NettoppJa Skrevet 18. november 2022 #72081 Del Skrevet 18. november 2022 Finlay skrev (27 minutter siden): Kan du se CBEs kommentar med en allerede blokkert bruker? Jeg kan ikke se at hun har kommentert fra min blokkerte, men ser den fra den ikke-blokkerte. Er den der fortsatt? Jeg får den ikke opp, og er ikke blokkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 18. november 2022 #72082 Del Skrevet 18. november 2022 NettoppJa skrev (Akkurat nå): Er den der fortsatt? Jeg får den ikke opp, og er ikke blokkert... Jeg kan heller ikke se den nå, så den må være slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Glufseguri Skrevet 18. november 2022 Populært innlegg #72083 Del Skrevet 18. november 2022 Haha, sitter hun seriøst på en fredagskveld og BLOKKER kontoer som klikker LIKER på andres kommentarer? Wow. 54 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 18. november 2022 #72084 Del Skrevet 18. november 2022 Den blokke-lista deres må jo være kilometer-lang!! 😅 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 18. november 2022 #72085 Del Skrevet 18. november 2022 Finlay skrev (16 minutter siden): Jeg kan heller ikke se den nå, så den må være slettet. Ja, da har hun vel slettet den selv? Håper ikke MH har gjort det.... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 18. november 2022 #72086 Del Skrevet 18. november 2022 Surikatt skrev (58 minutter siden): Er det mulig? Fulltidsjobb med å følge med på seg selv i alle kanaler og blokkere. Ikke rart Lars Kristian Eriksen har det travelt. Snart har de blokkert ut alle følgere og må finne seg en annen jobb. Morsomt at de tror de kan kontrollere Internett. Da er det et paradoks at de sprer bilder og filmer av ungene på nettet. Konsekvensene av dette kan de ikke verken blokkere eller kontrollere. Har de det så travelt med å blokkere at hun ikke hadde tid til mer podcast? Neste episode skulle kommet i dag, skulle den ikke? Eller har de et annet tidsskjema enn det sedvanlige en dag i uka? Den lå aldri på Podtoppen, men i forrige uke lå den på 200. plass på Spotify. Nå er den borde derfra også. Jeg skjønner at det er kjipt med laber interesse, men hun kunne jo tatt til seg tilbakemeldingene og jobbet litt med den. Å gi opp etter en uke er raskt, selv til Caroline å være 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 18. november 2022 #72087 Del Skrevet 18. november 2022 Glufseguri skrev (5 minutter siden): Haha, sitter hun seriøst på en fredagskveld og BLOKKER kontoer som klikker LIKER på andres kommentarer? Wow. Jeg tror nok det mest sannsynlig er LKE som styrer med det, med fruens velsignelse, med mindre han er mer opptatt av å finne kritikere og terrorisere de med forfølgelse og deretter utøve vold ved bruk av skarp gjenstand mot kritikeres kjøretøy😝 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 18. november 2022 #72088 Del Skrevet 18. november 2022 NettoppJa skrev (9 minutter siden): Ja, da har hun vel slettet den selv? Håper ikke MH har gjort det.... Garantert selv (eller LKE), hvis ikke ville den andre kommentaren lenger ned og vært slettet. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 18. november 2022 #72089 Del Skrevet 18. november 2022 Felis skrev (9 minutter siden): Har de det så travelt med å blokkere at hun ikke hadde tid til mer podcast? Neste episode skulle kommet i dag, skulle den ikke? Eller har de et annet tidsskjema enn det sedvanlige en dag i uka? Den lå aldri på Podtoppen, men i forrige uke lå den på 200. plass på Spotify. Nå er den borde derfra også. Jeg skjønner at det er kjipt med laber interesse, men hun kunne jo tatt til seg tilbakemeldingene og jobbet litt med den. Å gi opp etter en uke er raskt, selv til Caroline å være Kom ny episode i dag? Startet å høre på av ren nysgjerrighet, men skjønte raskt at jeg ikke gadd å høre mer på om caroline hadde klart å skaffe batteri til julelysene eller ikke... 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 18. november 2022 #72090 Del Skrevet 18. november 2022 All ære til de (hei til dere!) som kommenterer og liker! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 18. november 2022 #72091 Del Skrevet 18. november 2022 Er det ikke litt spesielt å lage seg nye brukere for å like kommentarer for å se om eller få bekreftet at man blir blokkert. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 18. november 2022 #72092 Del Skrevet 18. november 2022 Glufseguri skrev (20 minutter siden): Haha, sitter hun seriøst på en fredagskveld og BLOKKER kontoer som klikker LIKER på andres kommentarer? Wow. Vi sitter jo her å skriver om det på en fredagskveld. wow. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvit_veis Skrevet 18. november 2022 #72093 Del Skrevet 18. november 2022 Det er på høy tid å finne på et alternativ til å blokke, utlevere, operere, redigere, manipulere. Bytt ut med med passende infinitiv. Folket vil ikke ha dette. Og takk for det. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 18. november 2022 #72094 Del Skrevet 18. november 2022 kvit_veis skrev (2 minutter siden): Det er på høy tid å finne på et alternativ til å blokke, utlevere, operere, redigere, manipulere. Bytt ut med med passende infinitiv. Folket vil ikke ha dette. Og takk for det. Og filtrere 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 18. november 2022 #72095 Del Skrevet 18. november 2022 NettoppJa skrev (8 minutter siden): Kom ny episode i dag? Startet å høre på av ren nysgjerrighet, men skjønte raskt at jeg ikke gadd å høre mer på om caroline hadde klart å skaffe batteri til julelysene eller ikke... Sorry, ser den nå. Den dukket ikke opp da jeg søkte tidligere i dag. Klarte de å ta tilbakemeldingene og presentere seg selv denne gangen? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 18. november 2022 #72096 Del Skrevet 18. november 2022 Klink skrev (6 minutter siden): Vi sitter jo her å skriver om det på en fredagskveld. wow. Er det bedre vi er ute å gjør hærverk? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 18. november 2022 #72097 Del Skrevet 18. november 2022 Klink skrev (6 minutter siden): Vi sitter jo her å skriver om det på en fredagskveld. wow. And yet, here we both are🙄 21 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 18. november 2022 #72098 Del Skrevet 18. november 2022 Kommer ikke til å høre på podcast med den tilgjorte barnslige stemmen som sier sjøkken, sjole og sjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norovirus Skrevet 18. november 2022 #72099 Del Skrevet 18. november 2022 Sist jeg var innom Morten Hegseth sin insta så var der respons fra CBE, samt reaksjoner på hennes utsagn. Nå er de der ikke. Jeg kan ikke forstå hvorfor Treasures A/S driver skyggeboksing i en gjennomsiktig liten gullfiskbolle som Norge er. Det virker bare desperat å lage innhold om juleglede,julekos,osv,osv.. Når det brenner under bena på firmaet. Har de ikke rådgivere? Hvem vil bli PT/og eller annonsør i et så omdømmeradbrekt konsept?? Man trenger ikke å tyne siste tråden ut av fortidens bloggsuksess. Man kan faktisk skaffe seg en betalt jobb, det er ikke så verst det heller. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 18. november 2022 #72100 Del Skrevet 18. november 2022 Nå burde jo alle vi som er blokkert kommentere Morten sitt innlegg (med egne kommentarer, ikke som et svar på CBE som kommentar), og fremheve hvordan hans måte å takle dette på er bedre enn å ripe opp bilen til en kommentator slik en tidligere fotballspiller gjorde når fruen reagerte på en kommentar. I og med at de har blokkert oss, kan ikke de heller se våre kommentarer. Altså, kommentarene våre kan fint bli stående 🙃 31 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå