Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Sunfl0wer
MinniMusa skrev (2 minutter siden):

Ja hun er veldig flink å pynte og putle på hjemme, bare se på responsen kontra andre innlegg. Hvorfor ikke gjøre mer av det? Hun har jo dritgod tid i tillegg. Både mat og dekking/selskap hadde hun hatt mye potensiale på.

Ja,hadde hun lagt ut mer av slikt hadde jeg engasjert meg mer. Løpe videoer hver dag blir kjedelig til slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sunfl0wer skrev (3 minutter siden):

Hun fokuserer åpenbart på trening når det er som regel det hun legger ut. Aldri snakket noe om profesjonaliteten og den delen med hennes mann. Jeg snakket om hva hun fokuserer på og hva hun viser fram i sine kanaler. Og det engasjerer ikke meg. Men det gjør det for andre. 

Der er jeg uenig med deg. Hun fokuserer ikke på trening,men på tynn kropp. Etter min mening fokuserer hun på å dele at hun trener,skal trene eller har trent. Styrking av kropp er også sentralt ved trening -kan ikke se at hun har bygd muskler selv om hun deler selfies foran vektstanga. Det er forskjell på bein/sener på avmagra kropp og en skikkelig trent kropp. De fleste klarer å skille det. Men det er bare min mening og hun skal selvsagt få gjøre som hun vil. 

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
MinniMusa skrev (5 minutter siden):

Der er jeg uenig med deg. Hun fokuserer ikke på trening,men på tynn kropp. Etter min mening fokuserer hun på å dele at hun trener,skal trene eller har trent. Styrking av kropp er også sentralt ved trening -kan ikke se at hun har bygd muskler selv om hun deler selfies foran vektstanga. Det er forskjell på bein/sener på avmagra kropp og en skikkelig trent kropp. De fleste klarer å skille det. Men det er bare min mening og hun skal selvsagt få gjøre som hun vil. 

Du sier selv at hun fokuserer på at hun trener,har trent eller skal trene. Altså,fokus på trening😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (8 timer siden):

Men det er jo helt horribelt for flere her inne på KG at far gjør noe alene med barna. Mødre er jo egoistisk som gjør det de ønsker av og til må du skjønne🙈🙈 

Det er ikke poenget. Poenget er at CBE sjelden/aldri gjør noe uten mannen. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenebu skrev (8 timer siden):

Jeg var ute i stad med hunden og så to jenter rundt 10 år hvorav en av de var kledd som Tingeling med markant mere overlatt til fantasien (som seg hør og bør).

Selvfølgelig hvorfor skulle 10 åringer kle seg sexy?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig hvorfor skulle 10 åringer kle seg sexy?

Det handler om selve kostymet Tingeling, er det i seg selv sexy eller ikke. Les mer enn tre linjer i en diskusjon før du begynner med det trettende maset dit. 

#sealioning 

• Liker 23
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (11 timer siden):

Vanen tro er hun en av få som byr på både pupper og lår. 

Det er svært sjelden man ser henne i selskap med så mange b-kjendiser, så jeg skjønner at fristelsen til å skippe knask eller knep i Sarpsborg ble stor. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
lillehammeren skrev (1 time siden):

Det er ikke poenget. Poenget er at CBE sjelden/aldri gjør noe uten mannen. 

Og hva så? Alltid noe å ta henne på her inne🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Scott skrev (5 minutter siden):

Det handler om selve kostymet Tingeling, er det i seg selv sexy eller ikke. Les mer enn tre linjer i en diskusjon før du begynner med det trettende maset dit. 

#sealioning 

Det kan gjøres sexy om en vil. Og for voksne så er jo ofte Halloween vært anledning for å kle seg sexy. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 minutter siden):

Det kan gjøres sexy om en vil. Og for voksne så er jo ofte Halloween vært anledning for å kle seg sexy. 

Når du ser på bildeserien fra festen legger du kanskje merke til at det er svært få som kjører sexy stil? 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (9 minutter siden):

Når du ser på bildeserien fra festen legger du kanskje merke til at det er svært få som kjører sexy stil? 

Ja cbe var Vel omtrent den som var mest lettkledd av dem alle. Jeg ser ikke noe galt i det, ingenting galt eller feil likevel. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Hallepalle2 skrev (11 minutter siden):

Når skal man slutte å kritisere kvinner på hvordan de ser ut eller kler seg? La de som vil kle seg sexy gjøre det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunfl0wer skrev (3 minutter siden):

Når skal man slutte å kritisere kvinner på hvordan de ser ut eller kler seg? La de som vil kle seg sexy gjøre det! 

Tenker jeg også. Kunne ikke tas for å ikke være sammen med barna. På selveste Halloween da gitt! (Som hun ut fra instakontoen har pyntet hele hjemmet for i forkant)  Så da går det på bekledningen som ikke er annonse for noen en gang, bare et kostyme. Håpløst. 

Endret av Klink
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Klink skrev (5 minutter siden):

Tenker jeg også. Kunne ikke tas for å ikke være sammen med barna. På selveste Halloween da gitt! (Som hun ut fra instakontoen har pyntet hele hjemmet for i forkant)  Så da går det på bekledningen som ikke er annonse for noen en gang, bare et kostyme. Håpløst. 

Ja, det er håpløst. Men mange har en besettelse her inne av å ta CBE på alt hun gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetau skrev (10 timer siden):

Ja, når det prioriteres sexy kostymer på halloween og lang frokost med påfølgende joggetur på barnets bursdag, da reageres det. Ikke på fest eller trening generellt. 

For min del reagerer jeg ikke mest på barnas vegne men foreldrenes. Som ikke ser gleden i å dele de viktige øyeblikkene med barna og tror de kan erstattes av tidligere eller senere feiringer. For meg er det beste i verden å få være med når barn gleder seg så, i den der barnslige gleden, som vi ikke har i så mange år. Jeg syntes ikke synd på barns men på foreldrene som ikke ser dette og velger det vekk. Ja, jeg vet jeg drar det litt langt men det ER tirst med foreldre som velger lang hotellfrokost og trening over å komme tidlig hjem på barnets bursdag eller velger sexy-kostymefest over å være med barna. 

Vær sexy i kostyme alle andre dager (hvorfor var ikke denne lagt til lørdag egentlig?). Velg å prioritere det du selv vil, alle andre dager enn dager som faktisk er barnas dag. I alle fall når det skjer gang nr to på ganske kort tid..

Å herregud, skjerp deg a!

Denne diskusjonstråden må være den tristeste på hele Internett. Mer bitterhet, momshaming og baksnakking har jeg ikke sett noe sted. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og om noe lurte på om Tingeling er sexy i seg selv eller ikke. Tja…. 

Bildene er tatt fra Googles bildegalleri. (Wikiindex og lekmer.no) 

AE41309A-0718-4E41-9FF4-0AF1C32B5B88.jpeg

1F076583-E697-47C1-BCBB-DEFCCB25181F.jpeg

Endret av Klink
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (23 minutter siden):

Jeg kritiserer ikke, jeg bemerker. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (12 timer siden):

Jeg synes hun ser nydelig ut i kostymet sitt🧚‍♀️

Og så klart får hun kritikk for å kle seg som hun gjør. Kjempe unikt at folk kler seg sexy på halloween😅 

De voksne som gikk knask eller knep med barna i gata mi i går, var enten ikke utkledd eller kledd ut i alt annet enn sexy kostymer. 
Enkelte ting er bare ikke passende og frua er ikke kjent for å være så god på å lese situasjoner eller settinger i forhold til antrekk. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Sunfl0wer said:

Så etter en viss alder skal kvinner dekke seg til og kun kle seg streit? Og de har allerede feiret halloween i flere dager hjemme hos dem,så de har garantert feiret en hel del allerede med barna sine. Så at de ditcher dem er å ta litt vel hardt i. 

Jeg synes faktisk ikke at å si at de ditcher, eller dropper barna på godt norsk, er å ta litt vel hardt i. At denne familien har «feiret» Halloween i flere dager spiller ingen rolle; å gå knask eller knep sammen med mamma og pappa på den faktiske Halloween kan ikke sammenlignes. De har jo garantert ikke gått knask eller knep med foreldrene og venner før i dag. Når det er viktigere for mor (og muligens far) å dra på kjendisfest og vise seg frem enn å tilbringe Halloween med sine døtre så sier det dessverre en hel del om hva mor synes er viktigst. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...