Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Ugresset skrev (2 timer siden):

Altså, "bedre sent enn aldri" å få tatt seg ei løpeøkt klokka 23 etterfulgt av intervaller kl 06.20. Dama er ikke frisk og det er på høy tid hun ser det selv. Stakkars kropp.

Har hun slutter å legge seg klokka ti?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christiane_W skrev (4 timer siden):

Ga podden til CBE og manageren en sjanse og som flere andre reagerte jeg på mangel av intro av hvem det er som prater og hva de skal prate om.

[...]

For min del er i alle fall en podcast med "to-venninner-som-skravler-om-løst-og-fast-uten-manus" totalt uinteressant å bruke tiden på.

Helt enig. Det er utrolig merkelig å ikke introdusere seg selv og fortelle om hva podkasten skal handle om.

Men det er jo helt gjennomgående i hennes kanaler (med unntak av da bloggen var på sitt høydepunkt), at hun er helt uinteressert i å kommunisere med publikummet sitt. Det handler utelukkende om henne selv, og ikke noe mer. Selvfølgelig er dette dømt til å mislykkes.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (19 timer siden):

Poden til CBE og venninnen skal jeg IKKE lytte til - det er helt sikkert 

Nope det skal være sikkert, hører lett på tull og vase-podder som tenkefri underholdning jeg, men dette…hva er dette egentlig?  Men mange anti-fans som lytter ser jeg, Dere vet at da telles det dere som 1 lytter = fan? Altså kaster dere bort tiden OG gir pluss i boka til bedriften 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fufu skrev (På 13.11.2022 den 18.35):

Ja, to år på fagskole. Året før det fikk hun etter eget utsagn A på eksamen i 1. avdeling juss, som selvsagt også ble avslørt som løgn. Hun hadde droppet ut og tok aldri eksamen.

Jaja. 

Nei kutt ut. Noe så sinnssykt flaut for henne. Og hun som skryter av at hun er journalist, så har hun jaggu ikke fullført en gang? Da har hun mildt sagt ingenting å falle tilbake på - som hun pent har skrytt av på bloggen. 

Forstår ikke hvordan det er mulig å opprettholde en stivpyntet fasade som dette. De lukker ørene og nynner "LA LA LA LA" når resten av samfunnet, snakker om LKE sine pinlige raseriutbrudd. Tviler på at den podcasten kommer til å bli noe populær, og det er ikke lenge igjen til skuta er dypt nede i Atlanterhavet. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kraftwerk skrev (2 minutter siden):

Nei kutt ut. Noe så sinnssykt flaut for henne. Og hun som skryter av at hun er journalist, så har hun jaggu ikke fullført en gang?

Jeg tror hun fullførte fagskolen. Det var året med juss hun droppet ut av.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på podden med ett så åpent sinn som mulig og tenker det er positivt at hun prøver noe nytt.

Dette er mine kommentarer, og min mening om podcasten:

Veldig spesielt å «hoppe» rett inn en heseblesende historie, uten intro av deltakerne i podden. Og med så mye snakk og forklaring om hvor dårlig hun ble Halloween og hvorfor etc etc så fikk en nesten inntrykk av at de prøver bortforklare noe, uten at jeg skjønner hva. Her ble det også antatt at alle visste hvilken fest det var snakk om?

Det var en god del pjatt og fjas som i beste fall var å trekke på smilebåndet av, men mye anstrengt og nervøs latter. Tidvis slappet hun av og var mer naturlig. Hvis hun klarer å hente frem mer av den avslappede stemmen og væremåten så blir det kanskje mer interessant å lytte til. 

Hele episoden virket litt spontan og uten en skikkelig plan, hvilket også kan være en bra ting, men litt uinteressant og meningsløst oppleves det når hun feks nevner flere ganger at hun virkelig ikke klarer blå julelys.

Innledningsvis i episoden ble det nevnt at de ønsket podden skulle være noe koselig å ha på i bakgrunnen når en holdt på med juleforberedelser osv, men å høre utbroderinger om hvor fyllesyk de var etter den og den festen, sammen med den spesielle innledningshistorien, brakte ihvertfall ikke frem ett snev av julestemning her.

Alt i alt vil jeg si at det er ett potensiale her dersom en går litt i dybden, mer jul, mindre av den anstrengte stemmen og latteren og mer av den avslappede CBE, mer av hva jul er uten nødvendigvis at det skal handle om bare den ytre staffasjen - den vet vi jo at hun er flink på, men hva ligger bak? Hva tenker hun om kjøpepress og forventninger til jul? Lage julepresanger selv? Hva med de som er mindre heldig stilte nå i jula (og ikke minst resten av året!)? 

Det er ett hav av emner og tema å snakke om i en slik podcast, håper de får bedre tid i forkant til neste episode slik at det blir litt mer kjøtt på beina enn dette, for dette var en smule tynt.
Pun not intended.

Endret av ChickNorris
  • Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (21 minutter siden):

Jeg syns det fortsatt er rart at mediene ikke har skrevet noe som helst om det LKE bedrev med, det er jo noe alle vet, blir han beskyttet? Om så, hvorfor?
Bernt Hulsker ble outet, men han innrømmet det, fair enough, og nå Atle Antonsen, han har også innrømmet det, også fair enough, men allikevel, LKE er kanskje ikke like kjent og profilert, men det var en villet handling, å kalle det affekt er bare et misbruk av uttrykket affekt

Hva er det LKE har gjort? Bladde noen sider i tråden men fant det ikke. Forstår overordnet tema, men mer konkret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alice123 skrev (5 minutter siden):

Hva er det LKE har gjort? Bladde noen sider i tråden men fant det ikke. Forstår overordnet tema, men mer konkret?

Ta en lytt hos @FruJohansen sin instagram, det er innleggene "historien du ikke fikk lese i avisen"

https://www.instagram.com/frujohansen.no/

Endret av Skrottefar
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NordreSving
Alice123 skrev (5 minutter siden):

Mange utrykte seg kritisk til barneeksponering i Beckmann sitt kommentarfelt. LKE fikk tak i navn og adresse på en av dem, reiste hjem til henne  og stod utenfor og ventet med bil. Fulgte så etter vedkommende dit hun kjørte og skrapet opp bilen hennes mens hun gjorde ærend. På kvelden ringte han fra skult nummer, for å skremme henne ytterligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (36 minutter siden):

Jeg syns det fortsatt er rart at mediene ikke har skrevet noe som helst om det LKE bedrev med, det er jo noe alle vet, blir han beskyttet? Om så, hvorfor?
Bernt Hulsker ble outet, men han innrømmet det, fair enough, og nå Atle Antonsen, han har også innrømmet det, også fair enough, men allikevel, LKE er kanskje ikke like kjent og profilert, men det var en villet handling, å kalle det affekt er bare et misbruk av uttrykket affekt

Dette her har gnaget litt på meg i dag også. Jeg klarer ikke å se noen tydelig grunn til at Eriksen blir skånet for dette her. Og jeg synes ikke det er ok at de blir skånet og får forsette i samme sporet med å kneble kritikerene. 

• Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordreSving skrev (10 minutter siden):

Mange utrykte seg kritisk til barneeksponering i Beckmann sitt kommentarfelt. LKE fikk tak i navn og adresse på en av dem, reiste hjem til henne  og stod utenfor og ventet med bil. Fulgte så etter vedkommende dit hun kjørte og skrapet opp bilen hennes mens hun gjorde ærend. På kvelden ringte han fra skult nummer, for å skremme henne ytterligere. 

Og det er alt annet enn affekt, noe han visstnok påsto selv

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (14 minutter siden):

Så de reelsene på instagram, dette er jo helt syk oppførsel.

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
loffen skrev (28 minutter siden):

Nå råder hun folk med prolaps i korsryggen å ta knebøy og markløft. :grine:

Hvorfor kan ikke folk spørre noen som vet hva de snakker om, om helseproblemer, ikke Netfit!? 

Det la jeg også merke til. Galskap- ingen av dem er helsepersonell eller har kompetanse på en så alvorlig problematikk. Det er i slike stunder jeg hadde ønsket meg en klype av saksøkingskulturen i USA, for å forebygge at noen som Netfit svarer og påvirker i den type spørsmål. Rett og slett hinsides.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10
loffen skrev (41 minutter siden):

Nå råder hun folk med prolaps i korsryggen å ta knebøy og markløft. :grine:

Hvorfor kan ikke folk spørre noen som vet hva de snakker om, om helseproblemer, ikke Netfit!? 

For mange med prolaps fungerer faktisk markløft og knebøy samt andre styrke øvelser veldig bra. Men det forutsetter at man har riktig teknikk og ikke har for tunge vekter på. Og noen fungerer det ikke på i det heletatt. 

Dårlig teknikk og for mye vekter kan forverre det. I stede burde de anbefale at personer med prolaps burde få hjelp av en pt eller fysio. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...