Kollontaj Skrevet 16. oktober 2022 #69701 Del Skrevet 16. oktober 2022 Nå er jo ikke CBE.no underlagt de reglene som journalister skal jobbe etter, men det lukter ikke godt, det gjør ikke det. Er innlegget privat den dagen CBE går med ei bukse som det senere kommer annonse for? Bare fordi det liksom er fra livet hennes? Det er nokså shady. 33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 16. oktober 2022 #69702 Del Skrevet 16. oktober 2022 Så vanvittig idiotisk å se på sminkevideoene hennes med hodet halvveis til siden for å skjule halve ansiktet, eller håret over halve ansiktet for å skjule den ene siden når hun ser rett fram i kameraet🙄 Og filter of course. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. oktober 2022 #69703 Del Skrevet 16. oktober 2022 Lurer på om det hun reklamerer for nå godkjennes av TM-venninnen som noe som bør brukes? Eller er dette bare noe ræl hun skal tjene penger på å pushe på andre? Mens det som gir huden fylde, glød osv skyldes dermapen, fillers, Botox og dyrere hudpleie… 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 16. oktober 2022 #69704 Del Skrevet 16. oktober 2022 Er det bare jeg som synes håret hennes er grønt på den siste reklamen? Her må det jo være noe filtergreier som definitivt skal merkes. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 16. oktober 2022 Populært innlegg #69705 Del Skrevet 16. oktober 2022 Merkelig at hun kjører reklame for masse hudpleieprodukter fra QKorean når hun går og får intensive hudbehandlinger veldig ofte på klinikken til bestisen. Hvordan kan hun vite hva som virker? (Dette er ulempen med å være en levende reklameplakat. Hvis KK kjører reklame for ulike hudpleieprodukter på ulike sider i magasinet, er det lett å forstå at det er ulike annonser og at det er kjøpt og betalt for. Det er det noe helt annet enn at en person - i sin private, høyst personlige SoMe-kanaler, anbefaler en ting den ene dagen, og noe annet den neste. Jeg fatter ikke at folk faktisk faller for det - eller at noen ønsker å ha produktene sine forbundet med influencere som liksom-går-god-for absolutt alt de får betalt for.) Den produsenten hun reklamerer for nå, har vært innom og skamrost bildene hennes på IG gjentatte ganger de siste månedene. 58 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. oktober 2022 #69706 Del Skrevet 16. oktober 2022 tullerikke skrev (50 minutter siden): Så vanvittig idiotisk å se på sminkevideoene hennes med hodet halvveis til siden for å skjule halve ansiktet, eller håret over halve ansiktet for å skjule den ene siden når hun ser rett fram i kameraet🙄 Og filter of course. Er jo heeelt vanlig å se i speilet med siden til, blir så enkelt å sminke seg da. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 16. oktober 2022 #69707 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jeg orker ikke å se på henne mer. Får helt fnatt av at hun aldri kan se rett inn i kamera men kun til siden og alltid lugg/håret foran som skjuler ene siden av ansiktet om hun likevel «må» se rett fram. Veldig spesielt å være så tvangspreget når du velger å eksponere deg selv døgnet rundt. 40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. oktober 2022 #69708 Del Skrevet 16. oktober 2022 ~ Ada ~ skrev (5 minutter siden): Jeg orker ikke å se på henne mer. Får helt fnatt av at hun aldri kan se rett inn i kamera men kun til siden og alltid lugg/håret foran som skjuler ene siden av ansiktet om hun likevel «må» se rett fram. Veldig spesielt å være så tvangspreget når du velger å eksponere deg selv døgnet rundt. Det er jo ingen som skjuler ene siden av ansiktet mens de formidler noe til andre, det er jo jækla forstyrrende, det er alt man ser. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 16. oktober 2022 #69709 Del Skrevet 16. oktober 2022 Kollontaj skrev (8 minutter siden): Det er jo ingen som skjuler ene siden av ansiktet mens de formidler noe til andre, det er jo jækla forstyrrende, det er alt man ser. Ja, også er det en konstant reminder om jakten på perfeksjon i stedet for å verdsette den man er. Hvilke signaler gir det til barna og andre. Litt bedre selvbilde og normalitet hadde vært så mye bedre. Får lyst til å rope «du er god nok som du er!» 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. oktober 2022 #69710 Del Skrevet 16. oktober 2022 (endret) pøbelsara skrev (1 time siden): Jeg fatter ikke at folk faktisk faller for det - eller at noen ønsker å ha produktene sine forbundet med influencere som liksom-går-god-for absolutt alt de får betalt for.) Jeg fatter heller ikke hvordan de har samvittighet til det!! Det er rett og slett løgn, og det vet de selv. Hun er ukentlig på klinikken og gjør virksomme behandlinger. Endret 16. oktober 2022 av cerruti 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. oktober 2022 #69711 Del Skrevet 16. oktober 2022 cerruti skrev (13 minutter siden): Jeg fatter heller ikke hvordan de har samvittighet til det!! Det er rett og slett løgn, og det vet de selv. Hun er ukentlig på klinikken og gjør virksomme behandlinger. Blir overrasket hvis noen kjøper noen av de produktene, det er så åpenbart bare «betalt reklame» og ingen troverdighet å spore. 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 16. oktober 2022 #69712 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jeg skjønner ikke hvordan influensere tenker. Hen oppretter en konto på Instagram for å tjene penger på reklame, men så er altså ikke den kontoen en reklamekonto likevel, den er privat. Eller var det sånn at den er litt privat innimellom, det vil si de gangene man ikke gidder å merke reklamen? Heh. Fins det et kurs jeg kan ta slik at jeg forstår influensertenkning? 40 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice-91 Skrevet 16. oktober 2022 #69713 Del Skrevet 16. oktober 2022 Pust skrev (8 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan influensere tenker. Hen oppretter en konto på Instagram for å tjene penger på reklame, men så er altså ikke den kontoen en reklamekonto likevel, den er privat. Eller var det sånn at den er litt privat innimellom, det vil si de gangene man ikke gidder å merke reklamen? Heh. Fins det et kurs jeg kan ta slik at jeg forstår influensertenkning? Jeg og vil på dette kurset. men jeg har enda ikke sett en reklamekonto med rampenissen som highlight (eller hva det heter) på Instagram. Gleder meg til Makeupmekka (som eksempel) begynner med det 🤔 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Scott Skrevet 16. oktober 2022 #69714 Del Skrevet 16. oktober 2022 Klink skrev (7 timer siden): Du kan ikke si at du har en annen smak uten å gå til angrep? Det er ikke et angrep. Det er en observasjon. Lær deg forskjellen. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 16. oktober 2022 #69715 Del Skrevet 16. oktober 2022 Pust skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke hvordan influensere tenker. Hen oppretter en konto på Instagram for å tjene penger på reklame, men så er altså ikke den kontoen en reklamekonto likevel, den er privat. Eller var det sånn at den er litt privat innimellom, det vil si de gangene man ikke gidder å merke reklamen? Heh. Fins det et kurs jeg kan ta slik at jeg forstår influensertenkning? Flaut at dette kommer fra noen som har vært influenser i over et 10 år. Det gir det å være influenser et dårlig rykte, at det er fordummende rett og slett. 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 16. oktober 2022 #69716 Del Skrevet 16. oktober 2022 Frøken Scott skrev (10 timer siden): Nei, det er en fin casual stil. Jeg tror du kan oversette "ekstremt kjerring" med classy. Den logrende blodfansen foretrekker polyestercowboylaila. Og det får de fra Særp. Yiiihaa 😑 jaha, så det finnes ingen andre måter å kle seg på enn Cowboy Laila/ polyesterblonderysjer eller kontor-look med litt for kort og litt for trang bukse (som ser ut som den er av syntetstoff den også forresten)…? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 17. oktober 2022 #69717 Del Skrevet 17. oktober 2022 Pust skrev (8 timer siden): Jeg skjønner ikke hvordan influensere tenker. Hen oppretter en konto på Instagram for å tjene penger på reklame, men så er altså ikke den kontoen en reklamekonto likevel, den er privat. Eller var det sånn at den er litt privat innimellom, det vil si de gangene man ikke gidder å merke reklamen? Heh. Fins det et kurs jeg kan ta slik at jeg forstår influensertenkning? Jeg ønsker også å ta det kurset, for dette er umulig å følge med på. Kan vi andre også gjøre det? Hvis vi mottar spørsmål eller kritikk på jobb, så kan vi svare at "Nå var det jeg som privatperson som uttalte meg. Jeg bruker denne kanalen til private ting også" 24 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg kraftwerk Skrevet 17. oktober 2022 Populært innlegg #69718 Del Skrevet 17. oktober 2022 Fibonacci skrev (20 timer siden): Hun svarer helt konkret på det under siste Instagram-post: Dummeste jeg har lest på lenge, jeg undres så fælt over hva slags tankegang denne påvirkeren egentlig har. For dette henger virkelig ikke på greip. CBE har en verifisert konto, noe som betyr at kontoen er en offentlig person. At hun vil blande inn «litt privatliv» på den kontoen, vel - det er det få som gjør, og det er hennes valg. Men hun kan virkelig ikke mene at følgere «overkompliserer» ting, når det er hun som har en verifisert offentlig konto - og mener at den er privat - NOEN GANGER. Blir så veldig uprofesjonelt å blande business med privatliv, og jeg tenker det er en god grunn til at hun plutselig reklamerer for Qkorean(?) - de er vel relativt ikke-kjente og har kommentert bildene hennes i en evighet nå. Virker ikke som at noen faktisk vil assosieres med denne bedriften lengre, og igjen - skulle likt å vite hvordan denne kvinnen tenker. For det er vel følgerne sine feil, at hun ikke drar inn samarbeid. 47 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 <3 Skrevet 17. oktober 2022 #69719 Del Skrevet 17. oktober 2022 kraftwerk skrev (1 time siden): Dummeste jeg har lest på lenge, jeg undres så fælt over hva slags tankegang denne påvirkeren egentlig har. For dette henger virkelig ikke på greip. CBE har en verifisert konto, noe som betyr at kontoen er en offentlig person. At hun vil blande inn «litt privatliv» på den kontoen, vel - det er det få som gjør, og det er hennes valg. Men hun kan virkelig ikke mene at følgere «overkompliserer» ting, når det er hun som har en verifisert offentlig konto - og mener at den er privat - NOEN GANGER. Blir så veldig uprofesjonelt å blande business med privatliv, og jeg tenker det er en god grunn til at hun plutselig reklamerer for Qkorean(?) - de er vel relativt ikke-kjente og har kommentert bildene hennes i en evighet nå. Virker ikke som at noen faktisk vil assosieres med denne bedriften lengre, og igjen - skulle likt å vite hvordan denne kvinnen tenker. For det er vel følgerne sine feil, at hun ikke drar inn samarbeid. Det sier litt som denne Qkorean,om du går inn på hjemmesiden deres og ser hvilken priser de har på produktene sine så vet man med en gang at det er en importør som tenker lettjente penger,koreansk hudpleie bruker å være billig og bra,ingridienslistene til disse produktene er lange som en bok,og mye som jeg aldri ville hatt på min hud....ler så jeg griner når jeg leser beskrivelsen av hvert produkt,dette mennesket har ikke peiling på annet en at han vil ha penger på konto ved å lure folk. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 17. oktober 2022 Populært innlegg #69720 Del Skrevet 17. oktober 2022 kraftwerk skrev (2 timer siden): Dummeste jeg har lest på lenge, jeg undres så fælt over hva slags tankegang denne påvirkeren egentlig har. For dette henger virkelig ikke på greip. CBE har en verifisert konto, noe som betyr at kontoen er en offentlig person. At hun vil blande inn «litt privatliv» på den kontoen, vel - det er det få som gjør, og det er hennes valg. Men hun kan virkelig ikke mene at følgere «overkompliserer» ting, når det er hun som har en verifisert offentlig konto - og mener at den er privat - NOEN GANGER. Blir så veldig uprofesjonelt å blande business med privatliv, og jeg tenker det er en god grunn til at hun plutselig reklamerer for Qkorean(?) - de er vel relativt ikke-kjente og har kommentert bildene hennes i en evighet nå. Virker ikke som at noen faktisk vil assosieres med denne bedriften lengre, og igjen - skulle likt å vite hvordan denne kvinnen tenker. For det er vel følgerne sine feil, at hun ikke drar inn samarbeid. Bloggere/influencere (CBE.no også) som har kjempet for at det de holder på med skal kalles yrke, jobbing og bransje. HARD jobbing faktisk. Men så viser det seg at de bare selger privatliv på nettet allikevel? Oh, the irony. 45 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå