Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Isild said:

Mon tro om reklame på story er billigere for annonsørene enn reklame i et innlegg som blir liggende ? Reklame på story er veldig flyktig. Det er jo knapt så man får det med seg. Trykker man ikke på skjermen så rekker man ikke engang å lese hva som skrives. Og i morgen er det borte alt sammen. 

Veldig elendig opplegg for reklame egentlig. 

Godt poeng! Har ikke egentlig tenkt på hvor dårlig reach reklame på stories gir, rart det satses sånn på, tror kanskje bedrifter snart skjønner hvor lite de får igjen for det. Virker litt som om de betaler som om det var 10 år siden og bloggerne ga deg masse eksponering på blogg med egenskrevne tekster.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvalstad45 skrev (3 minutter siden):

Godt poeng! Har ikke egentlig tenkt på hvor dårlig reach reklame på stories gir, rart det satses sånn på, tror kanskje bedrifter snart skjønner hvor lite de får igjen for det. Virker litt som om de betaler som om det var 10 år siden og bloggerne ga deg masse eksponering på blogg med egenskrevne tekster.

Det slo meg da jeg så siste reklamen hos CBE nå. Hvis man ikke "forter" seg med blikket for å lete etter hvor det er merket med HVEM det reklameres for så får man det ikke med seg, og det først etter at man evt har sett et bittelite heads up med at det er reklame i utangspunktet. 

Produktet rekker man ikke å se egentlig. Det eneste jeg fikk med meg var noen skåler, resten rakk ikke hodet å "lagre". 

Jeg trodde poenget med reklame var å vise/si noe  på en slik måte at det fester seg hos den eventuelle kjøperen - og at man får lyst til å undersøke varene videre. Søke opp nettbutikk osv. 

Reklamene på story hos CBE var så "masete" at jeg ikke husker hva annonsøren heter engang. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Det slo meg da jeg så siste reklamen hos CBE nå. Hvis man ikke "forter" seg med blikket for å lete etter hvor det er merket med HVEM det reklameres for så får man det ikke med seg, og det først etter at man evt har sett et bittelite heads up med at det er reklame i utangspunktet. 

Produktet rekker man ikke å se egentlig. Det eneste jeg fikk med meg var noen skåler, resten rakk ikke hodet å "lagre". 

Jeg trodde poenget med reklame var å vise/si noe  på en slik måte at det fester seg hos den eventuelle kjøperen - og at man får lyst til å undersøke varene videre. Søke opp nettbutikk osv. 

Reklamene på story hos CBE var så "masete" at jeg ikke husker hva annonsøren heter engang. 

Jeg blir helt opphengt i de viftende hendene og pekefingeren. Jeg har aldri lyd på, så det blir en komisk stumfilm-sekvens. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (4 timer siden):

Men i alle dager; hvorfor står hun og vakler fram og tilbake og virker helt frenetisk? Ser ut som hun skal falle når som helst, ble nervøs av å se storyen. Og for noen merkelige varer å reklamere for 🙈 

Ser ut som hun går på stylter! Tipper hun har vanvittig høye hæler på, og klarer ikke holde balansen.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker totalt uforberedt. Hva med å lage en plan over det som skal formidles? Det er jo som en hvilken som helst presentasjon, man må lage noen stikkord. Jeg vet ikke om det er spontaniteten hun er ute etter, men i stedet blir det rotete og fremstår upofesjonelt. Etter så mange år i bransjen burde dette flyte, men det gjør det ikke. Og det verste er at det fremstår lite troverdig og ektefølt. 

• Liker 27
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, NordreSving said:

Hun virker totalt uforberedt. Hva med å lage en plan over det som skal formidles? Det er jo som en hvilken som helst presentasjon, man må lage noen stikkord. Jeg vet ikke om det er spontaniteten hun er ute etter, men i stedet blir det rotete og fremstår upofesjonelt. Etter så mange år i bransjen burde dette flyte, men det gjør det ikke. Og det verste er at det fremstår lite troverdig og ektefølt. 

Det er fordi hun aldri har vært noe god foran kamera. Hun hadde aldri nådd noe langt som influencer hvis hun begynte i dag. Det hun var god på, var oppstilte og manipulerte bilder, samt å skrive tekst. Videoer mestrer hun bare ikke.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er bildene i de gamle blogginnleggene hennes borte? Prøvde å kikke i sta og kom ikke et eneste bildet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (På 23.10.2022 den 9.49):

Denne personen blir garantert blokkert! 😅😅😅

Screenshot_20221023-094700_Instagram.jpg

Jeg digger det! Blir vel i alle fall lest av Caroline vil jeg tro. Ikke at jeg forventer at noe synker inn der i gården altså. Om noe blir det vel det dobbelte av alt…

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

132 likes (av en følgermasse på 299 000) på et innlegg om sitronspaghetti, lagt ut for 4 timer siden, mange angivelig har venta på.

Det er et engasjement på 0,04 %...  Fikk flere likes på et landskapsbilde fra hytta, fra mine rundt 700 følgere... Som jeg ikke kan se for meg at noen hadde sittet og venta på.

Lurer på hvor lenge dette fesjået kan holde på. Håper barna snart blir borte fra hennes kanaler, men det er vel utfordringen hennes, det er de som drar opp engasjement. 

Endret av Medici
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og det sitronspaghetti-innlegget er til og med et "samarbeidsinnlegg" delt både hos cbe og hos netfit. De har til sammen ikke engang klart å hente inn 150 likes, på over fire timer. 

Og antall likes på bildet skjules om 3.... 2.... 1.... 🙃

• Liker 38
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (14 timer siden):

Jeg blir helt opphengt i de viftende hendene og pekefingeren. Jeg har aldri lyd på, så det blir en komisk stumfilm-sekvens. 

Et annet poeng ift effekten av å reklamere på story. Veldig mange har jo ikke på lyd (ikke jeg heller) - så når reklamene frem til særlig mange tenker jeg. 

De aller fleste scroller endel i løpet av en dag, i lunsjen, på toget, på butikken, på venterommet, i garderoben. Men lyd er det sjelden man har på egentlig.

• Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mater.sapiens skrev (2 timer siden):

Oi. Fy. Håper jeg aldri kommer i klammeri med herr Eriksen. 

Jo, det skulle vært morsomt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se siste videoen på Instagram..... Det er så merkelig å se på. Se den utstuderte gangen på vei opp innkjørselen med hunden. Det er helt sprøtt, og denne gang med "vitner". Min venninne så både henne og LKE med bikkja, kamera og "seansen" 😅🙈 Satt og så videoen nå og det må være virkelig slitsomt å gå sånn med påtatt svai og bredbent "tilfeldig" gange for kameraet. Hvorfor gjøre seg sånn til?? 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (3 timer siden):

å gå sånn med påtatt svai og bredbent "tilfeldig" gange for kameraet. Hvorfor gjøre seg sånn til?? 

Det tenkte jeg og. Det var aldri snakk om slik gange tidligere. Det gir henne absolutt ingen gevinst hva angår utseendet. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det veldig ikke hardt for kroppen å løpe 13 km ( intervaller)  i 22-23 tiden om kvelden, og så neste morgen ut å løpe «10 rolige» med hunden? 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (1 time siden):

Det er bare helt vilt hvor frekk hun er, som sitter i intervju og forteller hvordan hun knapt nok klarer å skvise ut en time med egentid i løpet av ei hektisk uke med jobb og barn. Samtidig som hun dokumenterer at hun stadig vekk koser seg på skjønnhetsklinikk, hos manikyrist, på jenteturer og hotellopphold, hos frisør, på kaféer, har tid til å lage seg deilige smoothies og salater til lunsj hver dag og unner seg hele to daglige treningsøkter mens barna er på skole. Alle tingene som jeg never anses som egenpleie og luksus for vanlige folk som sjonglerer jobb og barn. Vi snakker jo rett og slett null bakkekontakt utenfor rosabobla med hjemmeværende mann og fleksibelt hjemmekontor.

Jeg tok bare en kort oppsummering😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...