Klink Skrevet 2. august 2022 #66481 Del Skrevet 2. august 2022 Jobbermedbarn skrev (12 minutter siden): Ja, det så jeg, men skiltet er slettet som @Lin10påstår aldri var der? Lin10 påstår ikke at skiltet ikke var der, men at de skiller mellom katter og kattunger. Derfor skriver hun etterpå at det ikke eksisterer en slik regel da det kun sto katten og ikke kattunge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 2. august 2022 Populært innlegg #66482 Del Skrevet 2. august 2022 De har faktisk sletter bildet av reglene begge to?!?!? Det er jo så man ikke kan tro sine egne øyne🙈😂😬😱 Alle normale folk hadde vel heller slettet bildene av at de løfter katten. Unnskyld meg, men for noen møkkafolk. 45 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tistelblad Skrevet 2. august 2022 #66483 Del Skrevet 2. august 2022 Klink skrev (4 minutter siden): Lin10 påstår ikke at skiltet ikke var der, men at de skiller mellom katter og kattunger. Derfor skriver hun etterpå at det ikke eksisterer en slik regel da det kun sto katten og ikke kattunge. Hvorfor skulle de skille mellom kattunger og voksne katter? Og hvor går i såfall grensen?😂😂😂 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. august 2022 #66484 Del Skrevet 2. august 2022 Tistelblad skrev (2 minutter siden): Hvorfor skulle de skille mellom kattunger og voksne katter? Og hvor går i såfall grensen?😂😂😂 Ikke jeg som påstår lin10 skrev dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. august 2022 #66485 Del Skrevet 2. august 2022 Tistelblad skrev (2 minutter siden): Hvorfor skulle de skille mellom kattunger og voksne katter? Og hvor går i såfall grensen?😂😂😂 Og så er det kritikerne i tråden som blir beskyldt for å finne opp historier. 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. august 2022 #66486 Del Skrevet 2. august 2022 (endret) Jeg syns bedriften viser fram et veldig fint sted da. Jeg får lyst til å reise dit en dag. Endret 2. august 2022 av Klink 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tistelblad Skrevet 2. august 2022 #66487 Del Skrevet 2. august 2022 Lin10 skrev (2 timer siden): Der oppe så skiller de mellom kattunger og katter. Kattunger er mer mottagelig for å løftes på og koses med. Legg litt godvilje til så skjønner du nok litt mer😀 Kattunger er "mer mottagelig for å løftes på og koses med" fordi de ikke kan forsvare seg og motsette seg å bli løfta sånn som voksne katter kan. De er ikke mer glad i kos av den grunn. 41 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 2. august 2022 #66488 Del Skrevet 2. august 2022 Tistelblad skrev (1 minutt siden): Kattunger er "mer mottagelig for å løftes på og koses med" fordi de ikke kan forsvare seg og motsette seg å bli løfta sånn som voksne katter kan. De er ikke mer glad i kos av den grunn. Akkurat som barna deres også er stemmeløse og uskyldige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 2. august 2022 #66489 Del Skrevet 2. august 2022 Tistelblad skrev (1 minutt siden): Kattunger er "mer mottagelig for å løftes på og koses med" fordi de ikke kan forsvare seg og motsette seg å bli løfta sånn som voksne katter kan. De er ikke mer glad i kos av den grunn. Jeg tenker helt motsatt jeg da at kattunger blir mer forstyrret og stresset av å bli løftet på. Men er enig i det du skrev; hovedpoenget er jo at regler ikke holdes og i dette tilfelle hadde de jo faktisk dokumentert det selv. Det er jo en grunn til at det blir slettet… 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 2. august 2022 #66490 Del Skrevet 2. august 2022 Levina skrev (3 timer siden): Flotte ferier CBE kan gi til barna sine. Ferie i varmere strøk, så ferie på en seter og kommende høstferie til Hellas. Masse tid med barna og flotte opplevelser sammen. Jeg viste min datter på 10 år bilder fra ferien deres (bare bilder og filmer ikke instastory) og bad henne si hva hun trodde om denne familien. Hun påpekte at hun syntes de kunne fremstå som litt fisefine på bildene og mange av bildene sa hun at jeg ALDRI hadde fått lov til å poste selv. Men noe av det viktigste hun sa var "det ser ut som om de bruker mye tid på med bilen". Dette var en kommentar knyttet til et familiemåltid. Dette tenkte hun uten å vite om det store antallet bilder på story hver dag. Så hvor flott ferien egentlig er vet vi lite om. Vi vet derimot at mye tid benyttes borte fra barna hver morgen for at begge foreldrene skal løpe sammen. Vi vet også at det brukes mye tid på bilder og redigering, drone, telefon og kamera - uten tvil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 2. august 2022 #66491 Del Skrevet 2. august 2022 Tistelblad skrev (12 minutter siden): Hvorfor skulle de skille mellom kattunger og voksne katter? Og hvor går i såfall grensen?😂😂😂 Du får kontakte de som driver setra da hvis du ikke skjønner det😅jeg forstår det ihvertfall. De ønsker ikke at de store kattene skal løftes når de går rundt, men man får lov til å holde de små kattungene under kontrollerte omgivelser. Men, jeg har forståelse for at ikke alt er like enkelt for alle å forstå. Virker som du ikke er alene med å streve med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. august 2022 #66492 Del Skrevet 2. august 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporing og svar til dette. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. august 2022 #66493 Del Skrevet 2. august 2022 Jeg har vært på ikke mindre enn tre gårdsbesøk siste tre måneder (ikke spør hvorfor 😅). Ett sted var det ikke lov å løfte på kattunger, de to andre stedene skulle barna sitte ned og ha kattungen i fanget hvis de ville holde dem. (sånn søt litta historie til allmenn opplysning 😆). 21 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 2. august 2022 #66494 Del Skrevet 2. august 2022 Kan man finne ut om turen er sponsa???syns de reagerer helt latterlig på lovbrudd,hva med å legge seg flat å si"ja det var feil å løfte kattene"....de er så uproff at det grenser til å tro de er mindre begava 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. august 2022 #66495 Del Skrevet 2. august 2022 Lin10 skrev (9 minutter siden): Du får kontakte de som driver setra da hvis du ikke skjønner det😅jeg forstår det ihvertfall. De ønsker ikke at de store kattene skal løftes når de går rundt, men man får lov til å holde de små kattungene under kontrollerte omgivelser. Men, jeg har forståelse for at ikke alt er like enkelt for alle å forstå. Virker som du ikke er alene med å streve med det. Hvor i alle dager finner du argumentene for denne tolkningen? Du bare dikter jo opp etter forgodtbefinnende, akkurat slik du anklaget alle kritikere i tråden for å gjøre for bare noen innlegg siden. Det er bare pinlig å være vitne til. Jeg har aldri sett en villere mangel på argumenter noensinne. Og nei, man blir ikke mer overbevisende av å le så man griner. 43 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tistelblad Skrevet 2. august 2022 #66496 Del Skrevet 2. august 2022 Lin10 skrev (22 minutter siden): Du får kontakte de som driver setra da hvis du ikke skjønner det😅jeg forstår det ihvertfall. De ønsker ikke at de store kattene skal løftes når de går rundt, men man får lov til å holde de små kattungene under kontrollerte omgivelser. Men, jeg har forståelse for at ikke alt er like enkelt for alle å forstå. Virker som du ikke er alene med å streve med det. Du som kan alt, forklar det for lille, dumme meg da. Hvor lenge er en katt en kattunge? Når er det greit å plukke den opp og når er det ikke? 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. august 2022 #66497 Del Skrevet 2. august 2022 Tistelblad skrev (1 minutt siden): Du som kan alt, forklar det for lille, dumme meg da. Hvor lenge er en katt en kattunge? Når er det greit å plukke den opp og når er det ikke? Venter spent på svaret. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 2. august 2022 #66498 Del Skrevet 2. august 2022 Aricia skrev (13 minutter siden): Hvor i alle dager finner du argumentene for denne tolkningen? Du bare dikter jo opp etter forgodtbefinnende, akkurat slik du anklaget alle kritikere i tråden for å gjøre for bare noen innlegg siden. Det er bare pinlig å være vitne til. Jeg har aldri sett en villere mangel på argumenter noensinne. Og nei, man blir ikke mer overbevisende av å le så man griner. Dikter jeg opp nå da? Hva blir den neste påstanden om meg eller om CBE. Er jo rene fantasiverden her inne blant enkelte. Hvis du synes det er pinlig at jeg kommer med fakta så får det bare være😀du får kontakte Brimi seteren da. Helt lovlig å holde kattunger. Det som er vilt er alle de feilaktige påstandene her inne om CBE. Vilt, men også ganske latterlige. Så jeg ler så jeg griner noen ganger😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. august 2022 #66499 Del Skrevet 2. august 2022 Klink skrev (1 time siden): Lin10 påstår ikke at skiltet ikke var der, men at de skiller mellom katter og kattunger. Derfor skriver hun etterpå at det ikke eksisterer en slik regel da det kun sto katten og ikke kattunge. Jo, Lin10 påstår det skiltet ikke var der og at filmen ikke lå ute 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. august 2022 #66500 Del Skrevet 2. august 2022 Lin10 skrev (28 minutter siden): Dikter jeg opp nå da? Hva blir den neste påstanden om meg eller om CBE. Er jo rene fantasiverden her inne blant enkelte. Hvis du synes det er pinlig at jeg kommer med fakta så får det bare være😀du får kontakte Brimi seteren da. Helt lovlig å holde kattunger. Det som er vilt er alle de feilaktige påstandene her inne om CBE. Vilt, men også ganske latterlige. Så jeg ler så jeg griner noen ganger😅 Var det et skilt eller var det ikke? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå