ahk Skrevet 25. juli 2022 #66141 Del Skrevet 25. juli 2022 Hvor har det blitt av hunden? Har ikke fulgt med der, men la merke til nå at hun ikke la ut så mye om den. Kan kanskje heller eksponere den enn barna? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 25. juli 2022 Populært innlegg #66142 Del Skrevet 25. juli 2022 Lill skrev (22 minutter siden): Hvis ikke dette er pro ANA så er man blind på begge øynene. Dette er i Senneset-kategorien, dvs farlig. (Nei, hjelper ikke at Senneset er «åpen» om sykdom.) 57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 25. juli 2022 #66143 Del Skrevet 25. juli 2022 Surikatt skrev (14 timer siden): Det finnes mange interessante artikler om narsissisme blant influencere og deres oppførsel i sosiale medier. Til og med basert på forskning. Siden dette paret er så glad i å lese forskningsartikler. Jeg mener de mangler sperrer som andre folk har Som foreldre er vi stolte av våre barn men i motsetning til dem holder vi disse øyeblikkene med show hjemme i stua, kafébesøk, sykkelturer, forestillinger for oss selv. Har ingen behov for å spre det på nettet. Jeg bare lurer på hvorfor de gjør det. Ser de ikke at de færreste andre eksponerer barn på den måten lenger og gjør seg opp noen tanker på hvorfor? Eller er det bare andre som er misunnelige på dem? Er det ikke litt spesielt å ha så grandiose tanker om seg selv at man automatisk tror at alle er misunnelige på dem? Jeg mener det blir for enkelt å komme trekkende med janteloven for å forklare sin egen oppførsel. Jeg tror CBE.no & co er livredde for å miste alle inntekter, derfor må barna filmes og deles på some 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 25. juli 2022 #66144 Del Skrevet 25. juli 2022 Gameon skrev (30 minutter siden): Det har "klikket" for dette mennesket.... Hun bør lære seg å slappe av for her spenner hun hele kroppen. Da får man hodepine. Og det er ikke noe forbilledlig å skryte av at hun gjennomfører, uansett. Har vært mye av det i det siste. Hva er det hun trener så manisk for? 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 25. juli 2022 #66145 Del Skrevet 25. juli 2022 Revenge o'Cavatina skrev (7 timer siden): Takk for advarsel. Jeg gidder ikke å klikke meg inn på annonsekontoen til en 36-årig selvstendig næringsdrivende med en helt normal kropp og utseende som anstrenger seg så hardt for å fremstille seg som noe hun ikke er, samtidig som hun gjør alt hun kan for å fremstille seg som noe hun ikke burde være. Om carolinebergeriksenno ikke klarer å fremvise et snev av integritet gjennom kontoene sine, betyr det ikke at jeg må gå på akkord med meg selv bare for å se på hvordan hun sliter på seg brokk for å late som. Plutselig ble influenseren CBE.no lik seg selv og mye mere flat både foran og bak.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 25. juli 2022 #66146 Del Skrevet 25. juli 2022 Hennes instagram ser veldig uekte ut..Det ser ut som en litt dyrere utgave av en ellos katalog. Hvorfor trener hun så mye, og reklamerer for sukkerfri godis?😅 Hun hadde trengt en sukkerbombe av kalorier og en kveld på sofaen,ikke i skauen på joggetur. Hun ser ikke sunn ut,men så klart om utseende er viktigst i verden så 🙈 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 25. juli 2022 #66147 Del Skrevet 25. juli 2022 Kleenex skrev (59 minutter siden): Plutselig ble influenseren CBE.no lik seg selv og mye mere flat både foran og bak.. Er det pga forbudet mot redigering? Følger ingen Influencere men det er jo helt supert om forbudet mot redigering virker 👍 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 26. juli 2022 #66148 Del Skrevet 26. juli 2022 Kollontaj skrev (8 timer siden): Må jo svelges mye fluer med all den gapinga. sorry, men…. 🫢 sluker de...som en hai 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 26. juli 2022 #66149 Del Skrevet 26. juli 2022 ahk skrev (8 timer siden): Hvor har det blitt av hunden? Har ikke fulgt med der, men la merke til nå at hun ikke la ut så mye om den. Kan kanskje heller eksponere den enn barna? Hunden jager rådyr med coachen.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 26. juli 2022 #66150 Del Skrevet 26. juli 2022 hvalstad45 skrev (15 timer siden): På bildene fra Tusenfryd sitter hun med mobilen i hendene på alle bildene, også i karusellene (!) Det sier mye om fokuset, så usigelig trist å leve så mye igjennom mobilen. Det som er bra er at det gjør meg bevisst på å være langt flinkere til å legge den bort selv! Hvilke bilder er dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 26. juli 2022 Populært innlegg #66151 Del Skrevet 26. juli 2022 odipodis skrev (18 minutter siden): Hunden jager rådyr med coachen.. Fy f… så rævva dårlig gjort å ikke ha bedre kontroll på hunden😡 dessuten er det båndtvang nå, og hvis den bikkja der seriøst jaget rådyr så betyr det at den ikke var i bånd Det er også kalving-periode nå-, vi hadde besøk av ei fin rådyrkolle med to søte små i hagen i går kveld LKE burde vært anmeldt. Også er han så idiot i hodet at han skryter av det🤦🏼♀️ 71 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 26. juli 2022 #66152 Del Skrevet 26. juli 2022 skruf skrev (14 minutter siden): Fy f… så rævva dårlig gjort å ikke ha bedre kontroll på hunden😡 dessuten er det båndtvang nå, og hvis den bikkja der seriøst jaget rådyr så betyr det at den ikke var i bånd Det er også kalving-periode nå-, vi hadde besøk av ei fin rådyrkolle med to søte små i hagen i går kveld LKE burde vært anmeldt. Også er han så idiot i hodet at han skryter av det🤦🏼♀️ Ja, sånt anmelder man for. Helt forkastelig å skryte av det. Når stadig nye bunnmål de to der. Totalt uinntelligent å skryte av noe sånt. Hvis de ikke klarer å passe på at hunden ikke jager rådyr burde de ikke hatt hund og det ansvaret som følger. 31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 26. juli 2022 Populært innlegg #66153 Del Skrevet 26. juli 2022 Disse bildene/videoene hvor hun ligger og vrir seg på gulvet og skal formidle "tatt seg helt ut" er thinspo all the way! Been there, done that da jeg selv hadde ortoreksi. Man syns selv det ser bra ut, og ønsker å fremheve det mest mulig. Man tror det formidler sunnhet, glede, stålkontroll og ekspemplarisk helse. De kan si hva de vil, men dette er veldig opplagt etterhvert. 47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 26. juli 2022 #66154 Del Skrevet 26. juli 2022 41 minutter siden, skruf said: Fy f… så rævva dårlig gjort å ikke ha bedre kontroll på hunden😡 dessuten er det båndtvang nå, og hvis den bikkja der seriøst jaget rådyr så betyr det at den ikke var i bånd Det er også kalving-periode nå-, vi hadde besøk av ei fin rådyrkolle med to søte små i hagen i går kveld LKE burde vært anmeldt. Også er han så idiot i hodet at han skryter av det🤦🏼♀️ Ser ut som den har vært i langline (og hunden ser jo også ut til å ha vært igjennom kratt osv) - og at eier da ikke klarte å stoppe hunden likevel (tråkke på linen, holde den). Altså, ting kan jo glippe, men å legge ut bilde av det, med latter-emojis osv…det er rimelig lite intelligent. Evt bare for å provosere. Jeg tror ikke jeg skal si hva jeg føler om denne fyren…. Langline funker jo greit som alternativ til å gå fri - om man har kontroll på hunden og linen. 33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 26. juli 2022 #66155 Del Skrevet 26. juli 2022 (endret) Har hun sluttet med det kameraet i stua med det vanvittige filteret? Men i klesbutikken er filteret på der hun står og beundrer seg selv i mobilen. Flaut. Endret 26. juli 2022 av Surikatt 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra-78 Skrevet 26. juli 2022 #66156 Del Skrevet 26. juli 2022 Andrea59 skrev (13 minutter siden): Ser ut som den har vært i langline (og hunden ser jo også ut til å ha vært igjennom kratt osv) - og at eier da ikke klarte å stoppe hunden likevel (tråkke på linen, holde den). Altså, ting kan jo glippe, men å legge ut bilde av det, med latter-emojis osv…det er rimelig lite intelligent. Evt bare for å provosere. Jeg tror ikke jeg skal si hva jeg føler om denne fyren…. Langline funker jo greit som alternativ til å gå fri - om man har kontroll på hunden og linen. Vel, samme mann la ut bilder av rester med hestekjøtt på campingvogna, etter at han kjørte på, og drepte hesten... 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 26. juli 2022 #66157 Del Skrevet 26. juli 2022 LKE gjør det kun for å provosere. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 26. juli 2022 #66158 Del Skrevet 26. juli 2022 (endret) Isild skrev (1 time siden): Disse bildene/videoene hvor hun ligger og vrir seg på gulvet og skal formidle "tatt seg helt ut" er thinspo all the way! Been there, done that da jeg selv hadde ortoreksi. Man syns selv det ser bra ut, og ønsker å fremheve det mest mulig. Man tror det formidler sunnhet, glede, stålkontroll og ekspemplarisk helse. De kan si hva de vil, men dette er veldig opplagt etterhvert. Det ser ut til at instastories er CBEs guilty pleasure og motivasjonskanal. Der florerer thinspoen, seksualiserte bilder/filmsnutter og heftig utlevering av barna. IG-feeden oppleves som stiv, kunstig og fasadepreget, men likevel noe mer spiselig enn stories. Det er smart av CBE å prøve å skjule sine spor, for å redusere kritikken. Men det som deles på instastories viser like fullt av bekreftelsesbehovet er ekstremt. Det er mange kroppsfikserte fasadekontoer på IG med tung redigering og kraftige filtere, så de er ikke alene i klubben. Forskjellen er at CBE og LKE i tillegg fronter massiv utlevering av barn, samt voldsomt kjøpepress. CBE ønsker ikke å mene noe, vite noe, tenke noe. Lykken er å høste ros og bekreftelse for silikonpupper, rumpe og innsugd, konkav mage. Og i huset har hun en hjemmeværende PT som propellerer tankene hennes videre ved å kreve kveldstreninger, laktatmålinger og måling av fettprosent. Og et treningsprogram med altfor tunge og hyppige økter (jamfør hennes egne uttalelser på stories, hvor hun stadig vekk forteller at hun egentlig ikke er motivert og at det føles tungt). Man tar seg i å lure på om de tilbakevendende hodepinene og hyppige sykdomsperiodene til CBE kunne ha vært unngått, dersom det hadde vært aksept for en gjennomsnittlig kvinnekropp i huset. Kanskje influenseren da også hadde hatt energi til å produsere mer variert og spennede innhold enn thinspo-selfies og filmer av ungene. Jeg tviler ikke på at disse influenserne kan livnære seg på barneeksponering, kropps- og kjøpepress i mange år til. Men det er uetisk og umoralsk, og ikke minst skadelig. Jeg har også til gode å se norske influensere som fronter like mange avvikende meninger og kritikkverdige temaer som det Treasures AS gjør. Endret 26. juli 2022 av Ultiva 36 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 26. juli 2022 #66159 Del Skrevet 26. juli 2022 Stargaze skrev (1 time siden): Ja, sånt anmelder man for. Helt forkastelig å skryte av det. Når stadig nye bunnmål de to der. Totalt uinntelligent å skryte av noe sånt. Hvis de ikke klarer å passe på at hunden ikke jager rådyr burde de ikke hatt hund og det ansvaret som følger. De har jo gang på gang vist at de ER uintelligente! Dette føyer seg bare pent inn i rekken av tankeløse og idiotiske ting de to der gjør og har gjort. De har virkelig funnet en super match i hverandre. 🙄 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 26. juli 2022 #66160 Del Skrevet 26. juli 2022 (endret) Aquarius04 skrev (25 minutter siden): De har jo gang på gang vist at de ER uintelligente! Dette føyer seg bare pent inn i rekken av tankeløse og idiotiske ting de to der gjør og har gjort. De har virkelig funnet en super match i hverandre. 🙄 De er nok en perfect match ja. Ignorante, selvopptatte og grandiose tanker om seg selv. Ikke minst - klein humor. Jeg gjetter på at dette med rådyr ikke er mer alvorlig enn at LKE har løpt med hunden i sele, og at de har sett et rådyr på avstand som hunden begynte å dra mot. Ozo kom seg sikkert ned i en litt fuktig grøftekant eller noe før LKE fikk dratt han videre i den retningen de skulle. Det han ikke forstår er at dette ikke er humor. Det finnes ikke morsomt. Det er bare teit. Han ville scoret så mange flere poeng ved å f.eks skrive: "Godt det er båndvang. Han her var litt vel interessert i et rådyr vi møtte på, men kom seg heldigvis ikke langt". Endret 26. juli 2022 av Isild 41 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå