Snødronninga Skrevet 1. august 2022 #66381 Del Skrevet 1. august 2022 Kollontaj skrev (12 timer siden): Tror det er noe mindre bruk enn vanligvis, men hun holder ene siden unna kameraet hele tiden, det ser snodig ut når man sminker seg. Hun fotograferes og filmes så og si kun fra den ene siden av ansiktet, noe som også kommer frem i sminkevideoen. Vi får ikke engang se at hun sminker seg på andre siden.😄 Det jeg vil fram til er at det ser så unaturlig og tilgjort ut. Alt skal være "perfekt", oppstilt og anstrengt. Hvorfor?? Kjære vene så mye hun hadde vunnet på å gi slipp. Gi f og vise ansiktet slik det er, fra alle vinkler. Vise oss en mer avslappet og naturlig side av seg selv. 35 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 1. august 2022 #66382 Del Skrevet 1. august 2022 (endret) EmilieH skrev (29 minutter siden): 16 km joggetur med gnagsår mellom tærne. Bare bite tenna sammen skriver hun. Skjønner ikke sånt jeg. Beina skal blø, hodet skal dunke og kroppen skal trygle om hvile. Smerte er bare svakhet som forlater kroppen vet du🙄 Endret 1. august 2022 av Twinkle~ 42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 1. august 2022 #66383 Del Skrevet 1. august 2022 Twinkle~ skrev (3 minutter siden): Beina skal blø, hodet skal dunke og kroppen skal trygle om hvile. Smerte er bare svakhet som forlater kroppen vet du🙄 Dette er usunt, uansvarlig og usunt innhold. De aller fleste vet at kroppen har behov for restitusjon for å få progresjon. Skader og sykdom grunnet en nedbrutt kropp er ikke akkurat noe å trakte ette eller publisere som innhold i sosiale medier. LKE kaller seg for coach.. 😆 34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 1. august 2022 #66384 Del Skrevet 1. august 2022 AnnePåLande skrev (2 minutter siden): Dette er usunt, uansvarlig og usunt innhold. De aller fleste vet at kroppen har behov for restitusjon for å få progresjon. Skader og sykdom grunnet en nedbrutt kropp er ikke akkurat noe å trakte ette eller publisere som innhold i sosiale medier. LKE kaller seg for coach.. 😆 Et lite gnagsår er hverken uansvarlig eller usunt, det får være hennes valg. Ingen dør av et gnagsår. Selv hadde jeg ikke giddet å løpe da, men dersom dagens langøkt er så viktig for henne i treningen opp mot halvmaraton, så værsågod tenker jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PerPusling Skrevet 1. august 2022 #66385 Del Skrevet 1. august 2022 AnnePåLande skrev (5 minutter siden): Dette er usunt, uansvarlig og usunt innhold. De aller fleste vet at kroppen har behov for restitusjon for å få progresjon. Skader og sykdom grunnet en nedbrutt kropp er ikke akkurat noe å trakte ette eller publisere som innhold i sosiale medier. LKE kaller seg for coach.. 😆 Han har jo i grunnen kalt seg for mye opp gjennom . Mange titler, selv om han ikke innehar verken utdannelse eller kompetanse. Han er en fjott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. august 2022 #66386 Del Skrevet 1. august 2022 (endret) LKE ble nr 3 i løp i går, det er et godt resultat. Løper for Sarpsborg IL, løp han ikke for Netfit før? Endret 1. august 2022 av Kollontaj 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 1. august 2022 #66387 Del Skrevet 1. august 2022 Twinkle~ skrev (45 minutter siden): Beina skal blø, hodet skal dunke og kroppen skal trygle om hvile. Smerte er bare svakhet som forlater kroppen vet du🙄 Er jo mer interessant hvorfor hun stadig vekk kobler negative ting til treningen og legger det ut på sine sosiale medier? Vanligvis er det fordi hun prepper for å ha en unnskyldning til et evt dårlig resultat på løpet hun skal løpe. Så har hun en unnskyldning klar på forhånd; "ble nok litt for mye trening før løpet (=se hvor flink jeg er til å trene)" I tillegg synes hun kanskje det er et tegn på viljestyrke å presse seg gjennom når hun egentlig ikke har lyst? At hun trenger en følelse av kontroll på livet hun lever kan jeg godt forstå, siden alt hun legger ut lever sitt eget ukontrollerbare liv etterpå. Da kontrollerer hun det kun kan kontrollere; mat, trening, utseende osv. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. august 2022 #66388 Del Skrevet 1. august 2022 Min take på det negative ved løpingen: CBE prøver å menneskeliggjøre løpingen sin, men det virker mot sin hensikt (vondt, sår, vanskelig, slit). Det er bare ikke troverdig med tanke på det narrativet som er bygd opp i over et tiår. Når du ser ut som du kan gå catwalken (makeup på plass) rett etter halvmaraton skal det mer til for at folk skal tro «CBE er som oss». 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 1. august 2022 #66389 Del Skrevet 1. august 2022 Anonym90059005 skrev (58 minutter siden): Et lite gnagsår er hverken uansvarlig eller usunt, det får være hennes valg. Ingen dør av et gnagsår. Selv hadde jeg ikke giddet å løpe da, men dersom dagens langøkt er så viktig for henne i treningen opp mot halvmaraton, så værsågod tenker jeg. Å jogge hver dag.. det er det som et budskapet. Det skal jogges hver dag til enhver pris! Høres dette flott ut? Fint å dele slikt? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 1. august 2022 #66390 Del Skrevet 1. august 2022 PerPusling skrev (58 minutter siden): Han har jo i grunnen kalt seg for mye opp gjennom . Mange titler, selv om han ikke innehar verken utdannelse eller kompetanse. Han er en fjott. Det viser seg at det ikke er lurt å ta imot råd fra denne «coachen». 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finngirl Skrevet 1. august 2022 #66391 Del Skrevet 1. august 2022 Anonym90059005 skrev (2 timer siden): Et lite gnagsår er hverken uansvarlig eller usunt, det får være hennes valg. Ingen dør av et gnagsår. Selv hadde jeg ikke giddet å løpe da, men dersom dagens langøkt er så viktig for henne i treningen opp mot halvmaraton, så værsågod tenker jeg. Nei, ingen dør av et gnagsår. Fikk selv gnagsår i dag og har tenkt å trene i morgen likevel, selv om det kanskje blir litt ubehagelig. Men hvorfor i det hele tatt nevne det? En bagatell som et gnagsår? Jo, for å understreke at se på meg, jeg har vondt, men jeg trener likevel, jeg er sååå flink og disiplinert seee da dere. Er samme opplegget med migrene, mageknip, lyskestrekk osv. 32 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 1. august 2022 #66392 Del Skrevet 1. august 2022 Da var de på Brimi sæter. Ikke et eneste #reklame enda. Da regner jeg med at alt er betalt selv...? 😂 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. august 2022 #66393 Del Skrevet 1. august 2022 Fotballfluen skrev (3 timer siden): Er jo mer interessant hvorfor hun stadig vekk kobler negative ting til treningen og legger det ut på sine sosiale medier? Vanligvis er det fordi hun prepper for å ha en unnskyldning til et evt dårlig resultat på løpet hun skal løpe. Så har hun en unnskyldning klar på forhånd; "ble nok litt for mye trening før løpet (=se hvor flink jeg er til å trene)" I tillegg synes hun kanskje det er et tegn på viljestyrke å presse seg gjennom når hun egentlig ikke har lyst? At hun trenger en følelse av kontroll på livet hun lever kan jeg godt forstå, siden alt hun legger ut lever sitt eget ukontrollerbare liv etterpå. Da kontrollerer hun det kun kan kontrollere; mat, trening, utseende osv. … eller så er det «se så flink jeg er». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 1. august 2022 #66394 Del Skrevet 1. august 2022 h/k skrev (29 minutter siden): Da var de på Brimi sæter. Ikke et eneste #reklame enda. Da regner jeg med at alt er betalt selv...? 😂 Sikkert! 😂 De drar ikke på all verdens spennende og interessante turer, men de tar vel det de får - som er sponset. Brimi sæter ser koselig ut, men om de kunne velge og vrake i sponset opphold, tror jeg ikke de hadde reist dit for tredje året på rad. Det blir repetitivt, som alt annet de legger ut. Reklame for TwentyFour next? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyngende_grunn Skrevet 1. august 2022 #66395 Del Skrevet 1. august 2022 (endret) Jeg la nettopp merke til enda en foruroliggende ting... Ta en nærmere titt på de reklamesnuttene på hennes insta-story (som ligger ute NÅ). Ser dere hvordan hun helt i starten av den første reklamsnutten, klargjør seg for kamera (tror ikke det er meningen at dette skal vises), med å dytte singletten ned i shortsen for å fremheve ribbeina og den innsunkne magen bare ytterligere?!! 😮 Endret 1. august 2022 av gyngende_grunn 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 1. august 2022 #66396 Del Skrevet 1. august 2022 (endret) Snødronninga skrev (9 timer siden): Hun fotograferes og filmes så og si kun fra den ene siden av ansiktet, noe som også kommer frem i sminkevideoen. Vi får ikke engang se at hun sminker seg på andre siden.😄 Det jeg vil fram til er at det ser så unaturlig og tilgjort ut. Alt skal være "perfekt", oppstilt og anstrengt. Hvorfor?? Kjære vene så mye hun hadde vunnet på å gi slipp. Gi f og vise ansiktet slik det er, fra alle vinkler. Vise oss en mer avslappet og naturlig side av seg selv. Er så enig med deg! Det er mange bilder av henne forfra, og etter hva jeg kan se så er den andre siden av ansiktet hennes helt likt som den hun stadig poserer med. Hva i alle dager er det hun ser der som INGEN andre ser, som er så fryktelig at det ikke kan fotograferes fra den siden?🤷♀️🤦♀️ Når det er sagt så har vel alle influenscere /modeller/andre som til stadighet får ansiktet fotografert en "favoritt" side, men det finnes da grender.. kjenner jeg blir helt matt... Endret 1. august 2022 av MacBeth 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 1. august 2022 #66397 Del Skrevet 1. august 2022 ALDRI I VERDEN om hun bruker walkingpad! Bare jug. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dude1996 Skrevet 1. august 2022 #66398 Del Skrevet 1. august 2022 Alle sammen bør se "Hæsjtægg" på TV2 Play. Tina-Yvonne, altså 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 1. august 2022 #66399 Del Skrevet 1. august 2022 Her så hu så sunn og fin ut. Ikke noe langt drag i fjeset pga det ekle filteret. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 1. august 2022 #66400 Del Skrevet 1. august 2022 (endret) Danseskjørt skrev (29 minutter siden): Her så hu så sunn og fin ut. Ikke noe langt drag i fjeset pga det ekle filteret. Hun ser jo sunn og frisk ut i virkeligheten. Utrolig trist for henne og de hun påvirker at det virker som hun ikke godtar seg selv slik hun er. Endret 1. august 2022 av Jobbermedbarn 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå