Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


Fremhevede innlegg

Skrevet

Plutselig et helt nytt løpesteg på dagens langtur

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minnie Mus skrev (20 timer siden):

Dagens story er skremmende! Poseringsfrua begynner med hva de får til frokost, så går det slag i slag med feiringen av ene barnet, hva de spiser, hvor begeistret barnet er for kaken,  hvor de feirer, hvilken gaver barnet får osv osv. Og innimellom alt det søte der, så får hun klemt inn en videosnutt av at hun ligger gjennomvåt av svette, halvnaken mens hun skriver at hun har trent så hardt at lårene rister...... HVA FAEN???? Dette er så innmari kleint, kvalmt, sykt......  har fader meg ikke ord lenger.

Det understreker hvordan det er fatt hos paret i Sarpsborg med tre tykke røde streker. Trist og skremmende 

  • Liker 9
Skrevet
Rastebenk skrev (5 timer siden):

Greia er at ingen av disse bildene dere viser til er stylet eller tatt av dem selv. De er stylet og tatt av andre. Det er når de selv har regi at det blir pinnestivt med thinspo, sideboob, innsugd mage og andepositur. LKE skal kompensere for manglende utdanning, intellekt og karriere med at han i det minste har ei sexy trofékone, noe han tror han gjør ved å objektivisere, fordumme og seksualisere kona. CBE klager over for tøft treningsregime men lystrer ham tydeligvis, av en eller annen grunn. LKE har tilsynelatende alltid hatt et veldig anstrengt forhold til kvinnekroppen:

https://www.rb.no/lsk-magasinet/hun-veier-15-20-kilo-for-mye/s/1-95-4692564

... Mens CBE på sin side har uttalt at hun sultet seg til hun besvimte og ble innlagt på sykehus. Så de er jo en match, selv om man kan lure på om det er en match made in hell.

https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/fotballfruen-slanket-seg-til-hun-besvimte/13092157/

Jeg tenker hvert fall mitt om alle endringene de siste årene. Bloggen er død og CBE orker lite annet enn å ta selfies med en mobiltelefon i tillegg til de 2 daglige treningsøktene. De bruker 2 stk heltidsstillinger på å produsere 3-4 ukentlige bilder på IG mens andre influensere har store reklamesamarbeid og stadig nye inntektsrekorder. Og dette kroppshysteriet lar de småjentene sine vokse opp i..

Helt tragiske forhold… dette skuespillet de bedriver sprekker nok snart.. 

  • Liker 4
Skrevet
Snødronninga skrev (9 minutter siden):

"Løp alene med musikk på ørene i dag. Terapi." Men det er jo noen (LKE) som løper ved siden av og filmer? :link:

Joda, men de er som siamesiske tvillinger, bundet sammen med kamera 😂

  • Liker 39
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
48 minutter siden, Snødronninga said:

"Løp alene med musikk på ørene i dag. Terapi." Men det er jo noen (LKE) som løper ved siden av og filmer? :link:

Tror hun virkelig at følgerne hennes biter på? Det er så dumt at jeg må bare le 😂 Hvis hun løp alene, hvem løp ved siden av eller bak henne å filmet da 😂 Latterlig rett og slett.

  • Liker 40
Skrevet

Med «This girl is on fire».
Skikkelig terapi å late som man løper alene. 

  • Liker 20
Skrevet

Har hun alltid omtalt løpingen som terapi like ofte som hun har gjort i det siste? Syns det uttrykket har gått igjen mye nå. 

  • Liker 28
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
FruJohansen skrev (1 minutt siden):

Har hun alltid omtalt løpingen som terapi like ofte som hun har gjort i det siste? Syns det uttrykket har gått igjen mye nå. 

Terapi fra hva da? Fra den slitsomme skjønnhetspleien på klinikken? Fra de utmattende manikyrene, fra venninnekveldene, eller terapi fra den omfattende nettshoppingen? To be continued! 🧐

  • Liker 45
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Rastebenk skrev (5 timer siden):

Jeg er enig med deg i at de er to om dette. Og jeg tror de har gjensidig dårlig påvirkning på hverandre. Jeg husker at CBE pleide å shame LKE hver gang han spiste en hamburger eller ei bolle, dette var før han slanket seg 7-8 kilo. Jeg tror de er 100 % samstemte om at de er vellykkede fordi de er slanke.

Om noen år kommer de til å angre på dette. Når de skjønner at de i jakten på å være «vellykket slanke» mistet så mye verdifullt.  Et jag og et pes hver eneste dag, i et liv som blir så overfladisk og trist. Løpe, filme, posere, redigere. 
Den dagen de sitter i i gyngestolen og mimrer så vil de tingene bety nada.

Menneskene i livet, barna, å vite at folk er blitt behandlet med verdighet, at man har integritet og at man ikke bare er ego og tenker på seg selv. De gode dagene. Det er det man husker og er stolt av.

Jaget etter en tynn kropp gjør ingen lykkelig. Og skjønnhet er så vanvittig mye mer enn kilo. Det er de to gode eksempler på. 
Skjønnhet kommer innenfra. 
og den skjønnheten er fraværende hos de to.

 

 

  • Liker 29
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Stargaze skrev (22 minutter siden):

Om noen år kommer de til å angre på dette. Når de skjønner at de i jakten på å være «vellykket slanke» mistet så mye verdifullt.  Et jag og et pes hver eneste dag, i et liv som blir så overfladisk og trist. Løpe, filme, posere, redigere. 
Den dagen de sitter i i gyngestolen og mimrer så vil de tingene bety nada.

Menneskene i livet, barna, å vite at folk er blitt behandlet med verdighet, at man har integritet og at man ikke bare er ego og tenker på seg selv. De gode dagene. Det er det man husker og er stolt av.

Jaget etter en tynn kropp gjør ingen lykkelig. Og skjønnhet er så vanvittig mye mer enn kilo. Det er de to gode eksempler på. 
Skjønnhet kommer innenfra. 
og den skjønnheten er fraværende hos de to.

 

 

De er overfladiske personer som er opptatt av fasade. Tviler på at de kommer til å angre på det. Men å strebe etter å være så tynn i deres alder får dem bare til å se 10 år eldre ut. Og verre blir det jo eldre de blir. 

  • Liker 26
  • Nyttig 6
Skrevet
1 hour ago, FruJohansen said:

Har hun alltid omtalt løpingen som terapi like ofte som hun har gjort i det siste? Syns det uttrykket har gått igjen mye nå. 

Terapi? Synes heller hun utrykker at trening/løping er generelt slitsomt og enormt tungt å gjennomføre. Så skjønner ikke hvor hun vil med dette, det er jo ingen god reklame for Netfit og null inspirerende for andre når hun nesten hver dag skriver at det er så tungt å gjennomføre de treningsøktene, men at hun bare MÅ...

  • Liker 27
Skrevet

For en kjedelig ig-konto. Har fulgt henne noen ganger, men må stadig avfølge fordi hun er så gørr kjedelig. Det er jo ingenting inspirerende eller spennende hun legger ut, kun trening, kaffekopp og bilder av barna på repeat. Hun må være Norges kjedeligste influencer.

  • Liker 39
  • Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, Rastebenk said:

Terapi fra hva da? Fra den slitsomme skjønnhetspleien på klinikken? Fra de utmattende manikyrene, fra venninnekveldene, eller terapi fra den omfattende nettshoppingen? To be continued! 🧐

Håret vokser, må vites! Og det er rett og slett ganske slitsomt med all den spenningen rundt hvor mange mikrometer har håret vokst siden i går. Rene thrilleren! 

  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Mrs Bella skrev (3 timer siden):

Beklager langt innelgg. Jeg hadde dialog med ADAX, Bianco og Elle Basic/hårspennene og gjengir noe under. Jeg også tror at hun bare har satt navnet sitt på det:

Adax

 

Med utgangspunkt i at jeg leste følgende på adax' nettsider i 2018, så sendte jeg dem en e-post for å spørre om designprosessen: ”Veskene i denne kolleksjonen er mer urbane enn den forrige. Veskene er fortsatt klassiske i snitt og fasong, det synes jeg blir understreket av den lille gullspennen vi har tilført.” Caroline Berg Eriksen

 

Når Caroline Berg Eriksen sier “den lille gullspennen vi har tilført.”, så lurer jeg på hvor stor del av prosessen denne samarbeidspartneren egentlig deltar i? Legg merke til vi har tilført…

 

Mitt spørsmål: Er det den nevnte blogger som jobber egenhendig med den kreative prosessen og lager skissene til veskene og lommebøker?

 

Jeg hadde også mange flere spørsmål...

 

Fikk følgende til svar: ”Samarbejde mellem Caroline Berg og Adax, ligesom lignende samarbejder som Adax er en del af, tager udgangspunkt i et ligeværdig forhold mellem influencers og Adax design team. Produkterne er et resultat af et tæt samarbejde hvor begge parter tilfører de bedste fra hver sin side.”

 

 

 

Bianco

 

Fra Bianco fikk jeg svar ” Nå er det lenge siden Bianco har hatt kolleksjon samarbeid med bloggere, og det er heller ikke planlagt noen nye samarbeid.

 

Jeg måtte mase meg til et ordentlig svar på hva samarbeidet gikk ut på og fikk ”Vi laver kun collabs med bloggere, influencers eller andre karakter, som vi mener, understøtter BIANCO`s identitet og kan bidrage kreativt til vores kollektion. Samarbejdet foregår altid i tæt dialog og i samarbejde med vores professionelle design afdeling – herunder primært vores Head of Design, som har mange års erfaring i skobranchen og håndværket. Der er ingen sko eller kollektioner, som kommer ud i vores butikker uden, at de er kvalitetssikret og testet af vores kvalitetsansvarlig. Produktionen samt designprocessen af en sko er yderst omhyggelig og et håndværk udover det sædvanlige. Man siger at en produktionsproces af én sko fra start til slut, cirka kommer igennem 100-150 hænder, før den er færdigproduceret og står ude i butikkerne. Derfor er de collabs vi laver meget nøje udvalgt og ikke mindst med lige så høj fokus på komfort og kvalitet, som resten af vores kollektioner.”

 

Hvis 100-150 personer deltar i prosessen, så har CBE svært lite innvirkning.

 

 

 

Elle Basic/ hårspennene

 

Jeg kontaktet Elle Basics i 2019. Fikk til svar:

 

«Det stemmer at spennene er produsert i Kina og at vi kun benytter sertifiserte bedrifter. Det finnes mange ulike/tilsvarende hårspenner på markedet i ulike prisklasser. Hårspennene til Caroline Accessories av god kvalitet, hvilket gjenspeiler prisnivået.»

 

Du sier også at hårspennene er i god kvalitet, hvilket gjenspeiler prisnivået. Hva legger du i god kvalitet mht disse hårspennene?”

 

Svaret var «Prisen gjenspeiler kvaliteten på hårspennene, de føles robuste og ser lekre ut.» Jeg holdt på å le meg ihjel av svaret.

 

Jeg spurte videre  «Jeg lurer på om det er noe spesielt med plasten og metallet i hårspennekolleksjonen ‘Caroline Accessories’ som trekker prisen opp? 

 

Da fortalte Elle Basic at “Metallet og plastikken som er brukt i spennene er relativt standard når det kommer til hårspenner”. På hvilken måte kan du da forklare at kvaliteten på Caroline Accessories tilsvarer prisen, lurte jeg på?

 

Fikk følgende svar «Vi beklager om du opplever at vi ikke har svart på spørsmåle ditt. Ja, råmaterialet til metallet og plastikken er relativt standard når det kommer til hårspenner, men kvaliteten på ulike spenner kan til tross for dette variere.

 

Kvaliteten på hårspenner kan måles ut i fra holdbarhet, vekt, utseende, klarhet i strassen, selve brukeropplevelsen etc . Vi har mottatt mange positive tilbakemeldinger på kvaliteten fra forbrukere.

 

Som tidligere nevnt finnes det tilsynelatende like hårspenner på markedet, i ulike prisklasser og vi mener at prisen på våre hårspenner forsvares av kvaliteten og merkevaren.»

 

 

God dag mann økseskaft.

 

Er det så at hun bare selger navnet sitt?

Ja selvfølgelig selger hun bare navnet sitt. Tror du Bjørn Borg designer toalettmapper? 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Isild skrev (2 timer siden):

Dette! 

CBE.no er en påvirkerkanal, men de skal ikke ta noe ansvar for at publikum nettopp påvirkes

Lurer noenganger på hva fansen egentlig tenker at en influencerbedrift er. 

 

Fansen tror at influenseren er venninnen deres som kommer med tips for å være grei. 

Jeg tror ikke de skjønner at influencere er såpass kyniske og desperate at de er villige til å selge sjela si (og sine egne barn) i bytte mot fillers, billig polyesterræl og silikonpupper.

  • Liker 35
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...