Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noterer meg at de som vanlig har lite peil. Det spørres etter vinkel på sitsen i hip abduction maskinen. Å lene seg framover kan faktisk forbedre effekten, ikke gjøre den dårligere. 

Nå er jeg enig i at akkurat den maskinen ikke er optimal, men bra for rehab trening feks, der man av ulike årsaker har vansker med hoftene, men vil trene rumpe. Og da ER det bedre effekt av å lene seg litt fremover. 

Men KAN jo være at mange årig PT, fysioterapaut, og rehab coach og egen treningsutøver på elite nivå, der jeg går, tar feil. :vetikke: 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (1 time siden):

De er i aktivitet på Netfit. 

Vil vel lokke følgerne dit, det har jo ikke vist seg å være største suksessen.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (8 timer siden):

Det som står der nå er i mine øyne ikke så galt. Hun er takknemlig for det hun har og vil hjelpe de som trenger det. 

Caroline har alltid hatt et hjerte for de mindre vellykkede og ressurssvake i samfunnet. Hun har deltatt på flere arrangementer for å hjelpe, men til og med der er det folk som kritiserer.

Caroline er klar over at hun er vellykket på alle måte, men hun ser ikke ned på de fattige.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (41 minutter siden):

Hva er egentlig hensikten med Netfit? Hva er det de driver med der sånn egentlig? 

De fant ikke en apputvikler som kunne gi de en tilfredsstillende løsning, så det kommer en annen løsning.

Jeg er litt usikker på om det blir noe annerledes enn det er  nå.

910B826D-F076-4795-B266-4F05B714B827.jpeg

Endret av allie
Endret en setning
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnnePåLande skrev (58 minutter siden):

Hva er egentlig hensikten med Netfit? Hva er det de driver med der sånn egentlig? 

Viser seg frem og later som de kan ernæring, trening og veiledning for andre på bakgrunn av et PT-kurs og uten dokumentert tjenesteerfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (2 timer siden):

Noterer meg at de som vanlig har lite peil. Det spørres etter vinkel på sitsen i hip abduction maskinen. Å lene seg framover kan faktisk forbedre effekten, ikke gjøre den dårligere. 

Nå er jeg enig i at akkurat den maskinen ikke er optimal, men bra for rehab trening feks, der man av ulike årsaker har vansker med hoftene, men vil trene rumpe. Og da ER det bedre effekt av å lene seg litt fremover. 

Men KAN jo være at mange årig PT, fysioterapaut, og rehab coach og egen treningsutøver på elite nivå, der jeg går, tar feil. :vetikke: 

Jeg bruker hip abduction i maskin for å trene piriformis, etter råd av fysioterapeuten min. Jeg sliter med hofte og lyske, og denne hjelper. 
Blir så oppgitt over Netfits bastante besserwisser svar.

• Liker 24
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (2 timer siden):

De fant ikke en apputvikler som kunne gi de en tilfredsstillende løsning, så det kommer en annen løsning.

Litt usikker på om det blir noe annerledes enn det er  nå.

B2A0F6A9-2CDD-43A3-B7B9-6FC7F9E43AC1.png

To hjemmeværende mennesker klarte ikke å finne noen som var kvalifisert nok?? Jaja,.. 🤣

Endret av AnnePåLande
  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natron skrev (2 timer siden):

Viser seg frem og later som de kan ernæring, trening og veiledning for andre på bakgrunn av et PT-kurs og uten dokumentert tjenesteerfaring.

De viser seg frem, later som om de har peiling.. ja, jeg er helt enig. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnnePåLande said:

To hjemmeværende mennesker klarte ikke å finne noen som var kvalifisert nok?? Jaja,.. 🤣

Eller to hjemmeværende mennesker som ikke greide å sette opp en konkret liste over hva appen skulle kunne gjøre. Det er gjerne der det går skeis når noen vil ha en app utviklet. Manglende planlegging, målsetting, og konkretisering hos oppdragsgiver. For ikke å glemme egeninnsats som også undervurderes. 

Og app eller ei, nettsiden ligger fortsatt brakk. 

Jeg er rett lettere overrasket over at Netfit AS og Treasures ennå ikke har programmert hele sulamitten selv. Det er jo ikke den ting de ikke vet og kan så mye bedre enn alle andre. 

• Liker 37
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Netfit skulle bli banebrytende. 
Med treningsopplegg laget av ett utvalg profesjonelle trenere, kalkulert etter hver persons målsetning og livssituasjon og med en tilhørende kostholdsplan laget av spesialister på feltet og ett sosialt netverk på tvers av landegrenser som heier en frem. 
Alt dette til en helt overkommelig pris for hvermannsen. 

Nei vent! Den appen har vi jo allerede!

Bikini Body Guide appen til Kayla Itsines..

Jeg skjønner ikke hva de lever på lenger. Det er jo ikke bare Caroline som er hjemme og er influencer. LKE er også hjemme. De kan jo ikke tjene store summer på å reklamere for 15% rabatter på de standard firmaene alle influencere reklamerer for.. 

CBE burde jo heller satset på å utvikle eller designe noe i sin nisje. Treningstøy av kvalitet. Treningssko/Løpesko. Hun designet jo vesker en periode så why not?

Kanskje eget treningsutstyr? Til og med Lars Monsen har en egen butikk hvor han selger turutstyr med navnet sitt på. Den butikken har gått rundt i flere år.

Få en PT utdanning og starte ett eget treningssenter hvor de faktisk er på jobb og tilstede? Sikker på at folk hadde meldt seg på. 

Ikke surre rundt og reklamere for fotoknudsen og lage lite troverdige reklamer for walking pads.. 

Endret av Gasellen
  • Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd nede i Køben? LKE har ikke startet fordi noe er viktigere enn løping. Og carolinebergeriksenno har ikke delt på ig? Jeg som trodde at løpingen betydde alt... 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kleenex skrev (7 minutter siden):

Hva har skjedd nede i Køben? LKE har ikke startet fordi noe er viktigere enn løping. Og carolinebergeriksenno har ikke delt på ig? Jeg som trodde at løpingen betydde alt... 

Det ble visst ikke København i følge strava og IG til Lars-Kristian.

Edit: Han delte en løpetur fra Sarpsborg i går med samme beskjed, som jeg antar betyr at de ikke drar. 

Endret av Ireth
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ireth skrev (2 minutter siden):

Det ble visst ikke København i følge strava og IG til Lars-Kristian.

For et sjokk! Jeg er glad jeg satt når nyheten om avlyst løp kom. 

Det sagt, så håper jeg selvsagt at det ikke er noe alvorlig som hindrer dem! 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...