nevnt ett år, men hun har aldri beskrevet at hun hadde noen eksamener eller bestått noe. Det var riktig nok før hun startet å blogge, men med alt hun legger ut om skulle man tro hun hadde gjort et poeng ut av at hun hadde vært flinkt. Samtidig har det ikke så mye å si. Hun oppfører seg som ol hun nettopp har fullført ungdomsskolen, både når det gjelder oppførsel og gjerninger. Lurer forresten på om de er i gang med omvendt julenisse for sesongen eller om det ble for slitsomt for de.. De har nok verken tid, ork eller lyst, og de la ut på facebook i september en forespørsel om noen ville overta https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02NVnzPqvobBMRbJzHP2hkuoxsv4XDr15MJrDjUBpUbMvkvn23gfkBfM7wiiXrXzAul&id=100068099645305 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 19. november 2022 #72178 Del Skrevet 19. november 2022 Skrottefar skrev (8 minutter siden): De har nok verken tid, ork eller lyst, og de la ut på facebook i september en forespørsel om noen ville overta https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02NVnzPqvobBMRbJzHP2hkuoxsv4XDr15MJrDjUBpUbMvkvn23gfkBfM7wiiXrXzAul&id=100068099645305 De har faktisk skrevet nr til LKE i posten, søkte det opp på vipps. Tror ikke jeg hadde gjort det om jeg var han da😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 19. november 2022 #72179 Del Skrevet 19. november 2022 (endret) Jeg hørte på episode to av podden ista, var jo litt nyskjerrig og skulle lage middag. Får en litt merkelig vibe av hele greia. Høres ut som at Susan er med for å «lære» av CBE, de sitter å skravler om ting og S spør hele tiden «Hvordan gjør du x? Hva gjør du da når y? Kan ikke du fortelle meg hvordan x, y, z» Får jo en følelse av at de sitter der, fordi hvordan CBE gjør ting - er jo så viktig å formidle. At alle andre inkl Susan nyttiggjør så godt, av hvordan C lager julekort, og det hele er bare så fantastisk og flott. Man får et «eksklusivt» innblikk i livet til CBE, altså hallo? Ingen som følger med i tiden? Hun har ikke så mange følgere, at dette er noe de kan brødfø familien på. Er sikkert noen tusen som lytter, som faktisk digger det - og det er greit, men hvorfor nekter hun å utvikle seg? Det hele virker lite gjennomtenkt, og veldig 2009. Endret 19. november 2022 av kraftwerk 33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 19. november 2022 #72180 Del Skrevet 19. november 2022 (endret) 123Frustrert skrev (6 timer siden): Men hvordan skal cbe kunne dette? Hun har jo et brev kurs og eller bare fullført videregående. Å kun fullføre videregående, uten å ha tatt fagbrev eller noe, er den laveste utdannelsen du kan ha spørs du meg. Og det er overhodet ikke noe galt i det, det gale blir når man uttrykker seg som om man kan alt, vet alt og er bedre en alle andre. Da er det kanskje skummelt og motbydelig. Om hun som tidligere toppblogger ikke kan noe om internett lurer jeg på hva hun kan overhodet... Endret 19. november 2022 av MinniMusa Skrivefeil 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå