Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (1 time siden):

Det tiegapet er kraftig redigert, ser det veldig tydelig. 

Det er akkurat det. Det SER redigert ut, men jeg tipper det faktisk er ekte. Selvsagt poserer hun til krampa tar henne, hun kan jo alle triks i boka for å få kroppen til å se vanvittig merkelig ut. At hun vil fremheve gap'et på denne overdrevne måten, er temmelig sykt. Hun har et veldig forvridd syn på hva som ser bra ut.

Endret av Snødronninga
  • Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (6 timer siden):

Det er akkurat det. Det SER redigert ut, men jeg tipper det faktisk er ekte. Selvsagt poserer hun til krampa tar henne, hun kan jo alle triks i boka for å få kroppen til å se vanvittig merkelig ut. At hun vil fremheve gap'et på denne overdrevne måten, er temmelig sykt. Hun har et veldig forvridd syn på hva som ser bra ut.

Nei, jeg ser redigeringen. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så den mystiske mørke mannen med whiskyglasset på veggen. De er virkelig en parodi på seg selv de der.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (På 16.8.2022 den 15.51):

Tja, jeg ble blokkert for å like EN kommentar på beckman bildet der det ble en diskusjon rundt bloggerbarn. Kommentaren var ikke ufin, det var en "jeg liker ikke at bloggerbarn ikke får lage egen identitet på nettet, har dere tatt stilling til dette " kommentar. Da jakter DE på folk i some, for de (treasures as) var verken navngitt i kommentaren eller hadde fått kommentaren på sin egen konto!

Samme her.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (21 timer siden):

Lekkert bilder på Instastory hvor frua beundrer seg selv og magen (seff) i speilet og tar en selfie med noe som ser ut som en stol kjørt langt opp mellom bena 😂

#Redigerersegikkepåbilderhun

Kan vi som er blokkert få et bilde av dette? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller bildet som skal vise «veimiddag». Det blir for dumt. Skulle tro hun var 15 år. Hadde det vært min søster/venninne etc hadde jeg dødd av skam. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gameon said:

Screenshot_20220817-224948_Instagram.jpg

Å kjære vene, her har de virkelig tatt helt av med redigeringen. Tror dem virkelig at følgerne deres er så dumme at de tror det er sånn frua ser ut irl??? 

• Liker 31
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (13 minutter siden):

Å kjære vene, her har de virkelig tatt helt av med redigeringen. Tror dem virkelig at følgerne deres er så dumme at de tror det er sånn frua ser ut irl??? 

Alle skjønner at dette er gjort for å provosere.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry dere, men jeg tror ikke det er redigert. Jeg er slank som CBE og kan LETT posere på denne måten og få et firkantet thigh gap om jeg står riktig.

Jeg kan også helt lett få frem ribbeina så de stikker ut synlig som henne. Det er bare en måte å posere på så stikker de ut.

Dog, jeg går til terapeuter for å få orden på mine skavanker jeg da og alle sier at jeg må endre holdningen min for å samle ribbeina og ha mindre svai. Så CBE har helt klart alle muligheter å rette opp ryggen og brystet sitt. Det er ikke murt slik. Hun må bare ha lyst til å fikse seg selv bedre på ordentlig og den sitter langt inne ;)

• Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miamiamia said:

Sorry dere, men jeg tror ikke det er redigert. Jeg er slank som CBE og kan LETT posere på denne måten og få et firkantet thigh gap om jeg står riktig.

Jeg kan også helt lett få frem ribbeina så de stikker ut synlig som henne. Det er bare en måte å posere på så stikker de ut.

Dog, jeg går til terapeuter for å få orden på mine skavanker jeg da og alle sier at jeg må endre holdningen min for å samle ribbeina og ha mindre svai. Så CBE har helt klart alle muligheter å rette opp ryggen og brystet sitt. Det er ikke murt slik. Hun må bare ha lyst til å fikse seg selv bedre på ordentlig og den sitter langt inne ;)

Man ser at det er redigert, bare se på resten av rommet, feks taklisten.....Selv jeg som har et utrent øye ser at det er redigert veldig mye

• Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minnie Mus skrev (3 minutter siden):

Man ser at det er redigert, bare se på resten av rommet, feks taklisten.....Selv jeg som har et utrent øye ser at det er redigert veldig mye

Ikke minst de to stolene bak henne, som er mye smalere enn stolen til venstre for henne… Snodig hvordan like stoler kan ha forskjellig størrelser!

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sugar&Spice skrev (2 timer siden):

Ikke minst de to stolene bak henne, som er mye smalere enn stolen til venstre for henne… Snodig hvordan like stoler kan ha forskjellig størrelser!

Det kan være at den stolen nærmest kamera ser større ut, nettopp pga plasseringen. Jeg nekter ikke for tukling med bildet, det er ikke akkurat ulikt dem. Bare tror hun er såpass tynn at hun faktisk får dette gap'et når bekkenet vippes bakover. 

En annen ting er hvorfor i all verden vil hun posere (eller redigeres) på denne måten.  Når du går inn for å få størst mulig thigh gap, og ser strålende fornøyd ut med resultatet. Sykt, er det.

• Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (3 timer siden):

Hvis du ser på partiet fra navlen og ned til skrittet er det alt for kort, altså har det skjedd en av to: enten er det redigert eller så har hun svaiet ryggen slik at bekkenet får en unaturlig skrå vinkel. Dette er en helt vanlig posering blant influensere med behov for å vise noe de ikke er. Se på bildene hvor Iskra Lawrence viser naturlig stilling og posering der bekkenet vippes ganske heftig. 

A22A3444-0213-4741-8FED-392720D076B3.jpeg

• Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (På 17.8.2022 den 23.11):

Videoen fra restauranten hvor hun vandrer "deilig " inn og mannfolkene glor.... LK som brisker seg bak og sikkert stolt over trofékona.... herregud. Koselig å få litt blikk, men disse to er sykelig besatt av oppmerksomhet. Helt vilt..... 

Hadde jeg ikke visst noe om bedriften fra før hadde jeg trodd det var en kanal som gjorde narr av influensere, en parodikanal. Videoen fra hussalget kommer opp som en av ti på topp komiske innslag på det området. 

Jeg fikk forresten med noen glimt av de gamle episodene av "Bloggerne" forrige uke. Ble overrasket over hvor stor forskjell det er på hvordan CBE fremstiller seg der kontra nå. Bare trist. 

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (5 timer siden):

Skrekk og gru 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...