Torden Skrevet 20. juli 2022 #65961 Del Skrevet 20. juli 2022 Dere som har sett storyen hennes.. hva skjer med hoften hennes? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 20. juli 2022 #65962 Del Skrevet 20. juli 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporing og svar til dette. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 20. juli 2022 #65963 Del Skrevet 20. juli 2022 Torden skrev (22 minutter siden): Dere som har sett storyen hennes.. hva skjer med hoften hennes? Filter som slimmer henne, tenker jeg. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 20. juli 2022 #65964 Del Skrevet 20. juli 2022 Torden skrev (23 minutter siden): Dere som har sett storyen hennes.. hva skjer med hoften hennes? En må nesten inn å se på story. Det er helt tydelig at cbe har brukt filter på denne, følg med på hoften så ser du tydelig at det "glitcher" eller hva enn det heter på norsk. Pinlig. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 20. juli 2022 #65965 Del Skrevet 20. juli 2022 Oline12 skrev (4 minutter siden): En må nesten inn å se på story. Det er helt tydelig at cbe har brukt filter på denne, følg med på hoften så ser du tydelig at det "glitcher" eller hva enn det heter på norsk. Pinlig. Ja, det er tydelig at den «hakker» 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 20. juli 2022 #65966 Del Skrevet 20. juli 2022 Torden skrev (3 minutter siden): Ja, det er tydelig at den «hakker» 😅 Veldig tydelig og! Syns de ikke at cbe er bra nok? Det er ganske trist. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 20. juli 2022 #65967 Del Skrevet 20. juli 2022 Oline12 skrev (2 minutter siden): Veldig tydelig og! Syns de ikke at cbe er bra nok? Det er ganske trist. Er det ikke bare skyggene?🤔 Uansett; Jeg så den treningsvideoen som var lagt ut litt over her hvor hun «trener» med barna på seg. Shit, hun har blitt veldig mye tynnere siden da. Faktisk skummel forandring på en allerede slank kropp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 20. juli 2022 #65968 Del Skrevet 20. juli 2022 MFO skrev (9 minutter siden): Er det ikke bare skyggene?🤔 Uansett; Jeg så den treningsvideoen som var lagt ut litt over her hvor hun «trener» med barna på seg. Shit, hun har blitt veldig mye tynnere siden da. Faktisk skummel forandring på en allerede slank kropp. Nei du må nesten inn å se. Det er et sånn kroppsfilter. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 20. juli 2022 #65969 Del Skrevet 20. juli 2022 Oline12 skrev (15 minutter siden): Nei du må nesten inn å se. Det er et sånn kroppsfilter. Hun bruker filter som gir blurry bakgrunn. Hver gang hun kommer i kontakt med den blurry delen hakker det. Hun har brukt filteret flere ganger før, bl.a i flere videoer fra Tyrkia. På den som er lagt ut 1. Juli ser man det tydelig. Filteret virker ikke slankende. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 20. juli 2022 #65970 Del Skrevet 20. juli 2022 Fizzypo skrev (2 minutter siden): Hun bruker filter som gir blurry bakgrunn. Hver gang hun kommer i kontakt med den blurry delen hakker det. Hun har brukt filteret flere ganger før, bl.a i flere videoer fra Tyrkia. På den som er lagt ut 1. Juli ser man det tydelig. Filteret virker ikke slankende. Rart at et filter som skal være blurry får midjen din til å hakke. Det ser uansett ikke bra ut 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 20. juli 2022 #65971 Del Skrevet 20. juli 2022 Oline12 skrev (3 minutter siden): Rart at et filter som skal være blurry får midjen din til å hakke. Det ser uansett ikke bra ut Det er enda rarere at et filter som skal slanke kun fjerner et kort parti over hoftebenet på ene siden. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 20. juli 2022 #65972 Del Skrevet 20. juli 2022 Fizzypo skrev (22 minutter siden): Det er enda rarere at et filter som skal slanke kun fjerner et kort parti over hoftebenet på ene siden. Helt enig😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 21. juli 2022 #65973 Del Skrevet 21. juli 2022 Må være rart å ha en jobb som man ikke vil bli savna i om man ikke jobber lenger,i min jobb må man erstatte de som slutter for de utgjør en forskjell....trenger man influencere???kommer på en 4-5 som er bra,resten er juksemakere å løgnere og kan egentlig fases ut... 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 21. juli 2022 #65974 Del Skrevet 21. juli 2022 Åhhh, den videoen av CBE som ligger ute nå. Hun løper i nedoverbakke. Er det seriøst eller tuller de med oss nå? Det var i så fall veldig morsomt! Ikke se den hvis du ligger ved siden av en sovende unge, slik som jeg gjør 🤣 11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 21. juli 2022 #65975 Del Skrevet 21. juli 2022 Sugar&Spice skrev (17 timer siden): Filter som slimmer henne, tenker jeg. Ansiktet ser heller ikke naturlig ut 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. juli 2022 #65976 Del Skrevet 21. juli 2022 HerKommerMummi skrev (22 minutter siden): Åhhh, den videoen av CBE som ligger ute nå. Hun løper i nedoverbakke. Er det seriøst eller tuller de med oss nå? Det var i så fall veldig morsomt! Ikke se den hvis du ligger ved siden av en sovende unge, slik som jeg gjør 🤣 Så morsom syns jeg ikke den var? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 21. juli 2022 #65977 Del Skrevet 21. juli 2022 Velinda skrev (11 timer siden): Må være rart å ha en jobb som man ikke vil bli savna i om man ikke jobber lenger,i min jobb må man erstatte de som slutter for de utgjør en forskjell....trenger man influencere???kommer på en 4-5 som er bra,resten er juksemakere å løgnere og kan egentlig fases ut... og ikke minst er de dårlige forbilder og påvirkere… og for veldig mange uinteressante 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 21. juli 2022 #65978 Del Skrevet 21. juli 2022 11km løpetur med polarhunden i den varmen som er nå om dagen…kjenner at det ikke høres bra ut…og den ser jo helt ferdig ut, med den lengste tungen ut jeg har sett 😖 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 21. juli 2022 #65979 Del Skrevet 21. juli 2022 Jeg har stadig oppdrag i forbindelse med jobb i områdene der Eriksens bor og trener, sett dem flere ganger her og der. Det er altfor varmt i Sarp i dag til å løpe 11 km med polarhund 😵💫 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 21. juli 2022 #65980 Del Skrevet 21. juli 2022 (endret) 6 minutter siden, Corinne said: Jeg har stadig oppdrag i forbindelse med jobb i områdene der Eriksens bor og trener, sett dem flere ganger her og der. Det er altfor varmt i Sarp i dag til å løpe 11 km med polarhund 😵💫 Ja - og høy luftfuktighet. Stor risiko for overopphetning. Så vel heller ikke ut til at den hadde fått et bad underveis for å hjelpe på. Men det er tydeligvis deres måte å ha hund på, løpe i varmen, løpe (som valp) før den bør løpe turer i det hele tatt…. Endret 21. juli 2022 av Andrea59 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå