Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Finlay skrev (27 minutter siden):

Kan du se CBEs kommentar med en allerede blokkert bruker?

Jeg kan ikke se at hun har kommentert fra min blokkerte, men ser den fra den ikke-blokkerte.

Er den der fortsatt? Jeg får den ikke opp, og er ikke blokkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NettoppJa skrev (Akkurat nå):

Er den der fortsatt? Jeg får den ikke opp, og er ikke blokkert...

Jeg kan heller ikke se den nå, så den må være slettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (16 minutter siden):

Jeg kan heller ikke se den nå, så den må være slettet. 

Ja, da har hun vel slettet den selv? Håper ikke MH har gjort det.... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (58 minutter siden):

Er det mulig? Fulltidsjobb med å følge med på seg selv i alle kanaler og blokkere. Ikke rart Lars Kristian Eriksen har det travelt. Snart har de blokkert ut alle følgere og må finne seg en annen jobb. Morsomt at de tror de kan kontrollere Internett. Da er det et paradoks at de sprer bilder og filmer av ungene på nettet. Konsekvensene av dette kan de ikke verken blokkere eller kontrollere. 

Har de det så travelt med å blokkere at hun ikke hadde tid til mer podcast? Neste episode skulle kommet i dag, skulle den ikke? Eller har de et annet tidsskjema enn det sedvanlige en dag i uka?

Den lå aldri på Podtoppen, men i forrige uke lå den på 200. plass på Spotify. Nå er den borde derfra også. Jeg skjønner at det er kjipt med laber interesse, men hun kunne jo tatt til seg tilbakemeldingene og jobbet litt med den. Å gi opp etter en uke er raskt, selv til Caroline å være

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glufseguri skrev (5 minutter siden):

Haha, sitter hun seriøst på en fredagskveld og BLOKKER kontoer som klikker LIKER på andres kommentarer?

Wow.

Jeg tror nok det mest sannsynlig er LKE som styrer med det, med fruens velsignelse, med mindre han er mer opptatt av å finne kritikere og terrorisere de med forfølgelse og deretter utøve vold ved bruk av skarp gjenstand mot kritikeres kjøretøy😝

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NettoppJa skrev (9 minutter siden):

Ja, da har hun vel slettet den selv? Håper ikke MH har gjort det.... 

Garantert selv (eller LKE), hvis ikke ville den andre kommentaren lenger ned og vært slettet.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (9 minutter siden):

Har de det så travelt med å blokkere at hun ikke hadde tid til mer podcast? Neste episode skulle kommet i dag, skulle den ikke? Eller har de et annet tidsskjema enn det sedvanlige en dag i uka?

Den lå aldri på Podtoppen, men i forrige uke lå den på 200. plass på Spotify. Nå er den borde derfra også. Jeg skjønner at det er kjipt med laber interesse, men hun kunne jo tatt til seg tilbakemeldingene og jobbet litt med den. Å gi opp etter en uke er raskt, selv til Caroline å være

Kom ny episode i dag? Startet å høre på av ren nysgjerrighet, men skjønte raskt at jeg ikke gadd å høre mer på om caroline hadde klart å skaffe batteri til julelysene eller ikke... 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt spesielt  å lage seg nye brukere for å like kommentarer for å se om eller få bekreftet at man blir blokkert. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (20 minutter siden):

Haha, sitter hun seriøst på en fredagskveld og BLOKKER kontoer som klikker LIKER på andres kommentarer?

Wow.

Vi sitter jo her å skriver om det på en fredagskveld. 

wow. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på høy tid å finne på et alternativ til å blokke, utlevere, operere, redigere, manipulere. Bytt ut med med passende infinitiv. Folket vil ikke ha dette. Og takk for det. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kvit_veis skrev (2 minutter siden):

Det er på høy tid å finne på et alternativ til å blokke, utlevere, operere, redigere, manipulere. Bytt ut med med passende infinitiv. Folket vil ikke ha dette. Og takk for det. 

Og filtrere

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NettoppJa skrev (8 minutter siden):

Kom ny episode i dag? Startet å høre på av ren nysgjerrighet, men skjønte raskt at jeg ikke gadd å høre mer på om caroline hadde klart å skaffe batteri til julelysene eller ikke... 

Sorry, ser den nå. Den dukket ikke opp da jeg søkte tidligere i dag. Klarte de å ta tilbakemeldingene og presentere seg selv denne gangen?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Klink skrev (6 minutter siden):

wow. 

Er det bedre vi er ute å gjør hærverk? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klink skrev (6 minutter siden):

wow. 

And yet, here we both are🙄

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var innom Morten Hegseth sin insta så var der respons fra CBE, samt reaksjoner på hennes utsagn.

Nå er de der ikke.

Jeg kan ikke forstå hvorfor Treasures A/S driver skyggeboksing i en gjennomsiktig liten gullfiskbolle som Norge er.

Det virker bare desperat å lage innhold om juleglede,julekos,osv,osv.. Når det brenner under bena på firmaet.

Har de ikke rådgivere? Hvem vil bli PT/og eller annonsør i et så omdømmeradbrekt konsept??

Man trenger ikke å tyne siste tråden ut av fortidens bloggsuksess. Man kan faktisk skaffe seg en betalt jobb, det er ikke så verst det heller.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå burde jo alle vi som er blokkert kommentere Morten sitt innlegg (med egne kommentarer, ikke som et svar på CBE som kommentar), og fremheve hvordan hans måte å takle dette på er bedre enn å ripe opp bilen til en kommentator slik en tidligere fotballspiller gjorde når fruen reagerte på en kommentar. I og med at de har blokkert oss, kan ikke de heller se våre kommentarer. Altså, kommentarene våre kan fint bli stående 🙃

• Liker 31
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...