~ Ada ~ Skrevet 19. november 2022 #72141 Del Skrevet 19. november 2022 Klink skrev (43 minutter siden): Men jeg forstår at de forsøker. Lykke til den dagen de vil kontrollere nettets spredning av barna. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 19. november 2022 Populært innlegg #72142 Del Skrevet 19. november 2022 Klink skrev (2 timer siden): Det er ikke vanskelig å forstå hvorfor det. Fordi de som kommenterer sprer informasjon hun ikke vil at folk spesielt annonsører skal vite. Tenk om de hadde vært like opptatt av å skjerme barnas privatliv som de er av å prøve å stoppe eksponering av egne feil? Det hadde vært fint for de små. 49 2 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BellaSwan Skrevet 19. november 2022 Populært innlegg #72143 Del Skrevet 19. november 2022 Du vet at nivået på debatten synker som en stein når Klink entrer banen. Noe mer infantilt og dølt skal man jammen meg lete lenge etter. #drittlei Ps. Skulle ønske dere alle bare kunne ignorere brukeren. Og ja, jeg har trykket på skjultknappen, men bruker dukker opp hos andre når hen blir sitert. 42 1 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. november 2022 #72144 Del Skrevet 19. november 2022 pøbelsara skrev (21 minutter siden): Tenk om de hadde vært like opptatt av å skjerme barnas privatliv som de er av å prøve å stoppe eksponering av egne feil? Det hadde vært fint for de små. Ja det hadde vært det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 19. november 2022 #72145 Del Skrevet 19. november 2022 BellaSwan skrev (4 minutter siden): Du vet at nivået på debatten synker som en stein når Klink entrer banen. Noe mer infantilt og dølt skal man jammen meg lete lenge etter. #drittlei Ps. Skulle ønske dere alle bare kunne ignorere brukeren. Og ja, jeg har trykket på skjultknappen, men bruker dukker opp hos andre når hen blir sitert. Har også skjult denne brukeren. Irritasjonen har sunket betraktelig.. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 19. november 2022 #72146 Del Skrevet 19. november 2022 Klink skrev (1 time siden): Syns ikke det er like spesielt, jeg forstår hvorfor, mer enn at flere brukere her informerer til det kjedsommelige om at man har blitt blokkert. Sånn innerst inne, når du legger vekk trangen til å forsvare og forsvare, hva synes du egentlig om det LKE har gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mia10 Skrevet 19. november 2022 #72147 Del Skrevet 19. november 2022 RødeRandi skrev (1 time siden): De må da, eller det hadde jeg gjort, gå rundt med en slags angst for om folk vet. Han trenger ikke å gå rundt med angst, folk vet. Vi vet, alle som har sett de videoene på Instagram vet, fotballmiljøet i Norge vet og om jeg husker rett så vet folk i Sarpsborg det også. Det blir ganske mange om man tenker at folk snakker med hverandre, det vet jeg at spillerne i eliteserien gjør og jeg har bedt noen av de om å spre det litt rundt også (barnslig...joda 😉). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. november 2022 #72148 Del Skrevet 19. november 2022 (endret) mia10 skrev (4 minutter siden): Han trenger ikke å gå rundt med angst, folk vet. Vi vet, alle som har sett de videoene på Instagram vet, fotballmiljøet i Norge vet og om jeg husker rett så vet folk i Sarpsborg det også. Det blir ganske mange om man tenker at folk snakker med hverandre, det vet jeg at spillerne i eliteserien gjør og jeg har bedt noen av de om å spre det litt rundt også (barnslig...joda 😉). Hvorfor vet fotballmiljøet det? Lenge siden han var aktiv? Endret 19. november 2022 av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. november 2022 #72149 Del Skrevet 19. november 2022 RødeRandi skrev (11 minutter siden): Sånn innerst inne, når du legger vekk trangen til å forsvare og forsvare, hva synes du egentlig om det LKE har gjort? At det er håpløst barnslig, uforutsigbar og desperat oppførsel å ripe opp biler i «affekt» på grunn av kritiske kommentarer. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mia10 Skrevet 19. november 2022 #72150 Del Skrevet 19. november 2022 Klink skrev (3 minutter siden): Hvorfor vet fotballmiljøet det? Lenge siden han var aktiv? Noen av de har sett videoene fra fru Johansen. De vet godt hvem han er, fotballmiljøet er ikke så stort i dette landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 19. november 2022 #72151 Del Skrevet 19. november 2022 Ellie77 skrev (1 time siden): Du mener altså at han hinter til LKEs lovbrudd? Hvor mener dere dette skjer? Har ikke IG. Har han lagt ut en video eller sagt noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 19. november 2022 #72152 Del Skrevet 19. november 2022 (endret) Nå som dette ryktet om LKE og CBE sprer seg, så er jeg sterkt troende om at CBE kommer til å bli cancelled. Endret 19. november 2022 av kraftwerk 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 19. november 2022 Populært innlegg #72153 Del Skrevet 19. november 2022 pøbelsara skrev (2 timer siden): Tenk om de hadde vært like opptatt av å skjerme barnas privatliv som de er av å prøve å stoppe eksponering av egne feil? Det hadde vært fint for de små. De virker tidvis panisk opptatt av å forsøke å "kontrollere" internett - ved å slette og blokkere alt de ikke liker. Men de tviholder på sin "rett" til å dele mange bilder (og info) om barna sine. På det samme nettet hvor de selv blir så trigget at de mister kontrollen. De hevder at det er hekser og troll på nettet, og de mener at disse er så jævlige at de drives til å gjøre ting i "affekt". Men barna? Det går helt fint å dele masse om de i dette "heksebolet"? De burde jo vært mer skremt enn noen. Skjermet barna mer enn noen. 46 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 19. november 2022 #72154 Del Skrevet 19. november 2022 Jeg lurer på om mediene tør å skrive noe mer om dem nå? Det ville i så fall måtte bli gjort med stengte kommentarfelt, for der kommer det jo i all fremtid til å bli fortalt om dette med forfølgelse og biloppskrspingen. Tror dekningen omkring dem er ferdig i alle fall. Og da får vi håpe annonsørene også følger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 19. november 2022 #72155 Del Skrevet 19. november 2022 (endret) mia10 skrev (1 time siden): Noen av de har sett videoene fra fru Johansen. De vet godt hvem han er, fotballmiljøet er ikke så stort i dette landet. De fleste vet vel også hvilken påvirker som hadde samarbeid med Beckmann og rabalderet i kommentarfeltet. Det er jo i forbindelse med Beckmann, A er blitt forfulgt, fått ripet opp bilen og blitt oppringt.. ikke så vanskelig å hvem som har tiltet fullstendig grunnet en kritisk kommentar. Endret 19. november 2022 av AnnePåLande 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 19. november 2022 #72156 Del Skrevet 19. november 2022 kraftwerk skrev (58 minutter siden): Nå som dette ryktet om LKE og CBE sprer seg, så er jeg sterkt troende om at CBE kommer til å bli cancelled. De fortjener å bli kansellert. 15 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. november 2022 #72157 Del Skrevet 19. november 2022 Klink skrev (3 timer siden): Syns ikke det er like spesielt, jeg forstår hvorfor, mer enn at flere brukere her informerer til det kjedsommelige om at man har blitt blokkert. Du synes selvsagt ikke det er like spesielt nei, regnet med du ville forsvare dette også. Innmari kjedelig å stadig høre det samme.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkGordon Skrevet 19. november 2022 #72158 Del Skrevet 19. november 2022 Hører andre podcast-episode, og kan konkludere med at de har ikke lært noe av tilbakemeldingene - ingen introduksjon, rett inn i fnisete pjatt, C snakker i munnen på S konstant (så ille at jeg måtte bare si HOLD KJEFT høyt for meg selv). Sier flere ganger at «LK blir sååå oppgitt når jeg gjør sånn og sånn». Venninneprat uten mål og mening, det er inntrykket. Jeg måtte gi det en sjanse, siden jeg er så glad i jula, men… nei. 38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 19. november 2022 #72159 Del Skrevet 19. november 2022 AnnePåLande skrev (8 minutter siden): De fleste vet vel også hvilken påvirker som hadde samarbeid med Beckmann og rabalderet i kommentarfeltet. Det er jo i forbindelse med Beckmann, A er blitt forfulgt, fått ripet opp bilen og blitt oppringt.. ikke så vanskelig å hvem som har tiltet fullstendig grunnet en kritisk kommentar. Og alle vet når det er snakk om en mannlig styreleder i et firma. Alle som vet noe om de to visste hvem dette handler om etter å ha sett max 10 sekunder av innlegget. Ingen andre ville vært likende til å gjøre noe slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 19. november 2022 #72160 Del Skrevet 19. november 2022 Hoppetau skrev (10 minutter siden): Og alle vet når det er snakk om en mannlig styreleder i et firma. Alle som vet noe om de to visste hvem dette handler om etter å ha sett max 10 sekunder av innlegget. Ingen andre ville vært likende til å gjøre noe slikt! Stemmer. Oppførselen hans er også kjent rundt omkring både på IG, fruens blogg og FB. Skremmende at han gikk så langt. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå