Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Bulsara
Isild skrev (1 minutt siden):

Man må bare elske google. 

Motepersonlighet og sjefredaktør for KK og Topp, Ingeborg Heldal, forteller til Melk & Honning at hun mener foreldre bør ha et bevisst forhold til hvordan og hvor mye de eksponerer barna sine.

– Og jo flere følgere, jo større blir eksponeringen og dermed ansvaret, mener Heldal https://melkoghonning.no/er-det-greit-a-fremstille-barn-som-et-moteobjekt/

Videre har Heldal snakket ut om at hun ikke kjøper "fasaden" til CBE.no:

https://tv.vg.no/video/106589/fotballfrues-mann-er-et-nett-troll

Men nå mener hun altså at det er helt innafor å lage en overflatisk  reportasje om å "leve sitt beste liv" - med bilder av barna. 

For det er jo faktisk Heldal som er ansvarlig redaktør i KK. 

Så pinlig!🤡

Heldal burde komme på banen nå og redegjøre. Glasshuset pulveriseres av stein. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruJohansen skrev (14 timer siden):

Så utrolig flott at hun deler den videoen! Hun både ser og høres skikkelig glad ut på de storiene, og det er helt dønn ærlig, veldig godt å se henne avslappet og naturlig ❤ Brownies - oppskriften var også et kjempegodt tips, og hun er til og med i forkant av kommentarene om at hun mangler hansker. 

(Noen vil mene at jeg legger lista lavt, når jeg gir skryt for tinge som mange syns burde falle helt naturlig. Men jeg syns det er viktig å gi positive tilbakemeldinger på det som er bra, også i denne tråden) 

Hun har lagt ut en del mat i det siste som ser og høres ganske god ut 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/8/2022 at 5:52 PM, Levina said:

Må da ikke tro på alt du leser her inne😀vesken er selvfølgelig ikke fake. Vi som har kjennskap til designvesker, ser jo at den er ekteHun er heldig hun som har mulighet til å kjøpe det, hvis man er interessert og har økonomi til slikt innkjøp. Influencerjobben gir god inntekt, men ser den at hun ikke ønsker å « flashe» designerinnkjøp. Enkelte som ikke takler det. Du vet janteloven herjer☺️

Jeg tror faktisk mer på info her enn det influencere viser og sier 🙈

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (11 timer siden):

Hun har lagt ut en del mat i det siste som ser og høres ganske god ut 😊

"i det siste".

Ta en smak på den. Blir magen full?

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra spørsmålsrunde: "Lurer ikke på noe, ville bare si du virker som en god og hjertevarm person."

Må hun alltid ta med slike ikke-spørsmål? Jeg skjønner det er hyggelig med positive tilbakemeldinger, men dette er ofte en gjenganger hver gang hun ønsker spørsmål. Ikke vanskelig å se hvor fokuset ligger. 

• Liker 39
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cavatina skrev (8 timer siden):

"i det siste".

Ja det skulle jeg tro? 

Pizza, pasta og fisk blir jeg mett av. Den grønne pannekaka med avokado og brød til skulle jeg blitt mett av også. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser veldig på maten til Caroline. Jeg har fulgt henne lenge. I begynnelsen var det magre oppskrifter hvor hun alltid oppga kaloriinnholdet. Så ble det lavkarbo. Hennes mann som hadde tatt noen jalla-ernæringsfag på Bjørknes fulgte også dette kostholdet, og prøvde å si mye smart i kommentarfeltet. Gjerne undertegnet som lege. Nå derimot, følger hun høykarbo. Mye grønnsaker og pasta, veldig lite kjøtt. 

Stakkars kroppen hennes, den må jo bli utslitt av alle de svært ulike diettene hun hiver seg på. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
MissKatt skrev (3 minutter siden):

Jeg stusser veldig på maten til Caroline. Jeg har fulgt henne lenge. I begynnelsen var det magre oppskrifter hvor hun alltid oppga kaloriinnholdet. Så ble det lavkarbo. Hennes mann som hadde tatt noen jalla-ernæringsfag på Bjørknes fulgte også dette kostholdet, og prøvde å si mye smart i kommentarfeltet. Gjerne undertegnet som lege. Nå derimot, følger hun høykarbo. Mye grønnsaker og pasta, veldig lite kjøtt. 

Stakkars kroppen hennes, den må jo bli utslitt av alle de svært ulike diettene hun hiver seg på. 

Hun spiser ikke kjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (8 timer siden):

Fra spørsmålsrunde: "Lurer ikke på noe, ville bare si du virker som en god og hjertevarm person."

Må hun alltid ta med slike ikke-spørsmål? Jeg skjønner det er hyggelig med positive tilbakemeldinger, men dette er ofte en gjenganger hver gang hun ønsker spørsmål. Ikke vanskelig å se hvor fokuset ligger. 

Det er sååååå kleint!! 🙈

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (9 timer siden):

Er det virkelig et reelt "spørsmål", tro?

HVA i det CBE poster viser en "god og hjertevarm person"?

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cavatina skrev (12 timer siden):

"i det siste".

Endret av elskersommer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bulsara
Ville91 skrev (1 time siden):

Kylling er kjøtt. 

Ja, og? Jeg har sett hun lager kylling(om minnet ikke svikter meg), derfor lurte jeg på om hun ikke spiste det. Så hyggelig å påpeke dette for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 20.10.2022 den 9.07):

Man må bare elske google. 

Motepersonlighet og sjefredaktør for KK og Topp, Ingeborg Heldal, forteller til Melk & Honning at hun mener foreldre bør ha et bevisst forhold til hvordan og hvor mye de eksponerer barna sine.

– Og jo flere følgere, jo større blir eksponeringen og dermed ansvaret, mener Heldal https://melkoghonning.no/er-det-greit-a-fremstille-barn-som-et-moteobjekt/

Videre har Heldal snakket ut om at hun ikke kjøper "fasaden" til CBE.no:

https://tv.vg.no/video/106589/fotballfrues-mann-er-et-nett-troll

Men nå mener hun altså at det er helt innafor å lage en overflatisk  reportasje om å "leve sitt beste liv" - med bilder av barna. 

For det er jo faktisk Heldal som er ansvarlig redaktør i KK. 

Hva kan man forvente av en dame som er kommet dit hun er, fordi hun ligna på ei som sugde den Amerikanske Presidenten?🤷‍♀️

«Powerwoman» my ass!

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissKatt skrev (7 timer siden):

Jeg har inntrykk av at hun må ha restriksjoner/regler når det kommer til mat. Akkurat hva det er er ikke så nøye, men det må alltid være noe. Sammen med et intenst treningsregime som aldri kan ta pause gir det ikke så gode signaler akkurat.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (På 19.10.2022 den 16.46):

Privatpersonen som delte til familie og venner med offentlig konto. 

Privatpersonen som deler private bilder og innlegg -  og privat kommunikasjon  - med 300 000 mennesker på jobben. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...