Vimsepims Skrevet 2. august 2022 #66441 Del Skrevet 2. august 2022 Levina skrev (2 minutter siden): Flotte ferier CBE kan gi til barna sine. Ferie i varmere strøk, så ferie på en seter og kommende høstferie til Hellas. Masse tid med barna og flotte opplevelser sammen. Men må vi få slengt barna hennes i fleisen av den grunn? Jeg drar på flotte ferier med barna mine, men det er få som får se de bildene. Når jeg forteller andre om hva jeg har gjort i ferien tar jeg fra mitt ståsted. Hvor jeg var, hvem jeg var der med og hva vi gjorde. Det er gjerne litt om stedet, kanskje en restaurant som hadde eksepsjonelt bra mat/service. Jeg er mor, men jeg er så mye mer enn det. Jeg er også en mellomleder, men veldig mye mer enn det! Kan ikke CBE være litt mer enn bare en mor? Hva med alt det som bor på innsiden? Trodde liksom det var greia med en blogg, at det var en dagbok på nett. Nå er liksom bloggen tom, kun skallet igjen som løper videre på insta... 31 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. august 2022 #66442 Del Skrevet 2. august 2022 Storesøster skrev (15 minutter siden): Mulig jeg misforstod innlegget ditt, men dersom de fakturerer etterpå så er det jo et helt ordinært reklameoppdrag og skal merkes. Det kan de ikke sno seg unna. De har da laget en ordinær reklame som de ber om betaling for. Da er innlegget reklame. Det de slapp unna med var å skatte av det sponsede produktet. Hvis de får et produkt skal verdien av dette føres som inntekt og beskattes. Dette sluttet de med fordi det jo ikke lønte seg for dem. Ikke vet jeg; men hun skrev selv dette som svar på at folk etterlyste reklamemerking da de sluttet å merke treningsrommet som reklame🤷🏼♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. august 2022 #66443 Del Skrevet 2. august 2022 Når de har «hjemmekontor» begge to er det faktisk en fordel å kunne være mye sammen med barna sine, hente tidligere i barnehagen og være hjemme når de kommer hjem fra skolen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 2. august 2022 #66444 Del Skrevet 2. august 2022 h/k skrev (2 timer siden): Kan være jeg sendte Brimi sæter en melding om den katta for å si at dette var dårlig reklame... 😂 Er visst lov til å holde kattungene og kose med de, men ikke løfte kattene. Er vel greit å ha fakta på plass først🤭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 2. august 2022 Populært innlegg #66445 Del Skrevet 2. august 2022 Klink skrev (13 minutter siden): Når de har «hjemmekontor» begge to er det faktisk en fordel å kunne være mye sammen med barna sine, hente tidligere i barnehagen og være hjemme når de kommer hjem fra skolen. De var jo veldig opptatte av at de begge var avhengige av å jobbe 8 timer hver dag før barna kom hjem, de påpekte de under hjemmeskole-perioden. Da raste hele opplegget og de fikk ikke jobbet (eller tatt karbad). 40 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. august 2022 #66446 Del Skrevet 2. august 2022 Levina skrev (39 minutter siden): Flotte ferier CBE kan gi til barna sine. Ferie i varmere strøk, så ferie på en seter og kommende høstferie til Hellas. Masse tid med barna og flotte opplevelser sammen. Helt vanlige ferier, men de færreste selger barndommen til barn for å få råd til det 37 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 2. august 2022 #66447 Del Skrevet 2. august 2022 Lin10 skrev (14 minutter siden): Er visst lov til å holde kattungene og kose med de, men ikke løfte kattene. Er vel greit å ha fakta på plass først🤭 Å ja, stemmer. Kattunger er ikke katter, skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. august 2022 #66448 Del Skrevet 2. august 2022 Levina skrev (44 minutter siden): Flotte ferier CBE kan gi til barna sine. Ferie i varmere strøk, så ferie på en seter og kommende høstferie til Hellas. Masse tid med barna og flotte opplevelser sammen. Jaggu er en nødt til å være etikkløs influencer for å levere slike ferier til barna sine….. Hahahahhaha….. dagens! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 2. august 2022 #66449 Del Skrevet 2. august 2022 Lin10 skrev (14 minutter siden): Er visst lov til å holde kattungene og kose med de, men ikke løfte kattene. Er vel greit å ha fakta på plass først🤭 Barnet ble filmet hvor katten var løftet opp. Ingen riktig kloke mennesker, holder igjen en katt for å kose med den? En katt skal man la komme til deg, hvis den vil. Det er direkte jo systematisk plaging av dyr hvis du holder igjen dyret. Ha fakta på plass først 🙈 29 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 2. august 2022 #66450 Del Skrevet 2. august 2022 Levina skrev (1 time siden): Flotte ferier CBE kan gi til barna sine. Ferie i varmere strøk, så ferie på en seter og kommende høstferie til Hellas. Masse tid med barna og flotte opplevelser sammen. Dette er jo helt vanlige ferier i dag. Ikke noe jeg vil betegne som flott, med tanke på hvor mye barna må bidra. 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 2. august 2022 #66451 Del Skrevet 2. august 2022 Keikolina skrev (21 minutter siden): Å ja, stemmer. Kattunger er ikke katter, skjønner. Der oppe så skiller de mellom kattunger og katter. Kattunger er mer mottagelig for å løftes på og koses med. Legg litt godvilje til så skjønner du nok litt mer😀 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 2. august 2022 #66452 Del Skrevet 2. august 2022 Levina skrev (1 time siden): Flotte ferier CBE kan gi til barna sine. Ferie i varmere strøk, så ferie på en seter og kommende høstferie til Hellas. Masse tid med barna og flotte opplevelser sammen. Jada, på bekostning av barnas privatliv på billigsalg. Something’s gotta give der i gården. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 2. august 2022 #66453 Del Skrevet 2. august 2022 kraftwerk skrev (27 minutter siden): Barnet ble filmet hvor katten var løftet opp. Ingen riktig kloke mennesker, holder igjen en katt for å kose med den? En katt skal man la komme til deg, hvis den vil. Det er direkte jo systematisk plaging av dyr hvis du holder igjen dyret. Ha fakta på plass først 🙈 Nå må du slutte å lage historier😅datteren ble filmet mens hun holder en kattunge. Kan ikke se noe som helst av det du påstår. Kanskje du har drømt det? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Honningmor Skrevet 2. august 2022 Populært innlegg #66454 Del Skrevet 2. august 2022 Hvis du må selge ungene dine på nett for å ha råd for å reise på ferie - så har du faktisk ikke råd å reise på ferie. Enkelt og greit. Folk her inne snakker om "opplevelsen" av å bo på charterhotell i Syden som om det skulle vært snakk om uvurderlige dannelsesreiser som det er verdt å selge privatliv og barndom for. 53 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 2. august 2022 #66455 Del Skrevet 2. august 2022 Lin10 skrev (48 minutter siden): Der oppe så skiller de mellom kattunger og katter. Kattunger er mer mottagelig for å løftes på og koses med. Legg litt godvilje til så skjønner du nok litt mer😀 Det samme 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 2. august 2022 #66456 Del Skrevet 2. august 2022 Er denne turen sponset?? Jeg reiser ikke på plasser der dei sponer influensere som utleverer barn på nett. Såg ut som en flott plass som jeg kunne tenkt meg med familien. Men ikke om dei har sponset henne ☹️ 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. august 2022 #66457 Del Skrevet 2. august 2022 Rosasko skrev (4 minutter siden): Er denne turen sponset?? Jeg reiser ikke på plasser der dei sponer influensere som utleverer barn på nett. Såg ut som en flott plass som jeg kunne tenkt meg med familien. Men ikke om dei har sponset henne ☹️ Litt usikker, men tror de har sponset henne tidligere, så den turen utgår nok da for din del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. august 2022 #66458 Del Skrevet 2. august 2022 Lin10 skrev (44 minutter siden): Nå må du slutte å lage historier😅datteren ble filmet mens hun holder en kattunge. Kan ikke se noe som helst av det du påstår. Kanskje du har drømt det? Ungen går rundt med katten i armene. For å gå rundt med katten i armene så må hun nødvendigvis ha løftet den opp. Små kattunger tar ikke springfart og hopper rett opp i armene på et barn. Jeg har nettopp sett storyen, så ikke drømt det🙄 Vedkommende du siterer har rett, du derimot tar feil. Eller ser hva du vil se. 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. august 2022 #66459 Del Skrevet 2. august 2022 Rosasko skrev (3 minutter siden): Er denne turen sponset?? Jeg reiser ikke på plasser der dei sponer influensere som utleverer barn på nett. Såg ut som en flott plass som jeg kunne tenkt meg med familien. Men ikke om dei har sponset henne ☹️ I fjor var de sponset/hadde reklame fra Visit Jotunheimen, i år har det ikke vært merking, tror jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. august 2022 #66460 Del Skrevet 2. august 2022 skruf skrev (5 minutter siden): Ungen går rundt med katten i armene. For å gå rundt med katten i armene så må hun nødvendigvis ha løftet den opp. Små kattunger tar ikke springfart og hopper rett opp i armene på et barn. Jeg har nettopp sett storyen, så ikke drømt det🙄 Vedkommende du siterer har rett, du derimot tar feil. Eller ser hva du vil se. Vedkommende som ble sitert skrev at de plaget katten og det er å gå for langt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå