Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Revenge o'Cavatina skrev (3 timer siden):

Mitt også. Hvor skal dette ende, med så mye frittvoksende hår centimeter for centimeter.

minutt for minutt…..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stargaze skrev (3 timer siden):

Med et så innholdsløst liv så er det vel at håret vokser og blomstene gror hun har å dele.

Tipper at husmødrene på 50-tallet hadde hatt mer å skrive hjem om.

virkelig mye mer. De hadde fulle arbeidsdager med barn, husarbeidet, matlaging, klesvask ( ofte uten maskin), handling etc etc. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (3 timer siden):

Mitt også. Hvor skal dette ende, med så mye frittvoksende hår centimeter for centimeter.

Må gjerne oppsøke en frisør eller noe.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde fått i oppgave å ta bilde av meg selv i et speil i en butikk, restaurant eller annet offentlig område - jeg hadde syntes det var utrolig flaut - oj, der ser jeg meg selv, det må jeg ta bilde av 😅

Ser ut som influensere (og spesielt cbe) ikke klarer å motstå et eneste speil på sin vei. Uten at det er noe spesielt å kommunisere, bare «se på meg», nok en gang…

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (12 timer siden):

Det er fremdeles et stort antall følgere,  det jeg synes er merkelig at CBE ikke ønsker å snu den, konstante, nedadgående trenden.

Hvilken seriøs bedrift har som strategi å fortsette på en slik kurs? De fleste profesjonelle bedrifter søker kontinuerlig forbedring og tilpasser seg endringer i markedet. Og ikke minst; har en klar policy for å ivareta omdømmet sitt.

CBE.no prøver sikkert så godt de kan. Se bare på ig der de legger ut 3 ulike innlegg med samme korte beige skjørtet og kaffekopp! Flere bilder er tilnærmet like. Jeg vet ikke jeg.... 

• Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (1 time siden):

Hvis jeg hadde fått i oppgave å ta bilde av meg selv i et speil i en butikk, restaurant eller annet offentlig område - jeg hadde syntes det var utrolig flaut - oj, der ser jeg meg selv, det må jeg ta bilde av 😅

Ser ut som influensere (og spesielt cbe) ikke klarer å motstå et eneste speil på sin vei. Uten at det er noe spesielt å kommunisere, bare «se på meg», nok en gang…

patetisk rett og slett… og ikke minst uinteressant 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kleenex skrev (2 timer siden):

CBE.no prøver sikkert så godt de kan. Se bare på ig der de legger ut 3 ulike innlegg med samme korte beige skjørtet og kaffekopp! Flere bilder er tilnærmet like. Jeg vet ikke jeg.... 

😅

Det kan godt hende at CBE.no er strålende fornøyd med innsatsen og resultatet de vil kommunisere ut til følgerne.

Tror imidlertid at for mange blir det bare atter en navlebeskuende post i rekken.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (3 timer siden):

patetisk rett og slett… og ikke minst uinteressant 

Sånn går det når interessen er seg selv. De ser det ikke og tror dette er normalt. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Laia said:

😅

Det kan godt hende at CBE.no er strålende fornøyd med innsatsen og resultatet de vil kommunisere ut til følgerne.

Tror imidlertid at for mange blir det bare atter en navlebeskuende post i rekken.

Sjelden har vel uttrykket «navlebeskuende» passet bedre 😅

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (2 timer siden):

Sjelden har vel uttrykket «navlebeskuende» passet bedre 😅

JA navlebeskuende er bare fornavnet....

Screenshot_20220901-162336_Instagram.jpg

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Gameon skrev (5 minutter siden):

JA navlebeskuende er bare fornavnet....

Screenshot_20220901-162336_Instagram.jpg

Hun burde gå på do før hun tar bilde, så slipper hun å nesten bæsje på seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om foreldrene til den andre jenta ble spurt om det var greit at hun filmet og delte på storyen der eldste datter blir filmet mens hun øver til Annie sammen med med ett annet barn 

Og tenk at andre kom henne i forkjøpet sånn at hun ikke fikk kjøpt billetter på første rad! Stygg sak. 

• Liker 26
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surikatt skrev (9 minutter siden):

Hun har kroppsholdning som en and på det bildet og det er pga posering. 

Ifg henne selv så har hun bare medfødt ekstremt svai rygg🙄 Så svai at kanten nederst på ryggen på magetoppen går kant i kant med bukselinningen bak..  

Endret av skruf
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (14 minutter siden):

Hun har kroppsholdning som en and på det bildet og det er pga posering. 

Dersom holdningen din minner om en and har du mest sannsynlig en svak core og et fremoverlent bekken. PT-en Alexandra Pizzoni vet hvordan du blir kvitt en svai rygg.

https://www.sportamore.com/no/article/slik-trener-du-bort-svaien-i-ryggen-din

Finn kontrollen i forsiden av kroppen gjennom et sug i magen. Klyp inn hoftebeina og kjenn at du nesten har kontakt med skambenet. Man kan finne en liten spenning i stjerten for å få dette trykket ned i buken. Hopp opp i luften, stå i en nøytral stilling og se på seg selv i profil i speilet. Spenn til rumpa, finn trykket i magen og pass på at hoftebeina peker fremover. Styrk magen gjennom regelmessig kjernetrening, men prøv å bli bevisst på magestøtten daglig - ikke bare to ganger i uka på trening - dersom du vil få en bedre holdning.

Endret av Rastebenk
  • Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 minutter siden):

Ifg henne selv så har hun bare medfødt ekstremt svai rygg🙄 Så svai at kanten nederst på ryggen på magetoppen går kant i kant med bukselinningen bak..  

Det er bare tull. Jeg har svai rygg. Hun må rette seg opp. Hun har dårlig holdning. Ser ut som hun skal lette hvert øyeblikk. Kvakk kvakk. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Surikatt skrev (4 minutter siden):

Det er bare tull. Jeg har svai rygg. Hun må rette seg opp. Hun har dårlig holdning. Ser ut som hun skal lette hvert øyeblikk. Kvakk kvakk. 

Hun svaier for å fremheve rumpa, hadde hun gått sånn som dette konstant så ville hun ha hatt store ryggproblemer og i allefall ikke klart å løpe så mye som hun gjør 

Men når folk kommenterer denne absurde svaien i ryggen så er standardsvaret at hun har medfødt veldig svai rygg så hun kan ikke noe for det😅

• Liker 26
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (26 minutter siden):

Hun oppfordrer faktisk vilt fremmede til å komme å se på ungen sin.

Se barnet fra kontoen min i IRL!

Hvorfor skal folk komme å se?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Lurer på om foreldrene til den andre jenta ble spurt om det var greit at hun filmet og delte på storyen der eldste datter blir filmet mens hun øver til Annie sammen med med ett annet barn 

Og tenk at andre kom henne i forkjøpet sånn at hun ikke fikk kjøpt billetter på første rad! Stygg sak. 

Hadde det vært mitt barn hadde jeg klikket! Hun hadde fått høre det!
Mitt barn eksponeres bare ikke i SoMe. 
Men dronning Caroline gjør som dronning Caroline vil. 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...