Rev. Revenge Skrevet 15. november 2022 #71921 Del Skrevet 15. november 2022 (endret) Ugresset skrev (6 timer siden): Altså, "bedre sent enn aldri" å få tatt seg ei løpeøkt klokka 23 etterfulgt av intervaller kl 06.20. Dama er ikke frisk og det er på høy tid hun ser det selv. Stakkars kropp. Siden hun stort sett kun løper på mølla i kjelleren med en eller annen chick flick på TV foran seg, lurer jeg på hva hun flykter fra når hun løper og flykter inn i TV-serier for ungdom. kraftwerk skrev (2 timer siden): Nei kutt ut. Noe så sinnssykt flaut for henne. Og hun som skryter av at hun er journalist, så har hun jaggu ikke fullført en gang? Da har hun mildt sagt ingenting å falle tilbake på - som hun pent har skrytt av på bloggen. Hun fullførte visstnok to år på NKF, men det var i 2009 tror jeg. Etter dette har hun ikke jobbet journalistisk bortsett fra bloggingen og en trist kronikk om feminisme i anledning kvinnedagen 2016 der hun blant annet begikk blødmen"det er opp til enhver å tolke forskning slik man vil". https://www.nrk.no/ytring/jeg-kvier-meg-for-a-kalle-meg-feminist-1.12841702 Det hun har jobbet med er innholdsmarkedsføring ved å fortelle om seg selv og sine til enhver tid inntektsgivende favoritter og hause opp eget kommentarfelt. loffen skrev (1 time siden): Nå råder hun folk med prolaps i korsryggen å ta knebøy og markløft. Hvorfor kan ikke folk spørre noen som vet hva de snakker om, om helseproblemer, ikke Netfit!? Netfit burde ha rød varseltrekant. Eventuelt også rapporteres til rette instans om kompetanseløse og kunnskapsløse anbefalinger med skadelig resultat. Endret 15. november 2022 av Revenge o'Cavatina lenke 32 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 15. november 2022 #71922 Del Skrevet 15. november 2022 Ugresset skrev (6 timer siden): Altså, "bedre sent enn aldri" å få tatt seg ei løpeøkt klokka 23 etterfulgt av intervaller kl 06.20. Dama er ikke frisk og det er på høy tid hun ser det selv. Stakkars kropp. loffen skrev (43 minutter siden): Nå råder hun folk med prolaps i korsryggen å ta knebøy og markløft. Hvorfor kan ikke folk spørre noen som vet hva de snakker om, om helseproblemer, ikke Netfit!? Galskap. Og spagetti er dagens middag. Men Gud forby kritikk. Ei heller greit at kritikken da kommer i andre kanaler, som her. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 15. november 2022 #71923 Del Skrevet 15. november 2022 Revenge o'Cavatina skrev (4 minutter siden): «...det er opp til enhver å tolke forskning slik man vil". Dagens. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 15. november 2022 #71924 Del Skrevet 15. november 2022 11 minutter siden, Ellie77 said: LKE trener en med prolaps, så han har peiling, og kona hans synes fotball er en av de mest komplekse utholdenhetsidrettene som finnes…joda. Helt tydelig at det er CBE som svarer inne på Netfit…🙄🤥 Vel, det kan vel diskuteres. Litt morsomt at CBE åpenbart ikke har fått med seg ishockey. Sånn med tanke på at byen faktisk har et ishockeylag som ligger øverst i Fjordkraft-ligaen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 15. november 2022 #71925 Del Skrevet 15. november 2022 loffen skrev (1 time siden): Nå råder hun folk med prolaps i korsryggen å ta knebøy og markløft. Hvorfor kan ikke folk spørre noen som vet hva de snakker om, om helseproblemer, ikke Netfit!? Akkurat det med knebøy og markløft fikk jeg anbefalt da jeg hadde prolaps. Men da fra nevrolog og manuell terapeut! Det har også noe å si hvor i ryggen du har prolaps, så ingen av de anbefalte det før de hadde sett MR bildene. Dette paret her er seriøst farlig, at de fortsatt får holde på er ganske sjukt. At de tør er enda verre! 35 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. november 2022 #71926 Del Skrevet 15. november 2022 Kyllingmonk skrev (7 minutter siden): Akkurat det med knebøy og markløft fikk jeg anbefalt da jeg hadde prolaps. Men da fra nevrolog og manuell terapeut! Det har også noe å si hvor i ryggen du har prolaps, så ingen av de anbefalte det før de hadde sett MR bildene. Dette paret her er seriøst farlig, at de fortsatt får holde på er ganske sjukt. At de tør er enda verre! Jeg klarte ikke å sette meg på do engang De (hun) aner jo ikke hvem de svarer eller hvordan tilstanden til vedkommende som spør er. Det er like skummelt med de som spør om 'slankeråd'. 34 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 15. november 2022 #71927 Del Skrevet 15. november 2022 (endret) loffen skrev (6 minutter siden): Jeg klarte ikke å sette meg på do engang De (hun) aner jo ikke hvem de svarer eller hvordan tilstanden til vedkommende som spør er. Det er like skummelt med de som spør om 'slankeråd'. Jeg klarte hverken få på eller av klær på egenhånd og hadde ingen følelse i den ene foten, så jeg lurte litt på hvordan de mente at jeg skulle kunne gjøre en jævla dritt, men de mente etter den akutte fasen når det ikke var direkte press på nerven mer 😅 Men det er jo nettopp det, alle er forskjellige, alle prolapser er forskjellig (jeg hadde ikke mindre enn 3 samtidig!) og det er helt absurd at 1. noen spør netfit om råd. 2. de faktisk gir råd uten å vite noe som helst om personens helse. edit: Så nå at jeg bare direkte siterte det du sa, ble litt opptatt midt i svaringa og leste ikke over før jeg fortsatte min egen rant 😅 Endret 15. november 2022 av Kyllingmonk 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 15. november 2022 #71928 Del Skrevet 15. november 2022 Skrottefar skrev (2 timer siden): Jeg syns det fortsatt er rart at mediene ikke har skrevet noe som helst om det LKE bedrev med, det er jo noe alle vet, blir han beskyttet? Om så, hvorfor? Bernt Hulsker ble outet, men han innrømmet det, fair enough, og nå Atle Antonsen, han har også innrømmet det, også fair enough, men allikevel, LKE er kanskje ikke like kjent og profilert, men det var en villet handling, å kalle det affekt er bare et misbruk av uttrykket affekt I sakene med Hulskner og Antonsen har det vært et offer som har stått frem med fullt navn på seg selv og den som har gjort det. Da er det bare å gjengi for avisene, og sjekke at anmeldelse ol stemmer. Det blir straks mye mer komplisert når både offer og den skyldige er anonymisert. Alle som har fulgt Fru Johansen vet at hun er troverdig, men media kan ikke bare gjengi hennes historie. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 15. november 2022 #71929 Del Skrevet 15. november 2022 loffen skrev (1 time siden): Nå råder hun folk med prolaps i korsryggen å ta knebøy og markløft. Hvorfor kan ikke folk spørre noen som vet hva de snakker om, om helseproblemer, ikke Netfit!? Måtte inn å sjekke, ikke helt det hun skrev, var det vel? Det var en som spurte om gode øvelser for prolaps i korsryggen. Hun svarte blant annet at det var veldig inviduelt og vanskelig å gi et eksakt svar. Hun ga et eksempel på hva som fungerte for mannen sin som var knebøy og markløft. Greit å holde seg til fakta så blir det en bedre diskusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. november 2022 #71930 Del Skrevet 15. november 2022 (endret) Sirisiri10 skrev (6 timer siden): Måtte inn å sjekke, ikke helt det hun skrev, var det vel? Det var en som spurte om gode øvelser for prolaps i korsryggen. Hun svarte blant annet at det var veldig inviduelt og vanskelig å gi et eksakt svar. Hun ga et eksempel på hva som fungerte for mannen sin som var knebøy og markløft. Greit å holde seg til fakta så blir det en bedre diskusjon. 'Målet bør være at du kan trene som om prolapsen aldri skjedde.... som et eksempel så trener Lars Kristian noen med prolaps, og de gjør markløft og knebøy.' (Det var det ikke mannen hennes som hadde prolaps Leste du ikke?) Så dette er altså ikke å tipse om å gjøre markløft og knebøy ved prolaps? Nei vel. Dette beviser jo bare hvor tåpelig er å gi slike råd til folk de ikke aner noe om. Jeg ville jo forstått det som at jeg burde gjøre knebøy og markløft.. Endret 16. november 2022 av loffen Rettet noe 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 15. november 2022 Populært innlegg #71931 Del Skrevet 15. november 2022 Det er så himla tydelig at LKE svarer på Netfit. Blir så dumt å bløffe om det, men det er jo sånt de driver med. 54 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 16. november 2022 #71932 Del Skrevet 16. november 2022 h/k skrev (10 timer siden): Hvordan blir søvnen når du løper intervaller etter du burde ha lagt deg før du dusjer, stelles og kommer deg i søvn. Kan ikke bli mer enn knappe 5t i senga og kroppen må klare å faktisk sovne i tillegg. Hva skal hun rekke annet enn å løpe fra karbohydrater? Er vel den eneste og egentlige målsettingen hennes med treningen det da 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 16. november 2022 Populært innlegg #71933 Del Skrevet 16. november 2022 Embla82 skrev (6 timer siden): I sakene med Hulskner og Antonsen har det vært et offer som har stått frem med fullt navn på seg selv og den som har gjort det. Da er det bare å gjengi for avisene, og sjekke at anmeldelse ol stemmer. Det blir straks mye mer komplisert når både offer og den skyldige er anonymisert. Alle som har fulgt Fru Johansen vet at hun er troverdig, men media kan ikke bare gjengi hennes historie. Jeg tror anonymiteten kan være noe av grunnen, men sammenligningen med Antonsen og Hulsker er helt på sin plass ellers. LKE er jo heller ikke helt fremmed for rasistiske ytringer selv… Men det er noen vesentlige forskjeller på LKE og de to andre, som burde være skjerpende. Antonsen og Hulsker handlet faktisk i affekt. De sto ikke opp om morgenen og planla å sette av dagen til og plage et bestemt menneske. I tillegg la de seg flate i ettertid. Jada, de har ikke noe valg pga karrieren og påfølgende straffesak, men det viser at de har en viss forståelse for allmenn anstendighet, som totalt mangler på Kulås. Men tilbake til anonymiteten, så forstår jeg bileier godt. Det er jo ikke bare LKE hun trenger å frykte, men også den sprø fansen deres. Vi så jo alle hvordan kommentarfeltet til Beckmann utviklet seg etter at CBE mobiliserte følgerne sine på IG. Det er en gjeng jeg ikke ville at skulle kjent identiteten min, helt ærlig. Media har all dokumentasjon i saken, de kjenner identiteten til bileier, og kunne godt laget en sak på generelt grunnlag. Hvor galt kan det gå hvis man benytter forbrukermakten sin.. Og det siste jeg hørte er at det muligens dukker opp en slik sak, bare stormen etter de rasistiske komikerne roer seg. Paret på Kulås kan ikke ringe julen inn helt enda… Og uansett tror jeg fremtidige samarbeidspartnere sender Beckmann en tanke før de signerer med CBE i fremtiden. De har jo for all fremtid knyttet navnet sitt til trusler, en ødelagt bil og et kommentarfelt fullt av rabiate fans… Treasures var et synkende skip, og dette tror jeg var nådestøtet. 46 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeRandi Skrevet 16. november 2022 #71934 Del Skrevet 16. november 2022 Kollontaj skrev (5 timer siden): Det er så himla tydelig at LKE svarer på Netfit. Blir så dumt å bløffe om det, men det er jo sånt de driver med. Hun skriver. Etter diktat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 16. november 2022 #71935 Del Skrevet 16. november 2022 loffen skrev (10 timer siden): 'Målet bør være at du kan trene som om prolapsen aldri skjedde.... som et eksempel så trener Lars Kristian noen med prolaps, og de gjør markløft og knebøy.' (Det var det ikke mannen hennes som hadde prolaps Leste du ikke?) Så dette er altså ikke å tipse om å gjøre markløft og knebøy ved prolaps? Nei vel. Dette beviser jo bare hvor tåpelig er å gi slike råd til folk de ikke aner noe om. Jeg ville jo forstått det som at jeg burde gjøre knebøy og markløft.. Jeg er enig i at man heller bør anbefale personer med prolaps å ta kontakt med pt eller fysio. Men her så sa hun at det var veldig inviduelt og ga et eksempel. Og faktisk er det mange med prolaps som tar både markløft og knebøy med god effekt, men forutsetter da riktig teknikk og ikke for tungt, som man da kan få hjelp med av en pt eller fysio. Hun rådet ikke mennesker med prolaps til å ta knebøy og markløft. Da tolker vi det ulikt. Her er hva hun skrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 16. november 2022 #71936 Del Skrevet 16. november 2022 Sirisiri10 skrev (33 minutter siden): Jeg er enig i at man heller bør anbefale personer med prolaps å ta kontakt med pt eller fysio. Men her så sa hun at det var veldig inviduelt og ga et eksempel. Og faktisk er det mange med prolaps som tar både markløft og knebøy med god effekt, men forutsetter da riktig teknikk og ikke for tungt, som man da kan få hjelp med av en pt eller fysio. Hun rådet ikke mennesker med prolaps til å ta knebøy og markløft. Da tolker vi det ulikt. Her er hva hun skrev Hun sier også i starten at utgangspunktet bør være at prolapsen ikke skal diktere hva du skal trene. Kanskje litt dårlig formulert, men jeg tolker det som at utgangspunktet bør være såpass bra form at det er mulig å trene med det. Jeg liker ikke hvordan cbe og mannen oppfører seg ang de alvorlige tingene som har blitt gjort og at de ikke tar ansvar for dette. Men å henge ut folk med å vri og vende på hva de sier eller gjør synes jeg er lavmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 16. november 2022 #71937 Del Skrevet 16. november 2022 Sirisiri10 skrev (49 minutter siden): Jeg er enig i at man heller bør anbefale personer med prolaps å ta kontakt med pt eller fysio. Men her så sa hun at det var veldig inviduelt og ga et eksempel. Og faktisk er det mange med prolaps som tar både markløft og knebøy med god effekt, men forutsetter da riktig teknikk og ikke for tungt, som man da kan få hjelp med av en pt eller fysio. Hun rådet ikke mennesker med prolaps til å ta knebøy og markløft. Da tolker vi det ulikt. Her er hva hun skrev Det er et annet svar nå, ser ut som de har tatt bort det siste avsnittet? Jeg tenker at man skal være ytterst forsiktig med å uttale seg om slike tilstander uten noen som helst utdannelse, henvis til fagpersoner. Dette gjelder også gravide som jeg ser de får mange spørsmål om. Når det er sagt er jeg enig i at det er viktig å gjengi det som blir skrevet riktig. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåpille Skrevet 16. november 2022 #71938 Del Skrevet 16. november 2022 Sirisiri10 skrev (1 time siden): Jeg er enig i at man heller bør anbefale personer med prolaps å ta kontakt med pt eller fysio. Men her så sa hun at det var veldig inviduelt og ga et eksempel. Og faktisk er det mange med prolaps som tar både markløft og knebøy med god effekt, men forutsetter da riktig teknikk og ikke for tungt, som man da kan få hjelp med av en pt eller fysio. Hun rådet ikke mennesker med prolaps til å ta knebøy og markløft. Da tolker vi det ulikt. Her er hva hun skrev De burde svare at de ikke kan svare når de ikke har undersøkt vedkommende eller har fått noen andre bakgrunnsopplysninger. Veldig uansvarlig. Markløft/knebøy er ei heller førstevalg av øvelser for prolaps hvis det er akutt med isjias. Men igjen, vi vet ingenting om pasienten, så å henvise til annet helsepersonell er nummer 1. 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 16. november 2022 Populært innlegg #71939 Del Skrevet 16. november 2022 (endret) Blåpille skrev (45 minutter siden): De burde svare at de ikke kan svare når de ikke har undersøkt vedkommende eller har fått noen andre bakgrunnsopplysninger. Veldig uansvarlig. Markløft/knebøy er ei heller førstevalg av øvelser for prolaps hvis det er akutt med isjias. Men igjen, vi vet ingenting om pasienten, så å henvise til annet helsepersonell er nummer 1. LKE har sikkert vokst opp med prolaps. Hele familien hadde også prolaps. Så prolaps kan han alt om! Bare så synd at de har insistert på at den som svarer er den eneste uten noen kompetanse i Netfit-universet. At LKE trener med prolaps er forøvrig helt irrelevant, da hans prolaps sannsynligvis sitter i frontallappen, ikke i ryggen. Endret 16. november 2022 av Felis 67 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 16. november 2022 #71940 Del Skrevet 16. november 2022 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Det er et annet svar nå, ser ut som de har tatt bort det siste avsnittet? Jeg tenker at man skal være ytterst forsiktig med å uttale seg om slike tilstander uten noen som helst utdannelse, henvis til fagpersoner. Dette gjelder også gravide som jeg ser de får mange spørsmål om. Når det er sagt er jeg enig i at det er viktig å gjengi det som blir skrevet riktig. Blåpille skrev (16 minutter siden): De burde svare at de ikke kan svare når de ikke har undersøkt vedkommende eller har fått noen andre bakgrunnsopplysninger. Veldig uansvarlig. Markløft/knebøy er ei heller førstevalg av øvelser for prolaps hvis det er akutt med isjias. Men igjen, vi vet ingenting om pasienten, så å henvise til annet helsepersonell er nummer 1. Det er jeg helt enig i og påpekt også, at de burde ha anbefalt å ta kontakt med en pt eller fysio. Men viktig å forholde seg til det de skriver og ikke lage egne utsagn. Da blir diskusjonen her inne svært lite troverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå