Fjugur Skrevet 4. november 2022 #70781 Del Skrevet 4. november 2022 elskersommer skrev (10 minutter siden): Usedvanlig lite interesse på denne saken? Beskytter folk disse to? Det kan nesten virke sånn. Og ikke bare dem, men influencere generelt virker det som. Det var ikke veldig respons på innleggene om ABD heller når de var aktuelle 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 4. november 2022 #70782 Del Skrevet 4. november 2022 elskersommer skrev (16 minutter siden): Usedvanlig lite interesse på denne saken? Beskytter folk disse to? Fjugur skrev (4 minutter siden): Det kan nesten virke sånn. Og ikke bare dem, men influencere generelt virker det som. Det var ikke veldig respons på innleggene om ABD heller når de var aktuelle Det kan se sånn ut, men jeg tror heller at folk er redde for å kommentere eller like. Tror ikke det er SÅ mange som har laget seg falske kontoer for å bruke på Facebook, og hele saken hadde utspring i at A ble identifisert. Hvis jeg bodde innenfor bilripe-avstand til Kulås, hadde jeg også vært forsiktig😉 Men jeg tror en god indikasjon på hvor mange som bryr seg, er å se på følgertallet til Fru Johansen. Det har steget med mange hundre siden saken sprakk. Og jeg tror ikke vi er mange hundre som følger denne tråden... Og da kan man jo tenke seg hvor mange som har sett storyene, men som ikke har trykket på "følg". Hun har åpen profil, så jeg vil tro det dreier seg om mange tusen. Dette strekker seg langt utenfor Kvinneguiden, og det hjelper ikke om paret bruker hvert ledige minutt på å blokkere folk, for denne saken går ikke vekk nå. 45 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 4. november 2022 #70783 Del Skrevet 4. november 2022 Felis skrev (11 minutter siden): Det kan se sånn ut, men jeg tror heller at folk er redde for å kommentere eller like. Tror ikke det er SÅ mange som har laget seg falske kontoer for å bruke på Facebook, og hele saken hadde utspring i at A ble identifisert. Hvis jeg bodde innenfor bilripe-avstand til Kulås, hadde jeg også vært forsiktig😉 Men jeg tror en god indikasjon på hvor mange som bryr seg, er å se på følgertallet til Fru Johansen. Det har steget med mange hundre siden saken sprakk. Og jeg tror ikke vi er mange hundre som følger denne tråden... Og da kan man jo tenke seg hvor mange som har sett storyene, men som ikke har trykket på "følg". Hun har åpen profil, så jeg vil tro det dreier seg om mange tusen. Dette strekker seg langt utenfor Kvinneguiden, og det hjelper ikke om paret bruker hvert ledige minutt på å blokkere folk, for denne saken går ikke vekk nå. Enig mpt. årsaken til at posten får lite engasjement. Jeg mener, vi vet jo så veldig godt hva som skjer med folk som ytrer seg kritisk til virksomheten. 🙄 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 4. november 2022 #70784 Del Skrevet 4. november 2022 Dark Star skrev (28 minutter siden): Enig mpt. årsaken til at posten får lite engasjement. Jeg mener, vi vet jo så veldig godt hva som skjer med folk som ytrer seg kritisk til virksomheten. 🙄 Det er vel nettopp det, at han har skremt folk fra å uttale seg. Samme som AB i sin tid. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjerna80 Skrevet 4. november 2022 #70785 Del Skrevet 4. november 2022 Leda skrev (2 timer siden): Også min tanke. Tviler på at de kommer til å adressere dette og derfor vil de sannsynligvis heller ikke miste annonsører. Hvis det skulle skje, vil det igjen bli snudd til at det er "en flokk møkkakjerringer som sitter og konspirerer". Håper og tror at annonsører blir gjort oppmerksomme på det her, mange vil nok bruke forbrukermakten sin. Det er kvinner/kvinner med barn som bedriften og annonsørene ofte ønsker å nå ut til. Merkelig hvis annonsørene ønsker å støtte opp om en bedrift med det her på "rullebladet". Er nok langt mer inntektsgivende bedrifter å få tak i. Tror ikke det her går i glemmeboka så lett. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 4. november 2022 #70786 Del Skrevet 4. november 2022 Den facebookgruppen er jo åpen offentlig. Så ALLE kan se om man kommenterer. Tenker at det er derfor folk er lunkene der. Og så er det ikke så mye engasjement på de andre innleggene der heller. På godt og vondt tenker jeg at saken ikke er så interessant for offentligheten, mange vet ikke hvem fruen er lenger. Personlig fulgte jeg henne tett i bloggens storhetstid for 10 år siden. Det er derfor jeg henger med i dag. Men blir interessant å se hvordan denne saken utfolder seg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 4. november 2022 #70787 Del Skrevet 4. november 2022 1 hour ago, elskersommer said: Usedvanlig lite interesse på denne saken? Beskytter folk disse to? Det nevnes ingen navn i den saken. Vanskelig for folk der inne å vite hvem dette er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 4. november 2022 #70788 Del Skrevet 4. november 2022 Katten89 skrev (10 minutter siden): Den facebookgruppen er jo åpen offentlig. Så ALLE kan se om man kommenterer. Tenker at det er derfor folk er lunkene der. Og så er det ikke så mye engasjement på de andre innleggene der heller. På godt og vondt tenker jeg at saken ikke er så interessant for offentligheten, mange vet ikke hvem fruen er lenger. Personlig fulgte jeg henne tett i bloggens storhetstid for 10 år siden. Det er derfor jeg henger med i dag. Men blir interessant å se hvordan denne saken utfolder seg. Nei det kan den ikke være. Flere la ut link her til den, men det står bare at siden er utilgjengelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 4. november 2022 #70789 Del Skrevet 4. november 2022 Gameon skrev (4 minutter siden): Nei det kan den ikke være. Flere la ut link her til den, men det står bare at siden er utilgjengelig? Den er offentlig, jo. Jeg søkte den opp i går kveld på FB og kunne de alt der, så ble jeg medlem uten at noen må godkjenne. Så gruppa er offentlig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 4. november 2022 #70790 Del Skrevet 4. november 2022 Carrie_S skrev (5 minutter siden): Det nevnes ingen navn i den saken. Vanskelig for folk der inne å vite hvem dette er. Det er ikke nødvendig å vite navn for å diskutere det prinsipielle i saken. Den type adferd det vises til er et resultat av livet de lever, influenserne. Det skapes et falskt selvbilde og mange får storhetstanker av oppmerksomheten, så sånn sett er det kanskje ikke så rart at noen av influenserne ikke takler kontakt med den virkelige verden og føler seg berettiget til fysisk hevn når de får kritikk. Når det gjelder den FB-gruppa tenker jeg folk er redde for å uttale seg nå når «alle» vet hvem det er. Jeg vil i alle fall ikke risikere å bli stalket, oppringt eller få eiendeler herpet, bare fordi jeg vil diskutere bransjens bakside. 34 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 4. november 2022 #70791 Del Skrevet 4. november 2022 Del fire fra Fru Johansen er ute. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 4. november 2022 #70792 Del Skrevet 4. november 2022 Katten89 skrev (19 minutter siden): Den facebookgruppen er jo åpen offentlig. Så ALLE kan se om man kommenterer. Tenker at det er derfor folk er lunkene der. Og så er det ikke så mye engasjement på de andre innleggene der heller. På godt og vondt tenker jeg at saken ikke er så interessant for offentligheten, mange vet ikke hvem fruen er lenger. Personlig fulgte jeg henne tett i bloggens storhetstid for 10 år siden. Det er derfor jeg henger med i dag. Men blir interessant å se hvordan denne saken utfolder seg. Jeg tror egentlig ikke gruppa er så aktiv, den er litt utdatert. Det er mest promotering av egne blogginnlegg og noen spørsmål om Facebook og IG. Og ingen av delene får særlig respons. Jeg bladde meg tilbake noen uker på Stort og Smått, og innleggene får jevnt over under 10 likes. De fleste ligger på 0-3. Så 45 likes er faktisk fryktelig mange på den gruppa! Og det til tross for sakens natur, at det hele startet med en kommentar fra en identifiserbar konto på IG. Alle på den gruppa vet at LKE følger den tett og stadig er kranglete der. Jeg tenker mange ikke tør å identifisere seg. Jeg har blant annet ikke trykket liker, eller kommentert, for da blir jeg umiddelbart blokkert av LKE. Og akkurat nå synes jeg det er viktig å følge med på han, fordi jeg er såpass aktiv her. Jeg føler et behov for å vite hva jeg snakker om, så lenge saken er så alvorlig. 36 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 4. november 2022 #70793 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Er det egentlig så viktig at saken belyses i media? Jeg tenker som flere her at de to ikke lenger er relevante nok til at nettaviser og andre medier gidder å gjøre en sak ut av det. Da hendelsen med hestepåkjørselen fant sted ifjor sommer og en avis skrev om det, fremstod det mest av alt som agurknytt. CBE har ikke hatt lukrative samarbeidsavtaler på lang tid. En negativ sak som dette vil neppe være kroken på døren for bedriften deres. De synes tilfreds med tilværelsen sin så lenge ting går rundt, selv om det bare er såvidt. Det er som å se en trilogi der første filmen er bra og etterfølgerne bare blir dårligere og dårligere, men likevel fortsetter de å lage nye filmer. Istedenfor å gjøre seg mer interessant ved å faktisk svare på kritikken, lever de godt som strutser ved å systematisk slette alt med et snev av kritikk og aldri våge å stille opp til debatt. På den måten maler de seg en verden med glitter og enhjørninger, men utad minner det skremmende nok mest om filmen Stepford Wives. Endret 4. november 2022 av Fizzypo Skrivefeil 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojheisann Skrevet 4. november 2022 #70794 Del Skrevet 4. november 2022 Hei! Etter å ha blitt oppmerksom på denne tråden er jeg mildt sagt sjokkert. Her er det bokstavelig talt et shittrain av nettroll, tastaturkrigere og selverklært moralpoliti som bruker fritiden sin på å spekulere, kritisere, mobbe, henge ut og pirke borti mennesker de OVERHODET ikke kjenner. Ja, dette paret er aktive på some og lever av det. Ergo er de et subjekt for konstruktiv kritikk. Men det her? 3543 (!!!) sider med oppkast, "analyser", mobbing og drittslening fra voksne mennesker her ekstremt sjokkerende og helt forferdelig å bevitne. Selv bruker jeg tiden min på positive ting, som trening, familie, lære meg noe nytt og andre ting. Ikke mobbing av andre. SKAM DERE! 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 4. november 2022 Populært innlegg #70795 Del Skrevet 4. november 2022 Ojheisann skrev (3 minutter siden): Hei! Etter å ha blitt oppmerksom på denne tråden er jeg mildt sagt sjokkert. Her er det bokstavelig talt et shittrain av nettroll, tastaturkrigere og selverklært moralpoliti som bruker fritiden sin på å spekulere, kritisere, mobbe, henge ut og pirke borti mennesker de OVERHODET ikke kjenner. Ja, dette paret er aktive på some og lever av det. Ergo er de et subjekt for konstruktiv kritikk. Men det her? 3543 (!!!) sider med oppkast, "analyser", mobbing og drittslening fra voksne mennesker her ekstremt sjokkerende og helt forferdelig å bevitne. Selv bruker jeg tiden min på positive ting, som trening, familie, lære meg noe nytt og andre ting. Ikke mobbing av andre. SKAM DERE! Velkommen! Så fint at du tok en pause fra de positive tingene i livet ditt, for å være et selverklært moralpoliti og pirke borti folk du OVERHODET ikke kjenner 😊 135 20 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 4. november 2022 #70796 Del Skrevet 4. november 2022 Ojheisann skrev (6 minutter siden): Hei! Etter å ha blitt oppmerksom på denne tråden er jeg mildt sagt sjokkert. Her er det bokstavelig talt et shittrain av nettroll, tastaturkrigere og selverklært moralpoliti som bruker fritiden sin på å spekulere, kritisere, mobbe, henge ut og pirke borti mennesker de OVERHODET ikke kjenner. Ja, dette paret er aktive på some og lever av det. Ergo er de et subjekt for konstruktiv kritikk. Men det her? 3543 (!!!) sider med oppkast, "analyser", mobbing og drittslening fra voksne mennesker her ekstremt sjokkerende og helt forferdelig å bevitne. Selv bruker jeg tiden min på positive ting, som trening, familie, lære meg noe nytt og andre ting. Ikke mobbing av andre. SKAM DERE! Velkommen etter. Velkommen i tråden. Vennligst les før du kommenterer. 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 4. november 2022 #70797 Del Skrevet 4. november 2022 Ojheisann skrev (6 minutter siden): Hei! Etter å ha blitt oppmerksom på denne tråden er jeg mildt sagt sjokkert. Her er det bokstavelig talt et shittrain av nettroll, tastaturkrigere og selverklært moralpoliti som bruker fritiden sin på å spekulere, kritisere, mobbe, henge ut og pirke borti mennesker de OVERHODET ikke kjenner. Ja, dette paret er aktive på some og lever av det. Ergo er de et subjekt for konstruktiv kritikk. Men det her? 3543 (!!!) sider med oppkast, "analyser", mobbing og drittslening fra voksne mennesker her ekstremt sjokkerende og helt forferdelig å bevitne. Selv bruker jeg tiden min på positive ting, som trening, familie, lære meg noe nytt og andre ting. Ikke mobbing av andre. SKAM DERE! Tror vel neppe du plutselig ble klar over dem. Når du er så engasjert som du er for å forsvare. Tenker heller at det er den som har søkt opp en person, oppsøkt dem hjemme, forfulgt personen og bedrevet skadeverk som skal skamme seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 4. november 2022 #70798 Del Skrevet 4. november 2022 Ojheisann skrev (5 minutter siden): Hei! Etter å ha blitt oppmerksom på denne tråden er jeg mildt sagt sjokkert. Her er det bokstavelig talt et shittrain av nettroll, tastaturkrigere og selverklært moralpoliti som bruker fritiden sin på å spekulere, kritisere, mobbe, henge ut og pirke borti mennesker de OVERHODET ikke kjenner. Ja, dette paret er aktive på some og lever av det. Ergo er de et subjekt for konstruktiv kritikk. Men det her? 3543 (!!!) sider med oppkast, "analyser", mobbing og drittslening fra voksne mennesker her ekstremt sjokkerende og helt forferdelig å bevitne. Selv bruker jeg tiden min på positive ting, som trening, familie, lære meg noe nytt og andre ting. Ikke mobbing av andre. SKAM DERE! Så alle mennesker skal bare få ture frem akkurat som det passer dem uten at det blir noen konsekvenser? Sånn fungerer dessverre ikke verden. Gjør du noe dumt må du også bli straffet for det, og for å si det sånn gjør disse to menneske mer dumt enn resten av Norges befolkning, tilsammen! 36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 4. november 2022 #70799 Del Skrevet 4. november 2022 4 minutter siden, Fizzypo said: Er det egentlig så viktig at saken belyses i media? Jeg tenker som flere her at de to ikke lenger er relevante nok til at nettaviser og andre medier gidder å gjøre en sak ut av det. Ikke enig i dette. Når denne influenseren er "relevant " nok til å få oppslag på klaging over nettroll, og nylig offentliggjort bilde fra Haloweenfeiring i sladderpressen, så er det ikke grunn nok til å la være å publisere denne skandalen. 42 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snurrepurre Skrevet 4. november 2022 Populært innlegg #70800 Del Skrevet 4. november 2022 Ojheisann skrev (10 minutter siden): Hei! Etter å ha blitt oppmerksom på denne tråden er jeg mildt sagt sjokkert. Her er det bokstavelig talt et shittrain av nettroll, tastaturkrigere og selverklært moralpoliti som bruker fritiden sin på å spekulere, kritisere, mobbe, henge ut og pirke borti mennesker de OVERHODET ikke kjenner. Ja, dette paret er aktive på some og lever av det. Ergo er de et subjekt for konstruktiv kritikk. Men det her? 3543 (!!!) sider med oppkast, "analyser", mobbing og drittslening fra voksne mennesker her ekstremt sjokkerende og helt forferdelig å bevitne. Selv bruker jeg tiden min på positive ting, som trening, familie, lære meg noe nytt og andre ting. Ikke mobbing av andre. SKAM DERE! Imponerende å ha lest 3543 sider når du akkurat ble obs på tråden. Sånn, siden du konkluderer med at samtlige sider består av oppkast, drittslenging og mobbing. Ingen kan ta fra deg din subjektive mening, men om det er den kollektive oppfatningen - er noe annet. 67 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå