Jobbermedbarn Skrevet 17. september 2022 #68661 Del Skrevet 17. september 2022 FruJohansen skrev (30 minutter siden): Jeg håper at det går fint med familien. Jeg vil skryte av måten Caroline håndterte dette. Hun sier hva det gjelder, men ikke med hvem, hun bruker et nøytralt bilde, og stenger for spekulasjoner ved å si at situasjonen ikke er dramatisk. Dette var forbilledlig ❤️ Enig🙌 Ønsker god bedring❤️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bilstripe Skrevet 17. september 2022 #68662 Del Skrevet 17. september 2022 Kristin er veldig flink til å drive bloggen og tjene penger. Det er jo dette som er målet hennes (og andre influencere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 17. september 2022 #68663 Del Skrevet 17. september 2022 FruJohansen skrev (31 minutter siden): Jeg håper at det går fint med familien. Jeg vil skryte av måten Caroline håndterte dette. Hun sier hva det gjelder, men ikke med hvem, hun bruker et nøytralt bilde, og stenger for spekulasjoner ved å si at situasjonen ikke er dramatisk. Dette var forbilledlig ❤️ Det er jeg enig i! Jeg er likevel litt betenkt over hvor lavt vi setter forventningene til de såkalte influenserene når man faktisk ser på dette som såpass sjeldent at man må kommentere på det. Husker fremdeles influenserparet som delte bilder fra inni sykebilen når deres barn ble alvorlig skadet! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 17. september 2022 #68664 Del Skrevet 17. september 2022 Hallepalle2 skrev (2 minutter siden): Det er jeg enig i! Jeg er likevel litt betenkt over hvor lavt vi setter forventningene til de såkalte influenserene når man faktisk ser på dette som såpass sjeldent at man må kommentere på det. Husker fremdeles influenserparet som delte bilder fra inni sykebilen når deres barn ble alvorlig skadet! Ser hva du mener, men forhåpentligvis fikk den historien noen og enhver til å tenke på hvor grensene går, det er faktisk noe av det verste jeg har sett (mange jeg har snakket med fikk virkelig øynene opp for hvor kritikkverdig sharenting er etter den episoden). 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 17. september 2022 Populært innlegg #68665 Del Skrevet 17. september 2022 Hallepalle2 skrev (3 minutter siden): Det er jeg enig i! Jeg er likevel litt betenkt over hvor lavt vi setter forventningene til de såkalte influenserene når man faktisk ser på dette som såpass sjeldent at man må kommentere på det. Husker fremdeles influenserparet som delte bilder fra inni sykebilen når deres barn ble alvorlig skadet! Vel, man så jo hvor diskusjonen var på vei her inne da det ble stille på begge kanalene. Jeg syns det er helt greit at man går ut og forklarer hva som skjer, uten å invitere noen lenger inn. Det er en vanskelig balansegang, og her syns jeg Caroline valgte enn god løsning. Jeg syns det er viktig å løfte fram når en strekt kritisert kanal faktisk gjør noe bra. 50 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 17. september 2022 #68666 Del Skrevet 17. september 2022 FruJohansen skrev (1 minutt siden): Vel, man så jo hvor diskusjonen var på vei her inne da det ble stille på begge kanalene. Jeg syns det er helt greit at man går ut og forklarer hva som skjer, uten å invitere noen lenger inn. Det er en vanskelig balansegang, og her syns jeg Caroline valgte enn god løsning. Jeg syns det er viktig å løfte fram når en strekt kritisert kanal faktisk gjør noe bra. Ja, jeg er helt enig med deg. Ros når ros fortjenes! Så får man håpe at samme respekt blir vist under en ev rekonvalesens❤️ 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. september 2022 #68667 Del Skrevet 17. september 2022 FruJohansen skrev (9 minutter siden): Vel, man så jo hvor diskusjonen var på vei her inne da det ble stille på begge kanalene. Jeg syns det er helt greit at man går ut og forklarer hva som skjer, uten å invitere noen lenger inn. Det er en vanskelig balansegang, og her syns jeg Caroline valgte enn god løsning. Jeg syns det er viktig å løfte fram når en strekt kritisert kanal faktisk gjør noe bra. Enig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 17. september 2022 #68668 Del Skrevet 17. september 2022 FruJohansen skrev (8 minutter siden): Vel, man så jo hvor diskusjonen var på vei her inne da det ble stille på begge kanalene. Jeg syns det er helt greit at man går ut og forklarer hva som skjer, uten å invitere noen lenger inn. Det er en vanskelig balansegang, og her syns jeg Caroline valgte enn god løsning. Jeg syns det er viktig å løfte fram når en strekt kritisert kanal faktisk gjør noe bra. Dette 👆 Kudos til Eriksens for denne håndteringen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 17. september 2022 #68669 Del Skrevet 17. september 2022 Riktig god bedring til barnet, og kudos for at det ikke deles mer informasjon omkring saken 👍 (informasjon omkring helse er uansett taushetsbelagt, og det var helt hårreisende slik Komikerfrue holdt på med å dele sin egen unges helsetilstand helt ukristisk i sosiale medier). 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 17. september 2022 #68670 Del Skrevet 17. september 2022 Veldig fint håndtert! Håper det fortsetter sånn (altså med NULL info om det skadde barnet) framover! Jeg ønsker god bedring og lykke til! 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 17. september 2022 #68671 Del Skrevet 17. september 2022 (endret) Mens LKE skrev på coach-kontoen sin at "everything is fine with everyone, just something that had to be taken care of". Det er jo greit å samkjøre i stedet for at én skriver at livet er uforutsigbart og de må være på sykehus over helgen, mens den andre skriver at alt står bra til med alle. Det er tydeligvis ikke lett å samkjøre selv om begge har levd av SoMe kommunikasjon i mange år. Endret 17. september 2022 av Rastebenk 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 17. september 2022 #68672 Del Skrevet 17. september 2022 Rastebenk skrev (3 minutter siden): Mens LKE skrev på coach-kontoen sin at "everything is fine with everyone, just something that had to be taken care of". Så hvem vet 🤷♀️ LKE mente jo for så vidt at CBE ikke hadde spiseforstyrrelser for 12 år siden heller, selv om hun sultet seg til hun besvimte 🤷♀️ Synes vel ikke dette skal spekuleres i. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 17. september 2022 #68673 Del Skrevet 17. september 2022 Nå ble jeg imponert og glad! Bra håndtert, Caroline🙌🏼 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bilstripe Skrevet 17. september 2022 #68674 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg synes Caroline taklet dette veldig dårlig. Jeg ble bekymret og har ikke fått svar på mine forespørsler. Hun kunne jo ha fortalt hva det gjaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 17. september 2022 #68675 Del Skrevet 17. september 2022 bilstripe skrev (1 minutt siden): Jeg synes Caroline taklet dette veldig dårlig. Jeg ble bekymret og har ikke fått svar på mine forespørsler. Hun kunne jo ha fortalt hva det gjaldt. Hvorfor må du vite det? Det ene barnet er på sykehus. Det er ikke noe dramatisk, men er grunnen til at de ikke deltar på det de skulle! Holder for meg ☺️ Trenger ikke vite hva/hvem. Det har jeg ikke noe med! 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 17. september 2022 #68676 Del Skrevet 17. september 2022 (endret) Malum skrev (1 time siden): Synes vel ikke dette skal spekuleres i. Unnskyld, jeg var utydelig og skal redigere innlegget mitt. Jeg mener at LKE og CBE sine versjoner er ulike, og at LKE ser ut til å ha et litt alternativt syn på hva som er sykdom. Jeg mener ikke å spekulere i hverken CBEs helse eller barnas helse og setter pris på at de ikke kommer med mer informasjon. Men at informasjonen som de har gitt ut er sprikende, og at LKE har fremstått som unødvendig hard ved andre anledninger som omhandler helse. Blant annet ved at han trener selv om han er syk eller skadet og at han også får kona si til gjøre det samme (han er jo PT'en hennes og burde ha nedlagt forbud mot trening når hun er syk, noe han ikke gjør). Og her mener LKE tydeligvis at alle har det bra og at det bare var noe som måtte fikses, mens CBE forteller at livet er uforutsigbart og at de må være på sykehus i helgen. Endret 17. september 2022 av Rastebenk 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 17. september 2022 #68677 Del Skrevet 17. september 2022 9 hours ago, Hunter7 said: Eller to hjemmeværende mennesker som ikke greide å sette opp en konkret liste over hva appen skulle kunne gjøre. Det er gjerne der det går skeis når noen vil ha en app utviklet. Manglende planlegging, målsetting, og konkretisering hos oppdragsgiver. For ikke å glemme egeninnsats som også undervurderes. Jepp. En god kravspesifikasjon er alfa og omega når man vil ha utviklet en app. Det krever kanske mer enn påvirkerparet er i stand til å stille med av kompetanse. Eller de er for høye på seg selv og sine kunnskaper til å forstå/innrømme at de trenger kvalifisert bistand til dette også. Tid har i hvert fall ikke vært mangelvare. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 17. september 2022 #68678 Del Skrevet 17. september 2022 Vil som andre her legge til at måten dette ble håndtert på var god. På samme tid vil jeg si at dette påvirker yrket, om en kan kalle det for et yrke, bør få strenge reguleringer når det gjelder deling av privat- og familieliv. Reklame og familieliv bør ikke sauses sammen i en suppe av et innhold som deles på bedriften IG kanal. Informasjon om mindreårige i form av bilder og tekst bør egentlig forbys. At foreldre kan være så korka og uvitne, er for meg helt utrolig. Når påvirkere blir stille, spekuleres det om hvorfor de ikke deler innhold. Det er ikke akkurat familiens beste når de har valgt å dele uten filter. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 17. september 2022 #68679 Del Skrevet 17. september 2022 Hunter7 skrev (9 timer siden): Eller to hjemmeværende mennesker som ikke greide å sette opp en konkret liste over hva appen skulle kunne gjøre. Det er gjerne der det går skeis når noen vil ha en app utviklet. Manglende planlegging, målsetting, og konkretisering hos oppdragsgiver. For ikke å glemme egeninnsats som også undervurderes. Og app eller ei, nettsiden ligger fortsatt brakk. Jeg er rett lettere overrasket over at Netfit AS og Treasures ennå ikke har programmert hele sulamitten selv. Det er jo ikke den ting de ikke vet og kan så mye bedre enn alle andre. Det er helt utrolig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 17. september 2022 #68680 Del Skrevet 17. september 2022 strawberryjaw skrev (34 minutter siden): Hvorfor må du vite det? Det ene barnet er på sykehus. Det er ikke noe dramatisk, men er grunnen til at de ikke deltar på det de skulle! Holder for meg ☺️ Trenger ikke vite hva/hvem. Det har jeg ikke noe med! Dette er en bruker opprettet kun for å trolle i tråden, så jeg ville ikke kastet bort tiden. Sånne forsvinner raskere når de ignoreres 😉 28 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå