Rev. Revenge Skrevet 26. juli 2022 #66161 Del Skrevet 26. juli 2022 (endret) Gameon skrev (11 timer siden): Det har "klikket" for dette mennesket.... Jeg fjernet skjermdumpen din i siteringen. Årsak: Da jeg takket @Kollontajfor advarselen der hen beskrev bildet uten å dele det var det også fordi jeg og flere slapp å se thinspoen, og det innbød IKKE til at bildet skulle deles her inne og absolutt ikke med tagging/sitering. Det er mange gode grunner for at folk/vi som sliter med den inngripen en SF har hatt og fortsatt har på livet, ikke vil bli utsatt for triggende bilder skapt og delt av en negativ påvirker som fremstiller seg syk og tynn med bruk av vinkler, posering og filter, og tekst. Vi vet hva hun gjør, vi trenger ikke å se akkurat dette, på lik linje som vi ikke trenger å se snikfilmingen av mindreårige. Særlig ikke når jeg, og sikkert flere, unngår å oppsøke akkurat denne type søppel for å sette en stopper for negativ påvirkning i det minste for vår egen del. Det har blitt bedt om det tidligere, men jeg minner om at det hadde vært jævlig fint om den type bilder ble delt (om det er absolutt nødvendig for debatten om driften av foretaket) med spoiler. Endret 26. juli 2022 av Revenge o'Cavatina 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. juli 2022 #66162 Del Skrevet 26. juli 2022 Revenge o'Cavatina skrev (4 minutter siden): Jeg fjernet skjermdumpen din i siteringen. Årsak: Da jeg takket @Kollontajfor advarselen der hen beskrev bildet uten å dele det slik at jeg og flere slapp å se thinspoen, innbød det IKKE til at bildet skulle deles her inne og absolutt ikke med tagging/sitering. Det er mange gode grunner for at folk/vi som sliter med den inngripen en SF har hatt og fortsatt har på livet, ikke vil bli utsatt for triggende bilder skapt og delt av en negativ påvirker som fremstiller seg syk og tynn med bruk av vinkler, posering og filter, og tekst. Vi vet hva hun gjør, vi trenger ikke å se akkurat dette, på lik linje som vi ikke trenger å se snikfilmingen av mindreårige. Særlig ikke når jeg, og sikkert flere, unngår å oppsøke akkurat denne type søppel for å sette en stopper for negativ påvirkning i det minste for vår egen del. Det har blitt bedt om det tidligere, men jeg minner om at det hadde vært jævlig fint om den type bilder ble delt med spoiler. Enig, og takk Lenge siden jeg selv hadde sykdomsperiode, men jeg blir delvis trigget faktisk- enten jeg vil eller ikke 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 26. juli 2022 #66163 Del Skrevet 26. juli 2022 (endret) Isild skrev (13 minutter siden): Enig, og takk Lenge siden jeg selv hadde sykdomsperiode, men jeg blir delvis trigget faktisk- enten jeg vil eller ikke Jeg prøver oftest å la være å snakke om egen erfaring rundt SF for å slippe å forklare hvorfor jeg ikke vil utsette meg for triggende bilder, nettopp fordi jeg ikke ønsker at gammel SF skal få for mye plass i hverdagslivet. Jeg tenker også at det skal ikke være nødvendig å måtte begrunne hvorfor. Det er lov å bruke huet og la være med å dele bilder som kan virke triggende. Og det bildet var grassalt triggende i hele dets form. Hva enn formålet med Caroline Berg Eriksens deling av denne typen (overdrevent anstrengende poseringer tatt med vidvinkel for å fremstille seg magrest mulig) bilder er, er ringvirkningene av denne typen negativ påvirkning altfor skremmende. Endret 26. juli 2022 av Revenge o'Cavatina 16 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 26. juli 2022 #66164 Del Skrevet 26. juli 2022 (endret) Gameon skrev (11 timer siden): Det har "klikket" for dette mennesket.... Jeg rapporterte bildet til Instagram. Det er helt sykt å poste slike bilder. Endret 26. juli 2022 av AnnePåLande 28 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 26. juli 2022 #66165 Del Skrevet 26. juli 2022 Slik jeg ser det, legger hun ut thinspo fordi det trigger henne selv. Det er motivasjon til å fortsette for hva er vitsen hvis hun ikke får vise det frem? Det er for noen med denne tankegangen, et must å gjøre det. De kan ikke trene for egen del men må ha bekreftelse. Her har det nå bikket helt over. 35 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 26. juli 2022 #66166 Del Skrevet 26. juli 2022 Stakkars CBE, nå er det så ille at jeg rett og slett blir lei meg på hennes vegne Helt tydelig hun ikke har det bra, og makan til å dele sånne uspiselige bilder av en senete kropp og at det startet med hodepine. Det store spørsmålet er jo "HVA skal jeg få ut av dette bildet?" Hun er jo tydeligvis ikke helt seg selv... at ikke noen i familien hennes ser det? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 26. juli 2022 #66167 Del Skrevet 26. juli 2022 Stargaze skrev (3 timer siden): Ja, sånt anmelder man for. Helt forkastelig å skryte av det. Når stadig nye bunnmål de to der. Totalt uinntelligent å skryte av noe sånt. Hvis de ikke klarer å passe på at hunden ikke jager rådyr burde de ikke hatt hund og det ansvaret som følger. Dette er tragisk og forkastelig. Og ulovlig 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 26. juli 2022 #66168 Del Skrevet 26. juli 2022 AnnePåLande skrev (1 time siden): Jeg rapporterte bildet til Instagram. Det er helt sykt å poste slike bilder. Ja virkelig. Stygt og skremmende for oss som tenker normalt rundt trening og kropp men antagelig veldig triggende for de som sliter med SF. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 26. juli 2022 #66169 Del Skrevet 26. juli 2022 4 hours ago, odipodis said: Hunden jager rådyr med coachen.. Dette er bare nok et eksempel på at paret ikke evner å tenke på andre enn seg selv og sine. Totalt uten empati for andre mennesker, dyreliv og natur. For noen uspiselige mennesker de er. 28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. juli 2022 #66170 Del Skrevet 26. juli 2022 AnnePåLande skrev (1 time siden): Jeg rapporterte bildet til Instagram. Det er helt sykt å poste slike bilder. Det var riktig syns jeg👍. Ikke sett dette før nå her, og jeg grøsset. Faktisk. Og det skal litt til altså. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 26. juli 2022 #66171 Del Skrevet 26. juli 2022 odipodis skrev (4 timer siden): Hunden jager rådyr med coachen.. atter et bilde som ser ut som om det er henta fra en skrekkfilm"Cujo"Gudhjelpes for en fyr.....kjenner jeg er veldig glad for at mannen min har en jobb,for så gale som dette kan det altså gå uten..... 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 26. juli 2022 #66172 Del Skrevet 26. juli 2022 rapporterte bildet selv på insta 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 26. juli 2022 #66173 Del Skrevet 26. juli 2022 Jeg husker jeg tenkte (og kanskje skrev også?) for noen år siden hva skal denne bedriften gjøre når interessen begynner å dabbe av, for et slikt bekreftelsesbehov bedriftseierne har virker helt altoppslukende. Regner med at svaret nå er her. Jeg synes også det er trist å beskue, selv om jeg også tror de provoserer for at noen fortsatt skal engasjere seg. Vi vet jo heldigvis hvordan de egentlig ser ut også (bare for noen dager siden på Tusenfryd), men det virker ikke bra eller sunt dette her, og i alle fall ikke når jobben din er å påvirke andre. Selv om jeg også har slitt med SF så blir jeg ikke så påvirket av dette. Jeg ser lite glede, utstråling og hverdagslig lykke, det virker så tomt og trist det hele. Men jeg synes det er fint at bildet rapporteres for dette har gått for langt både når det gjelder bedriftseierne selv og de de dessverre påvirker. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 26. juli 2022 #66174 Del Skrevet 26. juli 2022 De bildene kan umulig være bra reklame for coachens tjenester. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. juli 2022 #66175 Del Skrevet 26. juli 2022 Velinda skrev (1 time siden): atter et bilde som ser ut som om det er henta fra en skrekkfilm"Cujo"Gudhjelpes for en fyr.....kjenner jeg er veldig glad for at mannen min har en jobb,for så gale som dette kan det altså gå uten..... Jeg tenker at det å gå hjemme fører til at man havner litt bakpå/utenfor (og nå snakker jeg om friske mennesker som går hjemme. Er man syk og utenfor arbeidslivet, så har man heldagsjobb med helsen sin selvfølgelig) Helt merkelig at den unge, friske mannen ikke ønsker å skape noe/gjøre noe eget. Coach-opplegget og Netfit kan vi vel nå si at aldri ble noe av. Han fikk det ikke til rett og slett. Men hvorfor han ikke da heller velger å bli ansatt et sted virker veldig rart. Hun kan jo kalle seg influencer, men han er egentlig bare han som løper etter med kamera og drone. 37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 26. juli 2022 Populært innlegg #66176 Del Skrevet 26. juli 2022 odipodis skrev (7 timer siden): Hunden jager rådyr med coachen.. Dessverre er det ingenting som sjokkerer en lenger fra den kanten. Hvis det er meningen at dette skal provosere folk til å øke aktiviteten på hans konto, så er han faktisk både mindre intelligent og beviser at han ikke eier empati eller respekt for noe som helst. Kjenner jeg koker innvendig av hundeholdet de viser i monitor, og hvor flatt f**n de gir i dyrelivet rundt seg. Løping og skigåing med valp som IKKE skal løpe enda, løping i alt for varmt vær med polarhund, jager hekkende måker, kjører på en hest og nærmest skryter av det, og nå er det liksom tøft at hunden jager rådyr. For et gjennomført motbydelig menneske han framstiller seg som. Helt frivillig. 49 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidamarie Skrevet 26. juli 2022 #66177 Del Skrevet 26. juli 2022 Isild skrev (3 timer siden): Jeg tenker at det å gå hjemme fører til at man havner litt bakpå/utenfor (og nå snakker jeg om friske mennesker som går hjemme. Er man syk og utenfor arbeidslivet, så har man heldagsjobb med helsen sin selvfølgelig) Helt merkelig at den unge, friske mannen ikke ønsker å skape noe/gjøre noe eget. Coach-opplegget og Netfit kan vi vel nå si at aldri ble noe av. Han fikk det ikke til rett og slett. Men hvorfor han ikke da heller velger å bli ansatt et sted virker veldig rart. Hun kan jo kalle seg influencer, men han er egentlig bare han som løper etter med kamera og drone. Det er vel ingen som vil ansette en person som han? CVen viser jo bare mange påbegynte studier og prosjekt som aldri ble fullført. Pluss historikken hans i media/some. 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 26. juli 2022 #66178 Del Skrevet 26. juli 2022 Isild skrev (3 timer siden): Jeg tenker at det å gå hjemme fører til at man havner litt bakpå/utenfor (og nå snakker jeg om friske mennesker som går hjemme. Er man syk og utenfor arbeidslivet, så har man heldagsjobb med helsen sin selvfølgelig) Helt merkelig at den unge, friske mannen ikke ønsker å skape noe/gjøre noe eget. Coach-opplegget og Netfit kan vi vel nå si at aldri ble noe av. Han fikk det ikke til rett og slett. Men hvorfor han ikke da heller velger å bli ansatt et sted virker veldig rart. Hun kan jo kalle seg influencer, men han er egentlig bare han som løper etter med kamera og drone. Jeg tror PT jobb på treningssenter er ganske lavt lønnet men det er uten tvil det Lars Kristian Eriksen burde gjøre nå for å få erfaring med å jobbe med mennesker. Å være «coach» handler ikke om å skryte av hvor mye man trener på sosiale medier men å kunne jobbe med mennesker og sette fokus på dem. Disse to er altfor selvopptatte til å noen gang kunne lykkes i treningsbransjen. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 26. juli 2022 #66179 Del Skrevet 26. juli 2022 hvalstad45 skrev (På 25.7.2022 den 17.15): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 26. juli 2022 #66180 Del Skrevet 26. juli 2022 Stargaze skrev (5 timer siden): De bildene kan umulig være bra reklame for coachens tjenester. Nå er det vel sikkert ingen som benytter seg av de tjenestene heller, for hadde det vært det, ja, da hadde det garantert blitt publisert 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå