Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Villa31 skrev (15 timer siden):

INGEN kvinner over 30 år kler seg slik.. det nekter jeg og tro. 
Hvem skal hun inspirere?🤔

Tror ikke så mange under 30 heller kler seg sånn….. jeg har ei datter på 19 og ei på 24, hverken de eller venninnene kler seg sånn. Og hadde de vært under 18 og prøvd å kle seg sånn så ville de fått grei beskjed om å ta på seg mere klær 

Caroline skule ved frem at hun endelig hadde funnet ei bukse med lavt liv; tror helt fint hun kunne ha vist frem den buksa uten å flashe resten av kroppen. Og dette vokser to småjenter opp med.. 

Husker for endel år siden da jeg fulgte bloggen til Kristine Ullebø så var hun kjent for å gå med veldig korte shortser, da var hun typ ungdomsskolealder, og det ble et skikkelig styr da rektoren på skolen nektet henne i å bruke de superkorte shortsene på skolen. Men hun var typ 15/16 år da og mere unnskyldt. Caroline derimot nærmer seg 40.. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laia skrev (3 timer siden):

Det virker som det er en sammenheng her ja. Jeg tror flere og flere ikke klarer å forholde seg til dette lenger. Det blir for fjernt rett og slett.

Fjernt, negativt og tildels skremmende 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanutten_ skrev (2 timer siden):

Dei nfluenserene som er store, som har gode inntekter har klart å stable ett å annet Brand på beina, som feks  hudpleie, kle,undertøy,Parfyme,sko,osv. 

Hvorfor har ikke format her griper enn slik mulighet, de var med fra starten å muligheten må ha vært der ?

Garantert. Og med tanke på hvor lenge hun har holdt på, burde hun ha en klar mulighet i markedet «voksne kvinner». De som fulgte henne på blogg de første årene er jo nå vel voksne og de fleste med barn - det burde hun bruke til et litt annet og bredere fokus. Slik det oppleves, gjør hun jo stikk motsatt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (36 minutter siden):

Garantert. Og med tanke på hvor lenge hun har holdt på, burde hun ha en klar mulighet i markedet «voksne kvinner». De som fulgte henne på blogg de første årene er jo nå vel voksne og de fleste med barn - det burde hun bruke til et litt annet og bredere fokus. Slik det oppleves, gjør hun jo stikk motsatt. 

Utfordringen er vel at cbe ikke relaterer seg til de ulike målgruppene sine, men forventer idolisering av seg selv i retur fra den enhver tid gjeldende målgruppa hun selger annonseplass for. Gjeve annonsører begynnet det å bli langt mellom nå. Foto Knudsen har tilbud nå (igjen), Chiquelle får forhåpentligvis økt omsetning av sommerfugl-BH'er anno 2000-tallet før julebordsesongen, og Adrian Paul får et ras av skreddersydde treningsprogram for fluevekt av Netfit-kunder, mens PT Eriksen lærer alle andre (vi ikke har hørt om) å ikke løpe som Phoebe.

• Liker 26
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...

Jeg har en datter selv, og jeg er så redd for alt hun skal utsettes for av thinspo og utseendepress. Det er så "fort gjort" å bli spiseforstyrret, og så ufattelig vanskelig å komme ut av det. Anoreksi er vel den psykiske sykdommen som tar flest liv.

At hun ikke har medfølelse for alle som kommer over kontoen hennes og kan bli negativt påvirket, er skremmende.

Men det som er mest skremmende er at hun tydeligvis ikke er redd for hvordan oppførselen hennes påvirker hennes egne barn! Jeg kan ikke forstå hvorfor hun ikke prøver å være et sunt forbilde for barna sine!? 

• Liker 34
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malindalin skrev (14 timer siden):

Og siden jeg ikke har bedre å gjøre… 

Et sånt smil er det mange år siden hun har postet. 
Trist! Her er hun helt nydelig! 

AD6880AB-5E60-4706-A040-890469F58C25.jpeg

Her har vel den veldige innover magen og utstikkende ribben "forsvunnet" og. 

Et herlig bilde av en naturlig CBE som nyter sommeren 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PistolStar skrev (2 timer siden):

Huff...

Jeg har en datter selv, og jeg er så redd for alt hun skal utsettes for av thinspo og utseendepress. Det er så "fort gjort" å bli spiseforstyrret, og så ufattelig vanskelig å komme ut av det. Anoreksi er vel den psykiske sykdommen som tar flest liv.

At hun ikke har medfølelse for alle som kommer over kontoen hennes og kan bli negativt påvirket, er skremmende.

Men det som er mest skremmende er at hun tydeligvis ikke er redd for hvordan oppførselen hennes påvirker hennes egne barn! Jeg kan ikke forstå hvorfor hun ikke prøver å være et sunt forbilde for barna sine!? 

Dette er samme person som i sin tid blant annet reklamerte for barnesete som testet relativt dårlig og spedbarnsprodukter med allergener. I min naivitet tenkte jeg den gangen hun da måtte være uvitende om farene ved det hun reklamerte for. For hun virket jo så søt og omsorgsfull på bloggen og ingen snille mennesker vil vel være med på å utsette andre for potensiell skade bare for noen skarve penger? Hun tjente  jo mer enn nok ellers den gangen. Men ganske raskt skjønte jeg at hun så absolutt visste hva det dreide seg om, totalt dreit i det, prioriterte penger over ansvar og avskrev alle som kommenterte som misunnelige mobbere.

Sammen med de sterk kritikkverdige ting hun poster om hennes behandling dyr (måke jages fra redet, katter som ikke tas hensyn til og hund som utsettes for belastningsskader og farlige situasjoner), de horribelt dårlige valg hun tar i hennes posisjon som sine barns beskytter og generelle ufinheter mot personer hun ikke ser behov for å være sukkersøt mot, så er det lite å overraskes over. Hun rett og slett driter i alle andre levende vesner enn seg selv. Søt, hyggelig og empatisk er et narrativ hun har laget for sin SoMe-personlighet. Det virker ikke som om det har noe med virkeligheten å gjøre. 

• Liker 28
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (47 minutter siden):

Her har vel den veldige innover magen og utstikkende ribben "forsvunnet" og. 

Et herlig bilde av en naturlig CBE som nyter sommeren 

Det er sjelden hun legger ut et bilde nå som utstråler denne gleden. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Marie skrev (20 timer siden):

Herregud!! Altså hva foregår i hodet til cbe? Dama er nesten 40 år, og poserer sånn😱 Dette er en av de dummeste videoene hun har lagt ut. Og man ser tydelig silikonen også, fra siden. Dessuten er bildet totalt redigert, da hun ikke ser sånn ut i virkeligheten ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke vi skal shame henne for valg av klær, selv om det er tacky. Mangfold er fint, vi har plass til cowboy-laila stilen og return of britney spears (cbe).

Men det vi kan kritisere er bruken av filter som vanlig, om dette er reklame så skal der rapporteres. 

Og ikke minst thinspo og ekstreme bruken av positurer for å fremme et ideal skapt av dama selv. Alle andre ser jo det er fake.

Se og lær: Danae | Angles + Self Love (@danaemercer) • Foton och videoklipp på Instagram

Rene ekstremsporten å holde på sånn! :ler: 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Marie skrev (22 timer siden):

Dette ser i beste fall ut som et kostyme som brukes av barn på ballett/freestyle -dans. 

Hun må gjerne gå i hva hun vil, men jeg trodde hun var litt opptatt av å inspirere andre kvinner. Dette her tviler jeg på at inspirerer særlig mange. 

Men de fikk jo frem hvor tynn hun er da, og hvor flinke de har blitt til å posere henne så det fremheves. 

Endret av Isild
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rumpa er nok i samme kategori som håret: Se, det vokser! *gisp*

Neida. Det sier seg selv at den varierende fremstillingen av kroppen kun er et narrativ det også. De fleste som ser henne i virkeligheten er skjønt enige om at fremstillingen dessverre er et langt stykke fra virkeligheten. Det som er synd er at Treasures AS prøver å slå mynt på noe som ikke er virkelig, og utøver kroppspress og praktiserer thinspo som om det er liv om å gjøre å unngå å se anatomisk korrekt ut. *stakkars kjøleskapet*

• Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så få som går innom Netfit at økten legges på CBE.no. Jeg fikk ikke lyst til å gjøre den, personen som trener ser ikke motivert ut med stivt ansikt som ikke tar kontakt med seeren, jeg tror heller ikke på tida mtp tempoet som vises. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau
Kollontaj skrev (18 minutter siden):

Er så få som går innom Netfit at økten legges på CBE.no. Jeg fikk ikke lyst til å gjøre den, personen som trener ser ikke motivert ut med stivt ansikt som ikke tar kontakt med seeren, jeg tror heller ikke på tida mtp tempoet som vises. 

Og ikke klarer hun en ordentlig push up en gang. Hun sliter på vei opp og går over i hopp før hun er helt oppe for å kunne slippe opp tidligere. En blogger som tydelig ønsker å satse på trening bør virkelig kunne klare en ordentlig push up. 

Men hun skal ha for at den var bedre enn sist, da var både rumpa og armene plassert helt feil for å gjøre den lettere. Nå er bare albuene litt for langt ute  Det var litt mer korrekt denne gangen om ikke anna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentlig ingen big deal, sammenlignet med mye annet, men kanskje en forklaring på hvorfor hun ikke får til dette med treningsinspirasjon. Hele opplegget er preget av slurv og latskap. I går la hun ut om en svært slitsom løpetur (igjen...). I dag følger hun opp med at hun skal ha en rolig restitusjonsøkt innendørs. Så langt henger historiefortellingen på greip... Men så går dagen, og plutselig legger hun ut et innlegg, som skal forestille å være fra i dag. Da har hun liksom løpt, og så kjører hun fullkroppsøkt. Hva skjedde med restitusjon?

Altså, vi ser jo at treningsvideoen ikke er spilt inn i dag, men hun har en historiefortelling hvor vi liksom følger treningshverdagen hennes. Da blir det for dumt å gå bort ifra restitusjonsnarrativet og gå rett på ny hardtrening! Hun hevder at de skal gi gratis treningstips til folket, men det er tydelig at motivasjonen kun er å vise seg frem. Det er jo ikke noe godt tips å trene hardt hver dag, flere ganger om dagen! Til sammenligning blir det som å følge en matkonto, hvor det har vært et herremåltid, og dagen etter skal vi lære og lage lapskaus av restene. Og så er neste innlegg en ny femretters.

Og det er nok grunnen til at hun må kommentere på egne innlegg, for å få opp engasjementsraten. Men når til og med hun kommenterer med 🔥, i stedet for et relevant svar, så blir det overtydelig for alle og enhver at det eneste hun ønsker å oppnå er å bli sett på som hot. Ikke inspirerende, eller engasjerende. Kun deilig! Godt hun tenner på seg selv, da, for responsen er laber ellers i kommentarfeltet.

https://www.instagram.com/p/CiAySI5DRd8/

Skjermbilde 2022-09-02 kl. 21.30.14.png

Endret av Felis
  • Liker 38
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isild skrev (3 timer siden):

Dette ser i beste fall ut som et kostyme som brukes av barn på ballett/freestyle -dans. 

Hun må gjerne gå i hva hun vil, men jeg trodde hun var litt opptatt av å inspirere andre kvinner. Dette her tviler jeg på at inspirerer særlig mange. 

Men de fikk jo frem hvor tynn hun er da, og hvor flinke de har blitt til å posere henne så det fremheves. 

Mener det stod i teksten til bildet at det var et Mariah Carey inspirert Y2K antrekk. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetau skrev (1 time siden):

Og ikke klarer hun en ordentlig push up en gang. Hun sliter på vei opp og går over i hopp før hun er helt oppe for å kunne slippe opp tidligere. En blogger som tydelig ønsker å satse på trening bør virkelig kunne klare en ordentlig push up. 

Men hun skal ha for at den var bedre enn sist, da var både rumpa og armene plassert helt feil for å gjøre den lettere. Nå er bare albuene litt for langt ute  Det var litt mer korrekt denne gangen om ikke anna. 

Det er flere måter å gjøre push-up på. Man kan ha albuene tett inntil kroppen for mer vekt, eller man kan ha albuene og armene lengre ut fra kroppen for en "enklere" variant. 

Så det er absolutt ikke en fasit at man skal ha albuene tett inntil kroppen 😊. Følte bare for å si det, da det blir litt dumt å kritisere ting som er normalt. 

Endret av kraftwerk
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...