Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

7. Plass på LK i dag. Ikke ille, men med tanke på at dette en hans fulltidsjobb er ikke resultatet supert. Han er milevis bak vinneren. 

Screenshot_2022-11-13-20-55-57-18_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6. Plassen jobber som lege og tok sølv i norseman for noen år siden, og er en skikkelig hyggelig fyr. Trente kettlebells med han før, vi gikk på samme time på treningssenteret (ja, han trente også på vanlige gruppetimer på treningssenter som en del av grunnstyrken, han er en vanlig fyr med familie og jobb!) 

• Liker 36
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (43 minutter siden):

Hæ? Stemmer dette? Hvor står det?

Hun startet på jus på privatskolen treider. Ikke jus ved universitet, som krever et bra snitt for å komme inn på. Fullførte derimot ikke. Samme med journalistutdanningen. Privatskole. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (2 timer siden):

Fra vaglende posering og pupp i fullskjerm - til farsdagshyllest til verdens beste pappa… 🤣 

La det svinge, la det svinge…

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (20 timer siden):

Jeg hørte ca halve podcasten, og var open-minded. Jeg skal ikke slakte den, for den var helt grei. Men jeg tror det forblir med det, "helt grei", midt på treet, med relativt lavt stabile lyttertall (faste følgere antar jeg) 

Den er ikke dårlig, men den er ikke bra heller. Den drukner litt i "to venninner som sitter og prater om seg og sitt"-podcaster, det er rett og slett lite interessant (med mindre man er stor fan av Caroline og hennes juletradisjoner selvfølgelig, jeg skal ikke nedvurdere at det fortsatt er en del av de) 

Influencere har en tendens til å havne i den "to venninner som skravler om seg selv"-sjangeren. Sophie Elise og Fetisha, Anne Brith og Isabel, Caroline og Susan. Veldig ofte så er den ene mer kjent enn den andre, og den mindre kjente venninnen inntar en fanaktig, beundrende "intervjuerrolle" ovenfor den som er kjent. Det blir nok en kanal med ufattelig mye fokus på Caroline føler jeg. 

Ja enig i det og det var vel der det glapp litt for Sophie Elise og Fetisha i den første podcasten. Samt at Fetisha ble bedre likt i podcasten fordi den bygget mest oppunder SE. 

Nå har jeg ikke hørt podcasten til Caroline, men de gjør nok veldig lurt i å bli likeverdige og at det ikke blir mest fokus på Caroline selv om hun har "navnet". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spriket er stort mellom podcasts som Drivkraft og Trygdekontoret, og influencer-pjatt. Jeg er definitivt ikke i målgruppa, og det er helt greit.

Men hvem ER målgruppa som ønskes nådd, og hva skal de selge? Har de en plan?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (20 minutter siden):

Spriket er stort mellom podcasts som Drivkraft og Trygdekontoret, og influencer-pjatt. Jeg er definitivt ikke i målgruppa, og det er helt greit.

Men hvem ER målgruppa som ønskes nådd, og hva skal de selge? Har de en plan?

Det de skal selge er det en eventuell annonsør tilbyr dem.

Lignende gratispodder har reklame for HelloFresh, Jula, Fabel, Albert, vektdyner etc.

Blir det en stor podcast av dette kan de velge de samarbeidene som gir mest mynt i kassa, eventuelt få kontrakt med store aktører med betalingsmur. Eller NRK.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke særlig sannsynlig at en dreven reklameselger som CBE sitter på gjerdet og venter, men heller tar kontakt med aktuelle sponsorer selv. Men først må de jo ha lyttertall å vise til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 time siden):

Nå er det vel ikke særlig sannsynlig at en dreven reklameselger som CBE sitter på gjerdet og venter, men heller tar kontakt med aktuelle sponsorer selv. Men først må de jo ha lyttertall å vise til.

Med vedlagt prisliste 😃

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RødeRandi
Kollontaj skrev (19 timer siden):

Jeg hadde blitt skikkelig sur av å få sånne covers i julegave. :nei:

Jeg kan aldri i min villeste fantasi tro at noen gir sånt i julegave. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cissacissa skrev (14 minutter siden):

Kan man se hvor mange lyttere de har?

Podtoppen oppdateres hver onsdag kl 12., vil tro den er med denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Turkis Sau skrev (3 timer siden):

Jeg kjenner at hun nesten ikke klarer å provosere frem engasjement hos meg lenger. Det må liksom til at gubben hennes trakasserer og gjør hærverk på en kvinne og hennes eiendom for at jeg gidder å bry meg. 

Rett og slett en "has been", utdatert, løpende slankedame, med silikon og rumpe-pute. Gjesp.

Har LkE trakasser og gjort hærverk på en annens eiendom?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (14 minutter siden):

Har LkE trakasser og gjort hærverk på en annens eiendom?

Ja. Forfulgt/stalket og deretter ripet opp bilen til en som var saklig kritisk til av samarbeidspartnerne til frua. Sjekk @FruJohansen på insta for hele dramaet. De later som ingenting har skjedd... 

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...