Torden Skrevet 16. november 2022 #72001 Del Skrevet 16. november 2022 Har CBE samarbeid med Nille? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 16. november 2022 #72002 Del Skrevet 16. november 2022 mia10 skrev (26 minutter siden): Hvem er det som spør de om medisinske råd, er vi sikre på at det faktisk er noen som er så dumme? Man henvender seg jo dit det er kompetanse, skulle jeg spurt de om noe så må det vært f.eks. hvordan redigerer man seg tynnere og annet tull de faktisk kan. Jeg tenker at folk flest ikke aner sannheten bak fasaden der og at dette er mennesker som faktisk er ganske gode på å selge inn fasaden sin. De framstår nok for «hvermannsen» som profesjonelle og kunnskapsrike, faktisk også beundringsverdige. Vi vet jo fra før at kildekritikk er folk flest helt elendige på (det ser man i alle kommentarfelt hvor folk klikker over overskrift og ikke engang har lest saken de kommenterer på) og at det skal enda mer til enn kildekritikk for å grave fram sannheten om mennesker. Spesielt disse to som gjør en heldagsjobb med å skjule den. Så svaret på det du lurer på vil dessverre være «mange». Noe som egentlig bare gjør dette paret enda mer moralsk forkastelig! 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 <3 Skrevet 17. november 2022 #72003 Del Skrevet 17. november 2022 Gud jeg gjespa når hun holdt opp rampenissen så jeg trodde det sto rompetissen,altså nå blir det litt mye her,gidder du(CBE)roe ned tempoet litt er bare 17.11.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkGordon Skrevet 17. november 2022 #72004 Del Skrevet 17. november 2022 Torden skrev (6 timer siden): Har CBE samarbeid med Nille? Håper ikke det 🫠 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 17. november 2022 #72005 Del Skrevet 17. november 2022 Aquarius04 skrev (12 timer siden): Kunstige søtningsstoffer kan gi utslag på blodsukkeret ditt. Ikke alle får utslag, men noen gjør det. Så å si at det er uproblematisk på faste så stemmer ikke det. Jeg har hatt svangerskapsdiabetes og målte flere ganger daglig, og da ga brus (og matvarer) med kunstig søtning utslag på for høye målinger/verdier. Akkurat hvordan og hvorfor dette skjer vet jeg ikke, men det antar jeg Lars Kristian vet alt om 💁🏻♀️ Nyttig artikkel. Legg merke til at noen søtningsmidler kan gi utslag på blodsukker, mens andre ikke gjør det. https://www.diabetes.no/kosthold/sett-sammen-et-sunt-maltid/sotningsstoff/ 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YellowC Skrevet 17. november 2022 #72006 Del Skrevet 17. november 2022 Pust skrev (1 time siden): Nyttig artikkel. Legg merke til at noen søtningsmidler kan gi utslag på blodsukker, mens andre ikke gjør det. https://www.diabetes.no/kosthold/sett-sammen-et-sunt-maltid/sotningsstoff/ Dette er velkjent. Kritikken mot bedriften er at pepsi max påvirker insulin under faste. Pepsi max inneholder aspartam og acesulfam k, som IKKE har noen som helst påvirkning på utskillelse av insulin. Altså direkte feilinformasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkenoledig Skrevet 17. november 2022 #72007 Del Skrevet 17. november 2022 mater.sapiens skrev (15 timer siden): Hvor kan man melde fra om helsefarlige råd fra influensere? FT? Det er ugreit at halvstuderte røvere later som om de er eksperter og deler ut råd og veiledning Siden Nettfit ikke er en betalt tjeneste faller det vel ikke akkurat under FT sin fane? Her må man som forbruker være bevist hvem man oppsøker informasjon hos. Når det er sagt tviler jeg på at det er faktiske følgere som ber om råd på Netfit kontoen. En og annen er det nok, men de fleste spørsmålene er nok fabrikert. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 17. november 2022 #72008 Del Skrevet 17. november 2022 YellowC skrev (23 minutter siden): Dette er velkjent. Kritikken mot bedriften er at pepsi max påvirker insulin under faste. Pepsi max inneholder aspartam og acesulfam k, som IKKE har noen som helst påvirkning på utskillelse av insulin. Altså direkte feilinformasjon. Kanskje Netfitredaktøren tar seg tid til å lese artikkelen og ikke tolker den fritt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 17. november 2022 #72009 Del Skrevet 17. november 2022 Til og med hunden er drittlei den maniske løpinga. 😰🐶 35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 17. november 2022 #72010 Del Skrevet 17. november 2022 Ikkenoledig skrev (23 minutter siden): Siden Nettfit ikke er en betalt tjeneste faller det vel ikke akkurat under FT sin fane? Her må man som forbruker være bevist hvem man oppsøker informasjon hos. Når det er sagt tviler jeg på at det er faktiske følgere som ber om råd på Netfit kontoen. En og annen er det nok, men de fleste spørsmålene er nok fabrikert. Selv om det er redaktøren(e) som produserer spørsmålene, blir jo teksten stående på nettet og dukker opp i søk. Jeg tror ikke alle er klar over hvor lite kunnskap og utdanning de faktisk har, de som produserer innhold til Netfit? Det å presentere råd i trening og ernæring er et område som burde tilhøre ekspertene, men det vrimler av lignende kontoer, selv om Netfit (og coachkontoen) kanskje er blant de verste - fordi de ofte uttaler seg med en slags pondus som skulle tilsi lang og bred erfaring og utdannelse. Det er lett å bli lurt av en glatt fasade. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkGordon Skrevet 17. november 2022 #72011 Del Skrevet 17. november 2022 Ellie77 skrev (2 timer siden): Til og med hunden er drittlei den maniske løpinga. 😰🐶 Neida, dette er ganske vanlig, snakket med flere om akkurat denne oppførselen, min er også sånn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 17. november 2022 #72012 Del Skrevet 17. november 2022 Hvordan går det med han som ripet opp bilen til en følger? Jeg har ikke instagram så får ikke sett oppdateringene. Er det fortsatt løping arbeidsdagene hans går til? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 17. november 2022 #72013 Del Skrevet 17. november 2022 FrkGordon skrev (2 timer siden): Neida, dette er ganske vanlig, snakket med flere om akkurat denne oppførselen, min er også sånn. Tror kanskje det var ment som en spøk for å understreke et poeng 😄 hunden min gjemmer seg også når den ser selen, men elsker å løpe når vi først kommer ut! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 17. november 2022 Populært innlegg #72014 Del Skrevet 17. november 2022 (endret) Se der ja, der kom det film fra soverommet til barna som skal julepyntes...... Og selvfølgelig et juleminne fra i fjor med et av barna som blir filmet. HVORFOR trykker folk liker på dette????? Hvem er interessert i å se noe så privat som soverommet til fremmede barn, og ikke minst hvorfor deler mor dette med mange tusen ukjente mennesker???? Endret 17. november 2022 av Minnie Mus 49 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 17. november 2022 #72015 Del Skrevet 17. november 2022 Minnie Mus skrev (9 minutter siden): Se der ja, der kom det film fra soverommet til barna som skal julepyntes...... Og selvfølgelig et juleminne fra i fjor med et av barna som blir filmet. HVORFOR trykker folk liker på dette????? Hvem er interessert i å se noe så privat som soverommet til fremmede barn, og ikke minst hvorfor deler mor dette med mange tusen ukjente mennesker???? På grunn av inntekt inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 17. november 2022 Populært innlegg #72016 Del Skrevet 17. november 2022 (endret) Caroline Berg Eriksen har ingen respekt for barnas rett til privatliv. Sånn har hun holdt på siden de ble født. Barnebilder og filmer kommer til å bli spredt på nettet i stor stil i tiden fremover fordekt som juleidyll med familien. Jeg synes det er creepy. Det huset deres er en eneste stor kulisse. Helt latterlig. Fatter ikke hvorfor barna må feire jul foran kamera. Endret 17. november 2022 av Surikatt 56 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 17. november 2022 #72017 Del Skrevet 17. november 2022 Lill skrev (2 timer siden): På grunn av inntekt inn? Å bruke barna som en inntekt er forkastelig, men paret i Særp bryr seg ikke om det, penger inn er penger inn uansett, og at noen betaler de for det forkastelige, ja, det sier sitt 😠 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 17. november 2022 #72018 Del Skrevet 17. november 2022 Aquarius04 skrev (23 timer siden): Kunstige søtningsstoffer kan gi utslag på blodsukkeret ditt. Ikke alle får utslag, men noen gjør det. Så å si at det er uproblematisk på faste så stemmer ikke det. Jeg har hatt svangerskapsdiabetes og målte flere ganger daglig, og da ga brus (og matvarer) med kunstig søtning utslag på for høye målinger/verdier. Akkurat hvordan og hvorfor dette skjer vet jeg ikke, men det antar jeg Lars Kristian vet alt om 💁🏻♀️ Sorbitol omdannes til sukker og kan derfor gi blodsukkerstigning. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. november 2022 #72019 Del Skrevet 17. november 2022 God jul og førjulsstemning: 😴 Det er for tidlig, men det er vel bare meg. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. november 2022 #72020 Del Skrevet 17. november 2022 Minnie Mus skrev (3 timer siden): Se der ja, der kom det film fra soverommet til barna som skal julepyntes...... Og selvfølgelig et juleminne fra i fjor med et av barna som blir filmet. HVORFOR trykker folk liker på dette????? Hvem er interessert i å se noe så privat som soverommet til fremmede barn, og ikke minst hvorfor deler mor dette med mange tusen ukjente mennesker???? Merverdiavgift? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå