Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Klink skrev (6 timer siden):

Er det ikke litt spesielt  å lage seg nye brukere for å like kommentarer for å se om eller få bekreftet at man blir blokkert. 

Hvem sier man lager seg nye brukere? Jeg har to kontoer og alltid hatt det. Er det ikke spesielt at de sitter blokkerer folk som kun trykker liker på kommentarer? Hvorfor må du alltid forsvare de ?

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fotballfluen skrev (5 timer siden):

Artig story Morten H. har lagt ut! Et gammelt program med Anne B. Ragde hvor hun forteller en histore om hvordan hun ripet opp bilen til en fyr som sparket hvalpen hennes😆

Hahahaha LKE og Ragde - like sprø begge to! Ragde gjør ikke noe forsøk på å skjule det da 🤣🤣🤣

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NordreSving

Det er rart å bivåne strategiene til mennesker som lever livet sitt på internett. Det er som å være vitne til et Sims-spill - instagram-edition. Alt man ikke liker, om det er kritikk eller kviser, det fjerner man. 

Det er lurer på er om de faktisk har levd med muligheten til å redigere virkeligheten så lenge, at de til slutt tror at det er sannheten. 

Det som er interessant å se er jo hvor galt det kan gå, når man tar strategien ut i det virkelige liv. Når LKE ikke lenger fikk styrt informasjonen som tilfløt offentligheten, så tok han fingrene fra tastaturet og skulle få folk til å tie IRL. Redigere virkeligheten om du vil. Det er her jeg lurer på om man mister litt litt virkelighetsforståelse, når man er vant til å være allmektig på internett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (36 minutter siden):

Det er rart å bivåne strategiene til mennesker som lever livet sitt på internett. Det er som å være vitne til et Sims-spill - instagram-edition. Alt man ikke liker, om det er kritikk eller kviser, det fjerner man. 

Det er lurer på er om de faktisk har levd med muligheten til å redigere virkeligheten så lenge, at de til slutt tror at det er sannheten. 

Det som er interessant å se er jo hvor galt det kan gå, når man tar strategien ut i det virkelige liv. Når LKE ikke lenger fikk styrt informasjonen som tilfløt offentligheten, så tok han fingrene fra tastaturet og skulle få folk til å tie IRL. Redigere virkeligheten om du vil. Det er her jeg lurer på om man mister litt litt virkelighetsforståelse, når man er vant til å være allmektig på internett. 

Jeg tror ikke du er langt unna sannheten av deres virkelighetsoppfatning her. 

Men vi kan vel også være pittelitt takknemmelig for at LKE heller sitter å blokkerer på nett, enn at han er ute på veiene og trakasserer folk og gjør herverk på deres eiendom. 

Endret av Sinnatagg
skrivefeil
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (8 timer siden):

Ja, hvorfor skulle vi ikke det.

Hvorfor skal hun bruke fredagskvelden på å blokke når hun velger å utlevere seg selv og familien offentlig og ta så elendige valg som de gjør igjen og igjen. 

Det er ikke vanskelig å forstå hvorfor det. Fordi de som kommenterer sprer informasjon hun ikke vil at folk spesielt annonsører  skal vite. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glufseguri skrev (10 timer siden):

Haha, sitter hun seriøst på en fredagskveld og BLOKKER kontoer som klikker LIKER på andres kommentarer?

Wow.

Mens hennes IG viser julekos og idyll ...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (15 timer siden):

Og det er jo til barnas beste at de har en jobb eller innkomst. Tipper de mener det selv i alle fall, hvis ikke hadde de jo ikke gjort det. 

Det finnes veldig mange andre måter å tjene til livets opphold på enn den frua og fruemannen bedriver! Måter som faktisk ER til barnas beste ...

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 30
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat lest gjennom de siste 100 sidene i denne tråden, og synes folk er flinke til å gi saklig og konstruktiv kritikk! Også synes jeg det var litt ekstra fint å se at de fikk litt skryt også, feks når det kommer til økonomistyring og det å prøve noe nytt. Jeg tror det kan øke sjansen for at nye som kommer inn hit ikke bare tror at alt som kommer er kritikk. Derfor vil jeg skryte litt til av de, det er bra at de søker etter pter med utdannelse til netfit, fremfor å bruke hva som helst. 

Men de har også en jobb å gjøre når det kommer til sinne/frustrasjonsmestring og bareeksponering. 

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Det er ikke vanskelig å forstå hvorfor det. Fordi de som kommenterer sprer informasjon hun ikke vil at folk spesielt annonsører  skal vite. 

Godt observert, du! 

Dog nyttesløst å kontrollere internett. Bedre å endre kurs.

• Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (54 minutter siden):

Jeg ble faktisk blokkert på insta fordi jeg likte en kommentar hos Morten Hegseth. Jeg kan egentlig ikke forstå at et vokset menneske riper opp bilen til noen. Hva er det med fyren? Han må jo være syk?

Ble visst medlem jeg også av * vi som ble blokkert fordi vi likte en kritisk kommentar* 🙄😂😂

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ Ada ~ skrev (39 minutter siden):

Godt observert, du! 

Dog nyttesløst å kontrollere internett. Bedre å endre kurs.

Men jeg forstår at de forsøker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Det finnes veldig mange andre måter å tjene til livets opphold på enn den frua og fruemannen bedriver! Måter som faktisk ER til barnas beste ...

Ja, men det er nå å være influencer  frua har erfaring med å livnære seg av og hvis begge mener det de gjør er til barnas beste så mener de jo det. Vanskelig å innrømme at det de gjør i verste fall kan skade barna deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi

Det må da herske en dårlig stemning i villaen i Sarpsborg om dagen til tross for julepjattet…….noe annet nekter jeg å tro. Når de hele tiden må drive brannslukking i kommentarfelt pga av det han har gjort. . Så utrolig dum LKE må føle seg, og så rasende fruen må være. De må da, eller det hadde jeg gjort, gå rundt med en slags angst for om folk vet.

Jeg lurer på hvilke reaksjon foreldre og svigerforeldre har på dette, eller er de lykkelig forskånet for virkeligheten.

Jeg velger å tro at de ikke har det fint sammen akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Orly skrev (5 timer siden):

Hvem sier man lager seg nye brukere? Jeg har to kontoer og alltid hatt det. Er det ikke spesielt at de sitter blokkerer folk som kun trykker liker på kommentarer? Hvorfor må du alltid forsvare de ?

Syns ikke det er like spesielt, jeg forstår hvorfor, mer enn at flere brukere her  informerer til det kjedsommelige om at man har blitt blokkert. 

Endret av Klink
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en liten forskjell mellom å sparke en hund og å eksponere uskyldige barn. Den ene hevnet seg på en handling mot en uskyldig (liten valp), den andre hevnet seg på kritikken over handling mot uskyldige (voksnes eksponering av mindreårige). Mortens apropos er utført av en intelligent mann, han sidestiller ikke, han kommenterer uten å kommentere.

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (3 minutter siden):

Det er en liten forskjell mellom å sparke en hund og å eksponere uskyldige barn. Den ene hevnet seg på en handling mot en uskyldig (liten valp), den andre hevnet seg på kritikken over handling mot uskyldige (voksnes eksponering av mindreårige). Mortens apropos er utført av en intelligent mann, han sidestiller ikke, han kommenterer uten å kommentere.

Du mener altså at han hinter til LKEs lovbrudd?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...